• The stakes are high and pointy.





    Williamsburg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    • Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2 • Beansidhe
    •Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3 • Rionach
    • Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3 • Venustic
    • Jason Leonard Renfield • 15 • Angry Emo Boy • RTP4 • Witcher
    • Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2 • Witcher
    • Bodhi Julian Smith • 18 • RTP4 • Venustic

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    • Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Jacob Elordi] • RTP3 • Beansidhe
    • Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2 • Klaus
    • Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3 • Dagenhart
    • Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2 • Witcher

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    • Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    • Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3 • Djablo
    • Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3 • TheCaptain
    •Taylor Michael Belmont • 18 • Frosty • RTP4 • Beansidhe




    [ bericht aangepast op 6 feb 2020 - 20:53 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Okay (:


    Bowties were never Cooler

    Oké, heeft iemand een kleine/korte samenvatting voor me? :$


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    We hebben net geskipped. De cheerleaders zijn 2e geworden in de Regionals, en nu zijn de laatste paar minuten van de wedstrijd van de Vipers bezig. Gus heeft net gescoord met een assist van Clyde en er zijn nog 3 minuten op de klok. Was dat alles?
    Dit is de skip:
    Het is 21 december, 21u15.
    De Venoms mochten vorige week de spits afbijten wat Regionals betrof maar moest de aftocht blazen met een tweede plaats (don't worry, ik heb een idee om hen alsnog te betrekken, maar of ze het leuk gaan vinden is iets anders).
    Vandaag spelen de Vipers voor een plaats op Nationals. De wedstrijd is de laatste vijf minuten in gegaan en de heren hebben gelijkstand gespeeld met hun geduchte tegenstanders. Het kan dus nog alle kanten uit.
    Ongeacht de uitkomst verblijft iedereen na de wedstrijd in een motel wat verderop. Double Trebble is namelijk overmorgen aan de beurt om hun titel te verdedigen, twee dorpen verder, en er werd uitgerekend dat dit nog steeds goedkoper en aangenamer was dan de drie teams twee keer twee ritten van zo'n vijf uren te moeten laten maken.


    Bowties were never Cooler

    Zat Lexie nu bij Taylor?


    Bowties were never Cooler

    Dat klinkt logisch ja


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Zal ik posten?

    Wil iemand dat er nog iets gebeurt in de wedstrijd?


    Bowties were never Cooler

    Dat mag.
    Ik ga dadelijk ook Laurel en Nick schrijven


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Lexie staat. Hopelijk klopt ze en kan je er wat mee


    Bowties were never Cooler

    Ik ben er nog niet aan toegekomen om te schrijven, ik heb een beetje last van writersblock D:
    Jullie hoeven dan ook niet per se op mij te wachten, ik spring wel weer bij.

    Am truly so sorry :/


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is het anders een idee om de wedstrijd te laten eindigen, zodat iedereen die wil zich los kan schrijven, en het ook weer wat meer mogelijkheden geeft aan iedereen die een writersblock heeft?


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Is het anders een idee om de wedstrijd te laten eindigen, zodat iedereen die wil zich los kan schrijven, en het ook weer wat meer mogelijkheden geeft aan iedereen die een writersblock heeft?

    Dit zou mij wel heel erg helpen denk ik, eerlijk gezegd weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen nu. (I’m not good at describing anything sport, so that’s probably the reason haha)


    How far is far

    Als de rest dat ook wil, wil ik er best een miniskip naar het eind van de wedstrijd in gooien


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is helemaal prima wat mij betreft.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het top!


    Bowties were never Cooler

    een skip is fijn inderdaad!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH