• Ja, het is vandaag precies 9 jaar geleden dat ik een account aanmaakte op Q! Normaal vergeet ik meestal dat dit de datum is waarbij ik onderdeel van Q werd, maar dit jaar gelukkig niet.

    Veel mee gemaakt in die 9 jaar, hoewel veel dingen gaan meestal aan mij voorbij en dat terwijl ik toch bijna elke dag hier te vinden ben. Of er twee weken later achter kom dat er iets is gebeurt op Q, iets met spuit elf. Q is ook veel veranderd in die 9 jaar, denk alleen al aan de lay-outs.

    Voel me ook wel een beetje oud, hoewel er mensen zijn die even lang als ik op Q zitten of zelfs nog langer.

    Dus taart voor iedereen en op naar de 10 jaar!


    Physics is awesome

    Wooow, echt lang! Gefeliciteerd :) ik weet niet eens hoe lang ik al actief ben, oeps 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Poeh, dat is nog eens een tijd! Over precies een week zit ik hier nu 2 jaar, dus dat is nogal een verschil :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Gezellig! Zelf loop ik hier ook alweer 11 jaar rond.
    Gefeliciteerd met je jubileum! 🎉😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd met je jubileum! Ik zit over ongeveer een maand ook alweer 9 jaar op Q!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gefeliciteerd! Ik zit hier over ongeveer een halfjaar ook 9 jaar (:


    26 - 02 - '16

    Yay, gefeliciteerd! :D


    Ik wil een tuin vol egels

    Nou krijg ik zin in taart 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rolonoa schreef:
    Nou krijg ik zin in taart 😂


    Ik oook!!


    Gefeliciteerd met je jubileum! Ikzelf zit op 4 jaar (A)


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Derks schreef:
    Wooow, echt lang! Gefeliciteerd :) ik weet niet eens hoe lang ik al actief ben, oeps 😂


    Dankjewel! Dat kan je terug vinden op je profiel bij statistieken.


    Physics is awesome

    aarsvogel schreef:
    Poeh, dat is nog eens een tijd! Over precies een week zit ik hier nu 2 jaar, dus dat is nogal een verschil :')


    Ja, toen ik het typte, had ik ook zoiets van dat is eigenlijk best wel lang. Ik had het idee dat je al langer op Q zat. :8


    Physics is awesome

    TimothyMcGee schreef:
    Gezellig! Zelf loop ik hier ook alweer 11 jaar rond.
    Gefeliciteerd met je jubileum! 🎉😊


    Ik wist wel dat er mensen waren dat hier nog langer lid zijn dan ik. Dus dan ben je in 2008 lid geworden?

    Dankjewel! Heb jij je 10-jairge jubileum gevierd?


    Physics is awesome

    Hargrove schreef:
    Gefeliciteerd met je jubileum! Ik zit over ongeveer een maand ook alweer 9 jaar op Q!


    Dankjewel! Alvast gefeliciteerd! Het is ook wel vrij lang, 9 jaar. Hoe hebben we dat vol gehouden?;)


    Physics is awesome

    Dumbo schreef:
    Gefeliciteerd! Ik zit hier over ongeveer een halfjaar ook 9 jaar (:


    Dankjewel! Dus het aftellen tot je jubileum is begonnen? :)


    Physics is awesome

    Rubin schreef:
    Yay, gefeliciteerd! :D


    Dankjewel!


    Physics is awesome

    Rolonoa schreef:
    Nou krijg ik zin in taart 😂


    Sorry! Om het erger te maken, ik krijg morgen echt taart en het is een moederdagtaart. :Y)(duivel)


    Physics is awesome