• Metanoia University
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"

    Welcome to The University of Metanoia a place where all our students can work on their happy endings.

    The University of Metanoia is een grote campus waar de afstammelingen van de welbekende sprookjesfiguren gaan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren. Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen en houd hun studenten dicht bij elkaar. Iedereen kent haast iedereen en er is dan ook een strikte regeling wat betreft verboden middelen. Metanoia staat dan ook niet zomaar bekend als de beste school, iedereen is er welkom.

    Zo ook de studenten van Ira University. Waar de meeste sprookjes figuren hun happily ever after uitleefden, was er ook een andere zijde die het hier moeilijker mee heeft gehad. Ira University was een afgelegen kasteel waar de kinderen van de meer duistere figuren heen konden om toch een toekomst te krijgen. Deze school stond niet bepaald goed bekend. Vele studeren gaven er dan ook de brui aan. Echter na een incident werd de universiteit gesloten en stonden veel studenten op straat. Gelukkig opende Metanoia ook voor hen de deuren waardoor er heel wat conflicten op de school ontstonden. Sommige studenten keerden zich tegen de nieuwelingen terwijl bij anderen juist de interesse in het zorgeloze leventje van de anderen gewekt werd.

    Hou jij je stevig vast aan jouw destiny wil je dan toch je eigen verhaal gaan schrijven, hier in the University of Metanoia?


    Once upon a time...




    Speeltopic Rollentopic Praattopic

    ROLES











    The Univeristy of Metanoia

    Charlie George Pan Peter Pan Oldenburg 1.1
    Breezy "Bree" Periwinkle DarkFae 1.1
    Ophelia Oceanusdatter Attina DarkFae 1.1
    Ilyas Cassim of Agrabah Aladdin Hargreeves 1.1
    Mei Kiyoko Hamada Hiro Hamada Venustic 1.3
    Olivia Anna Oldenburg Elsa Sombre 1.2
    Name Dochter Rapunzel Balloo Pg
    Adil Zaire Al-Jurjani Jafar Hanson 1.3
    Beauregard "Beau" Delbert Hawkins Jim Hawkins Oldenburg 1.5
    Name Dochter Belle Alomnia Pg
    Finnley "Finn" Arthur Holm Ariel Venustic 1.5
    Diana/Bunny "Dee" Helen Kingsleigh Alice Hargreeves 1.5
    Dominic/March "Dom" Tarrant Kingsleigh Alice Oldenburg 1.5
    Lise Elea Bjorgman Anna Hopps 1.6


    Ira Univeristy

    Larsen Niklas Oldenburg Elsa Oldenburg 1.1
    Percival "Percy" Ashley Hook Captain Hook Hargreeves 1.1
    [R] Lillian "Lilly" Evil Queen FreeThyself 1.4
    Lucien Étienne Richard Gaston Venustic 1.4
    Orev Hades DarkFae 1.5
    Qadir Fayez Al-Jurjani Jafar Hanson 1.3
    Name Dochter Scar Hopps Pg
    Methuselah "Seth" Grim Reaper Lovecraft 1.4
    Avarice Onyx De Vil Cruella De Vil Sombre 1.5
    Nesrin Feyre Maleficent Philophobia 1.6



    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (19- 25)
    Metanoia or Ira
    (Eventuele) Powers
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra









    What if I'm not the hero? What if I'm the bad guy?







    METANOIA





    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Dom of Hargreeves maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door DiavaI, Hargreeves en Dom.


    Let's talk peeps!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2019 - 14:33 ]


    How far is far

    Mijn relatielijstjes zijn aangevuld, voornamelijk afgaand op de voorstellen die gemaakt werden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oh en ik heb nog twee vragen;

    - Adil heeft ambitie om raadsheer van Ilyas te worden. Volgt hij dan best Defensie, Politiek of Royalty?
    - Hoe zit het met de dieren ze mee mogen brengen; kunnen deze praten, kunnen deze niet praten? Kunnen deze enkel praten als ze dat binnen het personages eigen universum kunnen? Kan iedereen ze horen of alleen degenen die zelf een pratend dier hebben? Of enkel degene aan wie ze toebehoren?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nog iemand op zoek naar relatie's? 'cuz Lillian needs some (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    De relaties van mijn karakters (want ik raak zelf ook het overzicht kwijt)
    Ophelia Oceanusdatter

    Mei • Ik zie Ophelia en Mei wel goede vriendinnen zijn. Dat ze samen met een kop warme thee/ koffie net wat ze wil bordspelletjes aan het spelen zijn of naast elkaar op de bank in stilte aan het lezen zijn. Ik denk dat ze aan de ene kant nooit uitgepraat zullen zijn, maar aan de andere kant ook in complete stilte bij elkaar kunnen zitten.
    Lucien • Zij zullen elkaar nog niet kennen
    Finnley • Ophelia is Finnley zijn nicht,maar ik denk dat de twee elkaar voordat ze naar Metanonia University gingen niet bijzonder veel hebben gezien omdat Finnley op het land is opgegroeid en Ophelia in de zee. Ik denk dat ondanks dat ze elkaar eerst niet zo goed kenden Finnley zou proberen deze verloren tijd goed te maken en zoveel mogelijk met Ophelia te doen, waardoor ze nu toch een sterke band hebben.


    Breezy 'Bree'
    Mei • Je rol is nog te 'leeg' om hier wat over te zeggen.
    Lucien • Zij zullen elkaar nog niet kennen
    Finnley • Zelfde als bij Mei


    Larsen Oldenburg
    Mei • Zij zullen elkaar nog niet kennen
    Lucien • Terwijl het Lucien normaal altijd wel lukte om iemand in no-time voor hem te laten vallen was Larsen wat lastiger om voor zich te winnen. Lucien heeft echt voor de jongen moeten werken om Larsen zijn bed in te krijgen, maar ondanks dat is het hem toch gelukt en eindigt Lucien nu vaker dan eens met Larsen in bed. Door de tijden heen heeft dit ook wel een band tussen de twee gecreëerd, vaak gebruikt Lucien Larsen dan ook wel als zijn praatpaal om te praten over zijn gevoelens en problemen. Erg veel feedback krijgt hij hier niet op, maar ergens vind Lucien dit ook niet heel erg.
    Finnley • Zij zullen elkaar niet echt kennen


    Charlie Pan
    Mei • Deze twee komen uit twee heel verschillende werelden, waardoor er vaak verwondering naar de ander is. Vooral Charlie lijkt erg geïnteresseerd te zijn in Mei die zich bezig houd met het bouwen van robots. De jongen kijkt dan ook regelmatig mee over Mei haar schouder naar waar ze mee bezig is. Terwijl Mei vaak vragen stelt over Charlie zijn leven, omdat ze nog altijd niet helemaal kan bevatten hoe dit in elkaar zit.
    Lucien • Momenteel kennen ze elkaar nog niet echt, maar ze zullen samen een kamer delen, maar wat Lucien betreft mogen ze ook wel samen een bed delen.
    Finnley • Ik denk dat Charlie en Finnley het wel heel goed zouden kunnen vinden, beide zijn ze energiek en avontuurlijk, ik zie ze samen wel rond door de school rennen als kleine kinderen opzoek naar iets spannends om te doen samen. (deze keer niet in de seksuele manier ;p)


    Percy Hook
    Mei • Zij zullen elkaar nog niet echt kennen.
    Lucien • Beide jongens staan er bekend om dat ze het bed delen met alles wat een hartslag heeft, dus waarom niet elkaar wat verder verkennen. Percy is één van Lucien zijn vele bedpartners.
    Finnley • Zij zullen elkaar nog niet echt kennen


    Ilya of Agrabah
    Mei • Toen Mei voor het eerst over Ilyas zijn vliegend tapijt hoorde kon ze haar oren niet geloven. Ze heeft het tapijt dan ook even goed zitten inspecteren naar waar de batterij zat of waar je het tapijt kon opladen. Terwijl Ilyas haar raar aankeek, omdat hij helemaal niks begreep van de woorden die Mei bedoelde, maar Mei heeft het nooit vervelend gevonden hem hier verder uitleg over te geven. Zo leert ze van hem en hij van haar.
    Lucien • Zij zullen elkaar nog niet helemaal kennen, maar daar kan natuurlijk verandering in komen ;p
    Finnley • -


    Olivia Oldenburg
    Mei • Mei ziet Olivia als één van haar beste vriendinnen, beide komen ze uit hele andere werelden, maar toch lijkt het enorm goed te klikken. Mei kan ook enorm veel van Olivia leren, die enorm veel van de natuur en boeken weet, terwijl Mei haar graag vertelt over de robots die ze in elkaar zet. Daarnaast leert Olivia Mei ook een beetje paardrijden, terwijl Mei eigenlijk als de dood is voor de grote beesten.
    Lucien • Zij zullen elkaar nog niet kennen
    Finnley • -


    Adil Al-Jurjani
    Mei • Adil is één van Mei haar beste vrienden, net zoals enkele anderen is Adil er ook enorm goed in haar uitvindingen te vernielen, maar daarnaast is er niks wat er tussen de twee in kan komen staan. Vaak zul je de twee vinden in de keuken of in de baking club, terwijl ze de lekkerste maaltijden proberen samen te stellen, met de nadruk op proberen, want er zitten ook vaak genoeg een aantal missers bij.
    Lucien • -
    Finnley • -


    Qadir Al-Jurjani
    Mei • Zij zullen elkaar nog niet kennen
    Lucien • Dit is hook-up nummer zoveel, Lucien zag Qadir meteen al zitten en samen in bed zijn ze bijna onafscheidelijk hoewel het voor anderen daarbuiten soms wel anders kan lijken. Je zal Lucien Qadir vaker Loser noemen dan bij zijn echte naam en verder dagen ze elkaar ook vaak speels uit, maar toch zal Lucien altijd voor Qadir klaar staan als dat nodig is.
    Finnley • Zij zullen elkaar nog niet kennen


    Seth
    Mei • Ze zullen elkaar nog niet kennen.
    Lucien • Hoewel Lucien het normaal niet heel snel in zijn broek doet is Lucien stiekem toch wel een beetje bang voor Seth. Hij snapt nog altijd niet precies hoe Seth in elkaar zit en zijn krachten, maar hij weet wel dat hij toch liever een beetje bij Seth uit de buurt blijft.
    Finnley • Ze zullen elkaar nog niet kennen


    Lillian
    Mei • Ze zullen elkaar nog niet kennen
    Lucien • -
    Finnley • Ze zullen elkaar nog niet kennen


    Zira Prince
    Mei • Ze zullen elkaar nog niet kennen
    Lucien • -
    Finnley • Ze zullen elkaar nog niet kennen


    Averice de Vil
    Mei • Ze zullen elkaar nog niet kennen
    Lucien • Hoewel Lucien deze jongedame erg knap vind en waarschijnlijk in de eerste instantie wel geneigd zou zijn toch even met haar te flirten is het voor Lucien toch al snel duidelijk geworden dat Averice het niet helemaal op hem heeft. Dit heeft er voor gezorgd dat hij een beetje op afstand van haar blijft.
    Finnley • Ze zullen elkaar nog niet kennen


    Beau Hawkins
    Mei • -
    Lucien • Zullen elkaar nog niet kennen
    Finnley • -


    Lisea Melista
    Mei •
    Lucien •
    Finnley •


    Oké dit zijn de relaties die ik heb, een paar zijn voorstellen een paar dingen die besproken zijn, maar ook nog een paar dingen die nog besproken moeten worden hihi. Vertel maar wat jullie denkt hihi?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hanson schreef:
    Oh en ik heb nog twee vragen;

    - Adil heeft ambitie om raadsheer van Ilyas te worden. Volgt hij dan best Defensie, Politiek of Royalty?
    - Hoe zit het met de dieren ze mee mogen brengen; kunnen deze praten, kunnen deze niet praten? Kunnen deze enkel praten als ze dat binnen het personages eigen universum kunnen? Kan iedereen ze horen of alleen degenen die zelf een pratend dier hebben? Of enkel degene aan wie ze toebehoren?

    I mean hij kan altijd voor meerdere majors kiezen ;p
    Ik zou zeggen politiek en maybe defensie.
    Wat de dieren betreft mag je dat van mij helemaal zelf weten. Ik bedoel, het is een magische school, alles kan :’)


    How far is far

    Hahaha, Adil met de aandachtsspanne van een goudvis; meerdere majors hahahaha. U funny.

    Maar zou Qadir een dubbele major mogen? :Y)

    En dan kies ik dat liever in overleg met de anderen, dat het wel voor iedereen gelijk is.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    FreeThyself schreef:
    Nog iemand op zoek naar relatie's? 'cuz Lillian needs some (;


    I got two dudes :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Hahaha, Adil met de aandachtsspanne van een goudvis; meerdere majors hahahaha. U funny.

    Maar zou Qadir een dubbele major mogen? :Y)

    En dan kies ik dat liever in overleg met de anderen, dat het wel voor iedereen gelijk is.

    Hahaha xd

    Tuurlijk mag dat!


    How far is far

    Ik ga afwassen, koken en eten en dan zal ik ook proberen een lijstje met relaties te maken. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben de rollen aan het doorlezen voor een relatielijst, en het valt me nu pas op dat Seth als zowel Zira allebei in de nacht van het oude op het nieuwe jaar zijn geboren. Of in zijn geval, gecreëerd.


    [ heaven knows ]

    Damn mensen, waarom mis ik deze praattopics altijd. Ik ga direct even een lijstje maken voor de relaties van Lisea! :D

    Lovecraft schreef:
    Ik ben de rollen aan het doorlezen voor een relatielijst, en het valt me nu pas op dat Seth als zowel Zira allebei in de nacht van het oude op het nieuwe jaar zijn geboren. Of in zijn geval, gecreëerd.
    oh loool, b-day twins :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Relaties Lisea
    Charlie George Pan
    Charlie en Lisea zijn allebei avonturiers. Dat maakt hen ook zulke goede vrienden. Ze hebben het altijd erg gezellig en Charlie weet Lisea altijd te porren om mee te gaan op een nieuw avontuur.


    Breezy "Bree"


    Ophelia Oceanusdatter


    Ilyas Cassim of Agrabah
    Ilyas is een goede vriend en ex-crush van Lisea. Ze voelt voor hem meer als 'one of the guys', iemand waar hij meer comfortabel mee is. Lisea merkte dat hij dat niet deed bij andere meisjes, waardoor ze dacht dat het ook wederzijds was. Perongelijk gefriendzoned, maar Ilyas ziet haar zeker als een goede vriendin.


    Mei Kiyoko Hamada
    Mei en Lisea hebben eigenlijk op veel gebieden wel raakvlakken. Het zijn studiemaatjes. Daarnaast heeft Mei allemaal technische snufjes, waar Lisea graag naar komt kijken of mee aan komt werken.


    Olivia Anna Oldenburg
    Olivia en Lisea zijn goede vriendinnen. Allebei houden ze van dansen en muziek, waardoor ze ook raakvlakken hebben. Het enige is dat Lisea zich best focust op haar powers, daar is ze namelijk dol op. Met enige regelmaat vraagt ze Olivia het een en ander te doen. Uiteindelijk valt Olivia dit op, waardoor ze zich afvraagt of Lisea wel zo'n goede vriendin is. Vanuit Lisea's kant is het helemaal niet voor alleen haar powers. Integendeel, Olivia is een belangrijk iemand in haar leven. Ze probeert dit Olivia natuurlijk ook duidelijk te maken.


    Adil Zaire Al-Jurjani


    Beauregard "Beau" Delbert Hawkins
    Beau is een goede vriend van haar. Beiden zijn ze erg sociaal en behulpzaam. Ze durft hem alles te zeggen, waardoor er ook regelmatig de diepe gesprekken ontstaan, waar Lisea naar op zoek is.


    Finnley "Finn" Arthur Holm
    Beiden zijn het wel romantische personen. In hun vrije tijd gaan ze er soms samen voor zitten om romantische boeken te reviewen.


    Larsen Niklas Oldenburg
    Larsen is niet zo van de vriendschappen. Lisea denkt echter dat de hoop nog niet verloren is voor hem, waardoor ze heel lief tegen hem is. Ze zoekt een soort vriendschap, maar krijgt nog niet echt wat terug.


    Percival "Percy" Ashley Hook
    Percival lijkt een goede vriend te zijn van Lisea, maar eigenlijk gebruikt hij haar voornamelijk. Hij manipuleert haar zo nu en dan. Lisea heeft dat zelf niet door.


    Lillian "Lilly"
    Lillian is natuurlijk erg ijdel. Daarmee is het haar concurrentie. Hoewel Lisea helemaal niet per se de populaire of de mooiste wil zijn, laat ze niet zomaar over zich heen lopen. Wel is het nog maar de vraag hoe ze op Lillian gaat reageren, want ze is over het algemeen een erg vriendelijk persoon. Ze wil anderen niet over haar heen laten lopen.


    Lucien Étienne Richard
    Lucien heeft ze op school leren kennen. Heel af en toe spreken ze wel eens stiekem af, aangezien hun ouders er niet van mogen weten. Ze vindt zijn aandacht wel leuk en zal gedurende de RPG een crush op hem krijgen.


    Qadir Fayez Al-Jurjani


    Morrigan Zira Prince


    Methuselah "Seth"
    Seth kent ze eigenlijk alleen als degene die haar altijd plaagt.


    Avarice Onyx De Vil
    Voor Avarice geldt eigenlijk een beetje hetzelfde als voor Larsen. Lisea probeert contact met haar te zoeken, maar krijgt met name arrogantie terug. Af en toe kan er nog net wat vriendelijkheid vanaf. Wel hebben ze een raakvlak: boeken lezen.


    Dochter Rapunzel


    Zoon Hades




    Majors

    - Colors Of The Wind - (Kunst)
    - Bibbidi Bobbidi Boo - (Magie)


    Activiteiten
    - Cheerleaden
    - Art Club
    - Care of Magical Creatures
    - Muziek

    [ bericht aangepast op 13 nov 2019 - 11:10 ]

    SPEELTOPIC! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alomnia schreef:
    Relaties Lisea
    Charlie George Pan
    Charlie en Lisea zijn allebei avonturiers. Dat maakt hen ook zulke goede vrienden. Ze hebben het altijd erg gezellig en Charlie weet Lisea altijd te porren om mee te gaan op een nieuw avontuur.


    Breezy "Bree"


    Ophelia Oceanusdatter


    Ilyas Cassim of Agrabah


    Mei Kiyoko Hamada


    Olivia Anna Oldenburg
    Olivia en Lisea zijn goede vriendinnen. Allebei houden ze van dansen en muziek, waardoor ze ook raakvlakken hebben. Het enige is dat Lisea zich best focust op haar powers, daar is ze namelijk dol op. Met enige regelmaat vraagt ze Olivia het een en ander te doen. Uiteindelijk valt Olivia dit op, waardoor ze zich afvraagt of Lisea wel zo'n goede vriendin is. Vanuit Lisea's kant is het helemaal niet voor alleen haar powers. Integendeel, Olivia is een belangrijk iemand in haar leven. Ze probeert dit Olivia natuurlijk ook duidelijk te maken.


    Adil Zaire Al-Jurjani


    Beauregard "Beau" Delbert Hawkins
    Beau is een goede vriend van haar. Beiden zijn ze erg sociaal en behulpzaam. Ze durft hem alles te zeggen, waardoor er ook regelmatig de diepe gesprekken ontstaan, waar Lisea naar op zoek is.


    Finnley "Finn" Arthur Holm


    Larsen Niklas Oldenburg
    Larsen is niet zo van de vriendschappen. Lisea denkt echter dat de hoop nog niet verloren is voor hem, waardoor ze heel lief tegen hem is. Ze zoekt een soort vriendschap, maar krijgt nog niet echt wat terug.


    Percival "Percy" Ashley Hook


    Lillian "Lilly"
    Lillian is natuurlijk erg ijdel. Daarmee is het haar concurrentie. Hoewel Lisea helemaal niet per se de populaire of de mooiste wil zijn, laat ze niet zomaar over zich heen lopen. Wel is het nog maar de vraag hoe ze op Lillian gaat reageren, want ze is over het algemeen een erg vriendelijk persoon. Ze wil anderen niet over haar heen laten lopen.


    Lucien Étienne Richard


    Qadir Fayez Al-Jurjani


    Morrigan Zira Prince


    Methuselah "Seth"


    Avarice Onyx De Vil
    Voor Avarice geldt eigenlijk een beetje hetzelfde als voor Larsen. Lisea probeert contact met haar te zoeken, maar krijgt met name arrogantie terug. Af en toe kan er nog net wat vriendelijkheid vanaf. Wel hebben ze een raakvlak: boeken lezen.


    Dochter Rapunzel


    Zoon Hades




    Majors

    - Colors Of The Wind - (Kunst)
    - Bibbidi Bobbidi Boo - (Magie)


    Activiteiten
    - Cheerleaden
    - Art Club
    - Care of Magical Creatures
    - Muziek
    Yas helemaal goed voor mijn boys :Y)


    How far is far