• The stakes are high and pointy.





    Williamsburg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Beansidhe
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Jason Leonard Renfield • 15 • Angry Emo Boy • RTP4Witcher
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher
    Bodhi Julian Smith • 18 • RTP4Venustic

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Jacob Elordi] • RTP3Beansidhe
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dagenhart
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain
    Taylor Michael Belmont • 18 • Frosty • RTP4Beansidhe




    [ bericht aangepast op 6 feb 2020 - 20:53 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mon topicsss


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    How far is far

    Mt


    Do I look like Mother Teresa?

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hihi


    Bowties were never Cooler

    Mine.

    Ik ga dus zo snel mogelijk met Layla aan de gang!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb nog wat aanpassingen gemaakt aan Tybalt's rol. Zo heet hij nu bv Taylor :')

    Hieronder nog een keer zijn relatievoorstellen. De namen in vetgedrukt zitten al goed.


    TAYLOR'S COOL CAMP
    - Gus Miller • You Da Man.
          Taylor is zeker één van de personen die opkijkt naar Gus, en een voorbeeld en leiding in hem zoekt.
    Ik zie hen het vroeger nog wel een paar keer samen heel bont gemaakt te hebben op feestjes. Hij vraagt zich dan ook af waarom Gus nu minder keet schopt, en probeert hem nog wel eens te overtuigen samen wat drankjes te doen.
    - Charlie "Clyde" Carson Amber • Oh Captain my Captain
          Voor de aanvoerder van het football team heeft Taylor niks dan respect. Clyde is dan ook de enige die hem een beetje in toom kan houden als hij weer eens op oorlogspad is en er losers moeten sneuvelen.
    - Roger "Ronnie" Vincent Amber • Wingman
          Ik zie Ronnie en Taylor samen gezellig op een bankje zitten en de vrouwtjes keuren. Ze helpen elkaar bij versiertrucs, of juist onder een minder interessante date uit te komen.
    - Lexie Turner • Partner in Crime
          Als er slushies uitgedeeld moeten worden dan staan Lexie en Taylor samen op de eerste rij. Ergens zie ik haar wel nog in de gaten hebben dat Taylor niet bepaald straight is, ondanks een occasionele make out session? Ze hebben gewoon fun samen, en wat gebeurt gebeurt en vice versa.
    - Sienna Isabella Coleman • Cuddlebuds
          Met Sienna zie ik Taylor een pak zachter en oprechter omgaan met anderen, misschien was ze zijn allereerste vriendinnetje en waren zijn gevoelens voor haar, ondanks zijn geaardheid, wel heel oprecht en bijzonder? Dat ze op vriendschappelijke manier uit elkaar gegaan zijn en nog steeds hele goede vrienden zijn?
    TAYLOR'S LOSER LIST
    - Nick Adam Hanson • Traitor
          Taylor moet niks van Nick weten. Hij kan het niet hebben dat hij ermee weg komt een loser te daten én zijn zusje boven zijn team zet wanneer dat nodig is.
    - Ezra Blake Morrison • Fag
          Ezra op zichzelf is elke keer een hele confrontatie voor Taylor. Deze jongen steekt namelijk niet onder stoelen of banken waar zijn gevoelens liggen, en dat is iets wat Taylor zelf nog moet ontdekken, laat staan dat hij het toe kan geven. Ezra is dan ook zijn meest favoriete slachtoffer.
    - Laurel Kate Hanson • Wallflower
          Laurel komt niet voor zichzelf op, en ook haar band met Ezra doet haar geen goed in Taylor's ogen. Ware het niet dat ze door de rest van de Vipers een beetje met rust gelaten werd zou hij haar nog veel vaker en harder treiteren dan hij nu doet.
    - Kaylee Felicia Whitesides • You don't belong here
          Tussen Kaylee en Taylor botert het niet echt. Sienna moet dan ook maar al te vaak tussen komen als ze weer eens aan het kibbelen gaan. Taylor vindt dat ze haar plek bij de Venoms niet verdient, al kan hij de reden daarvoor niet precies benoemen.
    - Taylor Michael Belmont • I hate you most of all
    TAYLOR'S CONFUSION COURT
    - Bodhi Julian Smith • It's not personal. Well maybe a little.
          Ook Bodhi vangt wel eens klappen van Taylor maar veelal is dit omdat ze elkaar puur per toeval kruisen en Taylor stoom moet aflaten. Op zich heeft hij helemaal niks tegen Bodhi, en net dat is precies wat hem dan weer wel aan de jongen irriteert. Op een goede dag zal hij Bodhi eerder vermijden, omdat hij het perfecte gezin lijkt te hebben en Taylor daar moeilijk mee om kan, en ook omdat hij de jongen in principe in theorie helemaal niks wil aan doen.
    - Jason Leonard Renfield • You!
          Er is iets aan Jason dat Taylor op de toppen van zijn tenen krijgt (lees; aantrekking) en hij heeft zelf geen idee waarom hij zo woedend wordt als de jongen nog maar zijn richting uit durft te kijken. Vanwege Jason's gestalte beperken hun ruzies zich echter vaak tot flinke woordenwisselingen en komen er heel wat minder klappen aan te pas dan bij Ezra.
    - Layla Monroe • You're too nice
          Taylor wil Layla wel haten, maar hij kan het gewoon niet. Ze is zo lief en zachtaardig dat het hem bijzonder moeilijk valt zijn masker op te houden bij haar in de buurt. Hij zal haar gezelschap niet opzoeken, maar zal ook zijn uiterste best doen te vermijden dat zij het mikpunt van de spot wordt.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2019 - 14:09 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Wat betreft Layla is ook goed! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is er trouwens iemand naar wie ik Bodhi mag sturen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    I'm just very busy. I'll try to catch up on saturday


    Bowties were never Cooler

    Ok ok but guys. Gezien vriendlief ziek is en we dit weekend dus gewoon zijn thuisgebleven en ik dol ben op m'n Hanson babies & all their friends, heb ik op de sims hun huis gebouwd en dat wilde ik even delen :Y)

    Handig om weten;
    - de roze kamer is van Laurel en Layla. Het blauwe bed is van Laurel.
    - de blauwe kamer en badkamer zijn van Nick.
    - de terra cotta/oranje kamer met roze badkamer zijn van ma en pa.
    - in de kelder heb je een opslagruimte met een oude sofa en tv (feel free to go down there ;p) en het washok. Ik gebruikte vaatwassers als wasmachine en droger want ik heb die uitbreiding niet :')
    - Naast de boom en het bankje zijn de struiken waar Lexie took advantage of Jason. You're welcome.
    - Je kan de foto's aanklikken om ze wat groter te zien.
    - Ik zie nu dat de voor- en zijkant van het huis wat donker zijn, maar ik wilde nacht gebruiken om de tuin mooi uit te laten komen.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Ok ok but guys. Gezien vriendlief ziek is en we dit weekend dus gewoon zijn thuisgebleven en ik dol ben op m'n Hanson babies & all their friends, heb ik op de sims hun huis gebouwd en dat wilde ik even delen :Y)

    Handig om weten;
    - de roze kamer is van Laurel en Layla. Het blauwe bed is van Laurel.
    - de blauwe kamer en badkamer zijn van Nick.
    - de terra cotta/oranje kamer met roze badkamer zijn van ma en pa.
    - in de kelder heb je een opslagruimte met een oude sofa en tv (feel free to go down there ;p) en het washok. Ik gebruikte vaatwassers als wasmachine en droger want ik heb die uitbreiding niet :')
    - Naast de boom en het bankje zijn de struiken waar Lexie took advantage of Jason. You're welcome.
    - Je kan de foto's aanklikken om ze wat groter te zien.
    - Ik zie nu dat de voor- en zijkant van het huis wat donker zijn, maar ik wilde nacht gebruiken om de tuin mooi uit te laten komen.


    Hahaha I love this!


    How far is far

    In mijn hoofd is alle verlichting wel wat warmer en de gehele sfeer van het huis wat donkerder en romantischer (niet alleen tijdens het feestje) maar ik had geen zin meer om met de lichten te gaan zitten prutsen :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    It's amazing!!!

    Maybe Laurel and Gus can use the couch (';


    Bowties were never Cooler

    Hahahah
    Ik zie Gus het voorstel doen en Laurel heel naïef "beetje vreemd om nu tv te gaan kijken..."
    :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.