• Mijn 9 maanden oude Border Collie pup doet mee aan de competitie Mooiste hond van Nederland. Momenteel staan we voor de provincie titel 3de!! als we het redden om 2de te worden, kan hij meedoen in de finale van 5 mei. Zou jullie ons willen helpen en op onderstaande link voor Link willen stemmen??


    Onze dank is groot!!
    https://www.mooistehond.nl/?elected@vote=395750

    [ bericht aangepast op 12 maart 2019 - 15:39 ]


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Had je hier niet al een topic van gemaakt gisteren?


    You were born original, don't die as a copy.



    SPECS schreef:
    Had je hier niet al een topic van gemaakt gisteren?


    Ja klopt x)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    SPECS schreef:
    Had je hier niet al een topic van gemaakt gisteren?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Yeos klopt alleen was in het forum Stamcafe dit is multimedia. Ennuhh wel gestemd??🙈🙈


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    1 topic is meer dan genoeg ;)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    MoonLove schreef:
    Yeos klopt alleen was in het forum Stamcafe dit is multimedia. Ennuhh wel gestemd??🙈🙈


    Nee ik heb niet gestemd.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nee niet gestemd


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik geloof direct dat je hond een schatje is (want alle honden zijn schatjes), maar één topic aanmaken is genoeg. Mensen pushen om te stemmen werkt vaak averechts helaas.

    Daarbij, ik kan nergens een foto van je pup vinden als ik op de link klik!


    ars moriendi

    Ach ik dacht in multimedia staat die ook prachtig en zo een conpetitie doet soms nogal wat met een mens blijkbaar.
    https://www.mooistehond.nl/genomineerden dan bij gemeenten Link intypen dan zie je de foto.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Jammer k zit al meer dan 10 jaar op Quizlet heb al rete veel gedaan voor deze site had de mensen hier echt hoger staan qua behulpzaamheid. Zonde dat dat weer een teleurstelling is. Maar goed k vind het prima.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    MoonLove schreef:
    Jammer k zit al meer dan 10 jaar op Quizlet heb al rete veel gedaan voor deze site had de mensen hier echt hoger staan qua behulpzaamheid. Zonde dat dat weer een teleurstelling is. Maar goed k vind het prima.


    Ik herken je om eerlijk te zijn niet eens. Maar goed, zo oplettend ben ik nu ook weer niet.

    Anyways, wat hierboven ook al vermeld is: als je meerdere topics aanmaakt en de mensen op dwingende toon aanspreekt om te stemmen, kan dit erg averechts werken. It's all about the way you communicate.
    Zelf heb ik al op Charlie de Beaglier gestemd. Maar ik denk dat je manier van aanpak hier niet goed is geweest.

    Plus, foto van je hond erbij doet wellicht wonderen om stemmen te krijgen.
    Succes in ieder geval!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MoonLove schreef:
    Jammer k zit al meer dan 10 jaar op Quizlet heb al rete veel gedaan voor deze site had de mensen hier echt hoger staan qua behulpzaamheid. Zonde dat dat weer een teleurstelling is. Maar goed k vind het prima.


    Het gaat om de manier hoe je mensen benaderd. Dat was gewoon heel dwingend.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Formicating schreef:
    (...)

    Het gaat om de manier hoe je mensen benaderd. Dat was gewoon heel dwingend.


    Sorry als dat zo overkwam was niet me bedoeling maar alles kan weer anders opgevat worden als je niet persoonlijk dingen vraagt. Maar zoals k al zei het laatste wat k wil is dwingend overkomen want iedereen moet zelf weten wat die doet. Daarnaast dacht ik er goed aan te doen hem er nogmaals onder een ander topic erin te zetten ook omdat k met een freaking whiplash thuis zit en me stierlijk verveel denk ik. Dus nee als het dwingend overkomt niet aangesproken voelen is niet zo bedoelt.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik herken je om eerlijk te zijn niet eens. Maar goed, zo oplettend ben ik nu ook weer niet.

    Anyways, wat hierboven ook al vermeld is: als je meerdere topics aanmaakt en de mensen op dwingende toon aanspreekt om te stemmen, kan dit erg averechts werken. It's all about the way you communicate.
    Zelf heb ik al op Charlie de Beaglier gestemd. Maar ik denk dat je manier van aanpak hier niet goed is geweest.

    Plus, foto van je hond erbij doet wellicht wonderen om stemmen te krijgen.
    Succes in ieder geval!


    Dank je wel ennuhh er zitten onwijs veel mensen op Q dus logisch dat je niet alle mensen herkent. Excuses als het verkeerd overkwam zie bericht hierboven en fijn voor Charlie dat die weer een stem meer heeft. K zie wel waar k eindig. K stond met de laatste tussenstand op 1 in Den Haag. Al 3 tussenstanden deze positie maar ben als de dood die weer kwijt te raken omdat k die pech ALTIJD heb. Dus ja het kan paniekerig over komen daarnaast zit k nu een maand thuis al met een whiplash na een ernstig auto ongeluk dus k verveel me de tandjes en dacht ach iedereen op Q is wel aardig en tof en leuk die maken er geen probleem van. En ja miss klink k ziekenuerig en chaggie maar dat kan kloppen dat ben k ook gezien me leven gwn tijdelijk ff is ingestort en dit het enige is wat me ff op de been houd toevallig.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight