• LOVE ON AN ISLAND





    HET VERHAAL

    Een aantal onbekende singels krijgen een brief wat wel een droom lijkt. Na dagen, weken, maanden of jaren geen relatie is er een organisatie die dat wil veranderen. Je komt terecht op een prachtig, tropisch eiland met andere singles en het enige wat je hoeft te doen is je ware liefde vinden, maar is dat wel zo makkelijk?

    HET EILAND

    Je komt aan op een steiger, waar gelijk jullie huizen zich bevinden. Je deelt hem met 2 personen en er is genoeg ruimte voor één slaapkamer (met bedden die je aan elkaar kan schuiven, of los kan zetten), twee badkamers, een kleine huiskamer en een kleine keuken. De deelnemers zullen hier bijna niet zijn, want er is genoeg te doen op het eiland .
    Op het strand is er een lange tafel waar je zult ontbijten en dineren. Dit wordt door andere, speciale mensen van de organisatie klaar gemaakt. Je eigen middageten en tussendoortjes staan in de keuken in je huis.
    Het eiland heeft natuurlijk het strand, maar er lopen ook wateren en rivieren door het eiland heen. Je kan het zelf met een boot verkennen, maar niet alleen. Je moet altijd iemand anders van de deelnemers meenemen.
    Iedere week wordt er één date georganiseerd. De organisatie kiest wie en wat samen gaan doen en het verschild totaal. De keuzes zijn gebaseerd op degene waar je het meest contact en dus waarschijnlijk een klik mee hebt.
    Verder is er nog een bar met een medewerker, die ook een huis heeft op het eiland. Er worden 's avonds kleine feestjes georganiseerd. De medewerker van de bar is ook gelijk degene die jullie helpt met een tour door het oerwoud, want het meeste landschap is steen en natuur.

    DE ROLLEN
    Dames
    — Bellamy Lucrèce Mercier | 22 | 1.2 | Nesber
    — Jiae White | 24 | 1.3 | Salaryman
    — Lola Anna Miller | 24 | 1.4 | L_linda
    — Elin Maeve Eloïse Fuller | 22 | 1.4 | IrishNialler
    — Tamar Rebekah Hawthorn | 21 | 1.4 | Shayle

    Heren
    stop!
    — Hugo Parker | 23 | 1.3 | Klaus
    — Aiden Carter |25 | 1.1 | lovelyreads
    — Chester Alexander Abrahams |23 | 1.4 | Bunbury
    — Ángel de la Cavallería | 25 | 1.1 | Highgarden
    — Malcolm Leopold Brown | 23 | 1.4 | Salaryman

    HET LIJSTJE
    — Naam
    — Leeftijd (18-25)
    — Waarom heb je de brief aangenomen? Waarom kwam je naar het eiland?
    — Innerlijk
    — Uiterlijk
    — Geschiedenis
    — Overig

    DE REGELS
    — 100 Woorden per post.
    — De normale regels van Quizlet, natuurlijk.
    — Geen perfecte personages.
    — Niet meer dan twee personages per persoon, een man&een vrouw.
    — Houd de vrouwen en de mannen gelijk!
    — De personages kennen elkaar niet. Ze ontmoeten elkaar op de boot naar de steiger.
    — Alleen de ik, Nesber, maakt de topics aan.
    — Enjoy! c:

    DE TOPICS
    — Rollentopic
    — Praattopic
    — Speeltopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2019 - 15:14 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Kunnen jullie allemaal je rol voor vrijdag afhebben?
    Ik ben er de komende drie dagen niet ^^ Aangezien ik ga afspreken en zo


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    nesber schreef:
    (...)
    Vandaag is de dag dat ik pas begin aan alle rollen die ik af moet hebben ^^
    Soo, kies maar (flower)


    Dan heel graag. Het maakt mij voor de rest niet uit! Dit is echt super lief!


    Bowties were never Cooler

    Salaryman schreef:
    Ik ben al bezig met mijn rol, hoop hem vandaag af te hebben! Not sure if I finish today tho, cuz my birthday (hoera)


    Gefeliciteerd!! (yeah)

    Ooh sh**t sorry guys, ben bang dat ik morgenavond pas tijd heb ):

    nesber schreef:
    Kunnen jullie allemaal je rol voor vrijdag afhebben?
    Ik ben er de komende drie dagen niet ^^ Aangezien ik ga afspreken en zo


    Voor vrijdag, of mag het dan ook nog op vrijdag? (cat) Ik ga mijn uiterste best doen!

    L_Linda schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!! (yeah)

    Ooh sh**t sorry guys, ben bang dat ik morgenavond pas tijd heb ):

    Thank you! :D
    Ben met mijn rol bezig, ik hoop hem morgen af te hebben!


    No growth of the heart is ever a waste

    L_Linda schreef:
    (...)

    Voor vrijdag, of mag het dan ook nog op vrijdag? (cat) Ik ga mijn uiterste best doen!

    Jahoor !


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Na al heel lang op zoek te zijn naar een toffe RPG eindelijk wat gevonden.

    Ik reserveer graag een vrouw en vul hem morgen avond in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hugo Parker


    Naam • Hugo Themba Parker
    Hugo • Hart hoofd en ziel
    Themba • Hoop
    Parker • Parkbeheerder

    Leeftijd • 23
    Hugo is geboren op een koele lentedag op 11 april in Le Havre.

    Waarom •
    Hugo heeft zichzelf als grap aangemeld. Hij weet eigenlijk niet goed waarom hij ja heeft gezegd toen hij werd geselecteerd. Tuurlijk wil hij graag de liefde vinden, maar hij heeft niet het gevoel dat dit de manier is om dat voor elkaar te krijgen. Reality tv is allemaal fake, toch? Toch heeft hij ja gezegd, want wie niet waagt, die wint nooit. Hugo is altijd wel in voor nieuwe ervaringen, en een gratis vakantie. Je leeft maar een keer, toch?

    Innerlijk •
    Krachten • lief, loyaal, heel extravert, charismatisch, eerlijk, lijkt altijd positief en vrolijk, behulpzaam, beschermend, meelevend, ruimdenkend, zelfstandig, reis lustig, avontuurlijk, heel sociaal, flirt, pienter

    Zwaktes • bot, roekeloos, leeft voor de drama van anderen, eenzaam onder vrienden, teruggetrokken over de dingen die diep van binnen in hem omgaan, bitter, onzeker, zeer laag gevoel voor eigenwaarde, temperamentvol, rusteloos, besluiteloos, kan niet settelen, gewiekst

    Uiterlijk • [fc: Arthur Gosse]
    Hugo heeft een slechte start in het leven gehad, waardoor hij altijd een magere jongen is geweest. Nog altijd kan je zijn ribben tellen, maar hij heeft zeker wel meer vlees op zijn botten dan toen hij jong was. Hij is 1.87 lang, maar lijkt langer door zijn magere statuur. Van huis uit heeft Hugo een bleke huis, maar door zijn jaren wonen in zonnig Colombia is zijn huid mooi natuurlijk bruin door de zon, al zal zijn huid nooit zo donker worden als die van de locals. Hugo heeft speelse bruine krullen die passen bij zijn jongensachtige glimlach die eigenlijk altijd wel siert op zijn gezicht. Zijn ogen zijn helder groen en betoverend.
    Ondanks dat Hugo is opgegroeid in een gezin wat altijd toonbaar moest zijn in het openbaar en waar de kinderen altijd strak in uniform naar school gingen, heeft hij een heel interessante kledingstijl. Of eigenlijk, hij heeft niet echt stijl. Hij combineert heel eclectisch kledingstukken die hij fijn vind zitten of mooi vind, maar stijlvol of zelfs smaakvol is het eigenlijk nooit. Het is dus maar goed dat hij in een warm gebied leeft, want een t-shirt of tanktop met shorts is veel lastiger te verpesten dan allerlei laagjes tegen de kou.
    Hugo heeft de namen van zijn adoptie familie onder de datum van zijn adoptie op zijn ribben staan. Verder heeft hij alle vlaggen van de landen waar hij heeft gewoond op zijn ruggegraat staan, met meer dan genoeg plek om nog veel meer vlaggen toe te voegen. Op dit moment staan er: Frankrijk, Zuid Afrika, Japan, Mexico, Colombia, Noorwegen, Marokko. Hij heeft nooit in Zuid Afrika gewoond, maar hij is hier heel veel op vakantie geweest en dit is het land van zijn ouders, dus het kon niet ontbreken.
    Geschiedenis •
    Hugo is op zijn 3e geadopteerd door een Zuid-Afrikaans diplomatengezin uit een Frans weeshuis, toen het gezin daar gevestigd was. Zo komt hij ook aan de naam Themba, uit zijn moeder's moedertaal Xhosa. Het gezin bestond op Hugo's 5e verjaardag uit zijn ouders, hun biologische dochter, en nog 3 geadopteerde kinderen uit verschillende landen, waarvan 2 ouder dan Hugo en 1 jonger. Het begin van zijn jeugd was in Frankrijk, maar door zijn kindertijd heeft hij het grootste deel van de wereld wel gezien. Hij heeft dan ook nooit echt een plek als thuis gezien, omdat ze elke paar jaar weer moesten verhuizen. Wel vond hij sommige plekken leuker dan andere. Zo was hij heel erg op zijn plek in Colombia, maar in Japan kon hij echt niet goed settelen. Zijn laatste woonplaats met zijn ouders was Rabat. Zelf is hij daarna eerst verhuisd naar Marrakesh, waar hij 2 jaar heeft gewoond, voor hij toch weer is vertrokken naar Colombia. Daar heeft hij langs een aantal steden gezworven tot hij is gesetteld in Medellin. Hier woont hij nu al bijna 3 jaar heel graag, al reist hij ook veel, zowel binnen Colombia als erbuiten. Zijn ouders wonen nu net in Canada en zo heeft hij hierover gehoord en zich als grap opgegeven.
    Hugo is nooit echt een hoogvlieger geweest op academisch vlak. Het is niet dat hij het echt niet kan, maar hij heeft nooit de ambitie gehad. Hij had liever lol met zijn vrienden dan dat hij studeerde. Zo is hij na zijn middelbare school ook niet gaan studeren, maar gaan werken en reizen. Hij heeft in Marrakesh gewerkt als tourguide en partyguide, en nu werkt hij in Medellin als logistiek medewerker bij de bloemenveiling en als medewerker en tourguide bij de vele festivals in de stad. Hugo vind het heerlijk om met mensen te werken en het helpt ook dat hij vele talen spreekt. Hij heeft ook meer dan een minder legaal baantje gehad, maar deze houd hij graag voor zichzelf. Zo dom is hij namelijk niet.

    Overig •
    Hugo spreekt vloeiend Frans, Engels, Spaans, Afrikaans, Xhosa, Noors, en Arabisch. Hij kan de meeste talen ook lezen, alleen met Arabisch raakt hij soms een beetje in de war. Het nadeel aan zoveel talen spreken, is dat hij hersens soms niet helemaal lekker bij de juiste taal blijven. Verrassend genoeg in zijn Frans nog de slechtste van zijn talen qua spreken, al is dat wel de taal die hij het liefst leest.
    Hugo heeft vrienden over de hele wereld en hij kent overal wel iemand voor, hoe bizar of illegaal ook. Vraag hem nooit hoe hij ze kent, want dat antwoord krijg je nooit, maar hij kent ze altijd wel.
    Hugo is zeker geen sportschool jongen, maar een balletje trappen met vrienden laat hij nooit schieten.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2019 - 23:00 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik twijfel met een fc tussen Cameron Monaghan, Arthur Gosse, Brenton Thwaites, en Antoine Griezmann

    [ bericht aangepast op 17 juli 2019 - 21:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Sorry for the delay, ik zat/zit in de stress en da's killing voor m'n creativiteit :')). Ik zal vandaag mijn rol afmaken!
    @Hierboven: Oww they're all cute, maar mijn voorkeur is mister Gosse, he somehow fits the profile (blush).

    [ bericht aangepast op 18 juli 2019 - 9:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    this is why i suck at layouts, gimme a moment

    [ bericht aangepast op 18 juli 2019 - 10:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jiae White

    "She's called a professional closet pervert"




    NAAM
    Jiae White / 24 / Vrouw / Professional closet pervert

    WAAROM
    Jiae White heeft de brief ontvangen van haar narcistische ex, die er stellig van overtuigd was dat ze 1) nooit zou meedoen en 2) er geen enkele man was die haar zou willen als ze haar eenmaal in bikini hadden gezien, ‘tenzij het pedo’s zijn’. Ze wil hem ongelijk bewijzen.

    UITERLIJK
    Kim So Hyun; FC.
    Jiae is 24 en ziet eruit als 15, iets wat haar echt dwars zit. Ze heeft zwart haar, een lichte huid en een slank lichaam met niet echt prominente vrouwelijke vormen. Ze heeft een vrij vrouwelijke en losse wijde stijl die eigenlijk de vorm van haar lichaam wat verbloemt. Ze draagt rokken, bloesjes en shirts. Ze draagt vaak lichte kleding en pastelkleuren, maar overweegt meer donkere kleuren te dragen zodat ze minder jong oogt. Ze is ook dol op skinny jeans. In de zomer draagt ze vaak een hoed.

    PERSOONLIJKHEID
    Jiae is zachtaardig, intelligent en bijzonder analytisch (dit vermogen gebruikt ze regelmatig in haar zoektocht naar ‘mooie dingen’). Ze is tegenwoordig ook terughoudender en sceptischer dan voorheen en ze kan het moeilijk accepteren als iemand haar leuk of mooi vindt, door wat haar ex allemaal zei. Ze kan soms impulsief en bijzonder creatief zijn. Uiteraard zou ze haar titel geen eer aan doen zonder de nodige portie perverse gedachten en fantasieën.



    ‘Don't you think Keanu Reeves in a suit is the very essence of beauty?’



    ACHTERGROND
    Jiae White is als baby uit Zuid-Korea geadopteerd door twee Amerikaanse ouders. Zij runnen een klein modebedrijf dat uitsluitend werkt met mannelijke modellen. Hoewel haar beide ouders vrij extravagant kunnen ogen, zijn ze best beschermend naar Jiae toe en leggen en grote nadruk op haar studie.
    Als kind was ze al een goede leerling, maar haar ouders kwamen er gauw achter dat de jonge Jiae liever naar… andere fascinerende zaken keek.
    ‘Wat mooi!’ Riep ze vaak als er een fotosessie werd gehouden. Uiteindelijk werd Jiae de toegang tot de studio ontzegd, omdat haar ouders haar (doch onschuldige) fascinatie voor mannelijke modellen absoluut niet gepast vonden.
    Jiae was echter bijzonder in het opzicht dat ze oog had voor mooie dingen en mooie mensen. Daarom was ze al op voor haar tienerjaren bijzonder empatisch, omdat ze altijd het mooie in mensen zag. Haar aantrekking voor mooie dingen ging wel eens fout: toen ze een gerecht probeerde na te maken dat ze in een kookprogramma zag, liet ze een pan vallen dat een groot litteken op haar voet achterliet. Of dat ze bij het samenstellen van een boeket de bloem van een zeldzaam bloeiende cactus plukte (hier was haar vader niet blij mee).

    Haar ouders besloten tegen wil en dank dat het hen toch een goeie oplossing leek om haar naar een meisjesschool te sturen, zodat ze op z’n minst niet afgeleid werd door het andere geslacht. Hier was Jiae zelf fel op tegen, waardoor ze voor korte periode rebelleerde. Ze beargumenteerde dat ze dol was op mooie dingen, niet alleen op mooie mannen. Haar ouders bleven echter voet bij stuk houden en drukten haar op het hart dat niet iedere man goede intenties heeft. Uiteindelijk ging ze met grote tegenzin naar de meisjesschool, maar ook dat mocht de pret niet drukken. Tieners blijven tieners en Jiae vulde saaie lessen met een grote toewijding aan het vergaren van een uitgebreide collectie mannelijke modellen, acteurs, zangers et cetera. Op school werd ze regelmatig de ‘closet pervert’ genoemd omdat ze tijdens de pauzes op een grasveld bij de ingang zat met een grote hoed en een zonnebril, wachtend op al dat mannelijk moois dat voorbij kwam lopen. Al gauw genoten haar vriendinnen dezelfde hobby. Voor Jiae was het deels een act van rebellie, maar ook deels iets waar ze oprecht plezier in had.
    “Ik heb mijn ogen niet voor niks gekregen!” Zei ze vaak.

    Tegen de tijd dat ze 18 was en naar de universiteit ging, kon ze het andere geslacht nauwkeurig advies geven over stijl. Ze wist meer van mannenmode dan veel mannen zelf en haar ouders vroegen zich geregeld af waar en hoe ze die kennis gekregen had.
    Maar voor haar bleef het hier bij. Daten of vriendjes krijgen vond ze eng en onrustbarend; ze keek liever want dat voelde veilig.
    Totdat ze op een feest met haar ouders als 19-jarige de oudere Keith ontmoette. Voor haar was hij meer dan prachtig; hij was fascinerend en mysterieus. Hij was lief en toegewijd en zelfs haar vader mocht hem. Haar moeder was een beetje sceptisch, maar leek bij te trekken toen de twee eenmaal een paar maanden een relatie hadden.
    Helaas viel echter het doek hierna gauw en ontpopte Keith zich als een manipulatief, kleinerend en naar individu dat nagenoeg geen oog meer had voor Jiae’s welzijn.
    Haar ouders wisten twee jaar van niks, omdat ze tegen deze tijd op de universiteitscampus woonde.
    Het was echter een van haar goede vriendinnen die contact zocht met haar ouders toen Jiae zelf niet wilde luisteren. Ze was inmiddels 22 en hoopte nog altijd op een goede afloop. Toen dit eenmaal uitkwam, barste de bom en werd Jiae zo kwaad dat ze meteen het contact met haar vriendin brak. Maar het gesprek met haar ouders had wel wat losgemaakt, namelijk dat zij begon in te zien dat deze situatie moest eindigen. Ze verbrak de relatie. Ze zag nu pas in hoe beschadigd ze was en ze realiseerde zich dat ze hard moest werken om weer te persoon te worden wie ze was. Ze is daarom een stuk terughoudender en angstiger in de buurt van mannen, maar probeert zich hier overheen te zetten.




    FAMILIE
    Ouders
    Laura en Owen White

    EXTRA
    Jiae heeft een abonnement op de sportschool for obvious reasons.
    Jiae is inmiddels behoorlijk goed in koken.
    Jiae schrijft regelmatig gay fanfictions, die op AO3 zeer goed worden ontvangen.
    Jiae is eigenlijk best bang voor de zee, met name voor de beesten die erin kunnen zitten.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2019 - 10:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    POOR GIRL. Ö


    • • •

    Mag ik een vrouw?

    PRAATTOPIC


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them