• The stakes are high and pointy.





    Williamsburg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Beansidhe
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Jason Leonard Renfield • 15 • Angry Emo Boy • RTP4Witcher
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher
    Bodhi Julian Smith • 18 • RTP4Venustic

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Jacob Elordi] • RTP3Beansidhe
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dagenhart
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain
    Taylor Michael Belmont • 18 • Frosty • RTP4Beansidhe




    [ bericht aangepast op 6 feb 2020 - 20:53 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Laurel die denkt dat ze echt een film gaan kijken tijdens Netflix and Chill? ('; Wel schattig


    Bowties were never Cooler

    Een jongen mag dromen he ;'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Dat doet hij zeker, ghehehe


    Bowties were never Cooler

    Lexie komt zo!


    Bowties were never Cooler

    Hargreeves is nu Kristoff !




    (Ik probeer zo snel mogelijk Jason en Ronnie te schirjven tho, maar ik krijg de woorden er niet uit


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zijn er mensen die nood hebben aan een skip?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Zijn er mensen die nood hebben aan een skip?

    Zou voor mij niet nodig zijn maar mag wel (:

    Ik niet perse


    Bowties were never Cooler

    ik ga morgen met Ronnie en Jason schrijven! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Djablo Post jij eerst met SIenna of ik met Lexie?


    Bowties were never Cooler

    Ik krijg trouwens het idee dat bepaalden toch een skip verwachten? Klopt dat?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Ik krijg trouwens het idee dat bepaalden toch een skip verwachten? Klopt dat?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Een skip mag van mij wel als de andere het daar mee eens zijn


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kristoff schreef:
    Een skip mag van mij wel als de andere het daar mee eens zijn


    How far is far

    Het ligt nu toch al een weekje stil, en ik wil voorkomen dat het doodbloedt because this story is still my life.
    Laat ik dus gewoon voorstellen dat volgende skip er vrijdagavond komt:


                SKIP
    Het is 21 december, 21u15.
    De Venoms mochten vorige week de spits afbijten wat Regionals betrof maar moest de aftocht blazen met een tweede plaats (don't worry, ik heb een idee om hen alsnog te betrekken, maar of ze het leuk gaan vinden is iets anders).
    Vandaag spelen de Vipers voor een plaats op Nationals. De wedstrijd is de laatste vijf minuten in gegaan en de heren hebben gelijkstand gespeeld met hun geduchte tegenstanders. Het kan dus nog alle kanten uit.
    Ongeacht de uitkomst verblijft iedereen na de wedstrijd in een motel wat verderop. Double Trebble is namelijk overmorgen aan de beurt om hun titel te verdedigen, twee dorpen verder, en er werd uitgerekend dat dit nog steeds goedkoper en aangenamer was dan de drie teams twee keer twee ritten van zo'n vijf uren te moeten laten maken.



    en dan kan iedereen aangeven daar wel of niet mee akkoord te zijn en kunnen we nog zien of het al dan niet doorgaat.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.