• Ik ga beginnen met een uitdagend project voor mijzelf. Na erg lang niet meer creatief te zijn geweest door omstandigheden heb ik een super leuke uitdaging gevonden.

    Toen wij voor het eerst in 2015 naar Curaçao gingen kochten we een salamander voor aan de muur. Deze vind je hier echt overal en het is een leuk, vrolijk en zomers ding met herinneringen. Nu is hij helaas toch best lelijk geworden en plekken gekregen, want wij wisten niet hoe hij op vernis zou reageren.

    In 2018 hebben we dan ook een nieuwe mee genomen, maar dit was weer een andere. Naast de kleuren had de 'oude' ook de gekleurde huisjes van daar erop staan. Omdat onze tuin veranderd is wilde wij erg graag de salamanders een mooi, centraal plekje geven omdat dit eiland inmiddels voor ons veel is gaan betekenen met hele mooie en bijzondere herinneringen.

    Een collega van mijn moeder neemt nog een derde salamander mee, maar toch voelt dat nep.

    Dus bedacht ik, als hij anders toch weg gaat. Waarom probeer ik hem dan niet te verven? Dus zo ontstond een plan, vernis werkt prima op de salamander. Ik ga zo dadelijk een voorbeeld maken en ik wil met stippen patronen gaan werken. Dus deze week gaan we de salamander ook van zijn verf ontdoen en goed schoonmaken en opnieuw versieren.



    Ik vind dit stiekem dan ook best een dingetje omdat hier al zoveel mooie herinneringen aan kleven. Ik had dit ook nooit gedaan als hij gewoon mooi was gebleven maar het is of nog een poging eraan doen of weggooien en dat laatste wilde wij allemaal niet.

    Tijdens het maken wil ik foto's gaan maken van het proces. Hoewel een aantal misschien denkt, na 1 middagje is het af. Helaas is dit voor mij niet zo en kan het dus best een project van een paar weken worden. Ik ben erg benieuwd of het kan gaan worden zoals ik wil..

    Hebben jullie nog toffe projecten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat een leuk plan! Ik ben benieuwd naar hoe het eruit komt te zien. Zelf ben ik totaal niet creatief, behalve als het om schrijven gaat. Op dit moment ben ik begonnen aan het grote project van een eigen bundel. Ik probeer hier zoveel mogelijk gedichten te maken en te leren van de reacties van andere. Uiteindelijk hoop ik de beste te verzamelen en uit te geven

    Ik ben heel benieuwd naar het resultaat! Gaaf idee, wel jammer dat de salamander beschadigd is :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat klinkt als een heel goed plan! Ik ben benieuwd hoe hij gaat worden, want weggooien is inderdaad zonde^^
    Zelf werk ik “momenteel” aan een klein houten bootje dat ik een paar weken geleden heb gesneden en geverfd, maar daarna is er niets meer aan gebeurd...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dankjulliewel

    Hierbij een foto update van m'n ledenblad en ik moet zeggen dat ik blij ben. Een paar kleine dingen die op papier niet wilde zoals moest zoals de poten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw mooi! Wat voor materiaal was het oorspronkelijk?

    Ik ga het project aan om een aerial te kunnen (een radslag zonder handen)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    Wauw mooi! Wat voor materiaal was het oorspronkelijk?

    Ik ga het project aan om een aerial te kunnen (een radslag zonder handen)
    Hij is van Aluminium, dus ik hoop echt dat dat goed gaat met Acryl verf enzo.
    Dit was de test. Nu ga ik volgende week als ik van kamp terug ben hem schoonmaken en daarop schilderen.

    Wat super cool trouwens. Ik kon met moeite een achteruitkoprol =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een update.

    Na dik een maand vertraging =)
    De verf ging er zo moeilijk af dat ik het een beetje links heb laten liggen. Echter met de warmte, nam ook mijn interesse weer toe, dus hierbij de nieuwe beelden.






    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mooi!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hij ziet er alweer hartstikke vrolijk uit!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Goed bezig! Hij ziet er echt al leuk uit.
    Ik kan niet wachten om het eindresultaat te bewonderen


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell




    Ik ben er zo blij mee hoe hij is. Ondanks dat ik ook niet geheel tevreden blijf met het gele gedeelte. Hij is vrolijk en ik had een leuke tijd.
    Gister dankzij het mooie warme weer af kunnen maken ipv steeds moeten wachten ivm drogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    j e z u s m i n a dit is beter dan het origineel! Het ziet er echt heel echt goed uit!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hij is erg leuk geworden, tof gedaan!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Monsieur schreef:
    j e z u s m i n a dit is beter dan het origineel! Het ziet er echt heel echt goed uit!


    dahw dankje, ik heb echt heel veel plezier gehad in het hermaken.
    ik wist echter dat de huisjes en zee mij nooit zou gaan lukken en dat wilde ik dus ook niet dus vandar de stippen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan