• Leeggehaald: provocerende beginpost

    [ bericht aangepast op 21 mei 2019 - 14:38 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 mei 2019 - 13:31 ]


    Vieze vuile tyfus bitches hier hey!

    Toch leuk dat je zegt dat je vwo'ers niet over één kam wil scheten terwijl je zegt dat juist zij die t-opmerkingen maken. Dat zal je mij nooit, nooit horen zeggen.

    Kusjes van een vwo'er


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ferdinand schreef:
    Toch leuk dat je zegt dat je vwo'ers niet over één kam wil scheten terwijl je zegt dat juist zij die t-opmerkingen maken. Dat zal je mij nooit, nooit horen zeggen.

    Kusjes van een vwo'er


    Bedoelde trouwens niet alle vwo'ers, maar sommige die vooral die arrogante opmerkingen maken, ben wel een gymnasium leerling tegengekomen die niet neer keek naar vmbo'ers


    Vieze vuile tyfus bitches hier hey!

    Kunnen we hier alsjeblief over ophouden. Er zijn ondertussen 2 of 3 andere topics over deze nogal irritante discussie. Just. Stop.


    Mhm?

    Toby schreef:
    (...)

    Bedoelde trouwens niet alle vwo'ers, maar sommige die vooral die arrogante opmerkingen maken, ben wel een gymnasium leerling tegengekomen die niet neer keek naar vmbo'ers
    En het gaat net zo hard de andere kant op, van vmbo'ers die elke mogelijkheid aangrijpen om 'ons' verrot te schelden.

    Het maakt werkelijk geen hol uit wat nu het laagste niveau is. Waar het om gaat, is dat iedereen het niveau doet dat bij hem of haar past en dat ze uiteindelijk een goede, leuke baan vinden die bij hen past. Deze discussie is zinloos en er zijn nu al vijftig topics over aangemaakt.

    Even een sidenote: je bent zelf vreselijk hypocriet als je iemand uitscheldt voor bitch en dom wijf. Just sayin'.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Serieus?! Nog een topic.

    Kunnen we elkaar alsjeblieft in waarde laten zeg!. Zowel de praktijkscholen, MBO'ers als universitaire mensen hebben we nodig om de maatschappij draaiende te houden.

    Zolang iedereen kan doen wat hem of haar gelukkig maakt is het goed..

    Dus houd alsjeblieft op met (onbedoeld) uit te halen naar mensen omdat ze (in jouw ogen) een laag niveau hebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jij bent de enige die je eigen waarde kan bepalen. Zoals mijn mama (een poetsvrouw) zo mooi zegt: Je wordt dan wel een dokter, maar wacht maar eens tot je poetsvrouw later wegvalt en je ooit zelf iets moet schoonmaken.

    We hebben nood aan allerlei soorten mensen en of je nu 'hoog' of 'laag' op de schaal zit, maakt echt niet uit als je doet wat je zelf wilt. Als je gelukkig bent, maakt een 'niveau' echt niets uit. Ik zou liever een vuilnisvrouw zijn die haar werk graag doet dan een advocaat die iedere dag tegen haar werk op ziet.

    (Dit ligt misschien aan mij trouwens, omdat het naar mijn gevoel in Nederland vaker gebeurt dan hier, maar ik vind schelden met ziektes een beetje respectloos.)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ferdinand schreef:
    (...)En het gaat net zo hard de andere kant op, van vmbo'ers die elke mogelijkheid aangrijpen om 'ons' verrot te schelden.

    Het maakt werkelijk geen hol uit wat nu het laagste niveau is. Waar het om gaat, is dat iedereen het niveau doet dat bij hem of haar past en dat ze uiteindelijk een goede, leuke baan vinden die bij hen past. Deze discussie is zinloos en er zijn nu al vijftig topics over aangemaakt.

    Even een sidenote: je bent zelf vreselijk hypocriet als je iemand uitscheldt voor bitch en dom wijf. Just sayin'.


    Dus? Iemand kan toch zulke reacties verwachten als die onrespectloos doet?


    Vieze vuile tyfus bitches hier hey!

    IrishNialler schreef:
    Serieus?! Nog een topic.

    Kunnen we elkaar alsjeblieft in waarde laten zeg!. Zowel de praktijkscholen, MBO'ers als universitaire mensen hebben we nodig om de maatschappij draaiende te houden.

    Zolang iedereen kan doen wat hem of haar gelukkig maakt is het goed..

    Dus houd alsjeblieft op met (onbedoeld) uit te halen naar mensen omdat ze (in jouw ogen) een laag niveau hebben


    Heb nergens gezegd dat ik neer keek. Vraag alleen of het waar is dat vmbo het laagste is. Wil alleen antwoord op mijn vraag

    [ bericht aangepast op 12 mei 2019 - 20:03 ]


    Vieze vuile tyfus bitches hier hey!

    Toby schreef:
    (...)

    Dus? Iemand kan toch zulke reacties verwachten als die onrespectloos doet?
    Nope. Dan verlaag je je tot hun niveau en dan ben je dus geen haar beter. Zoals al gezegd wordt, alleen jij kan je eigen niveau bepalen. Als jij vindt dat het vmbo laag is en je niks kan, zullen mensen om je heen dat ook gaan vinden omdat ze jou continu zo horen praten.

    Het maakt niet uit of het het laagst is. Je schiet er werkelijk waar niets mee op en het is een discussie die alleen maar ergernis opwekt. Wat wil je bereiken?

    Nogmaals, alsjeblieft, laat iedereen in zijn of haar waarde.

    "Het zijn vooral tyfus opmerkingen van sommige vwo'ers dat. Wij vmbo'ers, lui, dom, criminelen zijn, graag naaktfoto's op het internet posten en drama zoeken. Ik noem vwo'ers toch ook geen arrogante nerds, kakkers, die massaal gaan golfen of hockeyen en een vest over hun schouders dragen?"

    Zo doe jij precies hetzelfde. Je zegt wel dat je vwo'ers zogenaamd niet over één kam scheert, maar wanneer je gaat gooien met 'het zijn vooral tyfus opmerkingen van sommige vwo'ers' ben je zelf net zo hard bezig met oordelen, alleen maar omdat ze wellicht naar het vwo zijn gegaan.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jongens, seriously, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Dan zal ik maar gewoon antwoord geven op de vraag.
          Nee, Toby, dat is niet het laagste niveau.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het voeren van een discussie gaat nogal moeilijk als je iemand blijft uitschelden. Voortaan helpt het om gewoon rustig proberen je punt duidelijk te maken in plaats van mensen met bitch en trut aan te spreken, over tyfus dit of tyfus dat. Daardoor kom je nogal slap en onbeheerst over, namelijk.

    Verder:



    - En daarbij, trouwens, wat maakt het ook uit, weet je? Mensen die op het basisberoepsonderwijs studeren hoeven ook niet gedist te worden.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2019 - 14:49 ]


    Tijd voor koffie.

    Zo'n topic kan ik niet eens serieus nemen. Mensen kan je niet veroordelen op het niveau dat ze studeren. Maar wel op het niveau waarin ze denken en met elkaar om gaan.....


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat is niet het laagste niveau. En eerlijk gezegd ben ik nogal klaar met de "niveau topics". Als het er op aan komt is iedereen nodig/belangrijk, of je nou praktisch of theoretisch ingesteld bent. Overigens is hoog/laag niveau naar mijn mening een totaal verkeerde benaming waar je mensen (onbedoeld, mag ik hopen) behoorlijk mee kan kwetsen!


    26 - 02 - '16

    NS_ schreef:
    Zo'n topic kan ik niet eens serieus nemen. Mensen kan je niet veroordelen op het niveau dat ze studeren. Maar wel op het niveau waarin ze denken en met elkaar om gaan...

    So true.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    A to the Z