• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Net zoals in lucht je hart, maar dan volledig gericht op schrijvers problemen, zodat anderen er ook op kunnen reageren als ze willen (en omdat ik anders dat hele topic vol spam met mijn eigen schrijf problemen)


    Guardian of the Eastern Gate

    Waarom schiet dit hoofdstuk voor geen ene meter op :C Ik blijf maar woorden erbij schrijven, maar ik ben nog steeds niet waar ik wilde zijn.


    Stenenlikker

    Wanneer je voor de verandering eens zit te schrijven, maar in plaats van plot dingen komt er alleen maar angst uit je vingers. Thanks personage, waarom ben je ook zo’n enorme dramaat? (Oh wait, that’s me, I did that)


    I’ll toss my words like stones into the world, hoping to see the ripples I’ll create

    Delahaye schreef:
    Waarom schiet dit hoofdstuk voor geen ene meter op :C Ik blijf maar woorden erbij schrijven, maar ik ben nog steeds niet waar ik wilde zijn.


    Mood. Ik heb al 2000 woorden voor mijn nieuwe hoofdstuk en ik ben er nog steeds niet!


    Guardian of the Eastern Gate

    Wanneer je drie keer achter elkaar je hoofdstuk kwijt raakt omdat quizlets automatisch opslaan bij hoofdstukken niet meer werkt. --'


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil gewoon iets kunnen schrijven zonder super gestrest te zijn over of het wel goed is of niet. Ik wil gewoon lol hebben. Is dat zo moeilijk?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik wil gewoon iets kunnen schrijven zonder super gestrest te zijn over of het wel goed is of niet. Ik wil gewoon lol hebben. Is dat zo moeilijk?


    Same!

    Maar eh ik kan je alvast zeggen dat je écht goed schrijft! De Wilde Jacht is nog steeds één van mijn favoriete verhalen hier op Quizlet en And Yet We Die was echt prachtig!


    The soul needs autumn.

    It's so fucking much I have to work out! And then I still have to write the fucking thing, Lord. Give me a pool of coffee, and let's get started then.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herschrijven blijkt toch een grotere puzzel dan gedacht (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wanneer je zo in je verhaal zit en met je personage betrokken bent met de shit waar hij mee moet dealen dat je zélf tranen in je ogen krijgt als je de mental breakdown schrijft :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Shangela schreef:
    It's so fucking much I have to work out! And then I still have to write the fucking thing, Lord. Give me a pool of coffee, and let's get started then.


    Aaah het schrijven zelf! Ik weet wat ik wil, maar nu moet ik het schrijven lol.


    Guardian of the Eastern Gate

    Lancome schreef:
    Herschrijven blijkt toch een grotere puzzel dan gedacht (cat)

    Yep. Dit.

    En ik moet eigenlijk geen nieuwe verhalen willen gaan herschrijven terwijl ik al met meerdere verhalen bezig ben.. Zo komt nooit meer iets af. (':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nog eens 1000 woorden erbij voor dit hoofdstuk en ik weet niet eens waar ik heen ga met dit. This is getting way too long.


    Guardian of the Eastern Gate

    Principality schreef:
    Nog eens 1000 woorden erbij voor dit hoofdstuk en ik weet niet eens waar ik heen ga met dit. This is getting way too long.


    I feel you :C. Ik had eerst geen idee wat ik precies wilde met dit hoofdstuk en dacht dat het wel een wat kortere zou worden. Ondertussen ben ik 2300 woorden aan semi-onzin verder, inclusief dat ik net 400 woorden heb gewijd aan de mening van mijn personages over de kunst van het marshmallows roosteren.


    Stenenlikker

    Grace schreef:
    (...)

    Same!

    Maar eh ik kan je alvast zeggen dat je écht goed schrijft! De Wilde Jacht is nog steeds één van mijn favoriete verhalen hier op Quizlet en And Yet We Die was echt prachtig!


    Oh wauw, thanks!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Lancome schreef:
    Herschrijven blijkt toch een grotere puzzel dan gedacht (cat)


    Ughhhhh hahahaha dit. Ineens is m'n hele pacing verschrikkelijk, en m'n hele tijdlijn...


    SIC | PARVIS | MAGNA