• Volgens mij is het vandaag begonnen maar morgen is het voor mij zo ver.
    Na een lange poos zijn er weer Luchtmachtdagen en dit keer in Volkel.

    We gaan al jaren met onze luchtscouting naar dit grote evenement omdat dit echt bij ons hoort. Echter is het lang geleden dat we in Volkel zijn geweest omdat het bijna anderhalf uur rijden is.
    Mijn laatste keer was, toen ik 14 was dus dat is gewoon 8 jaar geleden. (oops feeling old=)) Ik heb er onwijs veel zin in en de kinderen ook.

    We hebben gelukkig een klein groepje, 5 leiding en 7 esta's dus daar ben ik wel heel erg blij mee gezien naar een dierentuin al zo chaotisch en stressvol is.

    Het is mijn eerste keer als leiding en we zijn goed voorbereid. Auto plan, parkeerplan, noodkaartjes die de kinderen om krijgen met een telefoonnummer, een afspreekplek en tellen, heel veel tellen.

    Naast toffe foto's, een leuke dag hoop ik ook nog een super mooie insigne te scoren. Van de voorgaande keer heb ik een hele mooie insigne met straaljager die trots op mijn blouse pronkt en dat wil ik nu dus weer heel erg graag.

    Gaan er nog meer mensen naar de luchtmachtdagen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het leger en al haar onderdelen wel superinteressant, maar ik heb helaas geen tijd, en het is ook wel ver weg voor ons. ):

    Nilas schreef:
    Ik vind het leger en al haar onderdelen wel superinteressant, maar ik heb helaas geen tijd, en het is ook wel ver weg voor ons. ):


    Voor ons was het bijna anderhalf uur rijden en kwartier file maar het was zo gaaf. M'n medeleiding moest af en toe eraan herinneren dat ik met kinderen op pad was gezien ik het zo mooi vind


    Change is for weirdos ~ Niall Horan