• Hoi allemaal,

    Ik wilde even een mooi verhaal met jullie delen.
    Ik was afgelopen week op vakantie in Oostenrijk.
    In het weekend waren mijn moeder en ik samen met zijn tweetjes bij het huisje omdat mijn vader en broer naar de Formule 1 waren 3 dagen lang.

    Gezien er een klein vliegveldje op een half uur lopen was en ik dol ben op vliegtuigen ging ik daar dus heen wandelen was het plan op zondag.

    Echter hadden we 500 meter gelopen en kwamen er allemaal oude trekkers aan met de boeren in complete outfits en lederhosen.

    Dus ik wilde een foto maken en begon die man in het Duits met mama te kletsen. En zo kregen wij dus een rit naar het vliegveld.

    HIj reed speciaal voor ons om, echter na een paar meter ontdekte hij dat wij de hele dag niets deden dus vroeg hij ons mee naar de Alm. Dus hij omgedraaid en wij mee in de lange stoet ouderwetse trekkers mee naar Alm.

    Met een pauze hebben we zo'n 3 uur gereden op de trekker, door dorpen, op 80 wegen en de bergen in op smalle paadjes. Daar kwamen we bij een huis die helemaal alleen op de berg stond.

    We dronken er bier, kregen er een heerlijke lunch en koeken met cake's.

    Daarna rond 4 uur gingen we weer terug en daar bijna thuis, strandde we bij een van de mensen die een gasthof heeft en dronken we meer bier en uiteindelijk zijn we thuis afgezet.

    DIt was denk ik wel de mooiste dag van de vakantie. Onverwacht zo iets leuks en zo vriendelijk al die mensen. Ze vonden het echt geweldig dat twee Nederlandse vrouwen mee gingen en wij vonden het fantastisch dat ze zo gastvrij zijn.

    Dit was zo tof dat ik het even met jullie wilde delen =)


    Wij zaten op de rode trekker

    [ bericht aangepast op 4 juli 2019 - 8:28 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oeh wat gaaf zeg! Kan me goed voorstellen dat je dat een hele leuke dag vond! Wat lief dat jullie mee mochten rijden!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is echt super tof!

    Hoe lief ook dat jullie mee mochten rijden, wat een gastvrije man!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly