• Hallo daar, lieve mensen,

    Daar was ik weer, van lang weggeweest. Ik wilde weer eens even een kijkje nemen op Quizlet en nu staat het alweer in mijn snelkoppelingenlijst van meest regelmatig bezochte internetpagina's. Wat huiswerk uitstellen wel niet allemaal voor elkaar krijgt. ¯\_(ツ)_/¯

    Nee hoor, ik vind het ook gewoon leuk om weer even rond te kijken. Al merk ik wel dat het een stuk rustiger is dan voorheen. Er is volgens mij een soort compacte harde kern die niet weggaat (joepie voor jullie) en daarom is hierbij het begin van mijn hernieuwde inzet voor het volstoppen van het forum met dagelijkse bezigheden en andere laagdrempelige levensperikelen.

    Leek mij persoonlijk ook leuk om dit topic een beetje een soort praattopic te maken voor mensen die er nog zijn, even inchecken, even bijpraten over wat er aan de hand is in het leven van iedereen. Weet iedereen meteen wie er nog is en wat ze doen en bonding en alles.

    Dus hallo, ik ben er weer, mijn username is nu Spijt (niet echt blij mee, veel te negatieve connotatie), ik probeer nu naar mijn afstudeerjaar door te gaan, maar stel veel te veel uit en ben ziek aan het stressen. Ik heb een kat.

    Oké, dat was het wel zo'n beetje. Hoop jullie op het forum te zien en zo.

    Liefs!



    HET MAAKT NIET UIT OF JE HBO, MBO, WO, LWO OF WAT ER NOG MEER BESTAAT DOET WE ZIJN ALLEMAAL MENSEN DIE OP VERSCHILLENDE MANIEREN NUT IN HUN EIGEN LEVEN BRENGEN ALS JE HET HIER NIET MEE EENS BENT MAG JE NIET MEE NAAR LEGOLAND + WE WORDEN ALLEMAAL GELIJKWAARDIG GEFUCKT DOOR HET KABINET EN HET LEENSTELSEL EN HET FEIT ALLEEN AL DAT ER CONTINU SUBSIDIËRING UIT HET ONDERWIJS WORDT GETROKKEN DUS WIE WINT ER NOU ECHT TOCH

    [ bericht aangepast op 22 mei 2019 - 13:36 ]


    Tijd voor koffie.

    Cayline schreef:
    Een herkansing * zucht *. Alle spieren in je been en rug, waar ze lopen, waar ze beginnen, waar ze aanhechten, hoe je ze kunt voelen etc. Beetje saai hahaha heb al te lang uitgesteld.

    Pff, sterkte! Ik ben blij dat ik daarvan af ben. De spieren in de rug vind ik ook echt de saaiste die er zijn :') Die van het been vind ik nog wel tof, want die zijn makkekijker.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Heb vandaag weer vele talenten van mij ontdekt:
    - De bus missen terwijl je loopt en er net op tijd achter komt dat hij rijdt maar het niet geloven en daardoor net twee seconde te laat bij de halte zijn. Joe joe, dag bus!

    - Ik heb een cursus omgaan met paraplu's nodig. Heb er zojuist een gesloopt die daardoor niet meer ingeklapt kan worden 😂 is wat onhandig...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik mag vandaag een dagje thuisblijven! Mijn docente heeft ziek zijn ontzettend goed getimed met die staking.

    Wel moet ik nog 40 bladzijden voor morgen lezen en ik heb er al 60 opzitten...


    Stenenlikker

    Sunai schreef:
    (...)
    Pff, sterkte! Ik ben blij dat ik daarvan af ben. De spieren in de rug vind ik ook echt de saaiste die er zijn :') Die van het been vind ik nog wel tof, want die zijn makkekijker.


    Hahaha neee, al die voetspiertjes, schiet mij maar lek. Ja of Erector Spinae, ik werd gek, al die origo's en inserties. Maar dank uu haha.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik heb vandaag een eclair gegeten, heeft iemand vandaag eenzelfde maat van geluk gehad? :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat is een eclair? 😅


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Wat is een eclair? 😅


    the food of the gods
    nee serieus is dat een Belgending?


    het is gevuld met van die gele crème


    A to the Z

    Whuuut, Eclair is Belgisch? We leren iedere dag dingen bij.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2019 - 16:16 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eclairs zijn wel superlekker. Maar ik ben sowieso een zoetekauw. Gisteren had ik M&M's. Net zo'n geluksmomentje.

    Ik ben een cake aan het bakken. De geur van vanille door de keuken vind ik ook een geluksmoment op zich.. Heerlijk


    26 - 02 - '16

    Dumbo schreef:
    Ik ben een cake aan het bakken. De geur van vanille door de keuken vind ik ook een geluksmoment op zich.. Heerlijk

    :9~ Mag ik even komen snuiven?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2019 - 16:24 ]

    Nilas schreef:
    (...)
    :9~ Mag ik even komen snuiven?


    Op dit soort momenten zou ik echt willen dat je geuren op kan nemen met je telefoon en versturen over het internet. :3
    Dat zou echt tof zijn

    [ bericht aangepast op 29 mei 2019 - 16:26 ]


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat het Belgisch is ja? Het zegt me in elk geval nog steeds niks. (Of misschien ken ik het gewoon niet haha)

    Stuur mij ook wat van die geur! Dat ruikt altijd zo lekker 😍


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dumbo schreef:
    (...)

    Op dit soort momenten zou ik echt willen dat je geuren op kan nemen met je telefoon en versturen over het internet. :3
    Dat zou echt tof zijn

    Omg ja. Doet me trouwens denken aan die ene aflevering van Friends met dat Joey een hamburger eet in de politiewagen en dan verwijt hij Chandler als die aan de hamburger ruikt: 'You're taking away all of the taste units!'

    (nerd)

    Ik heb net allemaal snoep, crackers en tucs enzo zitten kopen bij de lidl onderweg naar m'n kamer omdat ik echt gesloopt ben van deze dag, oeps.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly