• ''I only live for the music.''

    Rule number one, we don’t talk about feelings, we sing them
    Deze rpg is bedacht door Forky en uitgewerkt door Hargreeves, vragen? shoot away! :Y).


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forky schreef:
    (...)
    Hehe dat denk ik ook wel, ze zijn ook wel in de minderheid haha. Gelukkig maar haha.
    Ik denk dat hij Lilith ook echt een schatje vind en ook een knappe dame. Ik denk dat hij ook zeker met haar zal flirten ook al weet hij dat ze bezet is, het is voor hem gewoon automatisme en hij bedoelt hier vaak niet eens wat mee haha. Hij zal zeker samen met haar op de foto willen, she's cute c;

    Haha, ja hij is niet zoooo gemeen. ;D
    Ondanks dat Lilith natuurlijk een relatie heeft met Gabe weet ze ook dat hij onschuldig flirt, waardoor ze het zelf ook wel zal doen. Maar precies, niet zozeer met enige verlangens erachter. Nog niet in ieder geval. ;D Maar ik denk dat ze hem wel erg charmant zal vinden, en als ze lekker haarzelf bij hem kan zijn dan zal hij ook vaak slachtoffer vallen van een gedwongen knuffelpartij. Stiekem zie ik haar ook wel op hem afduiken als ze ziet dat hij eens last heeft van zijn ontvlambaarheid, om hem weg te nemen van het conflict, om hem af te leiden of zo (of dit voor lief wordt genomen weet ik niet though). Plus tattootalk, gezien Lilith een tattoovirgin is.


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Haha, ja hij is niet zoooo gemeen. ;D
    Ondanks dat Lilith natuurlijk een relatie heeft met Gabe weet ze ook dat hij onschuldig flirt, waardoor ze het zelf ook wel zal doen. Maar precies, niet zozeer met enige verlangens erachter. Nog niet in ieder geval. ;D Maar ik denk dat ze hem wel erg charmant zal vinden, en als ze lekker haarzelf bij hem kan zijn dan zal hij ook vaak slachtoffer vallen van een gedwongen knuffelpartij. Stiekem zie ik haar ook wel op hem afduiken als ze ziet dat hij eens last heeft van zijn ontvlambaarheid, om hem weg te nemen van het conflict, om hem af te leiden of zo (of dit voor lief wordt genomen weet ik niet though). Plus tattootalk, gezien Lilith een tattoovirgin is.

    Ik zie ze tbh samen ook wel een drum battle doen haha.
    Hahaha ik denk dat hij zich daar in het begin te mannelijk voor voelt maar dat hij het stiekem wel erg fijn vindt en uiteindelijk aan haar toegeeft haha. Ik denk dat hij het in the heat of the moment niet zo leuk gaat vinden inderdaad maar haar daarna wel dankbaar zal zijn c:
    Oehhh hij gaat met liefde mee om haar eerste tattoo te laten zetten. Hij weet de places to be inmiddels wel en weet ook wat je het beste niet op je kunt laten tatoeëren haha


    How far is far

    Ik moet mijn eigen lijstje van wat ik zoek nog maken, maar tot nu toe:

    @Highgarden: Niets aan te merken op wat je bedacht heb, dus dat is prima voor mij.

    @Sombre: Ik zie niet meteen iets voor ze in de dingen die je zoekt, want ik denk dat ze elkaar wel mogen maar niet per se beste vrienden zijn. De crush punten kunnen eventueel, al zie ik dat (nog) niet helemaal 100 % voor me? Ik denk dat Ruari het dan wel zou durven zeggen als hij degene met de crush is trouwens.

    @Forky:
    ~ Iemand om karaoke mee te doen of gewoon om duetten mee te zingen / Iemand waarbij hij zijn hart kan luchten naast Nash en Lilith.
    Ik denk dat Ruari en Gabriel op zich wel met elkaar zouden kunnen opschieten. Daar past een van deze ideeën bij zo te zien. Ik weet niet wat je nog zoekt en ziet zitten? Omdat je voor het laatste punt bijvoorbeeld al iemand hebt.
    ~ Iemand die hij leert drummen en die hem in ruil weer iets anders leert / Iemand om vriendschappelijk mee te stoeien.
    Een van deze twee zie ik op zich wel passen bij Frankie en Ruari.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zal vanavond eens kijken om een Pol aan te maken voor de band names c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forky schreef:
    (...)
    Ik zie ze tbh samen ook wel een drum battle doen haha.
    Hahaha ik denk dat hij zich daar in het begin te mannelijk voor voelt maar dat hij het stiekem wel erg fijn vindt en uiteindelijk aan haar toegeeft haha. Ik denk dat hij het in the heat of the moment niet zo leuk gaat vinden inderdaad maar haar daarna wel dankbaar zal zijn c:
    Oehhh hij gaat met liefde mee om haar eerste tattoo te laten zetten. Hij weet de places to be inmiddels wel en weet ook wat je het beste niet op je kunt laten tatoeëren haha

    Oh yessss, of course! ^^
    Haha, can't blame him. ;D Ja, ik zie voor me dat Lilith niet zo goed is met conflicten, dus als ze iets aan ziet komen, zal ze geneigd zijn haarzelf en anderen hiervan te redden. Mits het uiteraard gaat om iets heel belangrijks, dan zal ze begrijpen dat ze eventjes netjes stil moet zitten.
    Yess, she would trust him on that department for sure. Deal. ^^

    @Aspromavro Dat van het feit dat Ruari Nash niet mag toch? Dat Lilith eens tegen hem uitgevallen is na een opmerking of zo? (: Dan doen we dat. ;D Gosh, I think he will be the only person that doesn't click with sweet, bubbly Lilith. Ö


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Oh yessss, of course! ^^
    Haha, can't blame him. ;D Ja, ik zie voor me dat Lilith niet zo goed is met conflicten, dus als ze iets aan ziet komen, zal ze geneigd zijn haarzelf en anderen hiervan te redden. Mits het uiteraard gaat om iets heel belangrijks, dan zal ze begrijpen dat ze eventjes netjes stil moet zitten.
    Yess, she would trust him on that department for sure. Deal. ^^

    @Aspromavro Dat van het feit dat Ruari Nash niet mag toch? Dat Lilith eens tegen hem uitgevallen is na een opmerking of zo? (: Dan doen we dat. ;D Gosh, I think he will be the only person that doesn't click with sweet, bubbly Lilith. Ö

    Dat inderdaad ja. En dat Lilith eens tegen hem uitvloog klinkt goed!
    Possibly yes, maar er moet toch iemand zijn die niet goed met haar samengaat xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oké mijn rollen zijn ook officieel af!! Dus wie interesse heeft in een relatie mag mij altijd een berichtje sturen! Ik zal straks zelf ook even kijken. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Aspromavro schreef:
    Ik moet mijn eigen lijstje van wat ik zoek nog maken, maar tot nu toe:

    @Highgarden: Niets aan te merken op wat je bedacht heb, dus dat is prima voor mij.

    @Sombre: Ik zie niet meteen iets voor ze in de dingen die je zoekt, want ik denk dat ze elkaar wel mogen maar niet per se beste vrienden zijn. De crush punten kunnen eventueel, al zie ik dat (nog) niet helemaal 100 % voor me? Ik denk dat Ruari het dan wel zou durven zeggen als hij degene met de crush is trouwens.

    @Forky:
    ~ Iemand om karaoke mee te doen of gewoon om duetten mee te zingen / Iemand waarbij hij zijn hart kan luchten naast Nash en Lilith.
    Ik denk dat Ruari en Gabriel op zich wel met elkaar zouden kunnen opschieten. Daar past een van deze ideeën bij zo te zien. Ik weet niet wat je nog zoekt en ziet zitten? Omdat je voor het laatste punt bijvoorbeeld al iemand hebt.
    ~ Iemand die hij leert drummen en die hem in ruil weer iets anders leert / Iemand om vriendschappelijk mee te stoeien.
    Een van deze twee zie ik op zich wel passen bij Frankie en Ruari.


    Ik denk dat Gabriel en Ruari het inderdaad wel samen kunnen vinden! Ik ben het ermee eens (:
    Yes Frankie zal hem ook graag mogen en zal hem sowieso al als een broertje zien. Ik las ook dat hij een tatoeage verslaving heeft, iets waar Frankie ook schuldig aan is dus misschien dat we daarmee ook iets kunnen? c;


    How far is far

    Morgen ga ik even overal op reageren! Heb een lange dag gehad (:

    xx


    - thank you for existing -

    Een lijstje met wat ik zoek voor Jody:

    - Iemand waar ze stiekem mee flikflooit, maar waar absoluut geen gevoelens bij komen kijken. Het gaat hier meer om de kick van het stiekem dingen doen, omdat dat dus eigenlijk verboden is. Frankie, deze relatie is echt een haat/liefde relatie. Soms slaan ze elkaar bijna de hersenen uit en soms binden ze elkaar vast aan het bed, er is altijd wel iets te beleven. Gevoelens zijn er echter niet, in ieder geval niet van Jody's kant. Ze houdt van hem natuurlijk, maar een relatie ziet ze niet zitten.

    - Iemand die haar er vaak op wijst dat ze wat vrolijker moet kijken. Tristan, deze twee klikken wel goed, maar soms haalt hij het bloed onder Jody's nagels vandaan met zijn opmerkingen. Stiekem geniet ze wel van zijn aanwezigheid. (fuck wat een lekkerding...)

    - een neutraal iemand die Jody niet persé heel erg mag, maar ook niet haat. Rauri, ik denk dat deze twee elkaar wel zouden groetten als ze langs elkaar heen lopen, maar echt een gesprek zal er niet snel ontstaan, soms is die klik er niet helemaal.

    - Iemand die echt haar steun en go-to praatpaal is waar ze ook veel om geeft, mag zowel een man als vrouw zijn. Lilith, deze twee dames klikken goed en stiekem kijkt Jody wel een beetje op tegen Lilith. Als ze ergens mee zit kan ze altijd bij haar terecht en dat waardeert ze enorm.

    - een beste vriend/vriendin. Amey, deze twee dames zijn samen echt een terror duo. Allebei zijn het soms echt kleuters en dat maakt dat ze samen echt onuitstaanbaar zijn, maar op een leuke en plagerige manier. Verder gaat Jody ook graag met Amey tussendoor shoppen voor de shows.

    - een goeie vriend, waar ze soms wat mee eet en er ff tussen uit kan. Gabe, Ik zie deze twee echt rustig in stilte een kopje koffie drinken en genieten van elkaars rust.

    - iemand met wie ze na een lange dag een jointje rookt. Havana, misschien ook wel een keer in een stonede/dronken bui met elkaar gezoend als grap. Zag dat ze dat wel eens deed (:

    Dit heb ik tot nu toe, ik ga nog even de nieuwe rollen bekijken en dan het lijstje updaten, dan stuur ik jullie wel een pb.


    - thank you for existing -

    Ik ga nog evn een post afmaken in en andere rpg en dan ga ik naar relaties kijken!
    Dus als iemand al ideetjes heeft voor relaties, hoor ik het graag


    Bowties were never Cooler

    Billy Jameson
    Billy the Kid



    Gabriel • You, sir, are a good egg
    Ondanks dat Billy in zijn band nooit mag zingen, doet hij het stiekem wel graag. Zo is hij zoals wel vaker in een karaokebar geëindigd, maar die keer was Gabriel er ook. De twee heren hebben het samen heel gezellig gehad en vele twijfelachtige en slecht verstaanbare duetten gezongen. Sindsdien is dit en regelmatig uitje wat de twee tijdens de tour ondernemen. Ook is Gabriel gek genoeg om soms mee te jammen als Billy een van zijn minder standaard instrumenten van stal haalt. Want we houdt er niet van een mondharmonica?
    Tristan • Hey big brother
    Zonder dat een van beiden het echt doorhad, is Tristan een soort surrogaat grote broer geworden voor Billy. De ietwat tengere jongen die een stuk jonger lijkt dan hij is, heeft dit eigenlijk zonder problemen geaccepteerd, omdat hij dit van thuis uit al gewend was met twee oudere broers. Tristan probeer Billy wat te beschermen tegen de valkuilen van de showbizz en de roem, terwijl Billy hem juist meetrekt als een klein broertje met gekke plannen die duidelijk gedoemd zijn om te mislukken,. Ze kunnen de grootste lol samen hebben, maar net als met echte broers kan het zeker ook wel eens botsen.
    Nash • Buddeh Boi
    Nash en Billy kunnen het best goed samen vinden. Nash verstaat Billy vrij goed en zelf probeert hij het accent heel slecht na te doen, waar Billy dan weer erg om kan lachen. Daarnaast is Billy degene die altijd een fles huisgestookte moonshine bij zich heeft, waar Nash maar al te graag aan zit. Billy probeert het wel te voorkomen, maar zolang Nash deelt, zegt hij er niet te veel van. Billy weet beter dan dat een alcoholist te veranderen is. Hij geeft Nash wel eens gewoon een lege fles gevuld met water, wat werkt, maar meestal krijgt Nash toch zijn volle drankfles te pakken.
    In het begin ging het lastig tussen de twee bassisten, omdat Nash dacht dat Billy wel vooroordelen zou hebben over zijn geaardheid, maar na een flinke dronken schreeuwpartij en knuffelsessie is het nu koek en ei tussen de twee.
    Zeus • You gotta let go
    Zeus en Billy zijn volledige tegenpolen, waardoor het vaker dan eens botst. Billy's kattenkwaad schopt Zeus' perfectionisme vaker dan eens in de war en zijn ongeduld kan Zeus best op zijn zenuwen werken. Gelukkig kunnen de twee elkaar redelijk mijden, want het is lang niet altijd gezellig als de twee samen zijn. Wel maakt Billy altijd ontbijt, lees koffie, voor Zeus om het goed te maken als er weer een botsing is geweest, wat de oudere jongen maar al te graag aanneemt en waardeert. Ook kunnen ze elkaar in de muziek best okay vinden.
    Dilara • Heart Eyes
    Stiekem heeft Billy een crush op Dilara, die langzaam toch een beetje uit de hand begint te lopen. Hij doet echt zijn best het te verbergen, maar niemand kan op de blos op zijn wangen en de glimlach op zijn gezicht heen als de twee samen viool, of nog erger piano, spelen. Hij is echt hotel de botel, en probeert zich goed te gedragen als ze in de buurt is, al is dit iets wat hij heel moeilijk vind en waar hij vaak in faalt. Zo kan hij ook wel eens s' avonds zitten tobben omdat hij weer iets doms heeft gedaan in haar buurt.

    Havana • Cuddle buddies
    Ondanks de taalbarrière die toch wel tussen de twee ligt, spreken ze allebei een taal vloeiend: knuffels. Vanaf het eerste contact zat zij bij hem op schoot of andersom. Het is volledig vriendschappelijk en het ondergoed blijft altijd aan, maar niemand vind het meer vreemd om de twee samen in een bed te vinden. Communicatie gaat nog altijd wel eens moeizaam, maar waar een wil is, is een weg, en die weg bewandelen de twee gezellig en met veel knuffels onderweg.
    Amey • Lovely dovey
    De eerste keer dat Billy haar hoorde zingen was hij helemaal verkocht. Haar stem was zo mooi, net een engeltje. Ook toen hij haar leerde kennen mocht hij haar heel erg, maar toch is er hier en daar wel wat wrijving tussen de twee. Amey en Jody zijn namelijk beste vriendinnen en gezien Billy en Jody elkaar niet liggen, maakt dit de vriendschap tussen Amey en Billy ook wat lastiger dan het anders zou zijn. Toch, als de twee samenspannen, moet je erg oppassen, want dan telt het kattenkwaad voor twee en de energie voor tien.
    Frances • Brother from another continent
    Toen Frankie voor het eerst naar Amerika kwam, eindigde hij in de bar niet ver van Billy's college. Billy was er vaak ook om zelf wat te spelen en om wat te drinken na een lange dag studeren. Zo kregen de twee contact. Het klikte eigenlijk meteen. Billy leerde dat Frankie in een hotel woonde en probeerde via via heem in en echte woning te krijgen. Ze leerden de andere bandleden kennen in de bar waar ze vaak speelden en de rest is geschiedenis. Frankie bleef bij de band, terwijl Billy nog wel in Montana bleef om zijn diploma te halen, iets wat beiden heel jammer vonden. Gelukkig leek het enkele maanden later alsof er niets was verandert, op het papiertje in Billy's achterzak na. De twee zijn haast onafscheidelijk, wat niet altijd positief is voor de rest om hen heen.
    Bodhi • Funnyman
    Zonder uitzondering kan Bodhi Billy aan het lachen maken met zijn slechte grappen. In ruil daarvoor weet Billy dan vaak wel weer wat Bodh zijn spullen heeft laten slingeren. De twee hebben het altijd wel gezellig samen, alleen niet om 4 uur 's nachts, want Billy slaapt heel graag.
    Ruari • Gimme a smile
    Op een goede dag kan Ruari Billy altijd een grijns op zijn gezicht geven met zijn grappen, maar op slechte dagen is het Billy die uit alle macht probeert Ruari weer een glimlach op zijn gezicht te geven. Dit valt alleen niet altijd in goede aarde. Dit kan voor wrijving zorgen binnen de band, maar het komt gelukkig altijd wel weer goed tussen de twee.

    Lilith • We shouldn't be left alone
    Ondanks dat Billy wat huiverig was toen Nash als eerste zijn zusje voorstelde, puur door haar naam, verdween dit al heel snel. Hij noemt haar het liefst Lily en is bijna vergeten wat haar hele naam is. Nu stuiteren ze vaak samen rond en zijn het net twee kinderen die je beter niet uit het oog kan verliezen, omdat ze elkaar enorm versterken. Billy ziet haar enkel als vriendin, en omdat Nash en goede vriend is zal dit ook nooit veranderen. Ook is het een goed ding dat beiden enorm aanhankelijk zijn, want zo zitten ze elkaar niet in de weg, en krijgen anderen in elk geval op dit punt af en toe wat rust.
    Emilia • Hi pretty lady
    Ondanks dat hij niet volledig over zijn oren is voor haar, kan hij er niet om heen dat zij een hele knappe dame is en zeker wel zijn type. Met haar is hij iets minder voorzichtig dan met Dilara, waardoor hij haar al snel uit haar schulp heeft proberen te trekken toen hij haar had ontmoet. Dit ging zeker niet zonder slag of stoot, maar stiekem was het best heel leuk. Ze hebben nu een afspraak liggen dat zij hem leert surfen en hij haar leert skiën. Hij kijkt er erg naar uit, het enige probleem is dat hij eigenlijk helemaal niet goed kan zwemmen.
    Jody • What's your problem with me?
    Jody mag Billy om een of andere reden niet en wil het liefst dat hij zijn mond houd. Het begon alleen met zijn accent waar ze zich enorm aan irriteerde, maar al snel werd het ook zijn enthousiasme, zijn kattekwaad, en zijn aanhankelijkheid. Billy blijft het liefst gewoon uit haar buurt, want de negativiteit vind hij niet chill, maar soms kan dat gewoon niet.

    Het zijn maar voorstellen. Alles kan en mag nog worden aangepast. Roep maar.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2019 - 22:41 ]


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Billy Jameson
    Billy the Kid



    Gabriel • You, sir, are a good egg
    Ondanks dat Billy in zijn band nooit mag zingen, doet hij het stiekem wel graag. Zo is hij zoals wel vaker in een karaokebar geëindigd, maar die keer was Gabriel er ook. De twee heren hebben het samen heel gezellig gehad en vele twijfelachtige en slecht verstaanbare duetten gezongen. Sindsdien is dit en regelmatig uitje wat de twee tijdens de tour ondernemen. Ook is Gabriel gek genoeg om soms mee te jammen als Billy een van zijn minder standaard instrumenten van stal haalt. Want we houdt er niet van een mondharmonica?
    Tristan • Hey big brother
    Zonder dat een van beiden het echt doorhad, is Tristan een soort surrogaat grote broer geworden voor Billy. De ietwat tengere jongen die een stuk jonger lijkt dan hij is, heeft dit eigenlijk zonder problemen geaccepteerd, omdat hij dit van thuis uit al gewend was met twee oudere broers. Tristan probeer Billy wat te beschermen tegen de valkuilen van de showbizz en de roem, terwijl Billy hem juist meetrekt als een klein broertje met gekke plannen die duidelijk gedoemd zijn om te mislukken,. Ze kunnen de grootste lol samen hebben, maar net als met echte broers kan het zeker ook wel eens botsen.
    Nash • Buddeh Boi
    Nash en Billy kunnen het best goed samen vinden. Nash verstaat Billy vrij goed en zelf probeert hij het accent heel slecht na te doen, waar Billy dan weer erg om kan lachen. Daarnaast is Billy degene die altijd een fles huisgestookte moonshine bij zich heeft, waar Nash maar al te graag aan zit. Billy probeert het wel te voorkomen, maar zolang Nash deelt, zegt hij er niet te veel van. Billy weet beter dan dat een alcoholist te veranderen is. Hij geeft Nash wel eens gewoon een lege fles gevuld met water, wat werkt, maar meestal krijgt Nash toch zijn volle drankfles te pakken.
    In het begin ging het lastig tussen de twee bassisten, omdat Nash dacht dat Billy wel vooroordelen zou hebben over zijn geaardheid, maar na een flinke dronken schreeuwpartij en knuffelsessie is het nu koek en ei tussen de twee.
    Zeus • You gotta let go
    Zeus en Billy zijn volledige tegenpolen, waardoor het vaker dan eens botst. Billy's kattenkwaad schopt Zeus' plannen en orde vaker dan eens in de war en zijn ongeduld kan Zeus best op zijn zenuwen werken. Gelukkig kunnen de twee elkaar redelijk mijden, want het is lang niet altijd gezellig als de twee samen zijn. Wel kookt Billy altijd ontbijt voor Zeus om het goed te maken als er weer een botsing is geweest, wat de oudere jongen maar al te graag aanneemt en waardeert.
    Dilara • Heart Eyes
    Stiekem heeft Billy een crush op Dilara, die langzaam toch een beetje uit de hand begint te lopen. Hij doet echt zijn best het te verbergen, maar niemand kan op de blos op zijn wangen en de glimlach op zijn gezicht heen als de twee samen viool, of nog erger piano, spelen. Hij is echt hotel de botel, en probeert zich goed te gedragen als ze in de buurt is, al is dit iets wat hij heel moeilijk vind en waar hij vaak in faalt. Zo kan hij ook wel eens s' avonds zitten tobben omdat hij weer iets doms heeft gedaan in haar buurt.

    Havana • Cuddle buddies
    Ondanks de taalbarrière die toch wel tussen de twee ligt, spreken ze allebei een taal vloeiend: knuffels. Vanaf het eerste contact zat zij bij hem op schoot of andersom. Het is volledig vriendschappelijk en het ondergoed blijft altijd aan, maar niemand vind het meer vreemd om de twee samen in een bed te vinden. Communicatie gaat nog altijd wel eens moeizaam, maar waar een wil is, is een weg, en die weg bewandelen de twee gezellig en met veel knuffels onderweg.
    Amey • Lovely dovey
    De eerste keer dat Billy haar hoorde zingen was hij helemaal verkocht. Haar stem was zo mooi, net een engeltje. Ook toen hij haar leerde kennen mocht hij haar heel erg, maar toch is er hier en daar wel wat wrijving tussen de twee. Amey kan zijn grappen en grollen niet altijd waarderen en zijn aanhankelijkheid ook niet echt. Toch, als de twee samenspannen, moet je erg oppassen, want dan telt het kattenkwaad voor twee en de energie voor tien.
    Frances • Brother from another continent
    Toen Frankie voor het eerst naar Amerika kwam, eindigde hij in de bar niet ver van Billy's college. Billy was er vaak ook om zelf wat te spelen en om wat te drinken na een lange dag studeren. Zo kregen de twee contact. Het klikte eigenlijk meteen. Billy leerde dat Frankie in een hotel woonde en probeerde via via heem in en echte woning te krijgen. Toen Frankie naar het zuiden ging op uitwisseling ging Frankie mee. Daar leerden ze de andere bandleden kennen en de rest is geschiedenis. Frankie bleef, terwijl Billy nog wel terugging om zijn diploma te halen, iets wat beiden heel jammer vonden. Gelukkig leek het enkele maanden later alsof er niets was verandert, op het papiertje in Billy's achterzak na. De twee zijn haast onafscheidelijk, wat niet altijd positief is voor de rest om hen heen.
    Bodhi • Funnyman
    Zonder uitzondering kan Bodhi Billy aan het lachen maken met zijn slechte grappen. In ruil daarvoor weet Billy dan vaak wel weer wat Bodh zijn spullen heeft laten slingeren. De twee hebben het altijd wel gezellig samen, alleen niet om 4 uur 's nachts, want Billy slaapt heel graag.
    Ruari • Gimme a smile
    Op een goede dag kan Ruari Billy altijd een grijns op zijn gezicht geven met zijn grappen, maar op slechte dagen is het Billy die uit alle macht probeert Ruari weer een glimlach op zijn gezicht te geven. Dit valt alleen niet altijd in goede aarde. Dit kan voor wrijving zorgen binnen de band, maar het komt gelukkig altijd wel weer goed tussen de twee.

    Lilith • We shouldn't be left alone
    Ondanks dat Billy wat huiverig was toen Nash als eerste zijn zusje voorstelde, puur door haar naam, verdween dit al heel snel. Hij noemt haar het liefst Lily en is bijna vergeten wat haar hele naam is. Nu stuiteren ze vaak samen rond en zijn het net twee kinderen die je beter niet uit het oog kan verliezen, omdat ze elkaar enorm versterken. Billy ziet haar enkel als vriendin, en omdat Nash en goede vriend is zal dit ook nooit veranderen. Ook is het een goed ding dat beiden enorm aanhankelijk zijn, want zo zitten ze elkaar niet in de weg, en krijgen anderen in elk geval op dit punt af en toe wat rust.
    Emilia • Hi pretty lady
    Ondanks dat hij niet volledig over zijn oren is voor haar, kan hij er niet om heen dat zij een hele knappe dame is en zeker wel zijn type. Met haar is hij iets minder voorzichtig dan met Dilara, waardoor hij haar al snel uit haar schulp heeft proberen te trekken toen hij haar had ontmoet. Dit ging zeker niet zonder slag of stoot, maar stiekem was het best heel leuk. Ze hebben nu een afspraak liggen dat zij hem leert surfen en hij haar leert skiën. Hij kijkt er erg naar uit, het enige probleem is dat hij eigenlijk helemaal niet goed kan zwemmen.
    Jody • What's your problem with me?
    Jody mag Billy om een of andere reden niet en wil het liefst dat hij zijn mond houd. Het begon alleen met zijn accent waar ze zich enorm aan irriteerde, maar al snel werd het ook zijn enthousiasme, zijn kattekwaad, en zijn aanhankelijkheid. Billy blijft het liefst gewoon uit haar buurt, want de negativiteit vind hij niet chill, maar soms kan dat gewoon niet.

    Het zijn maar voorstellen. Alles kan en mag nog worden aangepast. Roep maar.

    I love it c:


    How far is far

    @Forky: Dat tattoo-idee is een goede, daar moet vast ook iets mee te doen zijn ja. (:

    @Sombre: Ik denk dat Ruari Jody op zich wel gewoon zou mogen, maar ik kan prima in je idee meegaan. (Ze hoeven natuurlijk ook niet precies hetzelfde over elkaar te denken.)

    @Klaus: Sounds like a plan!
    Ze zouden eventueel daarnaast ook met de avontuurlijkheid en impulsiviteit wel eens samen 'idiote' dingen gaan ondernemen?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    @Klaus, ik vind het helemaal goed, niet iedereen hoeft Jody gezellig en leuk te vinden hahaha,.
    @Aspromavro, Jody mag hem ook wel soort van, er is alleen geen gigantische klik. Als je een ander voorstel hebt mag je die zeker delen (:

    xx


    - thank you for existing -