• Hey guys!

    Een tijdje geleden plaatste ik een topic voor een reismaatje naar Valencia in de zomer, ik dacht iemand gevonden te hebben toen, maar degene liet niks meer horen en nu ga ik dus met mijn oma. Daar heb ik harstikke veel zin, mijn oma is werkelijk waar een schatje en vorig jaar naar Praag met haar was werkelijk een geslaagd avontuur.
    Echter Heb ik dit jaar nog meer plannen, ik wil namelijk ook heel graag naar Krakau. Dit ligt in Polen en is een prachtige historische stad. Je hebt er zoutmijnen, auswitch ligt in de buurt en is gratis te bezoeken, je kunt er kastelen bezichtigen, kortom: het is prachtig!
    Vliegen vanaf Brussel Chareloi kost 40 euro per person, retour, van 13 tot en met 18 oktober. Een airbnb kun je boeken voor rond de 80 euro per persoon voor de gehele periode en ik verwacht dat je met 80 euro voor die midweek wel klaar bent voor eten, drinken en tripjes. Polen is namelijk vrij goedkoop en als je een airbnb pakt kun je in de avond ook gewoon lekker goedkoop een pizza in de oven schuiven.
    Alles bij elkaar zou je dus zo'n 200 euro kwijt zijn.

    Ik wil het liefst zsm boeken, dus zodra ik iemand vind die mee wilt en kan boeken dan doe ik dat ook. Helaas heb ik een aantal slechte ervaringen opgedaan met wachten op mensen die vervolgens nooit meer iets late horen.

    Ahwel, ik kijk in ieder geval heel erg uit naar Polen en zou het super vinden als iemand van hier mee wilt :)






    You were born original, don't die as a copy.

    -> Slotje op aanvraag.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.