• Ik weet dat er een oud topic is hierover, maar die was nogal uitgestorven en ik wist niet of ik die moest bumpen of niet.

    Onze Q-Bullet Journalist community

    Hoi allemaal, fellow bullet journalists!
    Ik houd al twee jaar een bullet journal bij en begin alvast mijn nieuwe voor te bereiden, voor het schooljaar 2019-2020 (time flies omg). Het leek me wel leuk om al mijn spreads te showen in dit topic! Ik haal mijn inspiratie eigenlijk overal vandaan, maar ik blijf vaak toch wel hangen bij dieren, want je kunt er letterlijk alle kanten mee op. (cat) See what I did there?

    Dus, sit tight, here it comes.


    Key



    Cover page



    Yearly overview







    Study tips



    Doe jij ook aan bullet journaling? En heb jij ook een instagram account? De community:
    Nilas, @kaya.creations
    TimothyMcGee
    Arsinoe

    Mijn favoriete supplies zijn de Leuchtturm1917 A5, hoewel ik nu nog Filofax in gebruik heb. Daarbij Faber Castell Polychromos kleurpotloden sinds kort en af en toe maak ik ook gebruik van Crayola supertips. En als pen heb ik Sakura Pigma microns, gewoon van aliexpress ondanks dat dat soms niet de 'echte' zijn, want die van de Bruna zijn pokkeduur.

    Dusss, tja. Laat je creaties zien in dit topic en verbluf ons met je spreads! Ik weet zeker dat er een aantal zeer creatieve en vindingrijke bullet journalists onder ons zijn.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2019 - 14:02 ]

    Oeeeh geweldig!

    Ik ben echt nog maar nét begonnen hiermee en mijn bujo ziet er verschrikkelijk lelijk uit in vergelijking met wat ik nu van jou zie. Maar het is erg leuk om te doen!! _O_

    Dus MT. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo he, dat is echt onwijs mooi 😍😍😍

    Ik denk dat ik mijn agenda maar weer digitaal ontwerp 😂 ik ben te perfectionistisch voor een budo


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De hema-agenda werkt ook prima :') maar ik kom hier wel meelezen want ik ben heel benieuwd naar al jullie creaties!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb een budo voor school (waar ik een overzicht maakt voor tentamenweken) en eentje voor uitgaven etc. Al verwaarloos ik die laatste wel een beetje, oeps. Het tekenen heb ik ondertussen ook al weer opgegeven.

    Die van jou ziet er super mooi uit!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Necessity schreef:
    De hema-agenda werkt ook prima :') maar ik kom hier wel meelezen want ik ben heel benieuwd naar al jullie creaties!

    Tja, ik vind normale agenda's niet voldoen omdat daar geen ruimte is voor jaarlijkse en maandelijkse overzichten en je kunt er ook niet echt een master to do list in verwerken. Ik gebruik mijn journal ook vooral voor school, de habit trackers en zo zijn een leuke bijkomstigheid, maar daar doe ik het niet voor.
    Maar als jij wel genoeg hebt aan een voorgedrukte agenda is dat uiteraard helemaal goed, ieder z'n ding en het ene is niet beter dan het andere. (:

    Arsinoe schreef:
    Ik heb een budo voor school (waar ik een overzicht maakt voor tentamenweken) en eentje voor uitgaven etc. Al verwaarloos ik die laatste wel een beetje, oeps. Het tekenen heb ik ondertussen ook al weer opgegeven.

    Die van jou ziet er super mooi uit!

    Waarom heb je het opgegeven? Werd het niet mooi genoeg naar jouw zin? Je kunt natuurlijk andere manieren bedenken om te decoreren ;P

    Ik heb een fantastisch (en dropdead gorgeous) planner van structuurjunkie (voorgedrukte agenda + takenlijstjes + maandoverzichten + bujo pagina’s met stipjes in een) en dat is echt perfect voor de mensen (zoals ik zelf) die té OCD/perfectionistisch zijn voor een bujo.


    •

    Deel 2 van mijn yearly overview (cool) Ik kwam op het idee van gemsbokken omdat ik dit weekend naar de dierentuin ben geweest, dus dat leek me een leuk dier om te tekenen!



    Vinden jullie het leuk?

    Nilas schreef:
    (...)
    Waarom heb je het opgegeven? Werd het niet mooi genoeg naar jouw zin? Je kunt natuurlijk andere manieren bedenken om te decoreren ;P

    Ik heb het heel druk gehad de laatste tijd, dat was vooral de boosdoener. Daarnaast had ik ook een shitload aan washitape en stickers besteld op AliExpress, maar ik kan eigenlijk geen plek vrijmaken daarvoor haha. En het kost me ook gewoon veel tijd om het iedere keer bij te houden en een set-up te maken voor de maand. Als ik tijd heb kan ik wel ff fototjes sturen van wat ik er nu mee doe ;p


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Nilas schreef:
    Deel 2 van mijn yearly overview (cool) Ik kwam op het idee van gemsbokken omdat ik dit weekend naar de dierentuin ben geweest, dus dat leek me een leuk dier om te tekenen!



    Vinden jullie het leuk?

    Ziet er echt heel tof uit!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Arsinoe schreef:
    (...)
    Ik heb het heel druk gehad de laatste tijd, dat was vooral de boosdoener. Daarnaast had ik ook een shitload aan washitape en stickers besteld op AliExpress, maar ik kan eigenlijk geen plek vrijmaken daarvoor haha. En het kost me ook gewoon veel tijd om het iedere keer bij te houden en een set-up te maken voor de maand. Als ik tijd heb kan ik wel ff fototjes sturen van wat ik er nu mee doe ;p

    Ah, dat is echt jammer. Goed om te weten dat ik niet de enige ali-fan ben. Maar er zijn genoeg layouts die maar heel weinig tijd kosten... mja dat minimalisme moet je dan maar net mooi vinden.

    En bedankt, hihi.

    MT


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jij kan echt onwijs mooi tekenen. My god.

    OT; wij gebruiken van het werk uit een digitale planner waarbij mijn baas eigenlijk mijn agenda ook kan aanpassen en kan zien op welke blokken ik sowieso niet beschikbaar ben dus hoe mooi en leuk en interessant ik bujo ook mag vinden, het is niet echt handig voor me. Voor twee agenda's ben ik te chaotisch en voor alles over te schrijven heb ik geen tijd :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik heb weer een paar nieuwe spreads gemaakt!

    Dit is het laatste deel van mijn yearly overview.



    En het eerste deel van mijn study tips pagina!

    Wauw! Heel mooi!


    There are poems inside of you that paper can't handle