• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    Hey allemaal,

    Ik ben op zoek naar iemand die gezellig een orpg wil doen. ^_^
    Zelf ben ik van de langere posten (1000+), omdat ik detail/gedachten van de personages fijn vind om in de posten te verwerken. Ik zou het niet erg vinden als posten soms wat droppen in lengte, iedereen kan immers wel eens een dag hebben waarbij het niet helemaal meezit maar je toch graag wil schrijven. Aangezien ik zelf ook niet altijd even snel kan reageren, verwacht ik dus ook totaal niet dat jij elke dag of zelfs week kan posten.
    Ik kan zowel in Engels als Nederlands schrijven of in het Nederlands, maar Engels gesproken stukken. Verder vind ik erg veel leuk, van real life drama tot fantasy action of romantiek. 16/18+ stukken vind ik ook geen probleem om naartoe te gaan. We komen dus vast wel ergens uit in verband met ideeën. ;D

    Mijn GB en/of PB staat open om te babbelen. ^_^

    Xx

    Hey hoi 👋,

    Ik ben opzoek naar iemand die een ORPG wilt starten.
    Liefst iets met Romantiek, Drama en Fantasy is een plus c:
    Ik ben vrij afwisselend als het komt op woorden, ik heb ORPG's met onder de 100 maar ook met meer als 500 woorden gehad.
    Schrijven doe ik tegenwoordig liefst in google docs, maar via discord of Q is allemaal prima.

    Liefst Nederlands en iemand die 16+ wilt schrijven.

    See you soon! ☺️


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Hallo! Ik ben op zoek naar iemand die graag een Gay ORPG wil schrijven met mij. Dat kan via dit forum of via mail (deze website of gmail). Ik schrijf meestal rond de 200 woorden en in het Nederlands. Ik hou van slice of life en romantiek. Liever geen fantasy of bekende mensen.
    Zelf heb ik al wat verhaallijnen, maar jij mag er ook sturen ;). Ook schrijf ik 18+ stukken, daarom graag iemand die ouder is dan 18.
    Kusjes van Bibe 10!

    Hey,

    Ook ik ben op zoek naar iemand om een ORPG mee te starten. Qua onderwerpen sta ik open voor bijna alles. Ik vind het vooral erg leuk om samen iets te verzinnen.

    Qua rol heb ik graag de vrouwenrol of dubbelrol.

    Enige eis is dat ik graag een ORPG start met iemand van 20+, aangezien ik zelf 27 ben.

    Je mag mij altijd een PB of GB sturen!

    Heya!

    Ook ik ben weer zoekend naar een ORPG-maatje! Mijn woordenaantal ligt vaak tussen de 600 á 1000 woorden, echter hangt dit natuurlijk af van de verhaallijn en de hoeveelheid inspiratie op dat moment.

    Mijn voorkeur gaat uit naar dubbele rollen, maar enkele rollen vind ik ook niet erg. Verder ben ik groot fan van romantiek en drama (duh), OP, 18+, horror en geschiedenis. Voor ideeën sta ik verder natuurlijk ook altijd open! c:

    ( Still looking! )

    [ bericht aangepast op 17 juli 2021 - 22:28 ]


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Hi,

    Na een lange tijd niet op Quizlet gezeten te hebben ben ik weer op zoek naar een schrijfmaatje! Ik heb heel lang via een andere website met een vast groepje geschreven, maar sinds die uiteen is gespat ben ik toe aan wat anders met nieuwe mensen. Het liefst iemand die 18+ schrijven wel ziet zitten, en zelf ook wel wat ouder is. Ik schrijf hetero stellen en ben het wel gewend de jongen / man op me te nemen. Romantiek en drama is een must, en taboo zie ik ook wel zitten, maar moet zeker niet. Op zich schrijf ik alleen OP, maar een goede fanfiction kan nooit kwaad. Ideetjes bespreek ik liever samen. Ik schrijf liever op andere plekken dan Quizlet, want ik vergeet deze site soms iets te snel.

    hi allen.

    sinds een paar dagen heb ik het schrijven terug opgenomen, en aangezien ik zomervakantie tot eind september heb, heb ik enorm veel vrije tijd. dit is voor mij het ideale moment om er een nieuwe orpg (en misschien ook wel een nieuwe schrijf-buddy, haha) bij te nemen.

    over het algemeen schrijf ik over alles (geschiedenis, fantasy, high school, real life, 18+ etc), buiten vanuit dieren (tenzij er shapeshifters in het idee zitten, dan maak ik een uitzondering :'D). ik geef wel de voorkeur aan langere posts, want sinds ik ooit eens een post van 5.000+ woorden heb gemaakt, wil ik dit dolgraag opnieuw doen.

    mocht je interesse hebben, stuur gerust een berichtje. ik ben niet zo moeilijk en denk graag mee over het idee. mannelijke of vrouwelijke rol maakt me ook niet uit, kan met beide schrijven. heb alleen wel het liefst iemand die 18+ is aangezien ik zelf 19 ben, haha.


    you've got my heart on overdrive.

    . . .

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 9:56 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Hoi iedereen!
    Na lange tijd ben ik hier weer en op zoek naar een orpg buddy. :)

    Ik heb lange tijd niet geschreven en wil graag opnieuw schrijven. Postlengte maakt mij niet echt uit (zolang er geen overdreven herhaling inzit en er genoeg nieuwe elementen zijn om terug te kunnen schrijven, ik ben gem. 800-1000 gewend).

    Thema’s: fantasy, historisch, drama, romantiek, … ik hou ervan om samen een leuk plot te bedenken en te brainstormen. Ik neem zelf vaak de mannelijke rol, maar maakt mij op zich niet uit.

    Ik werk zelf fulltime, dus ik zoek iemand die ook werkt en die het ok vindt om op trager tempo te posten (wekelijks, twee keer in de week), maar in het weekend/vrije momenten/sporadisch misschien ook wat vaker kan schrijven als we er beide tijd en zin in hebben :)

    Schrijven kan op quizlet zelf of in een gedeeld doc, maakt mij niet echt uit. Vind het ook niet erg om naar elkaar te sturen via whatsapp/insta/… (heb wel geen discord).

    Interesse? Stuur dan een dm of gb en laat gerust jouw voorkeuren en eventueel al ideetjes weten!


    A to the Z

    Hallo, ook ik ben op zoek naar een en/of meerdere ORPG partners.

    Ik schrijf voornamelijk lange posts, mannelijke rollen en zowel Engels als Nederlands. Ik werk fulltime, dus m'n schrijftempo is wisselend.
    Qua onderwerpen sta ik voor alles open: demonen, engelen, geschiedenis, horror, mafia, reallife, superkrachten, vampiers, weerwolven, etc.

    Mocht je enige interesse hebben, please contact me.


    -

    [ bericht aangepast op 7 okt 2021 - 21:30 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    -

    [ bericht aangepast op 20 sep 2021 - 13:03 ]

    Hoii,
    Ik zit sinds kort op Q maar ik heb wel via andere sites ervaring met RPG's. Via deze weg zoek ik wat vaste mensen waarmee ik kan ORPG'en.

    - 18+ en liefst 20+ want ik ben zelf 23.
    - Zou leuk zijn als je open staat voor 18+ scenes. Geen verplichting so don't worry.
    - liefst real life, hou niet zo van fantasy RPG's
    - Kan zowel via Q als via discord.

    PB me ff als je interesse hebt (:

    -

    [ bericht aangepast op 8 okt 2021 - 11:34 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    -

    [ bericht aangepast op 7 okt 2021 - 21:30 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign