• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    Hi!

    Ik kom hier even een kleine oproep plaatsen voor iemand die het misschien wel ziet zitten om een ideetje uit te werken en er samen met mij een leuk ORPG van wil maken. Het zal waarschijnlijk geen RPG zijn die zich afspeelt in de tijd van nu, maar mogelijk wat vroeger (1900s) dus dat is wellicht wel alvast fijn om te weten. ^^
    Het liefst zoek ik wel iemand die minimaal 20 jaar of ouder is en die het niet erg vind om een mannelijke rol op zich te nemen. Qua posten wil ik er vooral geen druk op leggen — dagelijks of wekelijks is mij helemaal prima. Ook als het eens wat langer duurt is dat geen probleem!

    Mocht je interesse hebben stuur me dan een berichtje! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hello!

    Ook ik ben weer enthousiast op zoek naar iemand om een ORPG mee te beginnen! Op dit moment heb ik geen specifieke verhaallijn in gedachten, wel sta ik voor heel veel open en ben ik ook zeker bereid om te brainstormen.

    Ik vind qua genres heel veel leuk, van romantiek tot aan crime. Mijn woordenaantallen kunnen gemakkelijk boven de 600 woorden oplopen, overigens gaat mijn voorkeur uit naar dubbele rollen maar enkele rollen vind ik ook prima!

    Aangezien mijn collegejaar terug gestart is en ik dolgraag wat afleiding wil zo nu en dan, ben ik opzoek naar iemand die het lukt lijkt om een orpg te doen. c:

    Wat heb ik te bieden:
    - openminded over vele onderwerpen. Ik schrijf graag, en welk onderwerp dat dan precies is, maakt me dikwijls niet zoveel uit. Waar ik nog ietwat moeite mee heb zijn de fantasy-gerichte plotten, maar de laatste maanden heb ik dat leren appreciëren dus ook daar kan ik over schrijven;
    - volwassenheid. Ik ben 19, dus mag toch hopen dat ik ietwat volwassen ben. :Y)
    - ben heel soepel als het gaat om personages. Ik kan zowel een man als vrouw nemen;
    - en ik ben ook heel soepel als het gaat om waar de orpg kan doorgaan. Discord, hier, you name it.

    Wat ik zoek:
    - ik ben echt allesbehalve kieskeurig, maar iemand die 18+ is, zou wel fijn zijn. Dit aangezien ik één of andere vage liefde heb voor 18+ scènes en ik wil geen tere zielen traumatiseren;
    - iemand die wel echt wil meedenken aan een plot en alles eromheen. Ik heb echt niets aan "kies maar" of iets dergelijks.

    Mocht je geïnteresseerd zijn (en ik je niet teveel heb afgeschrikt lol), doe vooral een pbtje! c:


    you've got my heart on overdrive.

    Found what I'm looking for! (:


    [ bericht aangepast op 29 sep 2021 - 18:33 ]


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Heyo! Ik ben denk ik ook wel op zoek naar een ORPG-partner (yeehaw)! Ik zal in ieder geval denk ik niet elke dag kunnen posten, maar mijn posts hangen wel vaak rond de 500 woorden (soms wat meer, soms wat minder). Ik ben zelf 25 jaar oud en bijna (!!!) afgestudeerd (halleluja thank u Jesus) en ik werk op dinsdag, woensdag en donderdag (docent Nederlands op middelbare school).

    Qua onderwerpen vind ik heel veel leuk, dus ik sta eigenlijk vrijwel overal open voor (high school, universitity, reality of fantasy-achtig, apocalpyse, noem het maar op). Vaak speel ik vrouwen, maar ik speel ook weleens mannen. Misschien ook leuk om meerdere rollen te doen! c:

    Stuur me een PB en let me know! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hi there! (blush)
    Ik ben opzoek naar een ORPG maatje! Ik kan zowel vrouwelijk als mannelijke rollen op mij nemen en daarnaast kan je er op rekenen dat ik de oren van je hoofd kan kletsen, excuus dit kunnen soms ook wel geen Q gerelateerde dingen zijn! Ik vind het altijd leuk om naast samen een verhaal te schrijven je ook beter te leren kennen. :)

    - ik vind het niet erg om 18+ te schrijven, ik zelf ben 24
    - ik schrijf het liefst via Q, maar communiceer het makkelijkste via WhatsApp!
    - meer informatie zal vast volgen

    Ben jij wie ik zoek? Hit me up 😍


    someone out there feels better because you exist

    ~

    [ bericht aangepast op 23 okt 2021 - 15:39 ]

    -

    [ bericht aangepast op 21 okt 2021 - 11:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Isak schreef:
    Heyo! Ik ben denk ik ook wel op zoek naar een ORPG-partner (yeehaw)! Ik zal in ieder geval denk ik niet elke dag kunnen posten, maar mijn posts hangen wel vaak rond de 500 woorden (soms wat meer, soms wat minder). Ik ben zelf 25 jaar oud en bijna (!!!) afgestudeerd (halleluja thank u Jesus) en ik werk op dinsdag, woensdag en donderdag (docent Nederlands op middelbare school).

    Qua onderwerpen vind ik heel veel leuk, dus ik sta eigenlijk vrijwel overal open voor (high school, universitity, reality of fantasy-achtig, apocalpyse, noem het maar op). Vaak speel ik vrouwen, maar ik speel ook weleens mannen. Misschien ook leuk om meerdere rollen te doen! c:

    Stuur me een PB en let me know! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    -

    [ bericht aangepast op 7 nov 2021 - 15:56 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hello!
    Ik ben weer een keer op zoek naar iemand om mee te schrijven. Het is voor mij alweer een lange tijd geleden dat ik echt met iemand aan een ORPG heb geschreven, maar in het verleden was het een dagelijkse bezigheid. Dus ervaring heb ik, maar ik zal wel een beetje moeten inkomen c:

    Het liefst schrijf ik met iemand die rond dezelfde leeftijd is (25) en een beetje dezelfde interesses heeft. Maar ik sta ook zeker open voor nieuwe onderwerpen. Het is voor mij het makkelijkst inkomen met een vrouwelijke rol, maar ik sta ook open voor een mannelijke rol. 18+ verhalen zijn prima, maar ik geef dan wel de voorkeur om bepaalde scenes op een bepaald punt door te spoelen. Gaat immers vooral om het verhaal. Verder vind ik veel topics leuk, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar avontuurlijke storylines. En dat kun je eigenlijk weer op elke manier interpreteren. Fantasy, reallife.

    De meeste inspiratie krijg ik vaak door samen te brainstormen over een leuk verhaal!

    Als je je door deze lap tekst heen hebt kunnen slaan, bravo. Hoor het graag als iemand het schrijven weer met me wil oppakken! c:

    PS. Ik ben niet superactief, ivm werk etc, maar het lijkt me heerlijk om zo nu en dan weer even te kunnen schrijven.

    Hi there, ik ben weer opzoek naar een ORPG:)

    Mijn interesses gaan uit naar fantasie, actie, avontuur en romantiek. Het liefst schrijf ik met originele personages en werk graag samen aan een verhaallijn. Ik vind het fijn als we samen kunnen brainstormen en ideeën kunnen uitwisselen. Daarnaast gaat mijn voorkeur ook uit naar een Engelstalige ORPG en een vrouwelijke rol. Ik schrijf meestal 500-1000 woorden, afhankelijk van de situatie en mijn inspiratie. Mijn posts kunnen wisselen van meerdere malen per dag tot één keer per week, afhankelijk van hoe druk ik het heb.

    Mocht je nog interesse hebben, stuur me gerust een berichtje!

    Hello y'all,

    I'm back en ik zoek weer een (O)RPG om weer lekker aan het schrijven te gaan. Ik ben wel wat drukjes met mijn doggy, werk en andere hobby's maar ik zal heus proberen minstens één keer per week te schrijven en het liefst vaker als het lukt (:

    Hit me up if you're interested, het plotje & de rollen zouden we wel uit moeten komen ^^

    -

    [ bericht aangepast op 14 nov 2021 - 19:27 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hallo!
    Ik twijfel een beetje of ik dit hier mag zetten of juist een apart topic moet maken...

    Ik ben op zoek naar een vast groepje mensen van max. 10 mensen om samen een rpg te schrijven. Ik wil (deels voor mezelf) de druk niet heel hoog leggen van "we moeten elke dag schrijven", dus 1 post per week is prima voor mij, maar dit kan natuurlijk ook nog overlegd worden.

    Onderwerpen die ik leuk vind zijn:
    - fantasy
    - superkrachten
    - actie
    - avontuur
    - geheime missies die de karakters maar net overleven
    - mysterie
    - dieven die op de gekste manieren weten te ontsnappen
    - verschillende soorten relaties opbouwen tussen de karakters
    - worldbuilding (interessante "omgeving" of "werelden" maken)

    Ik heb verder niet heel veel ervaring met rpg's. Graag goede communicatie, kan misschien wel via een platform in overleg. (Iedereen praat tegenwoordig over Discord, maar ik weet eigenlijk niet wat dat is, haha. En ik geef niet zo graag mijn telefoonnummer aan vreemden op het internet.)

    Groetjes!

    - EDIT- achteraf gezien lijkt het me beter om dit ergens anders te plaatsen...

    [ bericht aangepast op 13 nov 2021 - 17:27 ]