• Hoi allen!

    Het is een hele tijd geleden dat ik voor het laatst echt actief op Quizlet geschreven heb, maar het begint een beetje te kriebelen. Nu heb ik een idee voor een fanfictie / OP in mijn hoofd, maar ik was wel benieuwd of er een beetje animo voor is om het te lezen, hier op Q. Ik merk namelijk dat reacties me heel erg motiveren, maar anders schrijf ik het wellicht voor mezelf (zonder het hier te plaatsen).

    Het idee is dat een meisje drie maanden op reis zou gaan met haar vriend, maar hij het drie dagen van tevoren uitmaakt. Ze gaat terug naar haar studentenhuis (die ze deelt met haar beste vriend), maar daar zit ineens Tom Holland (of een andere (niet-bestaande?) acteur) op de bank. Het blijkt dat hij wil 'onderduiken' om even uit de media te zijn en dat hij twee maanden in haar huis zou verblijven, omdat zij toch op reis was en hij haar huisgenoot via via via kent. Maar nu zit zij er dus bij.

    Lijkt dit jullie wat, en zo ja, wie vinden jullie dan de meest interessante celebrity om daar te zijn? :) Ik vind Tom Holland een schatje, haha.

    Groetjess


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Als je het ook op Wattpad zet ga ik het lezen :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Als je het ook op Wattpad zet ga ik het lezen :Y)


    Je leest geen verhalen op Quizlet? ;) Ik heb ooit een keer Wattpad aangemaakt geloof ik, maar nooit heel veel mee gedaan haha. Maar is dan dus misschien wel de moeite waard om het nog eens te bekijken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Je leest geen verhalen op Quizlet? ;) Ik heb ooit een keer Wattpad aangemaakt geloof ik, maar nooit heel veel mee gedaan haha. Maar is dan dus misschien wel de moeite waard om het nog eens te bekijken.


    Nee, ik kan het wel zeggen maar uiteindelijk doe ik het toch niet haha, en ik lees elke dag wel op WP. Ik vind de app daar gewoon veel chiller. ;p
    In het Nederlands krijg je waarschijnlijk niet heel veel lezers maar hé, je hebt mij ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou het lezen als het een niet-bestaande acteur betreft (: daarmee bedoel ik, een personage dat jij zelf aanmaakt. Ik lees gewoon veel liever OP.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik zou het lezen als het een niet-bestaande acteur betreft (: daarmee bedoel ik, een personage dat jij zelf aanmaakt. Ik lees gewoon veel liever OP.


    Dat kan natuurlijk ook. Het verhaal wordt er denk ik niet anders van :P


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Dat kan natuurlijk ook. Het verhaal wordt er denk ik niet anders van :P


    Het verhaal voor jou waarschijnlijk niet, maar voor iemand die niks heeft met de celebrity in kwestie is het fijner om een niet-bestaand persoon te hebben die jij kan omschrijven. Dan kan je zelf een beeld vormen als lezer in plaats van het hoofd van Tom Holland in dit geval altijd te zien. Het gaat meer om het beeld dat je erbij krijgt als je het leest dan het verhaal zelf denk ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Het verhaal voor jou waarschijnlijk niet, maar voor iemand die niks heeft met de celebrity in kwestie is het fijner om een niet-bestaand persoon te hebben die jij kan omschrijven. Dan kan je zelf een beeld vormen als lezer in plaats van het hoofd van Tom Holland in dit geval altijd te zien. Het gaat meer om het beeld dat je erbij krijgt als je het leest dan het verhaal zelf denk ik.


    Ja precies. En dan mag ik Tom Holland in mijn hoofd hebben, maar noem ik 'm gewoon anders. Al moet ik zeggen dat mijn enthousiasme over hem ook alweer een klein beetje is afgenomen haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain