• ''I only live for the music.''

    Rule number one, we don’t talk about feelings, we sing them
    Deze rpg is bedacht door Forky en uitgewerkt door Hargreeves, vragen? shoot away! :Y).


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KIaus schreef:
    'Forever is a Lie' ?
    Beetje emo, maar goed (:

    Oeh I love this one too en die van Highgarden ook, dit wordt nog lastig :')


    How far is far

    Anders misschien Belladonna. Betekent zowel mooie dame in het italiaans, maar het is ook de naam van een van de giftigste planten


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Anders misschien Belladonna. Betekent zowel mooie dame in het italiaans, maar het is ook de naam van een van de giftigste planten


    Dat doet me denken aan Poison Ivy, maar ik heb eigenlijk geen idee.


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    KIaus schreef:
    Anders misschien Belladonna. Betekent zowel mooie dame in het italiaans, maar het is ook de naam van een van de giftigste planten

    That's cute too, al vind ik dit meer een naam voor een band met alleen meiden c:


    How far is far

    Straitjacket, Uncrowned, Track of Time, Hellbound, Rated R, Smoking Guns...?


    • • •

    We kunnen ook allemaal wat opties opgeven en daar een poll voor maken?


    How far is far

    Forky schreef:
    We kunnen ook allemaal wat opties opgeven en daar een poll voor maken?

    Ik zou dan twee polls doen, gezien het twee bands zijn? (:


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Ik zou dan twee polls doen, gezien het twee bands zijn? (:

    Hahaha idd, smart ^^


    How far is far

    T R I S T A N
    " b o d y g u a r d "
    M O X L E Y

    Wat zoek ik voor hem?
    — Iemand in zijn band met wie de fanfiction echt diep zit, en met wie hij altijd geshipt wordt. (m/v) Gabriel.
    — Iemand over wie hij zich echt als een broer over kan onterven, en die dit ook echt accepteert. (m/v)
    — Wanneer er kamers gedeeld moeten worden, iemand die hem altijd op komt zoeken, en wat hij ook prima vindt. (m/v)
    — Zijn vaste drinkmaatje. (m/v) Nash.
    — Iemand met wie hij open en bloot kan praten over de struggles van het sober zijn, diegene mag zelf geen drugs gebruiken. (m/v)
    — Iemand met wie hij vaak zijn nieuwste geschreven teksten kan bespreken. (m/v) Gabriel.
    — Misschien een friends with benefits, gezien de man een seksverslaving heeft en niet met fans het bed in wil duiken. (v)
    — De dame met wie hij een fake relatie heeft dit keer. (v) Havana.
    — Een dame met wie hij eens een dronken one night stand mee heeft gehad. (v)
    — Iemand met wie zijn vrienden hem vast en zeker zien eindigen. (v)


    Vergeet vooral niet dat Tristan dol is op zijn gehele band. Dat is echt zijn tweede familie, en hij houdt letterlijk van ze.
    L I L I T H
    " c h i p m u n k "
    P I E R C E

    Wat zoek ik voor haar?
    — Iemand die haar broer (Nash) niet mag, en na een uithaal richting hem eens de woede van Lilith gevoeld heeft. (m/v) Ruari.
    — Een ex van haar, waar ze nog wat ongemakkelijk bij is, maar zeker geen problemen mee heeft. (m/v)
    — Iemand die de dame echt even stil kan laten zitten door een simpele blik of een duidelijk woord, alsof ze de macht over haar hebben. (m/v)
    — Iemand voor wie ze vaak fotoshoots klaar zet en er ook echt mee op los gaat qua kleding, styling en achtergronden. (m/v) Frankie.
    — Iemand die haar echt zo goed kan plagen en vervelen dat ze Lilith stil weten te krijgen, al is het maar voor even. (m/v)
    — Haar vaste drinkmaatje / ride or die. (m/v)
    — Iemand die Lilith als wingwoman gebruikt, en waar ze ook goed in is. (m/v)
    — Twee of drie anderen met wie ze echt enorm close is en ook buiten de tour vaak mee omgaat. (m/v)
    — Nieuwe vriend(in). (m/v)
    — Iemand die een good influence op haar heeft, en haar misschien wat weg kan houden bij de bergen alcohol die ze wil drinken. (m/v)


    Vergeet niet dat Lilith alweer voor de tweede keer met de hoofdband gaat reizen, en dat ze vaak rond haar broer Nash te vinden is, waardoor de gehele band haar zal moeten kennen. Ze is hen ook erg gaan waarderen, en ik zie haar persoonlijk geen slechte relatie hebben met hen, maar dat betekend niet dat iemand haar niet zou mogen.


    — Natuurlijk mogen er meerdere ideeën per persoon zijn, dit geldt voor zowel Tristan als Lilith.
    — Andere ideeën mogen ook zeker uitgesproken worden.
    — Mijn GB / PB / Chat staan open voor ideeën of besprekingen.


    [ bericht aangepast op 17 juli 2019 - 14:23 ]


    • • •

    Ik zoek voor Gabriel btw alvast een pretend girlfriend, dus als iemand interesse heeft? Over verdere relaties ben ik nog aan het nadenken c:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2019 - 22:57 ]


    How far is far

    Forky schreef:
    Ik zoek voor Gabriel btw alvast een pretend girlfriend, dus als iemand interesse heeft? Over verdere relaties ben ik nog aan het nadenken c:

    Ik stel Lilith voor? (: She would do it to help him. Maar ik kan begrijpen als je iemand wilt die beroemder is haha.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2019 - 23:00 ]


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Ik stel Lilith voor? (: She would do it to help him. Maar ik kan begrijpen als je iemand wilt die beroemder is haha.

    Oeh yes, I'm in c:
    Gabriel is Nash zijn bestie dus misschien omdat Nash probably de enige is die los heeft weten te peuteren dat Gabriel gay is hij zijn zus heeft voor gesteld om Gabriel te helpen door zijn pretend girlfriend te zijn?
    Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het een echte relatie is. Dat Gabriel nog altijd koppig volhoud dat hij hetero is en dat hij Lilith enorm graag mag en met haar dus wilt proberen een relatie te hebben?


    How far is far

    Forky schreef:
    (...)
    Oeh yes, I'm in c:
    Gabriel is Nash zijn bestie dus misschien omdat Nash probably de enige is die los heeft weten te peuteren dat Gabriel gay is hij zijn zus heeft voor gesteld om Gabriel te helpen door zijn pretend girlfriend te zijn?
    Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het een echte relatie is. Dat Gabriel nog altijd koppig volhoud dat hij hetero is en dat hij Lilith enorm graag mag en met haar dus wilt proberen een relatie te hebben?

    Aah nice. (:
    Oh ik weet zeker dat Lilith in dat geval echt wel ingesprongen was inderdaad. Voor Nash zou ze het al zonder vragen doen, maar ik zie ook echt wel dat ze Gabriel zou mogen en het voor hem ook zeker zou doen als ze zeker zou weten dat het hem zou helpen (en niet dieper in zijn shit zou brengen). ^^
    Oeeeeh dat klinkt ook goed natuurlijk. Zeg jij maar wat je liever hebt? Ik sta open voor beiden! (: Ik weet niet of Lilith dat met me eens gaat zijn, maar ik hou wel van een beetje drama voor mijn personages. (:


    • • •

    mt (:


    - thank you for existing -

    Highgarden schreef:
    (...)
    Aah nice. (:
    Oh ik weet zeker dat Lilith in dat geval echt wel ingesprongen was inderdaad. Voor Nash zou ze het al zonder vragen doen, maar ik zie ook echt wel dat ze Gabriel zou mogen en het voor hem ook zeker zou doen als ze zeker zou weten dat het hem zou helpen (en niet dieper in zijn shit zou brengen). ^^
    Oeeeeh dat klinkt ook goed natuurlijk. Zeg jij maar wat je liever hebt? Ik sta open voor beiden! (: Ik weet niet of Lilith dat met me eens gaat zijn, maar ik hou wel van een beetje drama voor mijn personages. (:

    Oef same, me loves drama :')
    Ik denk persoonlijk dat optie twee voor meer drama gaat zorgen dus ik zou zeggen die maar ik vind optie één ook wel echt leuk hmm, doubts. Maar er komt natuurlijk ook weer extra drama omdat Nash weet dat Gabe gay is... I say the more drama the merrier so let's do option two :Y)

    Wat Gabe en Tristan betreft:
    Gabriel kan heel slecht alleen zijn en ik zie hem dan ook zomaar Tristan zijn kamer binnen lopen om gezellig te kletsen, bij hem te crashen of om gewoon gezelschap te hebben. Ook zie ik de twee wel geshipt worden hahaha. Er zullen dan vast grapjes over gemaakt worden onderling en gezien niemand naast Nash weet dat Gabe gay is zal dat voor soms Gabe best awkward zijn haha.
    Ook kan ik ze samen wel zien songwriten c:


    How far is far