• Welkom bij de zevende editie van de kerstkaartenswap! Maar dit jaar door een nieuw gezicht. Vorig jaar had ik al geholpen met de adressenverdeling. Dit jaar neem ik het grote stokje over van Jolijn/Specs

    Het idéé van de kerstkaartenswap is dat jij kaarten verstuurt naar meerdere anderen en deze sturen weer kaarten terug. Het getal kaarten wat jij wilt versturen krijg je dan ook terug.

    Opgeven het liefst via Facebook , hier zie ik de berichtjes beter binnen komen. Mocht je geen facebook hebben , stuur mij dan een privé berichtje.
    De link naar het facebook event

    Als je je opgeeft , vermeld dan de hoeveelheid kaarten die je wilt sturen en je adresgegevens. Opgeven kan tot 29-11. Uiterste verzenddatum is 16 December.

    Let the christmas fun begin <3



    Firm believer of all that is magic

    Girlicious schreef:
    Ik heb de kerstkaarten en decemberzegels al binnen.
    Zag laatst hele leuke kaarten dus ik kon het niet laten en heb ze maar gekocht.
    Al was ik wel bang dat ik daarna nog leukere kaarten tegen ging komen, maar gelukkig viel dat nog mee haha.
    Dus ik ben er klaar voor! _O_


    Aaah super tof! Ja wij hebben ook -al lang- kerstkaarten! Woops :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zit nog te overwegen of ik ze dit jaar zelf maak of ze ga kopen.


    Credendo Vides

    Oeh, zelf kerstkaarten maken is ook een leuk idee idd.
    Zelf ben ik alleen niet zo creatief, dus het word voor mij een simpele kruidvat kerstkaart haha.
    Maar ik vond deze wel de leukste, ik ben gelukkig geen leukere tegen gekomen daarna 😅

    En volgend weekend kan ik eindelijk de kerstboom op gaan tuigen.
    6 december vind ik wel een acceptabele datum haha. Nu is het voor mij nog te vroeg, ook al hou ik van kerst


    "It means no worries, for the rest of your days"

    DreamerN schreef:
    Ik zit nog te overwegen of ik ze dit jaar zelf maak of ze ga kopen.


    Same. Ik heb nog een heleboel gekochte hier in huis liggen, maar zelf maken is ook wel heel leuk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ohnee, ik zie dit nu pas. :( Helaas, dit jaar te laat.. Veel plezier met het versturen en ontvangen! :D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Jongens, mijn kaarten gaan waarschijnlijk te laat komen. Ik verstuur met Sandd maar door omstandigheden kan ik nu geen kaarten op de bus doen bij het Sandd punt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zo, mijn kaarten zijn inmiddels allemaal geschreven en komende week doe ik ze op de post.
    Dus hopelijk komen ze op tijd aan 🤞


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik heb mijn eerste kerstkaart vandaag binnen gekregen! (dance)
    Nu ben ik alleen wel reuze benieuwd welke Q'er er bij mij in de buurt woont hahaha



    In elk geval, dit blijft een leuke actie.
    Vooral omdat ik grotendeels van mijn kerstkaarten tegenwoordig online krijg.
    En het is veel leuker om thuis te komen en vol nieuwsgierigheid een envelopje open te maken :)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Ik heb mijn eerste kerstkaart vandaag binnen gekregen! (dance)
    Nu ben ik alleen wel reuze benieuwd welke Q'er er bij mij in de buurt woont hahaha



    In elk geval, dit blijft een leuke actie.
    Vooral omdat ik grotendeels van mijn kerstkaarten tegenwoordig online krijg.
    En het is veel leuker om thuis te komen en vol nieuwsgierigheid een envelopje open te maken :)


    Oeps , vergeten mijn naam erop te schrijven. It was I


    Firm believer of all that is magic

    Ik werd al nieuwsgierig haha
    Dankjewel voor je kaart!
    Ik vind hem erg leuk en hij heeft een ereplaatsje in huis _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Aaah super tof! Kan niet wachten op de mijne :D


    You were born original, don't die as a copy.


    De mijne gaan nú op de post :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    AAHHH, ik heb toch met mijn idiote kop besloten om de kaarten zelf te maken... (ontwerp is de zien op mijn insta) Ik hoop ze vanavond af te krijgen zodat ik ze morgen op de post kan doen. (:


    Credendo Vides

    Ik doe mijn kaarten morgen op de post! Het is niet eerder gelukt doordat ik opgenomen was 🙈 helaas helaas. Dus ze komen waarschijnlijk pas ergens in 2020 aan, als ze al aankomen 😅😅😅


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Yay mijn tweede kerstkaart is vandaag binnen gekomen
    Dankjewel Manon voor je lieve en leuke kaartje! _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"