• ''I only live for the music.''

    Rule number one, we don’t talk about feelings, we sing them
    Deze rpg is bedacht door Forky en uitgewerkt door Hargreeves, vragen? shoot away! :Y).


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forky schreef:
    (...)
    Oef same, me loves drama :')
    Ik denk persoonlijk dat optie twee voor meer drama gaat zorgen dus ik zou zeggen die maar ik vind optie één ook wel echt leuk hmm, doubts. Maar er komt natuurlijk ook weer extra drama omdat Nash weet dat Gabe gay is... I say the more drama the merrier so let's do option two :Y)

    Wat Gabe en Tristan betreft:
    Gabriel kan heel slecht alleen zijn en ik zie hem dan ook zomaar Tristan zijn kamer binnen lopen om gezellig te kletsen, bij hem te crashen of om gewoon gezelschap te hebben. Ook zie ik de twee wel geshipt worden hahaha. Er zullen dan vast grapjes over gemaakt worden onderling en gezien niemand naast Nash weet dat Gabe gay is zal dat voor soms Gabe best awkward zijn haha.
    Ook kan ik ze samen wel zien songwriten c:

    Hahaa, yess dan doen we lekker nummer 2. ;D Dan wordt de vriendschap tussen Nash en Gabriel ook weer getest... want waarschuwt hij zijn zusje, of steunt hij zijn bff? ;D

    Oh Tristan would totally accept that. He would always be open for some fun times with Gabe. (: Haha, yess, let's make them the ship, poor Gabe. Ö Ook al zou Tristan het weten, hij zou hem niet anders behandelen, maar gezien hij het niet weet is dat nog niet relevant. ^^ Samen songwriten klinkt zeker goed. ;D


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Hahaa, yess dan doen we lekker nummer 2. ;D Dan wordt de vriendschap tussen Nash en Gabriel ook weer getest... want waarschuwt hij zijn zusje, of steunt hij zijn bff? ;D

    Oh Tristan would totally accept that. He would always be open for some fun times with Gabe. (: Haha, yess, let's make them the ship, poor Gabe. Ö Ook al zou Tristan het weten, hij zou hem niet anders behandelen, maar gezien hij het niet weet is dat nog niet relevant. ^^ Samen songwriten klinkt zeker goed. ;D


    Uh-oh, daar gaat sowieso drama van komen hehe.

    Hehe but what is the shipname? That is the real question here haha. Yes dat weet Gabriel ook en hij vertrouwt Tristan volledig alleen hij zit zelfs voor zichzelf nog een beetje in de kast. Maar als hij er klaar voor is zal hij Tristan er zeker mee vertrouwen c:


    How far is far

    Havana staat ook wel denk ik zo, misschien dat ik hier en daar nog wat kleine dingen aanpas
    Als jullie al ideeën hebben voor relaties met haar, let me know c;


    El Diablo.

    Forky schreef:
    (...)

    Uh-oh, daar gaat sowieso drama van komen hehe.

    Hehe but what is the shipname? That is the real question here haha. Yes dat weet Gabriel ook en hij vertrouwt Tristan volledig alleen hij zit zelfs voor zichzelf nog een beetje in de kast. Maar als hij er klaar voor is zal hij Tristan er zeker mee vertrouwen c:

    Tristiel, of course! Ö Dat is wel begrijpelijk. Poor little thing eigenlijk. ):


    • • •

    Lizzo schreef:
    Havana staat ook wel denk ik zo, misschien dat ik hier en daar nog wat kleine dingen aanpas
    Als jullie al ideeën hebben voor relaties met haar, let me know c;

    Op de vorige pagina heb ik wat ideeën gegeven die ik zocht voor mijn personages. ^^ Misschien dat Havana ergens in past?


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Tristiel, of course! Ö Dat is wel begrijpelijk. Poor little thing eigenlijk. ):

    Oh god, I love Tristiel hahaha


    How far is far

    Forky schreef:
    (...)
    Oh god, I love Tristiel hahaha

    I ship it! Hahaha.


    • • •

    I got Nash voor iedereen, ik hoop morgen avond hem af te krijgen :Y). Ik moe de komende dagen werken dus zal niet veel online zijn, helaas

    Maar als jullie ideetjes hebben, mijn gb staat altijd open hege


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Highgarden schreef:
    (...)
    Op de vorige pagina heb ik wat ideeën gegeven die ik zocht voor mijn personages. ^^ Misschien dat Havana ergens in past?


    Ik zal morgen even kijken maar als jij haar al ergens bij vind passen? c;


    El Diablo.

    Het beginnetje van Hilbilly Billy staat (;

    Hope you like him


    Bowties were never Cooler

    Ik zoek voor Nash :

    - iemand waar hij enorm mee botst
    - iemand waar van hij zegt 'niet gemaakt te zijn voor showbizz' en hier nogal koel en kort over kan zijn
    - Iemand waar hij tijdens het reizen graag mee jammed
    -iemand die mee gaat shoppen met hem
    - iemand waar de fans hem mee shippen (en hij in het openbaar dus extra clingy mee is)
    -cuddle buddies /platonische relaties met kisses en holding hands
    -iemand die hem soms moet tegen houden als hij over de lijn gaat
    -drink buddies
    -mensen die hem juist proberen te laten stoppen met drinken
    -iemand die hij for no reason niet mag (bc he is a dramaqueen)
    - mensen waar hij dol op is (sowieso zijn band, maar andere peeps mogen ook)
    -roddelmaatje
    -


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    Ik zoek voor Nash :

    - iemand waar hij enorm mee botst
    - iemand waar van hij zegt 'niet gemaakt te zijn voor showbizz' en hier nogal koel en kort over kan zijn
    - Iemand waar hij tijdens het reizen graag mee jammed
    -iemand die mee gaat shoppen met hem
    - iemand waar de fans hem mee shippen (en hij in het openbaar dus extra clingy mee is)
    -cuddle buddies /platonische relaties met kisses en holding hands
    -iemand die hem soms moet tegen houden als hij over de lijn gaat
    -drink buddies
    -mensen die hem juist proberen te laten stoppen met drinken
    -iemand die hij for no reason niet mag (bc he is a dramaqueen)
    - mensen waar hij dol op is (sowieso zijn band, maar andere peeps mogen ook)
    -roddelmaatje
    -


    Ruari is nog niet helemaal af, maar ik zie wel dingen die met lekaar kunnen botsen in de persoonlijkheden. Dus iemand waar hij enorm mee botst of iemand die hij for no reason niet mag kan misschien?
    En dan kan 'Iemand die haar broer (Nash) niet mag, en na een uithaal richting hem eens de woede van Lilith gevoeld heeft. (m/v)' daar misschien ook bij? @Highgarden

    Ik zal nog kijken waar ik naar op zoek ben. En een poll voor de namen klinkt goed. Het zou ook een enkele poll kunnen zijn en dat de top twee namen de bandnamen dan worden?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nou, ik heb een innerlijk geschreven voor Dilara (kan zijn dat ik nog wat bijvoeg); ik zal vanmiddag even een lijstje maken met wat ik allemaal zoek c:
    Mocht er iemand zijn die al ideeën heeft voor een relatie met haar; mijn gb en pb staan open c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Hargreeves schreef:
    Ik zoek voor Nash :

    - iemand waar hij enorm mee botst
    - iemand waar van hij zegt 'niet gemaakt te zijn voor showbizz' en hier nogal koel en kort over kan zijn
    - Iemand waar hij tijdens het reizen graag mee jammed
    -iemand die mee gaat shoppen met hem
    - iemand waar de fans hem mee shippen (en hij in het openbaar dus extra clingy mee is)
    -cuddle buddies /platonische relaties met kisses en holding hands
    -iemand die hem soms moet tegen houden als hij over de lijn gaat
    -drink buddies
    -mensen die hem juist proberen te laten stoppen met drinken
    -iemand die hij for no reason niet mag (bc he is a dramaqueen)
    - mensen waar hij dol op is (sowieso zijn band, maar andere peeps mogen ook)
    -roddelmaatje

    -


    Got Havana for you? c; Maar als je haar ergens anders beter vind passen is dat ook goed


    El Diablo.

    Een lijstje met wat ik zoek voor Jody:

    - Iemand waar ze stiekem mee flikflooit, maar waar absoluut geen gevoelens bij komen kijken. Het gaat hier meer om de kick van het stiekem dingen doen, omdat dat dus eigenlijk verboden is.

    - Iemand die haar er vaak op wijst dat ze wat vrolijker moet kijken.

    - Iemand die haar ziet zitten en dat wel/niet durft te zeggen, dat mag je zelf kiezen, hangt af van het karakter denk ik.

    - Iemand waar Jody een crush op heeft en misschien zelfs wel een beetje gevoelens, dat mag zowel een man als een vrouw zijn.

    - Iemand die Jody echt niet uit kan staan en die ze het liefst gewoon de mond dicht timmert in een gesprek.

    - Iemand die echt haar steun en go-to praatpaal is waar ze ook veel om geeft, mag zowel een man als vrouw zijn.

    - een beste vriend/vriendin.

    - iemand met wie ze na een lange dag een jointje rookt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2019 - 19:01 ]


    - thank you for existing -