• Ja daar ben ik weer met een topic over het leukste feest van het jaar.

    Carnaval!!!

    Dus drop hier la je avonturen, gekste pakjes en mooiste verhalen.

    Ikzelf ben gister geweest en het was weer fantastisch. Vandaag d'n optocht, uit eten en de stad in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zelf woon ik in Zeeland en hier word het ook gewoon gevierd. Ik heb er zelf ook helemaal niets mee, maar ik vind carnaval eigenlijk meer een feest voor mensen die graag bier drinken. Zelf drink ik geen alcohol (ik zeg altijd; je hebt niet per se alcohol nodig om lol te kunnen hebben), maar sowieso vind ik die drukte en die herrie maar niks. Ik ga liever op bezoek bij vrienden (of zij bij mij) en dan thuis gezellig wat drinken en plezier maken, maar goed dat ben ik.

    Ik kan er wel inkomen dat dit voor de meeste wel leuk is en ik gun het zo ook van harte maar voor mij is het meer 5 dagen muziek tot in mijn bed (omdat de feestzaal hier twee straten vandaan is) dan wat anders. Hier in de buurt word ook massaal alles dat kwetsbaar is binnen gezet (als er bv bloembakken of beelden in de tuin staan) omdat de meeste dronkaards met dingen gaan lopen/dingen bij de buren of andere mensen in de tuin gaan zetten. -denk ook aan "Te koop" borden verplaatsen en bij iemand anders in de tuin gooien-.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2019 - 17:58 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    IrishNialler schreef:
    (...)
    Ze mag toch gewoon haar mening geven ;)
    Ze valt niemand aan ze zegt alleen dat zij het zelf niet begrijpt.

    ... Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik zeg niet dat zij het niet mag zeggen (hierbij verwijs ik je naar de reactie daarboven van mij), want ik geef haar enkel gelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.