• We hoeven onze Youtube-video's die we op Quizlet plaatsen niet meer tussen quote-codes te zetten, oef. :Y) Bij deze weten jullie het, want dat was volgens mij nog nergens meegedeeld. Ik testte het een paar minuten geleden nadat ik een paar video's zag die zonder de quote-codes waren gepost.

    Is dit zomaar opgelost geraakt of heeft Rutger het toch gevonden? :'P

    Ik plaats ook even een random video om te laten zien dat het waar is. (krul)


    Edit: Voor degenen die niet weten waarom het altijd tussen quote-codes moest: een tijdje was er het probleem op Quizlet dat als je een YT-video postte vervolgens niets meer kon aanklikken op die pagina. Rutger kon niet meteen zien waaraan het lag, maar was de voorlopige oplossing het tussen quote-codes te zetten.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2019 - 19:48 ]


    Ik wil een tuin vol egels


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    En nu moet iedereen afkicken van het gebruik van quotes :'D
    Maar heel fijn!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dit was opgelost sinds de overstap naar de nieuwe server en we zijn het blijkbaar vergeten medelen. Excuses!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Dit was opgelost sinds de overstap naar de nieuwe server en we zijn het blijkbaar vergeten medelen. Excuses!
    Oh zo. ^^ Is niet erg hoor, ik was gewoon even enthousiast toen ik dat ontdekte en besloot ff een topic te maken, want waarom niet. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Yay wat fijn!


    26 - 02 - '16