• Welkom bij de zevende editie van de kerstkaartenswap! Maar dit jaar door een nieuw gezicht. Vorig jaar had ik al geholpen met de adressenverdeling. Dit jaar neem ik het grote stokje over van Jolijn/Specs

    Het idéé van de kerstkaartenswap is dat jij kaarten verstuurt naar meerdere anderen en deze sturen weer kaarten terug. Het getal kaarten wat jij wilt versturen krijg je dan ook terug.

    Opgeven het liefst via Facebook , hier zie ik de berichtjes beter binnen komen. Mocht je geen facebook hebben , stuur mij dan een privé berichtje.
    De link naar het facebook event

    Als je je opgeeft , vermeld dan de hoeveelheid kaarten die je wilt sturen en je adresgegevens. Opgeven kan tot 29-11. Uiterste verzenddatum is 16 December.

    Let the christmas fun begin <3



    Firm believer of all that is magic

    Mijn kaarten zijn gepost! :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eeeh ik had al drie kaarten binnen, een van iris en twee andere waarvan ik dus even niet meer weet van wie. Ik moet even zoeken tussen alle kerstkaarten of ik nog kan terug vinden welke kaarten het zijn😳
    Bedankt in ieder geval! ❤️


    You were born original, don't die as a copy.

    Vandaag mijn vijfde kaartje binnen gekregen! :D Bedankt iedereen voor weer een leuke kaartenswap.

    Heeft iedereen die van mij ontvangen?


    Credendo Vides

    Ik heb ook al mijn kerstkaarten binnen gekregen!
    Dus voor iedereen die mij had: bedankt voor de leuke kaart! Ik was er erg blij mee aangezien ik amper post krijg haha.
    En de vraag van wie het kaartje zou kunnen zijn was nog leuker.
    Hopelijk zijn al mijn kaarten inmiddels ook aan gekomen


    "It means no worries, for the rest of your days"