• Hallo daar, lieve mensen,

    Daar was ik weer, van lang weggeweest. Ik wilde weer eens even een kijkje nemen op Quizlet en nu staat het alweer in mijn snelkoppelingenlijst van meest regelmatig bezochte internetpagina's. Wat huiswerk uitstellen wel niet allemaal voor elkaar krijgt. ¯\_(ツ)_/¯

    Nee hoor, ik vind het ook gewoon leuk om weer even rond te kijken. Al merk ik wel dat het een stuk rustiger is dan voorheen. Er is volgens mij een soort compacte harde kern die niet weggaat (joepie voor jullie) en daarom is hierbij het begin van mijn hernieuwde inzet voor het volstoppen van het forum met dagelijkse bezigheden en andere laagdrempelige levensperikelen.

    Leek mij persoonlijk ook leuk om dit topic een beetje een soort praattopic te maken voor mensen die er nog zijn, even inchecken, even bijpraten over wat er aan de hand is in het leven van iedereen. Weet iedereen meteen wie er nog is en wat ze doen en bonding en alles.

    Dus hallo, ik ben er weer, mijn username is nu Spijt (niet echt blij mee, veel te negatieve connotatie), ik probeer nu naar mijn afstudeerjaar door te gaan, maar stel veel te veel uit en ben ziek aan het stressen. Ik heb een kat.

    Oké, dat was het wel zo'n beetje. Hoop jullie op het forum te zien en zo.

    Liefs!



    HET MAAKT NIET UIT OF JE HBO, MBO, WO, LWO OF WAT ER NOG MEER BESTAAT DOET WE ZIJN ALLEMAAL MENSEN DIE OP VERSCHILLENDE MANIEREN NUT IN HUN EIGEN LEVEN BRENGEN ALS JE HET HIER NIET MEE EENS BENT MAG JE NIET MEE NAAR LEGOLAND + WE WORDEN ALLEMAAL GELIJKWAARDIG GEFUCKT DOOR HET KABINET EN HET LEENSTELSEL EN HET FEIT ALLEEN AL DAT ER CONTINU SUBSIDIËRING UIT HET ONDERWIJS WORDT GETROKKEN DUS WIE WINT ER NOU ECHT TOCH

    [ bericht aangepast op 22 mei 2019 - 13:36 ]


    Tijd voor koffie.

    Welcom back! Mijn leven bestaat tegenwoordig uit
    1) wenen vanwege de verkiezingen (waarom zijn die ook altijd in de blok meh)
    2) wenen vanwege de examens
    3) wenen om het nieuwe seizoen van GoT

    Maar voor de rest gaat alles prima enzo


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Welkom terug!

    Ik ben het helemaal met je eens!


    26 - 02 - '16

    Alvast eerste update: ik zit in een café aan school te werken (mijn knokkel doet zeer, dus typen is wel stom vandaag) en aan een tafel naast me zit een student en een vrouw waarvan ik denk dat het zijn moeder is en het is steeds stil tot hij opmerkingen over het weer maakt. Het is echt leuk, een soort absurdistisch theater.
    Je hebt echt vijf minuten niks en dan 'het miezert' en dan twee minuten stilte en dan 'wordt het morgen ook zo?' en dan geen antwoord, maar dan zegt hij op een gegeven moment 'de zon is weg'. Terwijl ik dit typ zijn ze allebei naar mij aan het kijken, ik weet niet zo goed waarom, want ze kunnen mijn scherm niet zien en ik kijk niet naar ze.

    In ieder geval, thanks beiden! Ik kijk geen GoT maar lees wel alle memes. Het nieuwe seizoen is echt achteruit gegaan. Succes met je examens!


    Tijd voor koffie.

    Mijn leven bestaat uit het meticuleus ontwijken van Filosofie (examendatum: 21 juni) en Animal Cell Biology (herexamendatum: 1 juli). Verder kom ik elke avond helemaal gesloopt thuis van mijn stage (ik sta op om 5.30 en kom thuis om 19.00) en vraag ik me af voor wie ik dat in hemelsnaam doe. Gelukkig kan ik me optrekken aan het feit dat mijn Engelse verhaal zo lekker gaat (in tegenstelling tot wat ik had verwacht): mijn eerste hoofdstuk is af en bewerkt. De rest, tja. Hopelijk kan ik voor dit verhaal wel mijn motivatie vasthouden.

    Spijt schreef:
    Alvast eerste update: ik zit in een café aan school te werken (mijn knokkel doet zeer, dus typen is wel stom vandaag) en aan een tafel naast me zit een student en een vrouw waarvan ik denk dat het zijn moeder is en het is steeds stil tot hij opmerkingen over het weer maakt. Het is echt leuk, een soort absurdistisch theater.
    Je hebt echt vijf minuten niks en dan 'het miezert' en dan twee minuten stilte en dan 'wordt het morgen ook zo?' en dan geen antwoord, maar dan zegt hij op een gegeven moment 'de zon is weg'. Terwijl ik dit typ zijn ze allebei naar mij aan het kijken, ik weet niet zo goed waarom, want ze kunnen mijn scherm niet zien en ik kijk niet naar ze.

    In ieder geval, thanks beiden! Ik kijk geen GoT maar lees wel alle memes. Het nieuwe seizoen is echt achteruit gegaan. Succes met je examens!

    Dit doet me heel erg denken aan de conversaties die ik met mn papa voer :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hoi! Ik kan niets zeggen over rustig of druk, toen ik hier begon was het schijnbaar al vet rustig :') Maar, ik bezig met wat dingen voor school, verslag dat af moest, herkansing, dat soort dingen en qua schrijven ligt alles te veel stil haha. Welkom terug! Ik hoop dat je de moed houd om Q levend te houden, haha, een actieve user erbij is altijd vet gezellig!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik vind het hier ook superrustig. Aan de ene kant: nu check ik Quizlet niet zo vaak meer als vroeger, toen er echt binnen een dag een nieuw topic op de achtste pagina van actieve topics kon komen. Nu staat het soms van 3 dagen op de eerste pagina 😂

    Ik probeer nu peer-slagroomthee. Favoriete thee van een Duitse vriendin van mij. Het ruikt ernstig zoet en ik ben heel benieuwd


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik vind het hier ook superrustig. Aan de ene kant: nu check ik Quizlet niet zo vaak meer als vroeger, toen er echt binnen een dag een nieuw topic op de achtste pagina van actieve topics kon komen. Nu staat het soms van 3 dagen op de eerste pagina 😂 Dat scheelt weer studieontwijkend gedrag

    Ik probeer nu peer-slagroomthee. Favoriete thee van een Duitse vriendin van mij. Het ruikt ernstig zoet en ik ben heel benieuwd


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leuk om van jullie te horen, fijn dat niet iedereen omkomt in de stress.

    Ik heb echt nog nooit van peer-slagroomthee gehoord, ik hoop voor je dat het lekker was?


    Tijd voor koffie.

    Peer-slagroom thee klinkt wel nice, waar haal je die eig vandaan?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    @ above

    Een vriendin van mij had een doosje met haar favoriete thee gegeven. Dus ik was enthousiast.
    Maar.
    Peer-slagroomthee.
    DOE HET NIET!
    Echt de ranzigste soort thee die ik OOIT in m'n leven op heb. Jakkes.

    - Het was paars (? ? ? Like ? Paars? Peren? Slagroom? WAAR KOMT DAT PAARS VANDAAN?)
    - Het rook echt heel vies naar vanille o.i.d. (waar komt dat dan weer vandaan?)
    - Het smaakte mierzoet en ook wat zuur.
    - Whatthefackman


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    @ above

    Een vriendin van mij had een doosje met haar favoriete thee gegeven. Dus ik was enthousiast.
    Maar.
    Peer-slagroomthee.
    DOE HET NIET!
    Echt de ranzigste soort thee die ik OOIT in m'n leven op heb. Jakkes.

    - Het was paars (? ? ? Like ? Paars? Peren? Slagroom? WAAR KOMT DAT PAARS VANDAAN?)
    - Het rook echt heel vies naar vanille o.i.d. (waar komt dat dan weer vandaan?)
    - Het smaakte mierzoet en ook wat zuur.
    - Whatthefackman


    Hahahaha je reactie is goud. x'D

    OT: hooooooi!(:
    Hoe het met mijn leven staat? Wel prima denk ik zou. Als ik alles zou vertellen zou ik morgen nóg bezig zijn. Dus dat laat ik wel achterwege. Maar er komen inene wat meer Qtopics en dat is reuze leuk om te zien/lezen! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh ja ik heb morgenochtend een kappersafspraak gepland (want m'n kapper werkt precies de 3 dagen in de week dat ik een bomvol rooster heb) en ik heb dus 1,5 uur daarna college. Het is 15 minuten fietsen naar college.

    Ik denk dat er handigere dingen waren om te plannen op de ochtend 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    @ above

    Een vriendin van mij had een doosje met haar favoriete thee gegeven. Dus ik was enthousiast.
    Maar.
    Peer-slagroomthee.
    DOE HET NIET!
    Echt de ranzigste soort thee die ik OOIT in m'n leven op heb. Jakkes.

    - Het was paars (? ? ? Like ? Paars? Peren? Slagroom? WAAR KOMT DAT PAARS VANDAAN?)
    - Het rook echt heel vies naar vanille o.i.d. (waar komt dat dan weer vandaan?)
    - Het smaakte mierzoet en ook wat zuur.
    - Whatthefackman


    Oh my god dit klinkt echt iets te wild allemaal. Ik heb nog nooit paarse thee gezien en al helemaal niet als het gaat om slagroom (of peren for that matter).


    Tijd voor koffie.

    Nog een update, ik zit wederom in een café te werken, met een cappuccino naast me, want ik hou enorm van cappuccino's. Er zaten twee vriendinnen tegenover me, maar die zijn even een broodje gaan halen, maar ik wilde niet mee omdat ik nog even verder wilde werken. Daardoor kijk ik nu de hele tijd een raam door en het is een echte gekkiebuurt want ik zie steeds een variatie aan ruziënde jongeren voorbijlopen.


    Tijd voor koffie.