• Ik weet dat er een oud topic is hierover, maar die was nogal uitgestorven en ik wist niet of ik die moest bumpen of niet.

    Onze Q-Bullet Journalist community

    Hoi allemaal, fellow bullet journalists!
    Ik houd al twee jaar een bullet journal bij en begin alvast mijn nieuwe voor te bereiden, voor het schooljaar 2019-2020 (time flies omg). Het leek me wel leuk om al mijn spreads te showen in dit topic! Ik haal mijn inspiratie eigenlijk overal vandaan, maar ik blijf vaak toch wel hangen bij dieren, want je kunt er letterlijk alle kanten mee op. (cat) See what I did there?

    Dus, sit tight, here it comes.


    Key



    Cover page



    Yearly overview







    Study tips



    Doe jij ook aan bullet journaling? En heb jij ook een instagram account? De community:
    Nilas, @kaya.creations
    TimothyMcGee
    Arsinoe

    Mijn favoriete supplies zijn de Leuchtturm1917 A5, hoewel ik nu nog Filofax in gebruik heb. Daarbij Faber Castell Polychromos kleurpotloden sinds kort en af en toe maak ik ook gebruik van Crayola supertips. En als pen heb ik Sakura Pigma microns, gewoon van aliexpress ondanks dat dat soms niet de 'echte' zijn, want die van de Bruna zijn pokkeduur.

    Dusss, tja. Laat je creaties zien in dit topic en verbluf ons met je spreads! Ik weet zeker dat er een aantal zeer creatieve en vindingrijke bullet journalists onder ons zijn.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2019 - 14:02 ]

    Ik ben weer leuk bezig geweest!



    Ik heb mijn yearly log opnieuw gemaakt - ik vond de vorige erg leuk, maar ik ben nu video's van planningwithkay aan het kijken, en ik vind haar stijl toch ook wel supercool. Ik vind onderstaande spread echt supermooi gelukt, ik heb de 'stickers' zelf gemaakt door gewoon te doodlen/kleuren op normaal papier, uit te knippen en daarna in te plakken.

    Oh, wauw, dat ziet er goed uit! Ik denk dat ik vanmiddag toch maar even aan de slag ga met mijn spread voor juli. I'll keep you updated.


    look at the stars, look how they shine for you;

    paulsen schreef:
    Oh, wauw, dat ziet er goed uit! Ik denk dat ik vanmiddag toch maar even aan de slag ga met mijn spread voor juli. I'll keep you updated.

    Ik ben benieuwd! Neem er gerust een smoothie (of limonade (dance)) bij, want daar is het weer voor. (cool)

    I made something!

    Ik ben jaloers op jouw bujo kunsten! _O_
    Maar..... Is het niet "sunsHine"? 🤐

    Mijn bujo is gewoon heel simpel en met veel stickers en fotos. Ik maak er geloof ik meer een dagboekje van met mooie herinneringen. 😅😋


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TimothyMcGee schreef:
    Ik ben jaloers op jouw bujo kunsten! _O_
    Maar..... Is het niet "sunsHine"? 🤐

    Mijn bujo is gewoon heel simpel en met veel stickers en fotos. Ik maak er geloof ik meer een dagboekje van met mooie herinneringen. 😅😋


    Ja omg ik sloeg mezelf echt voor mijn kop toen ik dat zag! Ik slaag er gewoon nooit in om een spread te maken zonder foutjes... (cat)

    Dat is ook leuk! Ik zou zoiets echt niet kunnen bijhouden, ik heb daar de discipline niet voor...

    Nilas schreef:
    (...)

    Ja omg ik sloeg mezelf echt voor mijn kop toen ik dat zag! Ik slaag er gewoon nooit in om een spread te maken zonder foutjes... (cat)

    Dat is ook leuk! Ik zou zoiets echt niet kunnen bijhouden, ik heb daar de discipline niet voor...



    Hahaha ahw. Maar ik vind je spreads wel echt geweldig verder!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •