• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Net zoals in lucht je hart, maar dan volledig gericht op schrijvers problemen, zodat anderen er ook op kunnen reageren als ze willen (en omdat ik anders dat hele topic vol spam met mijn eigen schrijf problemen)


    Guardian of the Eastern Gate

    Ik hou echt van writing vlogs, die zorgen ervoor dat ik een halfuur (of hoe lang de vlog ook duurt) doorschrijf, maar er zijn er zo weinig goede omdat er te veel gepraat wordt in de meeste en dat haalt me dan weer uit mijn concentratie (huil)


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Ik hou echt van writing vlogs, die zorgen ervoor dat ik een halfuur (of hoe lang de vlog ook duurt) doorschrijf, maar er zijn er zo weinig goede omdat er te veel gepraat wordt in de meeste en dat haalt me dan weer uit mijn concentratie (huil)


    Writing vlogs? Wat is dat, ik heb er nog nooit van gehoord.


    Guardian of the Eastern Gate

    Principality schreef:
    (...)

    Writing vlogs? Wat is dat, ik heb er nog nooit van gehoord.


    Dat zijn vlogs waarin Youtubers schrijven en dan filmen ze dat, meestal met rustige muziek onder.
    Hetzelfde concept bestaat ook voor lezen.

    Dan voel je je minder alleen. (:


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Dat zijn vlogs waarin Youtubers schrijven en dan filmen ze dat, meestal met rustige muziek onder.
    Hetzelfde concept bestaat ook voor lezen.

    Dan voel je je minder alleen. (:


    Ooh, interessant!


    Guardian of the Eastern Gate

    Principality schreef:
    (...)

    Aaah het schrijven zelf! Ik weet wat ik wil, maar nu moet ik het schrijven lol.

    Dit is een mood op zich! Wel zoveel ideeën hebben, maar niet weten het goed op te schrijven, lol.

    Ik moet nog twee posts afschrijven en dan heeft iedereen een antwoord terug omfg. This feels goooooood.


    [ heaven knows ]

    FUUUUUUCK ME. Hoe kan ik in fucks name ooit die 6K halen?!


    [ heaven knows ]

    Ugh why tho. Waarom moest ze die competitive streak van 8K nou overtreffen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Schrijven, wat is dat? Ik heb echt al te lang niet geschreven en ugh...


    Stenenlikker

    Ik verveel me. Ik wil schrijven maar ik moet wachten. 😭


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit warme weer is gonna kill me one day. Can't you at least gimme a break so I can write?


    [ heaven knows ]

    Net op het moment dat mijn inspiratie terugkomt, heeft mijn laptop een breakdown. #rip


    [ heaven knows ]