• Ja dames en heren.
    Al genoten van de nieuwe layout?
    Iemand al gerickrolled? Of doet deze dit jaar niet mee?

    Ik vind het heel leuk dat Rutger weer een 1 april grap heeft gedaan, beetje in de herhaling vallen maar he beter dan niets toch!

    Maar toch 1 klein zeurpuntje, kan je het voor jezelf uitzetten? Ik vind het leuk maar krijg beetje hoofdpijn er van...


    --

    Blijft een goede grap, ondanks dat ik 1 april haat.. :’)


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Vind het altijd heel leuk als er wat met 1 april gedaan word. De jaartallen echt geweldig bedacht. Echter de leestekens irriteren mij meer dan dat ik ze leuk vind.

    Dit omdat codes het niet doen, dus een link naar een verhaal werkt niet en hoofdpijn.

    Dus een JB achtergrond of iets in die trent zou ik meer waarderen omdat de activiteiten niet belemmerd maar ach 1 dag is ook weer zo voorbij en het is allang goed om te zien dat hier nog aangedacht wordt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Shit, ik heb 1 april compleet gemist


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    IrishNialler schreef:
    Vind het altijd heel leuk als er wat met 1 april gedaan word. De jaartallen echt geweldig bedacht. Echter de leestekens irriteren mij meer dan dat ik ze leuk vind.

    Dit omdat codes het niet doen, dus een link naar een verhaal werkt niet en hoofdpijn.

    Dus een JB achtergrond of iets in die trent zou ik meer waarderen omdat de activiteiten niet belemmerd maar ach 1 dag is ook weer zo voorbij en het is allang goed om te zien dat hier nog aangedacht wordt


    Mee eens! (: 1 april is gewoon een beetje een Q-traditie. Ik vergeet nooit meer met die JB achtergrond, hahaha.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie