• Leeggehaald: provocerende beginpost

    [ bericht aangepast op 21 mei 2019 - 14:38 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 mei 2019 - 13:31 ]


    Vieze vuile tyfus bitches hier hey!

    Rolonoa schreef:
    Nee, Toby, dat is niet het laagste niveau.


    Vmbo bestaat uit vier verschillende niveaus. Iemand die TL doet heeft niet het laagste van het laagste niveau gedaan. En verder is Lwoo en praktijkonderwijs lager dan het vmbo.

    filosofie schreef:
    (...)
    Vmbo bestaat uit vier verschillende niveaus. Iemand die TL doet heeft niet het laagste van het laagste niveau gedaan. En verder is Lwoo en praktijkonderwijs lager dan het vmbo.

    Eh, is dit nu een reactie op mij of ben je het gewoon met mij eens?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    filosofie schreef:
    (...)

    Vmbo bestaat uit vier verschillende niveaus. Iemand die TL doet heeft niet het laagste van het laagste niveau gedaan. En verder is Lwoo en praktijkonderwijs lager dan het vmbo.


    Lwoo is niet lager. Ik heb ook Lwoo gedaan. Dat is puur dat je in een aangepaste klas zit en dat er meer rekening gehouden wordt met dingen als dyslectie en dyscalculie. Heeft verder niets met niveau te maken.


    26 - 02 - '16

    Dumbo schreef:
    (...)
    Lwoo is niet lager. Ik heb ook Lwoo gedaan. Dat is puur dat je in een aangepaste klas zit en dat er meer rekening gehouden wordt met dingen als dyslectie en dyscalculie. Heeft verder niets met niveau te maken.

    Ik vind het echt zo achterlijk dat de meesten zo denken. Het is haast niet meer anders bij de mensheid te denken dat het zo'n beeld heeft. Schaam me rot voor die personen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nedakh schreef:
    (...)
    Ik vind het echt zo achterlijk dat de meesten zo denken. Het is haast niet meer anders bij de mensheid te denken dat het zo'n beeld heeft. Schaam me rot voor die personen.


    Ja, het is echt jammer, want zo'n beeld doet veel mensen ontzettend tekort..


    26 - 02 - '16

    Ze moeten het ook eigenlijk geen niveau noemen, want dat suggereert dat er verschil in waarde zit. Je hebt gewoon 2 stromingen, theoretisch en praktisch. En dat werkt gewoon heel goed de een doet iets met zn handen de ander kan goed denken. En zo kan iedereen iets vinden dat het best bij zijn of haar kunnen kan vinden.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    DigBick schreef:
    Ze moeten het ook eigenlijk geen niveau noemen, want dat suggereert dat er verschil in waarde zit. Je hebt gewoon 2 stromingen, theoretisch en praktisch. En dat werkt gewoon heel goed de een doet iets met zn handen de ander kan goed denken. En zo kan iedereen iets vinden dat het best bij zijn of haar kunnen kan vinden.


    Jij verwoordt precies wat ik wou zeggen (:


    26 - 02 - '16

    Had liever ook dat er geen niveau's' waren op de middelbare school. En dat onze schoolsysteem hetzelfde was als in Amerika, want daar zijn er geen niveau verschillen en de meeste leerlingen stromen daarna door naar de universiteit/college.

    filosofie schreef:
    Had liever ook dat er geen niveau's' waren op de middelbare school. En dat onze schoolsysteem hetzelfde was als in Amerika, want daar zijn er geen niveau verschillen en de meeste leerlingen stromen daarna door naar de universiteit/college.

    Zijn er in Amerika geen verschillende richtingen? Niveaus heeft een slechte connotatie, maar ik vind het net goed dat je al zo vroeg een richting kunt kiezen. Het heeft geen zin om iemand een zwaar theoretische richting te laten doen als hij/zij liever praktijk doet. Bovendien: niet iedereen hoeft naar de universiteit te gaan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Toby schreef:
    Ik noem vwo'ers toch ook geen arrogante nerds, kakkers, die massaal gaan golfen of hockeyen en een vest over hun schouders dragen?
    t!

    Lmao nee maar je geeft nu wel aan hoe je ze zelf zou noemen als je de kans zou krijgen. Hoe ironisch. Je bevestigt met dit topic bijna het stereotype, oops.

    Edit: Nee maar even serieus. Het niveau ligt nu eenmaal hoger op het VWO. Mijn broertje heeft met gemak zijn VWO gehaald terwijl ik gewoon moest werken voor mijn HAVO. Hij kan dus gewoon een hoger niveau aan dan ik en heeft het gewoon makkelijker met leren. Kan ik wel boos om gaan worden, maar dat is gewoon zo. :')

    [ bericht aangepast op 16 mei 2019 - 16:39 ]


    ars moriendi

    Sasageyo schreef:
    (...)
    Lmao nee maar je geeft nu wel aan hoe je ze zelf zou noemen als je de kans zou krijgen. Hoe ironisch. Je bevestigt met dit topic bijna het stereotype, oops.

    Edit: Nee maar even serieus. Het niveau ligt nu eenmaal hoger op het VWO. Mijn broertje heeft met gemak zijn VWO gehaald terwijl ik gewoon moest werken voor mijn HAVO. Hij kan dus gewoon een hoger niveau aan dan ik en heeft het gewoon makkelijker met leren. Kan ik wel boos om gaan worden, maar dat is gewoon zo. :')


    Leuk om het woord sommige weg te halen, maar ik bedoel sommige vwo'ers niet allemaal.


    Vieze vuile tyfus bitches hier hey!

    Toby schreef:
    (...)

    Leuk om het woord sommige weg te halen, maar ik bedoel sommige vwo'ers niet allemaal.

    You're missing the point, mate. Je beschuldigt mensen van het hebben van vooroordelen (terwijl ik zeker weet dat niemand direct die woorden die je in je beginpost hebt staan in je gezicht tegen je heeft gebruikt) terwijl je zelf ook een waslijst aan vooroordelen opnoemt. Daarmee ontkracht je eigenlijk je complete argument.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2019 - 2:58 ]


    ars moriendi

    Boeiend. Het moraal van het verhaal is: Laat iedereen gewoon in z'n waarde. Klaar.

    Slotje graag.
    (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^Je bent de topic maker niet^

    ^ Goed gezien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.