• LOVE ON AN ISLAND





    HET VERHAAL

    Een aantal onbekende singels krijgen een brief wat wel een droom lijkt. Na dagen, weken, maanden of jaren geen relatie is er een organisatie die dat wil veranderen. Je komt terecht op een prachtig, tropisch eiland met andere singles en het enige wat je hoeft te doen is je ware liefde vinden, maar is dat wel zo makkelijk?

    HET EILAND

    Je komt aan op een steiger, waar gelijk jullie huizen zich bevinden. Je deelt hem met 2 personen en er is genoeg ruimte voor één slaapkamer (met bedden die je aan elkaar kan schuiven, of los kan zetten), twee badkamers, een kleine huiskamer en een kleine keuken. De deelnemers zullen hier bijna niet zijn, want er is genoeg te doen op het eiland .
    Op het strand is er een lange tafel waar je zult ontbijten en dineren. Dit wordt door andere, speciale mensen van de organisatie klaar gemaakt. Je eigen middageten en tussendoortjes staan in de keuken in je huis.
    Het eiland heeft natuurlijk het strand, maar er lopen ook wateren en rivieren door het eiland heen. Je kan het zelf met een boot verkennen, maar niet alleen. Je moet altijd iemand anders van de deelnemers meenemen.
    Iedere week wordt er één date georganiseerd. De organisatie kiest wie en wat samen gaan doen en het verschild totaal. De keuzes zijn gebaseerd op degene waar je het meest contact en dus waarschijnlijk een klik mee hebt.
    Verder is er nog een bar met een medewerker, die ook een huis heeft op het eiland. Er worden 's avonds kleine feestjes georganiseerd. De medewerker van de bar is ook gelijk degene die jullie helpt met een tour door het oerwoud, want het meeste landschap is steen en natuur.

    DE ROLLEN
    Dames
    — Bellamy Lucrèce Mercier | 22 | 1.2 | Nesber
    — Jiae White | 24 | 1.3 | Salaryman
    — Lola Anna Miller | 24 | 1.4 | L_linda
    — Elin Maeve Eloïse Fuller | 22 | 1.4 | IrishNialler
    — Tamar Rebekah Hawthorn | 21 | 1.4 | Shayle

    Heren
    stop!
    — Hugo Parker | 23 | 1.3 | Klaus
    — Aiden Carter |25 | 1.1 | lovelyreads
    — Chester Alexander Abrahams |23 | 1.4 | Bunbury
    — Ángel de la Cavallería | 25 | 1.1 | Highgarden
    — Malcolm Leopold Brown | 23 | 1.4 | Salaryman

    HET LIJSTJE
    — Naam
    — Leeftijd (18-25)
    — Waarom heb je de brief aangenomen? Waarom kwam je naar het eiland?
    — Innerlijk
    — Uiterlijk
    — Geschiedenis
    — Overig

    DE REGELS
    — 100 Woorden per post.
    — De normale regels van Quizlet, natuurlijk.
    — Geen perfecte personages.
    — Niet meer dan twee personages per persoon, een man&een vrouw.
    — Houd de vrouwen en de mannen gelijk!
    — De personages kennen elkaar niet. Ze ontmoeten elkaar op de boot naar de steiger.
    — Alleen de ik, Nesber, maakt de topics aan.
    — Enjoy! c:

    DE TOPICS
    — Rollentopic
    — Praattopic
    — Speeltopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2019 - 15:14 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Sorry, deze RPG is helemaal vol nu :c


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    ^ Ik wil eventueel nog wel een man schrijven? Omdat IrishNialler dacht ik nog een vrouw wilde en het aantal dan gelijk is ;p. Of liever niet?


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    ^ Ik wil eventueel nog wel een man schrijven? Omdat IrishNialler dacht ik nog een vrouw wilde en het aantal dan gelijk is ;p. Of liever niet?


    Daar aansluitend, excuses voor het ongemak. IrishNailler mag mijn plaats innemen. Ik dacht namelijk dat ik dit erbij kon doen, maar helaas niet. Dus ik schrijf mij uit, sorry nogmaals. Hopelijk hebben jullie een leuke tijd samen. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Vanadey schreef:
    (...)

    Daar aansluitend, excuses voor het ongemak. IrishNailler mag mijn plaats innemen. Ik dacht namelijk dat ik dit erbij kon doen, maar helaas niet. Dus ik schrijf mij uit, sorry nogmaals. Hopelijk hebben jullie een leuke tijd samen. (:


    Jammer :c

    @Salaryman, als je dat zou willen doen zou ik dat heel erg op prijs stellen, maar ik wou morgen al het speeltopic gaan openen ^^


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    @Nesber: whahaha ik zal m'n best doen ;p. Heb al een ideetje. Ik kan over het algemeen makkelijker mannen spelen dan vrouwen XD.
    Ow ik zie nu dat als ik een man schrijf, dat Shayle mee zou kunnen doen met een vrouw ;o. of ben ik scheel >.>

    [ bericht aangepast op 18 juli 2019 - 23:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Chester Alexander Abrahams

    — Chester; the name Chester is a boy's name of Latin origin, meaning: "fortress, walled town".
    — Alexander; the name Alexander is a boy's name of Greek origin, meaning: "defending men".


    LEEFTIJD
    — 23 jaar oud
    — 14 oktober
    — Libra
    Element: air
    Quality: cardinal
    Color: pink, green
    Day: friday
    Ruler: Venus
    Greatest overall compatibility: Aries, Sagittarius
    Lucky numbers: 4, 6, 13, 15, 24
    Date range: september 23 - october 22
    Strengths: cooperative,diplomatic, gracious, fair-minded, social
    Weaknesses: indecisive, avoids confrontations, will carry a grudge, self-pity
    Libra likes: harmony, gentleness, sharing with others, the outdoors
    Libra dislikes: violence, injustice, loudmouths, conformity


    REDEN
    — Chester kwam net thuis nadat hij een week had gespendeerd in klein nabijgelegen dorp op bezoek bij vrienden toen hij de brief tussen zijn post vond. In de eerste instantie wist hij niet zo goed wat hij ervan moest denken, het klonk eerder als een flauwe brief dan een serieus aanbod. Vrij snel wees hij met zijn vinger naar verschillende mensen waarvan hij wel zou verwachten dat ze zo'n grap met hem uithaalden, maar niemand bleek er iets van te weten. Chester wilde de brief daarna eigenlijk direct in de prullenbak werpen, maar na het opjutten door zijn vrienden - hij had tenslotte als zo lang geen relatie meer gehad - en een nader te bepalen aantal glazen wijn besloot hij het erop te wagen. Een beslissing waarvan hij niet weet of het de juiste was, maar hij meent dat als het toch niets wordt, hij zich in ieder geval zal vermaken.




    INNERLIJK
    — Bezig
    —— Doorzetter
    ——— Jaloers
    ———— Koppig
    ————— Levenslustig
    —————— Onvoorspelbaar
    ———————Positief
    —————— Praktisch
    ————— Roekeloos
    ———— Sarcastisch
    ——— Sociaal
    —— Spontaan
    — Zelfverzekerd


    Chester is een vrij jaloers type, niet op het gebied van spullen of manier van leven, maar wel op de aandacht van mensen. Wanneer vrienden opeens ook heel veel met andere mensen optrekken, kan hij dat nogal snel als iets persoonlijks opvatten. Dit geldt ook op het gebied van relaties, zodra degene met wie hij is veel aandacht krijgt van anderen, zal hij er veel aan doen duidelijk te maken dat de persoon in kwestie bij hem hoort. Een langdurige relatie heeft hij nog nooit gehad en hij weet dat hij dit voornamelijk aan zichzelf te danken heeft.
          Serieuze gesprekken voeren is het niet te vinden in het rijtje met talenten die deze jongen toebehoren. Hij ziet overal de lol wel van in, in wat voor situatie hij ook terechtkomt er gebeurt nooit iets waarin een sarcastische opmerking gevolgd door gegrinnik voor hem misplaatst lijkt. In sommige situaties is dit een voordeel - hij weet vaak mensen weer wat moed in te praten of hen in ieder geval weer wat op te vrolijken - maar vaak genoeg is het dat ook niet en wordt het bestempeld als kinderachtig, gevoelloos gedrag.
          Chester ziet zichzelf graag als iemand die erg praktisch is ingesteld. Maar niets is minder waar. Vaak kiest hij niet voor de meest voor de hand liggende oplossing, maar wil hij het per se op de manier doen die hem het beste lijkt. Hij is erg koppig en niet alleen op dat gebied. Beslissingen neemt hij het liefste zelf, en als iemand anders zegt dat hij iets beter op een andere manier kan doen, wordt daar negen van de tien keer niet naar geluisterd.
          De jongen is vrij makkelijk in de omgang. Hij is sociaal aangelegd en kan overal wel vrienden maken.
          Het gedrag van Chester is soms nogal onvoorspelbaar of zelfs roekeloos. Hoe negatief dat ook mag klinken in de oren van sommige personen - het leidt natuurlijk ook weleens tot onvoorziene en ongewenste omstandigheden -, maar vaak genoeg brengt het ook leuke spontane acties met zich mee.
          Chester is een erg bezig persoon die niets doen niet zo goed kan handelen. Hij blijft het liefst bezig, of dit nu wandelen, mooie dingen bezoeken of met vrienden wat gaan drinken is, zolang hij maar iets omhanden heeft.

    UITERLIJK
    fc. Billy Vandendooren
    — Lengte: 1,87m
    — Bouw: gemiddelde bouw, slank, niet echt gespierd
    — Haar: donkerblond
    — Ogen: blauw-groenig
    — Kledingstijl: Chester is gek op nette kleding en alles met een klassieke look, hij winkelt daarom ook vaak bij kleine vintage winkeltjes.


    EXTRA
    — Likes | sterren, de geur van citrusvruchten, pinguïns, vintage, oude boeken, wandelingen in het bos, mistige dagen, dansen, wijn, indie, laat gaan slapen
    — Dislikes | vroeg opstaan, verveling, mensen die niet tegen een grapje kunnen, bazigheid, energiedrankjes
    — Habits | te laat gaan slapen, werkt te veel koffie naar binnen wanneer hij gestrest is, rimpelt zijn neus als hij diep moet nadenken
    —Seksualiteit | heteroseksueel
    — Favorieten |



    GESCHIEDENIS
    Vader || Samuel Christopher Abrahams, 55 y/o
    Moeder|| Mary Suzanne Abrahams (neé Johnson), 49 y/o
    Broer || Jonathan Samuel Abrahams, 27 y/o
    Zusje || Samantha Abigail Abrahams, 18 y/o


    TEKST

    TEKST

    TEKST

    TEKST

    TEKST

    TEKST

    TEKST

    TEKST

    TEKST

    TEKST

    TEKST

    TEKST



    chaos makes the muse

    Malcolm Leopold Brown

    'I thought you'd discipline me but you just gave me a free holiday!'




    NAAM
    Malcolm Leopold Brown / 23 / Man / Ex-con (I had to freakin do this)

    WAAROM
    Malcolm heeft een paar auto’s gepikt en is gearresteerd. Voor de vierde keer. Maar als hij deze keer de gevangenismuren uit loopt heeft zijn moeder een verrassing voor hem in petto. Clarissa Brown is het zo zat dat ze hem op de harde manier op het rechte pad wil brengen: voor het oog van rollende camera’s op een eiland waar hij de liefde van zijn leven zal moeten vinden. Het liefst een lieve jongedame zonder criminele achtergrond die zoonlief laat inzien dat er zoveel meer is dan de zielige criminaliteit waar hij telkens weer in belandt.

    UITERLIJK
    Stephan James; FC.
    Hij is 1,76 lang, zwart en heeft kort kroeshaar. Hij heeft een gespierd lijf door het vele trainen, een stijl in de richting van urban met sportschoenen. Hij heeft een grote tatoeage op zijn rug met de tekst ‘strength through perseverance’.

    PERSOONLIJKHEID
    Malcolm is vrolijk, geregeld impulsief en goedlachs. Hij houdt van humor en kan soms stoer doen om indruk op iemand te maken. Zijn hart zit op de goeie plek, maar hij heeft soms de neiging om in de problemen te raken. Hij is ook vrij spontaan, zelfverzekerd en enthousiast. Ook is hij soms verbazingwekkend creatief.
    Bij het andere geslacht is hij echter erg verlegen en weet niet goed hoe hij uit zijn woorden kan komen. Hij kan ook behoorlijk wijs en empatisch uit de hoek komen en kan er absoluut niet tegen als een vrouw huilt. Hij is romantisch.



    'Maybe this'll land me a contract at Universal!'



    ACHTERGROND
    Malcolm is geboren uit wat zijn moeder een ‘one night stand met een zakenman’ beschrijft toen ze destijds als receptionist in het Sheraton werkte. Ze heeft hem echter nooit de naam van zijn echte vader gegeven.
    Hij is niet verrassend opgegroeid in een arme wijk van New York en bracht een groot deel van zijn jeugd op straat door. Hoewel de jongen altijd goede intenties heeft gehad, lonkte de criminaliteit al op jonge leeftijd omdat geld voor veel dingen wel ontzettend handig is…
    Malcolm is op elfjarige leeftijd uitgegroeid tot een best goede zakkenroller en winkeldief. Het gestolen waar spendeerde hij in de eerste plaats niet aan zichzelf, maar aan boodschappen voor zijn moeder. Hij verzon telkens een excuus over waar het geld voor de boodschappen vandaan kwam. Zijn moeder drukte hem op het hart zich niet druk te maken over hun financiën en zich te richten op school.

    Hier kwam verandering in toen Clarissa zijn latere stiefvader Cameron Tyler ontmoette. Malcolm was in eerste instantie vrij sceptisch tegenover hem en zijn zoon Arne, maar tot zijn eigen verbazing kon hij verrassend goed met de twee opschieten, Cameron en Arnes kalme en respectvolle persoonlijkheden complementeerden zijn impulsiviteit. Het ging even goed met hem en zijn schoolresultaten gingen omhoog. Tot hij een stel verkeerde vrienden ontmoette op straat en hij zo langzamerhand weer naar de criminaliteit trok. Hij maakte zichzelf wijs dat hij het geld zou gaan gebruiken voor de universiteit, maar spendeerde het niet verrassend aan luxegoederen en zo nu en dan een bezoek aan een stripclub. Hij werd een keer gepakt voor diefstal, maar kwam er met een boete en een berisping vanaf.
    Toen hij echter als 18-jarige een auto pikte, werd hij als volwassene berecht en ging hij voor de eerste keer naar de gevangenis. Hij werd uiteindelijk viermaal gearresteerd en zijn moeder moest noodgedwongen haar spaarpot aanbreken om of zijn borg of zijn advocaat te betalen. De laatste keer kwam hij echter weer in de gevangenis terecht. Zijn moeder was het zo zat dat toen ze de brief ontving die voor hem bedoeld was, ze hem inschreef voor het programma. Zo zou hij van de straat zijn, zich leren gedragen en hopelijk een lieve dame ontmoeten die een goede invloed op hem zal zijn. Bovendien was het een gratis vakantie naar een luxeoord, iets wat zij nooit zou kunnen betalen.

    Toen Malcolm eenmaal vrij was en hierachter kwam, had hij in eerste instantie geweigerd en wilde meteen de benen nemen. Arne liet hem echter inzien dat er weinig voor te vluchten was en dat dit misschien de enige manier was waardoor hij zou kunnen veranderen. Malcolm gaf toen toe dat hij eigenlijk heel verlegen is bij het andere geslacht en heeft naar eigen zeggen nog nooit een meisje uit gevraagd of gezoend. Arne reageerde nuchter en zei dat dit nu zijn kans was.




    FAMILIE
    Ouders
    Clarissa Brown (moeder)
    Cameron Tyler (stiefvader)
    Arne Tyler (stiefbroer)

    EXTRA
    Hij is allergisch voor schaaldieren.
    Hij werd in de gevangenis vaak Leopold genoemd, omdat er zoveel zwarte mannen zijn met de naam Malcolm.
    Hij draagt noodgedwongen geregeld een bril omdat hij niet tegen lenzen kan, iets wat hij ‘zo niet cool’ vindt.
    Hij is maagd en heeft nog nooit een vriendin gehad, iets wat hij niet tegen anderen zegt.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2019 - 16:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lola Anna Miller



    ** Name Lola Anna Miller
    ** Age 24 years old

    ** Birthday February 24th
    ** Family Dad | Mom | † Boyfriend

    ** Why Na de dood van haar vriendje heeft Lola geen liefdesrelatie meer gehad. Ze heeft wel een aantal keer een date en zelfs met een aantal jongens gezoend, maar Lola kon geen liefde voor hen ontwikkelen. Elke jongen werd met Kai vergeleken, waardoor niemand goed genoeg was. Hierdoor hebben haar ouders, maar ook de ouders van Kai, Lola opgegeven in de hoop dat verandering van omgeving zal helpen.






    ** Personality romanticus ~ vertelt relatief gemakkelijk over haar verleden ~ open ~ enigszins emotioneel ~ kan enthousiast zijn ~ avontuurlijk ~ sociaal ~ kritisch ~ eenzaam ~ vriendelijk ~ gevoelig ~ goede vriend / vriendin ~ behulpzaam ~ impulsief ~ onzeker ~ kieskeurig ~ lief ~ zelfstandig ~ besluitloos

    ** Outside
    FC ~ Ginny Gardner
    Tattoo ~ 1.69 meter ~ slank ~ gemiddelde rondingen ~ witte huid waardoor ze eerst verbrand voor ze bruin wordt ~ blond, lang haar met een natuurlijke slag ~ grijs groene ogen ~ egale huid ~ TEKST ~ TEKST ~ TEKST ~ TEKST ~ TEKST ~ TEKST ~ TEKST ~ TEKST ~ TEKST ~ TEKST ~ TEKST ~ TEKST ~ TEKST

    ** Extra's
    Geaardheid ~ hetero
    Talen ~ Engels
    Likes ~
    Dislikes ~
    Fear ~
    Hobbies ~


    ** History Hun ouders zijn bevriend, en zij zijn bevriend. Ze schelen nauwelijks een maand, en al vanaf hun geboorte zijn de twee de beste vrienden ; Kai en Lola.
    Lola groeit op in een keurige buitenwijk net iets buiten Chicago, IL. Ze is enig kind, net als haar buurjongentje Kai. Hun ouders trekken veel met elkaar op, dus het is niet verwonderlijk dat ook Lola en Kai de beste maatjes worden. De twee doen werkelijk alles samen, en zijn algauw onafscheidelijk. Ook in de puberteit blijft het tweetal een vriendschappelijke relatie onderhouden, hoewel ze beiden worstelen met de vraag of ze al dan niet verliefd op elkaar zijn. Net als de twee besloten hebben dat dit wel het geval is en ze een liefdesrelatie aangaan, krijgt Kai een auto-ongeluk. Later in het ziekenhuis overlijd hij alsnog aan zijn verwondingen. Lola valt in een diep, zwart gat en heeft heel veel moeite om het verlies van haar beste maatje slash vriendje te verwerken. Met behulp van een psycholoog weet Lola het enigszins een plekje te geven, maar haar levensvreugde is verdwenen.

    Naarmate de maanden verstrijken, gaat het iets beter. Toch blijft Lola moeite hebben met nieuwe contacten maken, en ze heeft de neiging om iedereen – vooral jongens – met Kai te vergelijken, waardoor niemand eigenlijk goed genoeg is.

    De rest volgt nog...

    [ bericht aangepast op 20 juli 2019 - 16:10 ]

    Elin Maeve Eloïse Fuller


    * Elin Maeve Eloïse Fuller, beter bekend als Elin Fuller.
    * 22 jaar oud, 13 September.
    * Ierse afkomst.

    Waarom?
    Elin is dol op avontuur. Ze heeft, ondanks haar jonge leeftijd, al behoorlijk veel van de wereld gezien.
    Op haar negentiende is ze afgestudeerd en heeft ze een wereldreis gemaakt.
    Echter ontdekte ze vrij snel dat ze klaar is om door te gaan. Ze wilt een leuk vriend, gaan trouwen en een gezin stichten.
    Door haar verleden is ze gefocust om jong een gezin te krijgen. Na een poging op Tinder en enkele dates zag ze
    een oproep voor Love on an Island en besloot zich in te schrijven.





    Innerlijk

    * Positief ingesteld * vrolijk * leergierig * gemotiveerd * avontuurlijk * belangstellend * betrouwbaar * een open boek * nieuwsgierig * sportief.
    * goedgelovig * emotioneel * denkt niet altijd aan zichzelf * soms te impulsief * gevoelig * onzeker.

    Uiterlijk

    Elin is een klein (1,60 meter), vrolijk en roodharige dame. Haar rode, krullerige haren springen vrolijk rond haar gezicht en vallen erg op.
    Elin heeft sprankelende groene ogen en is vrij gespierd doordat ze graag sport en bezig is.
    Door haar rode haren heeft ze een erg blanke huid en tot teleurstelling van zichzelf kan ze niet echt gauw bruin worden.
    Een ander iets waar ze wel een hekel aan heeft is dat ze door zonlicht erg veel sproetjes krijgt.
    Verder heeft Elin niet hele grote borsten, hier baalt ze zelf van maar is er wel dol op, om sexy gekleed te gaan.
    Ze draagt graag jurken en vooral hakken. Dat is iets wat op het strand niet altijd handig is, maar dat leert ze vanzelf.





    Geschiedenis

    * Geboren op 13 September 1997 in Dublin.
    * Ierse afkomst, maar op haar 10e verhuisd naar Amerika.
    * Moeder is overleden toen Elin 15 was.
    * 1 oudere broer, 25 jaar, Dean Fuller.
    * Dankzij haar leergierigheid sneller van school kunnen gaan.
    * Door haar leergierigheid een niet zo leuke schooltijd gehad.
    * Evenementen organisatie gestudeerd.
    * Rondreis gemaakt met een backpack door Amerika en Azië.
    * Wilt nog een studie gaan doen, maar welke weet ze nog niet.


    Overig

    Elin heeft in het verleden nog geen enkele relatie gehad, dus ze is onervaren.
    Doordat haar moeder is overleden en Elin bang is dat dit haar ook overkomt wilt ze graag verder met haar leven.
    Elin is echter wel erg onzeker omdat ze nog nooit iemand gehad heeft.


    [ bericht aangepast op 19 juli 2019 - 20:24 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    TAMAR REBEKAH HAWTHORN

    NAAM
    Tamar Rebekah Hawthorn
                Tamar is een Hebreeuwse naam, het betekend 'palmboom'
          Rebekah is een Hebreeuwse naam, het betekend 'zwervende jager'
          Hawthorn is een Engelse familienaam, het betekend 'meidoorn'


    LEEFTIJD
    21 • first of august • leo

    REDEN
    Door de streng gelovige opvoeding van haar ouders heeft Tamar totaal geen ervaring in de liefde. Seks was al helemaal uit den boze en komt pas na het huwelijk ter sprake. Tamar is eigenlijk niet gelovig en nu ze op zichzelf is gaan wonen, wil ze zich openstellen om de liefde te ontdekken op het eiland.


    INNERLIJK
    Tamar is erg volwassen voor haar leeftijd. Ze is calculerend en overdenkt situaties goed voor ze actie onderneemt. Tamar is een angstig type, en als haar enige keuzes vechten of vluchten zijn, zal ze vluchten. Misschien dat als het om wie hij veel geeft gaat en die in gevaar is, dat Tamar zal vechten, maar dat is dan een ernstige uitzondering.
    Normaliter is ze erg zorgzaam en loyaal tot in de extremen, zal ze alles doen om iedereen tevreden te houden. In dat opzicht is Tamar erg naïef en een ontzettende softie. Zelfs als het nadelig voor haar is, zal ze nog proberen te doen wat je van haar hebt gevraagd, tenzij ze in het nauw wordt gedreven. Tamar is een echte eizelganger en kan zich dagen in d'r eentje vermaken. Haar vriendengroepje is daarom niet groot, Tamar gelooft erin dat onafhankelijkheid beter is. Ze wil op haar eigen benen kunnen staan, al is dat meer iets wat uit haar jeugd komt. Tamar kan verder slecht tegen kritiek en kiest snel voor de ‘makkelijke’ weg, iemand wegduwen. Hoewel ze wel sociaal is laat ze over haar achtergrond en gevoelens weinig los.

    UITERLIJK
    • Gezichtsvorm: ovaal
    • Lippen: volle, lichtroze lippen
    • Huidskleur: getint
    • Oogkleur en —vorm: bruine ogen
    • Haarkleur, —lengte en —type: donkerbruine krullen

          LICHAAM
    • Lengte: 1,65
    • Conditie / Hygiëne:
    • Figuur en houding: een slanke bouw met weinig rondingen

          EXTRA
    • Geur:
    • Littekens: een paar kleine.
    • Tatoeages / Piercings: geen
    • Kledingstijl:
    • Accent: Amerikaans

    FAMILIE
    FATHER • Adam Hawthorn Sr. • 55 • preacher
    MOTHER • Elizabeth Hawthorn (née ) • ✝ • housewife
    BROTHER • Adam Hawthorn Jr.• 23 • job


    GESCHIEDENIS
          Tamar is geboren op een hete zomeravond in Oklahoma. Tamar is het enige meisje en ook nog eens de jongste van het huis. Haar moeder was na de bevalling overleden door groot bloedverlies. Hoewel Tamar zonder haar moeder was opgegroeid, had ze best een fijne jeugd. Ze had één oudere broer die haar beschermden en een vader die voor haar zorgde. Niemand gaf haar de schuld van de overlijden van haar moeder. Het was volgens haar vader, die streng gelovig was, namelijk God's wil.
          Tamar had vroeger niet veel vrienden, omdat ze van haar vader niet mocht omgaan met kinderen die niet gelovig waren. Ook mocht ze alleen maar kleding aan die bij hen geloof paste en mocht ze nooit naar feestjes. Hierdoor werd ze ook haar hele schoolperiode gepest en heeft ze eigenlijk maar één goede vriendin gehad, die zelf ook erg gelovig was.
          Toen ze ging studeren, heeft ze expres gekozen voor een Christelijke school zodat ze misschien nu wel wat meer aansluiting zou vinden. Ze heeft daar al snel nieuwe vrienden gemaakt omdat ze goed om kon gaan met iedereen. Ze was blij dat ze eindelijk vrienden had van haar niveau en dat is ze nog steeds. Tamar is een studie geneeskunde gestart maar heeft besloten om dit tijdelijk stop te zetten voor haar zoektocht naar de liefde op het eiland.


    SEXUALITY
    Tamar heeft nog geen ervaring in de liefde dus beschouwd ze zichzelf als hetroseksueel

    FEARS
    Dat mensen haar afwijzen om haar geloof.

    FACTS
    - Tamar is gelovig maar niet meer zo streng als haar familie vroeger was.
    - Tamar is nog volledig groen op gebied van de liefde, ze heeft ook nog nooit met iemand gezoend


    TALENTS


    LIKES


    DISLIKES


    Eerste opzetje, zal d'r morgen afmaken maar ik heb nogal slechte wifi op vakantie

    [ bericht aangepast op 22 juli 2019 - 15:39 ]