• Hoi allemaal,

    Ik heb een OnePlus 6 en mijn beschermlaag je is behoorlijk gekrast en krijgt bubbeltjes met lucht eronder. Nu ben ik op zoek naar een goede, maar niet te dure nieuwe laag.

    Echter heb ik dit nooit gehad of gedaan dus vroeg ik mij af of jullie sites weten hiervoor. Ik begrijp natuurlijk dat er verschil is als je meer betaald.
    Tot nu toe heb ik er 2 voor 65 dollar.

    Ik doe samen met mijn broer dus als het meerdere zijn geeft dat ook niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daarvoor kijk ik meestal op bol.com, al denk ik dat er sowieso goedkopere opties zijn dan dat (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik koop ze meestal van smartphonehoesjes.nl of van bol.com. Vrijwel altijd rond de 10 euro omdat ik altijd een glazen screenprotector koop, de gewone 'stickers' zijn wel goedkoper vgm.


    The truth is out there.

    Ik koop ze altijd op alieexpres en het werkt prima. Kost me nog geen euro. 😄


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik koop nooit screen protectors eigenlijk, want met android telefoons zijn de schermen tegenwoordig al aardig krasvrij, vooral bij het gorilla glass 6 van de one plus 6. Maar toen ik dat nog wel deed ging ik vaak naar die lokale telecom zaken, waar je ook vroeger altijd je telefoon simvrij liet maken enzo. Daar plakken ze hem er namelijk ook voor je op (en zijn ze meestal goedkoper dan bol.com).


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik bestel meestal screenprotectors van nog geen euro op AliExpress. Werken perfect. Heb 'm eigenlijk nog nooit hoeven vervangen, meestal moest de telefoon eerder vervangen worden (door batterijproblemen of constant vastlopen of geen enkele update meer krijgen waardoor 90% van de apps niet meer werkte).

    Ik neem dan altijd zo'n glasdingetje.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik had eerst een glasplaatje voor mijn oneplus 5 van de site zelf, maar ja ik dat is veel te duur om vanaf daar te bestellen. Mijn broertje en pa hebben allebei een 6 en die hebben gewoon eentje alleen voor krassen. Als je een nieuwe wilt zou ik toch eerder op bol.com kijken dan op bijvoorbeeld AliExpress, want ik was daar ook opzoek maar zie in veel comments dat de randen niet goed plakken en veel luchtbellen...


    There are poems inside of you that paper can't handle