• Ja dames en heren.
    Al genoten van de nieuwe layout?
    Iemand al gerickrolled? Of doet deze dit jaar niet mee?

    Ik vind het heel leuk dat Rutger weer een 1 april grap heeft gedaan, beetje in de herhaling vallen maar he beter dan niets toch!

    Maar toch 1 klein zeurpuntje, kan je het voor jezelf uitzetten? Ik vind het leuk maar krijg beetje hoofdpijn er van...


    --

    Oh dus dit al die letters is een 1 april grap lol, ik wilde gisteravond na 12 nog iets gaan lezen, dacht dat er een bug was lol


    how dare you speak of grace

    Ik vind het met die letters extreem irritant maar de datums bij de pb's I love it! :Y)


    I love you 3000 <3

    Ik zie geen enkel verschil hoor :Y) het is altijd zo mooi toch?
    Maar de data is dus ook anders? Die had ik nog niet gezien haha.

    Edit: wow, de smilies worden er wel echt heel mooi van (rofl)

    [ bericht aangepast op 1 april 2019 - 11:07 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Haha wat vermoeiend! Goed dat het maar 1 dag zo is :p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ach waarom zou je het uitzetten? Het is maar 1 dag zo morgen is alles weer normaal. Ga wel ff wachten met mn username veranderen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je ergens een lettertype hebt gebruikt, staan nu de codes letterlijk in het bericht...


    It's never gonna happen, Guys.

    Staubsauger schreef:
    Ach waarom zou je het uitzetten? Het is maar 1 dag zo morgen is alles weer normaal. Ga wel ff wachten met mn username veranderen.


    Omdat alle layouts naar de klote zijn en het echt niet fijn leest. Het is leuk voor 5 minuten maar ben het best snel weer zat, vooral omdat het een herhaling is van vorig jaar


    --

    Cleves schreef:
    (...)

    Omdat alle layouts naar de klote zijn en het echt niet fijn leest. Het is leuk voor 5 minuten maar ben het best snel weer zat, vooral omdat het een herhaling is van vorig jaar


    Ja ik vind het ook wel vervelend, en de grap is nu wel aardig uitgespeeld ook. Maar goed een dagje zonder Quizlet moet me wel lukken. (Ik lees dan ook geen verhalen hier).


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wat is hier grappig aan? Een goede grap kan ik heus wel waarderen, maar dit is gewoon irritant.
    Ik blijf dan ook maar gewoon van Q weg voor vandaag.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het echt superleuk gedaan! Vroeg mij al af wat ze dit jaar gingen doen :)


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Dit is gewoon irritant (';
    Volgend jaar weer de Justin Bieber achtergrond of zo? Of iets dat minder storend is?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    woohoohh duuuudes

    [ bericht aangepast op 1 april 2019 - 16:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nah dit is juist een leuke grap!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik haat 1 april :')


    26 - 02 - '16

    Is er een manier om t te omzeilen? Wil graag een nieuw geupload stukje lezen van een van mijn favoriete verhalen....zit in een spannend punt in het verhaal. Erg storend nu,


    You were born original, don't die as a copy.