• LOVE ON AN ISLAND





    HET VERHAAL

    Een aantal onbekende singels krijgen een brief wat wel een droom lijkt. Na dagen, weken, maanden of jaren geen relatie is er een organisatie die dat wil veranderen. Je komt terecht op een prachtig, tropisch eiland met andere singles en het enige wat je hoeft te doen is je ware liefde vinden, maar is dat wel zo makkelijk?

    HET EILAND

    Je komt aan op een steiger, waar gelijk jullie huizen zich bevinden. Je deelt hem met 2 personen en er is genoeg ruimte voor één slaapkamer (met bedden die je aan elkaar kan schuiven, of los kan zetten), twee badkamers, een kleine huiskamer en een kleine keuken. De deelnemers zullen hier bijna niet zijn, want er is genoeg te doen op het eiland .
    Op het strand is er een lange tafel waar je zult ontbijten en dineren. Dit wordt door andere, speciale mensen van de organisatie klaar gemaakt. Je eigen middageten en tussendoortjes staan in de keuken in je huis.
    Het eiland heeft natuurlijk het strand, maar er lopen ook wateren en rivieren door het eiland heen. Je kan het zelf met een boot verkennen, maar niet alleen. Je moet altijd iemand anders van de deelnemers meenemen.
    Iedere week wordt er één date georganiseerd. De organisatie kiest wie en wat samen gaan doen en het verschild totaal. De keuzes zijn gebaseerd op degene waar je het meest contact en dus waarschijnlijk een klik mee hebt.
    Verder is er nog een bar met een medewerker, die ook een huis heeft op het eiland. Er worden 's avonds kleine feestjes georganiseerd. De medewerker van de bar is ook gelijk degene die jullie helpt met een tour door het oerwoud, want het meeste landschap is steen en natuur.

    DE ROLLEN
    Dames
    — Bellamy Lucrèce Mercier | 22 | 1.2 | Nesber
    — Jiae White | 24 | 1.3 | Salaryman
    — Lola Anna Miller | 24 | 1.4 | L_linda
    — Elin Maeve Eloïse Fuller | 22 | 1.4 | IrishNialler
    — Tamar Rebekah Hawthorn | 21 | 1.4 | Shayle

    Heren
    stop!
    — Hugo Parker | 23 | 1.3 | Klaus
    — Aiden Carter |25 | 1.1 | lovelyreads
    — Chester Alexander Abrahams |23 | 1.4 | Bunbury
    — Ángel de la Cavallería | 25 | 1.1 | Highgarden
    — Malcolm Leopold Brown | 23 | 1.4 | Salaryman

    HET LIJSTJE
    — Naam
    — Leeftijd (18-25)
    — Waarom heb je de brief aangenomen? Waarom kwam je naar het eiland?
    — Innerlijk
    — Uiterlijk
    — Geschiedenis
    — Overig

    DE REGELS
    — 100 Woorden per post.
    — De normale regels van Quizlet, natuurlijk.
    — Geen perfecte personages.
    — Niet meer dan twee personages per persoon, een man&een vrouw.
    — Houd de vrouwen en de mannen gelijk!
    — De personages kennen elkaar niet. Ze ontmoeten elkaar op de boot naar de steiger.
    — Alleen de ik, Nesber, maakt de topics aan.
    — Enjoy! c:

    DE TOPICS
    — Rollentopic
    — Praattopic
    — Speeltopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2019 - 15:14 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ik wil graag een dame reserveren (: Weet alleen niet wanneer ik tijd heb om haar uit te werken...

    Ik wil een dame nemen. ^^ Dit lijkt mij ook erg leuk. Ik zat er al over te twijfelen, maar ik vind dit toch wel erg leuk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Dan is de roleplay vol, woww :O


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Als ik het zo lees hoef ik geen extra rol op me te nemen en gaat de RPG door, yeeey! :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Salaryman schreef:
    @nesber: thank you! (banana). Mijn rol wordt een Zuid-Koreaanse vrouw die nogal ehh.. plat is en daarom gedumpt is door haar ex, so mean! :o

    @Highgardem: Ehhmm I cannot possibly deny this guy's hotness (blush). Ik zit te grijnzen in de trein als een weirdo.

    Poor girl! Ö
    Hahaha, yaay score. ;D Weirdo's die in de trein reizen zijn cool though.


    • • •

    Is er nog plek? Het ziet er echt super leuk uit!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2019 - 21:23 ]


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Is er nog plek? Het ziet er echt super leuk uit!

    Als je wil mag je één van mij twee rollen overnemen (A)


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Dat is echt heel lief, maar ik wil de rol alleen als je dat echt niet erg vind. Ik snap ook dat je in beiden veel tijd en moeite hebt gestoken en ze graag allebei wil houden.


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Dat is echt heel lief, maar ik wil de rol alleen als je dat echt niet erg vind. Ik snap ook dat je in beiden veel tijd en moeite hebt gestoken en ze graag allebei wil houden.

    Vandaag is de dag dat ik pas begin aan alle rollen die ik af moet hebben ^^
    Soo, kies maar (flower)


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ik ben al bezig met mijn rol, hoop hem vandaag af te hebben! Not sure if I finish today tho, cuz my birthday (hoera)


    No growth of the heart is ever a waste

    Wanneer moet je uiteindelijk je rol klaar hebben? ^^ Dan kan ik er rekening mee houden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Vanadey schreef:
    Wanneer moet je uiteindelijk je rol klaar hebben? ^^ Dan kan ik er rekening mee houden.

    Asap (A)


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Salaryman schreef:
    Ik ben al bezig met mijn rol, hoop hem vandaag af te hebben! Not sure if I finish today tho, cuz my birthday (hoera)

    Omg, gefeliciteerd (blush)


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Salaryman schreef:
    Ik ben al bezig met mijn rol, hoop hem vandaag af te hebben! Not sure if I finish today tho, cuz my birthday (hoera)

    Happy b'day! Ö


    • • •

    BELLAMY LUCRÈCE MERCIER

    You don't marry
    someone you can
    live with — you
    marry someone who
    cannot live without.

    — Unknown




    NAME

    Bellamy — Literal or ironic nickname meaning 'fine friend', from French beau 'fair', 'handsome' (bel before a vowel) + ami 'friend'.
    Lucrèce — From Lucretia. Feminine form of the Roman family name Lucretius, possibly from Latin lucrum "profit, wealth". In Roman legend Lucretia was a maiden who was raped by the son of the king of Rome. This caused a great uproar among the Roman citizens, and the monarchy was overthrown. This name was also borne by a saint and martyr from Spain.
    Mercier — The Mercier surname is occupational in origin, meaning trader, merchant, or draper, from the Old French mercier (Latin mercarius).


    How beautiful to
    find a heart that loves you,
    without asking you
    for anything to
    be okay.

    — Khalil Gibran

    AGE
    22 years old, born on the 12th of october.

    INSIDE

    — Flirt
    behave as though sexually attracted to someone, but playfully rather than with serious intentions.
    — Hopeless romantic
    A hopeless romantic is an expression describing a person who has romantic notions about life. For a hopeless romantic: life = love. Especially when that person is involved in a relationship - He/she thinks about love and romantic relationships in a different way than other people.
    — Go-getter
    an aggressively enterprising person.
    — Adventurous
    willing to take risks or to try out new methods, ideas, or experiences.
    — Patient
    able to accept or tolerate delays, problems, or suffering without becoming annoyed or anxious.
    — Creative
    a creative person has the ability to invent and develop original ideas, especially in the arts.
    — Positive
    positive. In the simplest sense, positive means good — or the opposite of negative. If you have a positive attitude about homework, for example, you're more likely to get positive feedback on your report card.
    — Arrogant
    exaggerating or disposed to exaggerate one's own worth or importance often by an overbearing manner an arrogant
    showing an offensive attitude of superiority
    — Revengeful
    eager for revenge.
    — Protective
    intended to protect someone or something.
    — Bookwurm
    a person who enjoys reading.
    — Messy
    marked by confusion, disorder, or dirt : untidy a messy room.
    — Temperamental
    (of a person) liable to unreasonable changes of mood.
    — Kind
    giving pleasure or satisfaction; pleasant or attractive.




    That's what true
    love is. Always wanting
    what's best for
    someone, even if
    that doesn't include
    you.

    — Unknown


    OUTSIDE

    Haar • Lang, donkerblond-blond haar.
    Ogen • Grote, groene ogen, die in sommige opzichten bruin lijken.
    Bril/Lenzen • Niet nodig.
    Wenkbrauwen • Lichtbruin, dun.
    Lippen • Lichtroze, zacht en goed verzorgd.
    Tanden • Spierwit, in een goede staat.
    Gezicht • Ovaal/Bol, bolle wangen.
    Neus • Een strakke neus, maar wijd uiteinde.
    Oren/Gehoor • Haar gehoor is goed genoeg.

    Lengte • 181 cm.
    Huid/Tint • Licht getint
    Kledingstijl • Casual.
    Favoriete kledingstuk • Heeft ze niet echt.
    Favoriete schoensoort • Instappertjes.
    Schoenmaat • 39.
    Postuur • Dun, middelmatige rondingen.

    Piercing • Heeft zij niet.
    Tatoeages • Heeft zij niet.
    Sieraden • Ze heeft veel sieraden, maar niet bepaald favoriete.

    I know you're
    tired but come,
    this is the
    way.

    — Rumi


    FAMILY&HISTORY
    Father — Luc Mercier, French, Journalist


    Luc Mercier kwam terecht in een one night stand, waarvan de vrouw drie maanden later erachter kwam dat ze zwanger was. Luc had geen idee, tot dat ze met een driejarig meisje naar zijn huis in Parijs, Frankrijk kwam en haar voor zijn deur achterliet. Luc had geen andere keuze dan haar op te voeden, ook al had hij geen idee of het echt zijn dochter was.
    Luc en Bellamy werden gesteund door zijn vrienden. Bellamy werd voornamelijk opgevoed tussen de mannen, omdat haar vader vooral kroegvrienden had. De enige vrouw die een beetje op een moeder leek was haar tante. Haar tante heeft Luc meegeholpen in de opvoeding en was degene die de serieuze beslissingen nam, omdat Bellamy een erg roekeloze vader had als het gaat om beslissingen. Haar tante heeft haar geleerd om geen ''nee'' als antwoord te nemen of het altijd beter te doen dan haar vijanden.
    Bellamy is uiteindelijk uit huis vertrokken om op campus de studie fotografie te beginnen. De jongedame heeft haar studie afgerond en is begonnen als fotografe van een Frans tijdschrift, maar zou waarschijnlijk moeten verhuizen na Love on an Island.


    REASON WHY SHE JOINED
    Bellamy haar tante heeft haar geleerd om niet te veel met mannen om te gaan, omdat die bezit van haar kunnen nemen. Ze heeft dus weinig vriendjes gehad, omdat ze de buitenwereld wilde laten zien dat de jongedame een leider was en dat ze geen speeltje was. Toch is Bellamy diep van binnen opzoek naar de ware en toen deze brief kwam heeft ze er gelijk op gereageerd.

    EXTRA
    Komt.




    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them