• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]



    Ik ben nog steeds opzoek naar een of meerdere mensen om mee te kunnen schrijven c:

    • woordenaantal ligt verschillend afhankelijk van de setting, mijn schrijf maatje en de inspiratie. Vaak rond de 500 maar ik schiet rustig over de 1000. Voorkeur gaat naar schrijven in google docs, maar op Quizlet is ook prima.
    • Communicatie is the key. Ik vind het wel fijn om te weten als je vertraging hebt qua schrijven.
    • Ik geef ook aan wanneer ik vertraging heb, heb hier dan ook respect voor.
    • Grote veranderingen bespreken maar er mogen ook spontane dingen gebeuren. Graag zelfs!
    • Romantiek en 18+ is een musthave voor me.
    • Nederlands is prima, maar ik ben eveneens oke met Engelse dialogen.

    Wat kan je van mij verwachten:
    • Goede communicatie via hier of discord (Evt whatsapp)
    • Een post met inhoud waar je ook werkelijk wat mee kunt. Wederzijdse input, want geen enkele rp loopt lekker op 1 persoon. Liever minder woorden met input dan lange stukken waar niemand iets mee kan.
    • Mijn schrijfaantal wisselt, hier kunnen we over praten.
    • Veel enthousiasme en plezier (:


    Mocht iemand interesse hebben, still looking for someone c:.

    Hi peeps c:

    Ook ik plaats weer even een oproepje! Dit keer iets specifieker, aangezien ik een grote hype met de tweede wereldoorlog heb.
    Het zou super zijn als die interesse wederzijds is - ik heb een rol klaar liggen, maar ik sta uiteraard ook open voor nieuwe ideeën.
    Communicatie doe ik het liefst via discord, daar reageer ik het snelst en daarbij lekker brainstormen, kletsen en noem maar op hoort er ook bij!

    Hit me up, if you are interest! ;D


    Voorzien!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2022 - 6:50 ]

    Clinique schreef:

    Ik ben nog steeds opzoek naar een of meerdere mensen om mee te kunnen schrijven c:

    • woordenaantal ligt verschillend afhankelijk van de setting, mijn schrijf maatje en de inspiratie. Vaak rond de 500 maar ik schiet rustig over de 1000. Voorkeur gaat naar schrijven in google docs, maar op Quizlet is ook prima.
    • Communicatie is the key. Ik vind het wel fijn om te weten als je vertraging hebt qua schrijven.
    • Ik geef ook aan wanneer ik vertraging heb, heb hier dan ook respect voor.
    • Grote veranderingen bespreken maar er mogen ook spontane dingen gebeuren. Graag zelfs!
    • Romantiek en 18+ is een musthave voor me.
    • Nederlands is prima, maar ik ben eveneens oke met Engelse dialogen.

    Wat kan je van mij verwachten:
    • Goede communicatie via hier of discord (Evt whatsapp)
    • Een post met inhoud waar je ook werkelijk wat mee kunt. Wederzijdse input, want geen enkele rp loopt lekker op 1 persoon. Liever minder woorden met input dan lange stukken waar niemand iets mee kan.
    • Mijn schrijfaantal wisselt, hier kunnen we over praten.
    • Veel enthousiasme en plezier (:


    ^^

    Hellooo! c:

    Ik zoek weer een schrijfmaatje om een ORPG mee te beginnen. Ik heb enkele plotten in gedachten maar verder niks concreets, daarbij sta ik natuurlijk ook open voor andere ideeën of om samen te brainstormen. Mijn woordenaantal ligt vaak rond de 700+/- woorden, echter spelen hier verschillende factoren bij zoals de hoeveelheid inspiratie die ik op dat moment heb etc. Verder ben ik groot fan van romantiek, drama, crime, 18+ en kletsen! (:


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    -

    [ bericht aangepast op 1 maart 2022 - 17:28 ]


    --

    Hoi!
    Ik ben Bibe, Vlaamse van 23.
    Ik zoek een ORPG-maatje met wie ik een gayorg kan schrijven.
    Zelf heb ik wat verhaallijnen maar ik waardeer andermans input enorm.
    Verder ben ik geen schrijver van ellelange teksten (tussen de 250 en 500 schrijf ik meestal) maar ik kan best snel reageren.
    Ik hou van 18+ en romantiek. Niet echt van fantasy sorry!
    Tot zo!

    Hallo lieve mensen!

    Na een zeer lange tijd inactief te zijn geweest ben ik weer terug om het schrijven met plezier weer op te pakken. Qua genres ben ik groot fan van romantiek, drama, OP, crime en nog veel meer. Ik sta open om zowel via Q te schrijven als Discord, daarbij ben ik uiteraard ook bereid om met z'n tweetjes te brainstormen voor ideeën. (:

    Opzoek naar een of meerdere mensen om mee te kunnen schrijven c:

    • woordenaantal ligt verschillend afhankelijk van de setting, mijn schrijf maatje en de inspiratie. Vaak rond de 500 maar ik schiet rustig over de 1000. Voorkeur gaat naar schrijven in google docs, maar op Quizlet is ook prima.
    • Communicatie is the key. Ik vind het wel fijn om te weten als je vertraging hebt qua schrijven.
    • Ik geef ook aan wanneer ik vertraging heb, heb hier dan ook respect voor.
    • Grote veranderingen bespreken maar er mogen ook spontane dingen gebeuren. Graag zelfs!
    • Romantiek en 18+ is een musthave voor me.
    • Nederlands is prima, maar ik ben eveneens oke met Engelse dialogen.

    Wat kan je van mij verwachten:
    • Goede communicatie via hier of discord (Evt whatsapp)
    • Een post met inhoud waar je ook werkelijk wat mee kunt. Wederzijdse input, want geen enkele rp loopt lekker op 1 persoon. Liever minder woorden met input dan lange stukken waar niemand iets mee kan.
    • Mijn schrijfaantal wisselt, hier kunnen we over praten.
    • Veel enthousiasme en plezier (:

    Hee hoi,
    Ik ben op zoek naar iemand die geïnteresseerd is in een boyxboy rolplay. Engels of nederlands maakt niet uit. Ik ben zeer geïnteresseerd in opbouwende realistische rolplay (geen magie / fantasie ect.) waarbij je elkaars karakters, achtergrondverhaal, familie/vrienden echt leert kennen. Waarbij er uiteindelijk romantiek en drama ontstaat. Ik hou van interactie met elkaar karakter, lange lappen tekst hebben daarom niet mijn voorkeur. Ik heb verhaallijnen lopen die maanden/jaren duren, dus het zou leuk zijn als je daar zelf ook van bent :). Bij voorkeur iemand die zijn/haar idee gewoon in het verhaal verwerkt. Ik hou van verrassende verhaallijnen.

    Doe maar een mailtje als je geïnteresseerd bent!


    Found someone!

    [ bericht aangepast op 27 april 2022 - 20:59 ]


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Hi all!

    Met behoorlijk wat tijd aan mijn handen ben ik op zoek naar iemand om weer mee te schrijven.

    ★ Mijn woordenaantal ligt vaak tussen de 600 á 1000 woorden, echter probeer ik er altijd voor te zorgen dat mijn tegenspeler daadwerkelijk wat met mijn post kan. (:
    ★ Qua genres/onderwerpen ben ik niet de moeilijkste, ik vind heel veel leuk en interessant! Wel heb ik een paar favorieten er tussen zitten namelijk: romance (18+), drama, misdaad, OP, F1 en High School/University.
    ★ Ik ben zowel op Q als via Discord bereid om te communiceren en/of te schrijven.

    Hi!

    Ik ben weer eens op zoek naar een schrijf maatje! Ik stel niet veel eisen, maar ik zou het erg op prijs stellen als er goede communicatie is. Ik hoef echt niet elke dag een berichtje te krijgen, maar mocht er een keer iets tussen komen waardoor je eventueel langer niet kunt reageren vind ik het fijn om te weten waar ik aan toe ben.
    Ook is het voor mij geen probleem om even een test run te doen of we elkaar wel liggen wat betreft schrijf stijl en interesses. Mocht dat nou toevallig niet zo zijn, even goede vrienden!
    Zoals ik al zei hoeft er zeker niet iedere dag een post uit, maar ik zou het wel fijn vinden mocht er minstens één keer per week reactie komen.
    Ook vind ik het erg leuk om buiten de orpg om gezellig te kletsen met mijn schrijfmaatje!

    - Ik vind heel veel dingen leuk, dus tot een onderwerp komen is denk ik geen probleem! Een aantal hiervan zijn:
    slice of life, romantiek, fantasy (Harry Potter, Percy Jackson, Disney, powers), crime, en vooral een hele hoop drama.

    - Ik schrijf het liefst malexmale, maar vind dubbel rollen waarbij er ook één stel malexfemale ook geen probleem.

    - Het woordenaantal hangt af van het onderwerp en van de voorafgaande posts. Gemiddeld ligt het tussen de 300 en 1500.

    - Waar de rpg plaats gaat vinden maakt mij niet uit! Zowel hier op Q als via de mail of via Discord is prima.

    - Graag iemand van 18+.

    Stuur me maar een berichtje bij interesse!


    How far is far



    Ik ben opzoek naar een of meerdere mensen om mee te kunnen schrijven c:

    • woordenaantal ligt verschillend afhankelijk van de setting, mijn schrijf maatje en de inspiratie. Vaak rond de 500 maar ik schiet rustig over de 1000. Voorkeur gaat naar schrijven in google docs, maar op Quizlet is ook prima.
    • Communicatie is the key. Ik vind het wel fijn om te weten als je vertraging hebt qua schrijven.
    • Ik geef ook aan wanneer ik vertraging heb, heb hier dan ook respect voor.
    • Grote veranderingen bespreken maar er mogen ook spontane dingen gebeuren. Graag zelfs!
    • Romantiek en 18+ is een musthave voor me.
    • Nederlands is prima, maar ik ben eveneens oke met Engelse dialogen.

    Wat kan je van mij verwachten:
    • Goede communicatie via hier of discord (Evt whatsapp)
    • Een post met inhoud waar je ook werkelijk wat mee kunt. Wederzijdse input, want geen enkele rp loopt lekker op 1 persoon. Liever minder woorden met input dan lange stukken waar niemand iets mee kan.
    • Mijn schrijfaantal wisselt, hier kunnen we over praten.
    • Veel enthousiasme en plezier (:

    ////

    [ bericht aangepast op 23 mei 2022 - 20:10 ]

    ✶ ✶ ✶ ✶ ✶
    looking for orpg partners
    op
    18 +
    smut
    crime
    magic
    thriller
    horror
    drama
    realism
    fantasy
    historic
    straight
    modern
    romance
    dystopian
    plot twists
    adventure
    brainstorming
    world building
    forbidden love
    heavy subjects
    contact via discord

    ✶ ✶ ✶ ✶ ✶

    [ bericht aangepast op 25 mei 2022 - 13:45 ]