• HEARTBEAT ISLAND
    ROLLENTOPIC • PRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    —— R U L E S      F O R      T H E      R P G ——
    q regels natuurlijk • doe enkel mee bij motivatie • maximaal twee rollen per persoon • graag originele personages • minimaal van 200 woorden • bij vragen moet je ze vooral stellen • post minstens eens per week • OOC in het praattopic • wees respectvol • geen orpg's of perfecte personages • 16+ mag, wees duidelijk met aangeven ervan • alleen ik maak nieuwe topics

    B A C K G R O U N D ——
    In een toekomst, enkele jaren hier vandaan blijkt dat wat wetenschappers al jaren "de verwarming van de aarde" noemen, waarheid blijkt te zijn. Er kwam nieuw land bij, gezien de zeelevels daalden, wat betekende dat er meer ruimte was voor de groeiende mensenmassa. Echter met de komst van meerdere mensen, komen er ook steeds meer rotte eieren bij natuurlijk. Het volk dat de criminele kant opgaat stijgt steeds meer, waardoor de terugkomst van strafkolonies ook weer opbloeit. Dit werd een plek waar het uitschot terecht kon, zodat de gevangenissen meer ruimte hadden voor de nieuwe zaken.

    Ondanks dat de wereld wat moderner is geworden, lijkt alles op het eiland eerder op een primitieve levensstijl. Er is geen technologie te vinden, iets waar zelfs de bewakers mee moeten leven. Zelfs in hun barakken is er niets te vinden, zelfs geen telefoon. Tenminste, dat hoort niet te zijn, maar er zitten altijd wel wat rebellen tussen, zelfs onder de bewakers. De gevangenen kunnen er dus wel aan komen, maar het is heel zelden. En mocht het naar buiten komen dan je zoiets bezit, reken er maar op dat je leven vanaf dat moment in gevaar komt, gezien roddels maar al te snel rondgaan en er altijd wel iemand geneigd is je leven te nemen zonder vragen te stellen.

    —— S T O R Y

    Zoals verwacht, nemen wij gevangenen op ons, als je ze dat nog kan noemen. Technisch gezien zijn ze vrijer dan in een gevangenis, al zitten ze vast op het eiland vol criminelen, als het ware. Dit zijn de gevaarlijke personen die ze niet meer de mensheid in kunnen gooien, maar ook niet langer in simpele cellen kunnen houden. De personen die iets toe gaan voegen aan de toekomst, door hard te werken om het eiland acceptabel te maken voor de mensheid. Hun manier van leven is onmenselijk te noemen, met teveel mensen in één ruimte, geen privacy bij het douchen en waar je het eten liever ontwijkt dan eet, ondanks dat je in een vreselijke hitte moet gaan werken. Niet alleen de zelfmoordpercentages zijn omhoog gegaan, maar ook zeker de moordpercentages. Het is echter niet alsof iemand hier ook maar wat om geeft, waardoor het genegeerd wordt en mensen ermee weg kunnen komen. De bewakers zijn er alleen maar voor het publieke oog, en natuurlijk houden ze het in de gaten of er iemand ontsnapt, maar buiten dat wordt er voor alles een oogje of twee dichtgehouden.
          De bewakers zijn in de meeste gevallen degene die dingen uitspoken en de gevangenen uitdagen door streken uit te halen, en als dat niet werkt dwingen ze de gevangenen wel.

    J O B S ——
    Op dit moment heeft de opruiming van het strand de prioriteit gekregen op het eiland, het ligt hier namelijk vol met puin en stenen van elke grote — die in zijn geheel moeten verdwijnen. Het is alweer de derde locatie, en deze is pas een week van start gegaan. Gezien het eiland onder water heeft gestaan zullen er zeker ook wat vreemde dingen gevonden kunnen worden die in de zee verdwenen is. Het grootste probleem echter is het grote schip dat er te vinden is, en wat veel moeite zal kosten te laten verdwijnen. Deze is te vinden op het midden van het eiland, en moet uit elkaar gehaald worden voordat deze als afgerond bestempeld kan worden.

    Als je ongeluk hebt ben je onderdeel van de crew die de nieuwe barakken moet bouwen, waarbij er meer bewakers te vinden zijn dan gevangenen, waardoor je oprecht in gevaar bent voor je leven. De bewakers zijn gevaarlijker dan de gevangenen in de meeste gevallen, en hebben nogal wat sadistische plannen in hun hoofd dankzij de verveling die er rondgaat zonder enige vorm van technologie en normaal menselijk contact.

    —— R O L E S

    Qua rollen wil ik je alle vrijheid geven, al is er toch niet al teveel qua opties. De rollen die ik zo even kan opnoemen, die er zeker zijn: Oude gevangenen, nieuwe gevangenen, bewakers (ex-navy seals etc), dokters (er is hier ook geen technologie, houdt daar rekening mee), gevangenisdirecteur. Er zijn opties voor mannen en vrouwen op alles, gezien het een gemixte gevangenis is. Ook iedere afkomst is mogelijk, gezien ze mensen uit alle landen aannemen (zowel als baan als gevangene).

    Mannen | 7
    King Stone | 49 | 25 maanden| Prisoner | Internest | 1—1
    Devon Ainsworth | 38 | 0 maanden| Prisoner | Salaryman | 1—2
    Jackson Thorpe | 27 | 25 maanden | Prisoner | Djablo | 1—3
    Cian Ó hEaghra | 31 | 13 maanden | Doctor| KIaus | 1—2
    Gérard Leloux | 36 | 6 maanden | Guard| Salaryman | 1—4
    Sean Adams | 42 | 25 maanden | Guard| L_Linda | 1—3
    Ray Williamson | 35 | 20 maanden | Warden | LittleRomana | pagina


    Vrouwen | 7
    Mimmi Ceder | 25 | 1 maand | Prisoner | Internest | 1—1
    Marilou Maes | 29 | 24 maanden | Guard | Balloo | 1—2
    Poppy Wilson| 26 | 0 maanden | Prisoner | L_Linda | 1—2
    Luciana Santiago | 28| maanden aanwezig | Psychologist | Djablo| 1—3
    Lillianna Sales | 25 | 0 maanden | Prisoner | LittleRomana | 1—4
    Zuri |35 | 25 maanden | Prisoner| Klaus | 1—4
    Nerine Reed | 32 | 12 maanden | Guard |Bullock | 1—5
    Ortal Shine | 34 | 0 maanden | Guard | Internest | 1—5

    NPC
    Winnie Mattox | Warden | 1—3
    Han Joon-Ho | Head guard | 1—3

    Naam:
    Leeftijd: (vanaf 21 jaar)
    Rol:
    Maanden aanwezig: (ze tellen in maanden, omdat er iedere maand een nieuwe lading komt/ maximaal 25 maanden)
    Nummer: (je gevangenisnummer, ziet er zo uit: 1234-5678; nieuwe nummers beginnen vanaf 5498-1435)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: (vooral wat hij / zij gedaan heeft)
    Relaties:
    Extra:

    D A Y ——
    O5.OO • douches gaan aan voor een uur

    Stel je vooral voor dat er te weinig douches zijn voor het aantal gevangenen dat er te vinden is, waardoor dat uur misschien lang klinkt, maar zeker niet is — de kans is dan ook groot dat je geen douche hebt. De douches blijven lopen, en het warme water is vaak binnen een kwartier al op. In sommige gevallen "vergeten" de bewakers de douches ook nog eens aan te zetten, waardoor er een nog kortere tijd voor is.

    O6.OO • ontbijten

    Het ontbijt stelt vaak helemaal niets voor, en is letterlijk het minimale. In de meeste gevallen is het een stukje brood, ei op een of andere manier, wat yoghurt, klein bakje muesli en water. Veel afwijking is er niet van, en als ze geluk hebben smaakt het nog redelijk vers.

    O7.OO • start werkdienst

    Op dit moment is de tocht naar de locatie zo'n half uur, wat een zware tocht is waar de bewakers je echt op je hielen zitten als je te traag loopt. De weg is ruw, vol met stenen en er is zelfs een tocht door wat dieper water, waarbij je je werkspullen boven je hoofd moet tillen. Je moet zelf inderdaad elke dag je materialen heen en weer sjouwen. Dat is al zeker iets van tien kilo in een waardeloze rugzak
    Eenmaal bij het werk aangekomen krijg je geen opdrachten, gezien alles duidelijk moet zijn.

    1O.OO • pauze van 15 minuten

    Je mag dan ook enkel op de aangegeven plek te vinden zijn, zodat de bewakers je echt in het oog kunnen houden. Je bent op de aangegeven plek vrij te gaan en staan waar je wilt. Sommige gevangenen eten hier nog een deel van hun ontbijt, als ze dat meegenomen hebben.

    13.OO • lunchpauze van 30 minuten

    Er wordt hier wat lunch voorgeschoteld, maar veel is het niet. Op een kar komt er wat eten aan dat warm had moeten zijn, maar aardig koud hier aangekomen is. Meestal is het iets van soep of een minimale vorm van pasta, en bij pech is het enkel pasta.

    16.OO • pauze van 15 minuten

    Je mag dan ook enkel op de aangegeven plek te vinden zijn, zodat de bewakers je echt in het oog kunnen houden. Je bent op de aangegeven plek vrij te gaan en staan waar je wilt. Sommige gevangenen eten hier nog een deel van hun ontbijt, als ze dat meegenomen hebben.
    Op hele warme dagen mogen de gevangenen een duik nemen in het water in groepen van twintig.

    19.OO • klaar met werkdienst + teruglopen

    In de meeste gevallen wordt er echter langer doorgewerkt, al staat dat nergens genoteerd. Maar volgens het normale schema is het tot deze tijd, en hebben ze weer te terugtocht van een half uur lang, die ditmaal vaker drie kwartier duurt, en waar er soms wel eens iemand verdwijnt in de stroming van het water waar ze doorheen moeten, vooral na een warme en lange dag.

    2O.OO • avondeten

    Het avondeten is nooit heel bijzonder, of smakelijk, maar zeker wel de beste maaltijd van de dag. Hier is het elke dag wel wat anders, en kun je in de meeste gevallen wel beseffen wat er precies voor je op het dienblad ligt. Taco's lijkt zo'n tweemaal per week op het menu te staan, en verder is het vaak wat vlees, rijst (of noodles, aardappelen, pasta etc) en een goede portie groenten. Als toetje is er altijd een stuk fruit, maar of deze vers is blijft maar weer de vraag.

    22.OO • lichten uit

    Er verwacht echter niet dat je in je bed ligt, of dat je stil bent. Vergeet niet, dat het de bewakers niets kan schelen of er een ruzie of gevecht komt, en dat er op dat vlak geen regels in gebruik zijn waar mensen zich aan houden.


    —— R U L E S

    1. Prisoners must remain silent during rest periods, after lights out, during meals and whenever they are outside during work hours.
    2. Prisoners must eat at meal times, and only at meal times.
    3. Prisoners must participate in all prison activities.
    4. Prisoners must keep their space clean at all times. Beds must be made and personal effects must be neat and orderly; floor must be spotless.
    5. Prisoners must not move, tamper with, deface or damage walls, ceiling, windows, doors, or any prison property.
    6. Prisoners may never operate cell lighting.
    7. Prisoners must address each other by number only.
    8. Prisoners must always address the guards as "Mr. Correctional Officer," and the warden as "Mr. Chief Correctional Officer."
    9. Prisoners must never refer to their condition as an "experiment" or a "simulation." They are stuck here.
    10. Prisoners will be allowed 5 minutes in the lavatory. No prisoner will be allowed to return to the lavatory within 1 hour after a scheduled lavatory period.
    11. Smoking is a privilege. Smoking will be allowed after meals or at the discretion of the guards. Prisoners must never smoke in the building. Abuse of the smoking privilege will result in permanent revocation of the smoking privilege.
    12. Mail is a privilege. All mail flowing in and out of the prison will be inspected and censored.
    13. All prisoners in the building will stand whenever the Warden, the Prison Superintendent or any other visitors arrive on the premises. Prisoners will await an order to be seated and resume activities.
    14. Prisoners must obey all orders issued by guards at all times. A guard's order supersedes any written order. The Warden's order supersedes both the guards' order and the written rules. Orders of the Superintendent of Prisoners are supreme.
    15. Prisoners must report all rule violations to the guards.
    16. Prisoners have to be at the allocated locations at the allocated times for duties.
    17. Every prisoner is equal, don't expect any special treatments.
    18. Failure to obey any of the above rules may result in punishment.

    Al houden de meeste bewakers zich er sowieso niet eens aan. Sowieso krijgt niemand ooit post, maar volgens de regels moeten ze het in hun regels zetten. En sigaretten zijn er al helemaal niet te vinden.



    P U N I S H M E N T S ——
    Opruimen en schoonmaken

    In plaats van hard werken moet je voor een bepaalde tijd de barakken schoonmaken, en daarbij de douches, toiletten, keuken en zelfs de slaapruimte. Natuurlijk is dit onder toezicht van een bewaker, die letterlijk op je neus zit, waardoor je geen vrijheid hebt iets uit te halen en je kan straffen als je iets niet doet of wilt doen.

    The hole

    Dit is letterlijk een gat in de grond, met de felle zon op je, zonder eten en drinken. Je bent omringt door zand en als je pech hebt gehad heeft het geregend, waardoor je vastzit in een modderpoel. Hier zit je altijd alleen, gezien er meerdere holes zijn, waardoor je echt in je eentje gek kan worden.

    Minder vrijheid

    Natuurlijk is er al geen vrijheid te vinden, maar dit slaat puur op de werkdiensten. Wanneer je even pauze behoort te hebben vallen de bewakers je lastig, of moet je zelfs doorwerken.

    Persoonlijke voorwerpen worden in beslag genomen

    Als gevangene heb je uiteraard niet veel persoonlijke voorwerpen, maar zo nu en dan vindt je iets dat ooit onder water heeft gelegen, waardoor ze je dit kunnen ontnemen (iets dat je eigenlijk niet eens had mogen bezitten). In heftigere gevallen gaat het over kledingstukken, al zijn schoenen erg geliefd om je te ontnemen. Voor de dames is het vaak de blouse die ze afpakken voor een bepaalde tijd.

    The real punishment

    Je moet de barakken van de bewakers schoonmaken, al ben je daar totaal niet veilig, gezien de bewakers alle vrijheid hebben en kunnen doen met je wat ze maar willen. Zieke spelletjes of het dwingen van handelingen zijn veelvoorkomende gebeurtenissen. Ben je een aantrekkelijke dame? Dan ben je zeker niet veilig. En als er meerdere gevangenen zijn, dan zijn de bewakers al snel geneigd een soort van fight club ervan te maken.

    —— L O C A T I O N

    De locatie van het eiland ligt in de Indische zee, al ligt deze niet zozeer in de buurt van een ander eiland, voor ieders veiligheid is het een eiland ver van alles vandaan. Als je een locatie moest geven waar het dichtbij ligt, dan is het Australië. Op de meeste dagen is het er erg warm, en haast niet uit te houden door de felle zon. En wanneer het regent, dan is er ook echt een stortregen dat zelfs enkele dagen kan volhouden. Het is er maar zelden echt koud, al heeft het wel één maand per jaar waar het wat frisser is.

    Qua dieren leeft er niet al teveel buiten gevaarlijke spinnen en slangen na. Er is ook een speciale soort vogel te vinden, eentje die erg zeldzaam is op andere delen van de wereld. Deze zijn met de bomen meegekomen die ze op het eiland geplant hebben.

    1 = barakken voor gevangenen.
    2 = werklocatie voor nu
    3 = barakken voor bewakers
    4 = bouw nieuwe barakken beiden

    E X T R A ——
    Bij binnenkomst per boot worden de gevangenen gestript, grondig nagekeken op contraband, vervolgens schoongespoten door een felle stroom water en wordt hen uiteindelijk een "welkomstpakket" gegeven met je gevangenisnummer, met daarin dit;
    — Kleding; 2 paar naadloos ondergoed, roze outfit, wit hemd voor eronder en 1 paar zwarte instapschoenen.
    — Douche set; shampoo, zeepblok, spons.
    — Verzorging; tandenborstel, tandenpasta, bot scheermes,
    — Ter vermaak; kladblok, potlood.
    — Voor het bed; wit laken, wit dun dekbed en dun kussen + kussensloop.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2019 - 19:20 ]


    • • •



    Yesss, ik ben voorlopig even wat minder al hoop ik Poppy wel deze week te kunnen plaatsen;D verder ben ik nog zeer zeker gemotiveerd en na mijn vakantie doe ik volop weer mee, ik heb al een leuk ideetje denk ik;D

    Ik heb mezelf gevonden als ik ouder en nog sassier ben. That's it guys... life mission complete.



    But me these days:



    Glad to hear that you guys are still motivated. (: Makes me happier!


    • • •

    Ik ben nog altijd gemotiveerd! ;D Maar heb even wat probleempjes met Ray, hij is dan ook zo geweldig lief :' ) Ik hoop morgen toch een post met meneer sweetheart te kunnen maken ;D
    Met Lillianna wacht ik nog tot King wat gezegd heeft.. ^_^

    Xx

    Ik ben heel gemotiveerd, maar had door mijn her geen tijd. Ik probeer vanavond te posten met Cian

    Edit: Cian staat, hopelijk kan je er wat mee.
    Iemand voor Zuri?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2019 - 20:49 ]


    Bowties were never Cooler

    Yo, uhh vraagje ;p. mag Devon straks Cian (en Sean) bezoeken op de ziekenboeg als dat uit komt? Hij zat iets met melk te eten in mijn post, waar ie absoluut niet tegen kan :').


    No growth of the heart is ever a waste

    Van mij mag het zeker!


    Bowties were never Cooler

    Aight, cool!

    Ik zal vanavond alvast Gerard online gooien!


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Yo, uhh vraagje ;p. mag Devon straks Cian (en Sean) bezoeken op de ziekenboeg als dat uit komt? Hij zat iets met melk te eten in mijn post, waar ie absoluut niet tegen kan :').


    Hahaha lol, maar mag van mij ook ;D Op zijn vroegst heb ik zondag pas weer tijd, dus als je eerder wil mag dat ;D

    Ow lijp, kan ik hem zo ook posten (ik doe een poging om Sean eens te laten lijden, al is het maar een beetje ;o).
    Geniet van je vakantie!


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Ow lijp, kan ik hem zo ook posten (ik doe een poging om Sean eens te laten lijden, al is het maar een beetje ;o).
    Geniet van je vakantie!


    Aaaaaaaah neee arme Sean hahaha lol, nu ben ik wel heel benieuwd ;D Thanks!

    L_Linda schreef:
    (...)

    Aaaaaaaah neee arme Sean hahaha lol, nu ben ik wel heel benieuwd ;D Thanks![/quote
    ARME SEAN? Did you already forget about Mimmi, huh?


    • • •

    Highgarden schreef:
    L_Linda schreef:
    (...)

    Aaaaaaaah neee arme Sean hahaha lol, nu ben ik wel heel benieuwd ;D Thanks![/quote
    ARME SEAN? Did you already forget about Mimmi, huh?

    Maar hij was zo lief voor Luciana (:

    Highgarden schreef:
    L_Linda schreef:
    (...)

    Aaaaaaaah neee arme Sean hahaha lol, nu ben ik wel heel benieuwd ;D Thanks![/quote
    ARME SEAN? Did you already forget about Mimmi, huh?



    Hahaha okay never mind, just poor Mimmi ;D

    Djablo schreef:
    (...)
    Maar hij was zo lief voor Luciana (:


    Haha ja gelukkig wel, die kant heeft hij ook ;D

    L_Linda schreef:
    (...)

    Haha ja gelukkig wel, die kant heeft hij ook ;D

    I want more from that ;D
    maar eerst moet Luciana nog even Ray zien te overleven