• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Net zoals in lucht je hart, maar dan volledig gericht op schrijvers problemen, zodat anderen er ook op kunnen reageren als ze willen (en omdat ik anders dat hele topic vol spam met mijn eigen schrijf problemen)


    Guardian of the Eastern Gate

    Natuurlijk heb ik 100 ideeën om te schrijven, maar niet voor het verhaal dat ik aan het schrijven ben.


    Guardian of the Eastern Gate

    Janthony schreef:
    Natuurlijk heb ik 100 ideeën om te schrijven, maar niet voor het verhaal dat ik aan het schrijven ben.

    Zo herkenbaar :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb genoeg ideeën, maar geen tijd (door de week dan, als ik werk) :c zo frustrerend


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik stel het herschrijven van De Drakenkoning altijd uit terwijl ik wel graag wil herschrijven ugh


    The soul needs autumn.

    Ik ga het echt niet redden als ik elke dag 3 zinnen schrijf lol.


    Guardian of the Eastern Gate

    Ik wil schrijven, maar door scriptie heb ik geen tijd en energie meer over :C


    Stenenlikker

    Goed en toen moest je nog drie scenes en de Eerste Draft is eindelijk na meer dan een jaar af, en dan verander je het plot en moet je plotseling meer dan de helft nog omdat je personage in fase 1 nét een andere keuze maakt. *zucht*
    tbh het verhaal is er vier keer beter door maar zooooveel verspilde moeite, second hell


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Goed en toen moest je nog drie scenes en de Eerste Draft is eindelijk na meer dan een jaar af, en dan verander je het plot en moet je plotseling meer dan de helft nog omdat je personage in fase 1 nét een andere keuze maakt. *zucht*
    tbh het verhaal is er vier keer beter door maar zooooveel verspilde moeite, second hell


    Oef, succes daarmee


    Guardian of the Eastern Gate

    Natuurlijk krijg ik om half 3 's nachts in bed inspiratie terwijl ik om 9 uur weer op moet.


    Guardian of the Eastern Gate

    Frodo schreef:
    Ik heb genoeg ideeën, maar geen tijd (door de week dan, als ik werk) :c zo frustrerend


    Heel erg herkenbaar


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ja tuurlijk, begin maar weer met het voor de vierde keer herschrijven van een verhaal van meer dan 214000 woorden. :8
    Het is niet alsof je nog heel veel lopende gepubliceerde stories heb op dit moment...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ja tuurlijk, begin maar weer met het voor de vierde keer herschrijven van een verhaal van meer dan 214000 woorden. :8
    Het is niet alsof je nog heel veel lopende gepubliceerde stories heb op dit moment...


    Oh shit, dat zijn veel woorden.


    Guardian of the Eastern Gate

    Leuk topic! En zulke herkenbare situaties 😅

    Ik krijg altijd inspiratie op momenten dat het net even niet uitkomt. Als ik sta te douchen, weg ben met vrienden, of als ik moet slapen.
    Ik moet dan altijd even mijn best doen om de ideeën zolang mogelijk te onthouden zodat ik ze tijdelijk even in steekwoorden bij mijn notities kan zetten.
    En zodra ik echt wil gaan zitten voor een hoofdstukje laat de inspiratie me in de steek 😑


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Leuk topic! En zulke herkenbare situaties 😅

    Ik krijg altijd inspiratie op momenten dat het net even niet uitkomt. Als ik sta te douchen, weg ben met vrienden, of als ik moet slapen.
    Ik moet dan altijd even mijn best doen om de ideeën zolang mogelijk te onthouden zodat ik ze tijdelijk even in steekwoorden bij mijn notities kan zetten.
    En zodra ik echt wil gaan zitten voor een hoofdstukje laat de inspiratie me in de steek 😑
    \

    Mood. Had gisternacht in bed van alles bedacht, maar nu weet ik niks meer.

    Ik vraag me af of Quizletters Engels lezen?


    Guardian of the Eastern Gate

    Leuk topic!

    Aarghh weer enthousiast over een nieuw idee voor een verhaal, terwijl ik nog een vijftal begonnen-maar-niet-afgeronde verhalen heb liggen en dit idee hoogstwaarschijnlijk uiteindelijk ook aan dat stapeltje toegevoegd kan worden.
    Daarom dwing ik mijzelf nu eerst mijn verhaal 'Alles voor jou' af te ronden voor ik mij weer ergens op stort... ;)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass