• [Algemeen] één op één RPG's

    Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

    Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

    Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

    Nog steeds opzoek naar een (Of meerdere) orpg.

    Graag iemand die 18+ is aangezien ik zelf 23 ben.

    Mijn voorkeur ligt in onbekende personen en een goede dosis drama en romantiek.
    Daarnaast vind ik een woordenaantal van minimaal +- 500 wel prettig hoewel ik zelf al snel richting de 1000 / 1500 ga.
    Ook schrijf ik graag 16+ scenes (geen verplichting maar wel zeer welkom en niet de hele rpg hoeft hier om te gaan uiteraard.)

    Wel heb ik een voorkeur aan een vrouwelijke rol of evt een dubbelrol.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2020 - 15:48 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik ben inmiddels voorzien, dank jullie wel! <3

    [ bericht aangepast op 25 okt 2020 - 20:09 ]


    I have seen my own sun darkened

    Hii,,

    Ik ben opzoek naar een nieuwe ORPG!! Mijn interesses gaan uit naar Drama en Romantiek en LGTBQ+ verhaallijnen( dit laatste is geen verplichting). Verder vind ik het fijn als mensen meer dan 500 woorden per post schrijven maar begrijp zelf ook wel dat dit niet altijd lukt. Ook zou ik het wel fijn vinden als iemand minstens een keer in de week post maar snap ook dat dit niet altijd lukt door drukte.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    opzoek naar een (Of meerdere) orpg.

    Graag iemand die 18+ is aangezien ik zelf 23 ben.

    Mijn voorkeur ligt in onbekende personen en een goede dosis drama en romantiek.
    Daarnaast vind ik een woordenaantal van minimaal +- 500 wel prettig hoewel ik zelf al snel richting de 1000 / 1500 ga.
    Ook schrijf ik graag 16+ scenes (geen verplichting maar wel zeer welkom en niet de hele rpg hoeft hier om te gaan uiteraard.)

    Wel heb ik een voorkeur aan een vrouwelijke rol of evt een dubbelrol.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hi hey,

    Ik ben op zoek naar een medeschrijver voor een orpg. Qua thema's is haast alles wel welkom, maar ik wil ook zeker romantiek en drama. Het liefst wil ik een wat kleiner woordenaantal om weer rustig in te komen, maar de aantallen kunnen hoog oplopen als we lekker in een flow zitten. Ik schrijf 16+, schrijf dan ook liever met 25+ schrijvers, en ben toe aan een vrouwenrol, al is dubbelrol ook zeker prima voor me. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben weer opzoek naar een nieuwe orpg! (:

    Qua genres ben ik zeker niet het lastigste. Ik vind heel veel dingen leuk, alhoewel mijn voorkeur wel uitgaat naar drama, romantiek, 16+ scenes, OP en crime. Verder vind ik spelen met dubbele rollen het prettigst en reik ik met mijn woordenaantal vaak de 1000.

    Hooi,

    Ik ben opzoek naar een ORPG maatje.
    Alle thema's zijn welkom maar im a sucker voor drama en romantiek, ik heb zelf al een paar dingetjes in gedachten maar eigenlijk is alles welkom. Ik zoek het liefst iemand die 21+ is gezien ik zelf 16+ schrijf. Mijn woorden aantal zit gemiddeld rond de 500/600, maar word eigenlijk vooral beïnvloed door inspiratie. Het liefst zoek ik iemand die in is voor dubbele rollen.


    I love you 3000 <3

    (nog steeds) opzoek naar een (Of meerdere) orpg.

    Graag iemand die 18+ is aangezien ik zelf 23 ben.

    Mijn voorkeur ligt in onbekende personen en een goede dosis drama en romantiek.
    Ik sta open voor zowel de snellere korte rpg's als de rpg's met een hoger woordenaantal.
    Ook schrijf ik graag 16+ scenes (geen verplichting maar wel zeer welkom en niet de hele rpg hoeft hier om te gaan uiteraard.)
    Ik heb de voorkeur aan een vrouwelijke rol en heb wel een aantal (niet volledig uitgedachte) plots, maar we kunnen ook lekker samen brainstormen.

    Graag wel mensen die ook even door willen, en niet na twee posts besluiten toch geen tijd / zin te hebben (En ja ik begrijp het uiteraard als het leven even in de weg stapt c: ) daar heb ik er helaas inmiddels genoeg van gesproken.



    [ bericht aangepast op 5 dec 2020 - 18:35 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pink_Lady schreef:
    (nog steeds) opzoek naar een (Of meerdere) orpg.

    Graag iemand die 18+ is aangezien ik zelf 23 ben.

    Mijn voorkeur ligt in onbekende personen en een goede dosis drama en romantiek.
    Ik sta open voor zowel de snellere korte rpg's als de rpg's met een hoger woordenaantal.
    Ook schrijf ik graag 16+ scenes (geen verplichting maar wel zeer welkom en niet de hele rpg hoeft hier om te gaan uiteraard.)
    Ik heb de voorkeur aan een vrouwelijke rol en heb wel een aantal (niet volledig uitgedachte) plots, maar we kunnen ook lekker samen brainstormen.

    Graag wel mensen die ook even door willen, en niet na twee posts besluiten toch geen tijd / zin te hebben (En ja ik begrijp het uiteraard als het leven even in de weg stapt c: ) daar heb ik er helaas inmiddels genoeg van gesproken.




    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hi there, ik ben weer opzoek naar een ORPG :)

    Mijn interesses gaan uit naar fantasie, actie, avontuur en romantiek. Het liefst schrijf ik met originele personages en werk graag samen aan een verhaallijn. Ik vind het fijn als we samen kunnen brainstormen en ideeën kunnen uitwisselen. Daarnaast gaat mijn voorkeur ook uit naar een Engelstalige ORPG en een vrouwelijke rol. Ik schrijf meestal 500-1000 woorden, afhankelijk van de situatie en mijn inspiratie. Ik ben een aantal weken redelijk beschikbaar vanwege de vakantie maar zal daarna wellicht iets minder actief zijn vanwege school.

    Mocht je nog interesse hebben, stuur me gerust een berichtje!

    (nog steeds) opzoek naar een (Of meerdere) orpg.

    Graag iemand die 18+ is aangezien ik zelf 23 ben.

    Mijn voorkeur ligt in onbekende personen en een goede dosis drama en romantiek.
    Ik sta open voor zowel de snellere korte rpg's als de rpg's met een hoger woordenaantal.
    Ook schrijf ik graag 16+ scenes (geen verplichting maar wel zeer welkom en niet de hele rpg hoeft hier om te gaan uiteraard.)
    Ik heb de voorkeur aan een vrouwelijke rol of een dubbelrol en heb wel een aantal (niet volledig uitgedachte!) plots, maar we kunnen ook lekker samen brainstormen.

    Graag wel mensen die ook even door willen, en niet na twee posts besluiten toch geen tijd / zin te hebben (En ja ik begrijp het uiteraard als het leven even in de weg stapt c: ) maar daar heb ik er helaas inmiddels genoeg van gesproken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hey is er iemand nog geintreseerd in 1 op 1 dingen

    Ik ben in vanalles geintreseerd meestal wel met een romantisch tintje maar ik hou ook van RPGs gebasseerd op series
    Ik hou ook heel erg van realistische RPGs die zich afspelen in deze wereld


    Hi I'm new here <3

    Hoihoi,

    na een hele tijd inactivteit mis ik het schrijven toch wel. Ik zoek dus weer een relatief actieve ORPG! Je hoeft echt niet elke dag te schrijven maar om de paar dagen is wel zo fijn anders verlies ik motivatie :)

    Ik ben zelf 22 dus iemand vanaf de 18 jaar zou fijn zijn. Ik sta voor van alles open qua onderwerpen maar liever geen geschiedenis gerelateerde (:
    Qua personages doe ik ook niet zo moeilijk, man, vrouw, beide, idc haha ;D

    Hit me up if you're interested!

    (nog steeds) opzoek naar een (Of meerdere) orpg.

    Graag iemand die 18+ is aangezien ik zelf 23 ben.

    Mijn voorkeur ligt in onbekende personen en een goede dosis drama en romantiek.
    Ik sta open voor zowel de snellere korte rpg's als de rpg's met een hoger woordenaantal.
    Ook schrijf ik graag 16+ scenes (geen verplichting maar wel zeer welkom en niet de hele rpg hoeft hier om te gaan uiteraard.)
    Ik heb de voorkeur aan een vrouwelijke rol of een dubbelrol en heb wel een aantal (niet volledig uitgedachte!) plots, maar we kunnen ook lekker samen brainstormen.

    Graag wel mensen die ook even door willen, en niet na twee posts besluiten toch geen tijd / zin te hebben (En ja ik begrijp het uiteraard als het leven even in de weg stapt c: ) maar daar heb ik er helaas inmiddels genoeg van gesproken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Heliophelia schreef:
    Hi there, ik ben weer opzoek naar een ORPG :)

    Mijn interesses gaan uit naar fantasie, actie, avontuur en romantiek. Het liefst schrijf ik met originele personages en werk graag samen aan een verhaallijn. Ik vind het fijn als we samen kunnen brainstormen en ideeën kunnen uitwisselen. Daarnaast gaat mijn voorkeur ook uit naar een Engelstalige ORPG en een vrouwelijke rol. Ik schrijf meestal 500-1000 woorden, afhankelijk van de situatie en mijn inspiratie. Ik ben een aantal weken redelijk beschikbaar vanwege de vakantie maar zal daarna wellicht iets minder actief zijn vanwege school.

    Mocht je nog interesse hebben, stuur me gerust een berichtje!


    Still looking!