• Hallo daar, lieve mensen,

    Daar was ik weer, van lang weggeweest. Ik wilde weer eens even een kijkje nemen op Quizlet en nu staat het alweer in mijn snelkoppelingenlijst van meest regelmatig bezochte internetpagina's. Wat huiswerk uitstellen wel niet allemaal voor elkaar krijgt. ¯\_(ツ)_/¯

    Nee hoor, ik vind het ook gewoon leuk om weer even rond te kijken. Al merk ik wel dat het een stuk rustiger is dan voorheen. Er is volgens mij een soort compacte harde kern die niet weggaat (joepie voor jullie) en daarom is hierbij het begin van mijn hernieuwde inzet voor het volstoppen van het forum met dagelijkse bezigheden en andere laagdrempelige levensperikelen.

    Leek mij persoonlijk ook leuk om dit topic een beetje een soort praattopic te maken voor mensen die er nog zijn, even inchecken, even bijpraten over wat er aan de hand is in het leven van iedereen. Weet iedereen meteen wie er nog is en wat ze doen en bonding en alles.

    Dus hallo, ik ben er weer, mijn username is nu Spijt (niet echt blij mee, veel te negatieve connotatie), ik probeer nu naar mijn afstudeerjaar door te gaan, maar stel veel te veel uit en ben ziek aan het stressen. Ik heb een kat.

    Oké, dat was het wel zo'n beetje. Hoop jullie op het forum te zien en zo.

    Liefs!



    HET MAAKT NIET UIT OF JE HBO, MBO, WO, LWO OF WAT ER NOG MEER BESTAAT DOET WE ZIJN ALLEMAAL MENSEN DIE OP VERSCHILLENDE MANIEREN NUT IN HUN EIGEN LEVEN BRENGEN ALS JE HET HIER NIET MEE EENS BENT MAG JE NIET MEE NAAR LEGOLAND + WE WORDEN ALLEMAAL GELIJKWAARDIG GEFUCKT DOOR HET KABINET EN HET LEENSTELSEL EN HET FEIT ALLEEN AL DAT ER CONTINU SUBSIDIËRING UIT HET ONDERWIJS WORDT GETROKKEN DUS WIE WINT ER NOU ECHT TOCH

    [ bericht aangepast op 22 mei 2019 - 13:36 ]


    Tijd voor koffie.

    Heerlijk! Haha, het is ook echt fantastisch weer. Ik zit in mijn kamer en ben aan het leren (of nou ja, ik ben nu op Quizlet, dus ga mijn productiviteit maar eens na haha). Waar werk je aan?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Heerlijk! Haha, het is ook echt fantastisch weer. Ik zit in mijn kamer en ben aan het leren (of nou ja, ik ben nu op Quizlet, dus ga mijn productiviteit maar eens na haha). Waar werk je aan?


    Het is echt heel lekker weer. Ik zit ook zo voor een raam en de zon schijnt op me en ik wil naar buiten maar ik moet, móét aan het werk blijven. Even kijken of ik zo een foto kan maken. Ik werk aan een soort eindproject wat ik af moet hebben om door te mogen gaan naar mijn afstudeerjaar. Het is een soort essay. Heel leuk, maar vet moeilijk. Waar ben jij voor aan het leren?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2019 - 16:49 ]


    Tijd voor koffie.

    Spijt schreef:
    (...)

    Oh my god dit klinkt echt iets te wild allemaal. Ik heb nog nooit paarse thee gezien en al helemaal niet als het gaat om slagroom (of peren for that matter).


    Ik heb ook blauwe olifantenthee. Die is dus blauwpaarsig. Maar voor peren-slagroomthee vond ik het een beetje apart.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik heb ook blauwe olifantenthee. Die is dus blauwpaarsig. Maar voor peren-slagroomthee vond ik het een beetje apart.


    Wat zit er in olifantenthee? Hoe smaakt dat? Snapputniet.
    Maar uhm, ik drink überhaupt alleen maar gemberthee, en nooit theezakjes. Dat is zeker een aanrader trouwens!

    En vandaag hebben we met biologie een lamshart opengesneden en onderzocht, ook wel een aparte ervaring. Verder is mijn dag niet heel erg boeiend geweest :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Wat zit er in olifantenthee? Hoe smaakt dat? Snapputniet.
    Maar uhm, ik drink überhaupt alleen maar gemberthee, en nooit theezakjes. Dat is zeker een aanrader trouwens!

    En vandaag hebben we met biologie een lamshart opengesneden en onderzocht, ook wel een aparte ervaring. Verder is mijn dag niet heel erg boeiend geweest :')


    Olifanten, duh.

    Nee, het is deze thee. Daar op het plaatje is 'ie rood maar bij mij is 'ie toch echt blauwpaarsig.

    GATVERDAMME EEN HART OPENSNIJDEN BAH

    Also ik was vanochtend naar de kapper en echt heel blij nu 😂, daarna op tijd in m'n college die supertof was en goede cijfers terug


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Olifanten, duh.

    Nee, het is deze thee. Daar op het plaatje is 'ie rood maar bij mij is 'ie toch echt blauwpaarsig.

    GATVERDAMME EEN HART OPENSNIJDEN BAH

    Also ik was vanochtend naar de kapper en echt heel blij nu 😂, daarna op tijd in m'n college die supertof was en goede cijfers terug

    Pff, een hart opensnijden, jullie watjes. Probeer eens een menselijk lijk.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sunai schreef:
    (...)
    Pff, een hart opensnijden, jullie watjes. Probeer eens een menselijk lijk.


    Ik snijd liever in een watermeloen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vandaag is de dag dat ik mijn nieuwe sokken aan deed. Nieuwe sokken zijn altijd zo lekker zacht :Y)Ik wil gewoon iedere dag nieuwe sokken...
    En ze zijn in vrolijke kleurtjes. Ik ben helemaal blij. En hoe staat het er voor bij jullie?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    (Dit topic is absurd theater lol)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb vandaag 2 boekjes gekocht voor 15 euro c: Me is happy


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Niemand heeft de obvious pun nog gemaakt? I'm so sorry

    Zou je zeggen dat je Spijt hebt van je username? *badum tss*


    If a writer falls in love with you, you can never die

    De discount afdeling van de Bruna i sniet gezond voor mijn portemonnee. Maar ik heb me ingehouden. (A)

    Vandaag staat volledig in het teken van mijn bachelor scriptie en presentatie...

    Nilas schreef:
    De discount afdeling van de Bruna i sniet gezond voor mijn portemonnee. Maar ik heb me ingehouden. (A)

    Vandaag staat volledig in het teken van mijn bachelor scriptie en presentatie...

    Sterkte daarmee 😅

    Dit topic schiet zo te zien echt alle kanten op :') stiekem ben ik nog nieuwsgieriger naar peer-slagroom thee geworden haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Een herkansing * zucht *. Alle spieren in je been en rug, waar ze lopen, waar ze beginnen, waar ze aanhechten, hoe je ze kunt voelen etc. Beetje saai hahaha heb al te lang uitgesteld.

    Hahaha Anniek, en dikke huissokken zijn nieuw ook zo heeeeeerlijk zacht. Maar ja in de zomer is dat een beetje interessant. Of lente of whatever dit weer is in Nederland.

    Nikki I feel ya, ik heb ook weer tegen beter weten in een boek gekocht hahaha.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2019 - 13:08 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:

    Nikki I feel ya, ik heb ook weer tegen beter weten in een boek gekocht hahaha.

    Ik probeer mezelf erg in te houden omdat ik een bieb abonnement heb. Ik koop (in principe, lol) alleen een boek als hij me echt supergaaf lijkt of als hij van mijn favo auteur is (dus ik wéét dat hij ontzettend gaaf is). Of als ik een verzameling boeken van 1 auteur compleet wil krijgen (cat)