• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Net zoals in lucht je hart, maar dan volledig gericht op schrijvers problemen, zodat anderen er ook op kunnen reageren als ze willen (en omdat ik anders dat hele topic vol spam met mijn eigen schrijf problemen)


    Guardian of the Eastern Gate

    Ik moet dit hoofdstuk echt eens gaan schrijven.


    Guardian of the Eastern Gate

    Wanneer je je d&d-campaign net zo goed wil voorbereiden als dat je voor een verhaal zou doen/een verhaal zou schrijven en je inmiddels al een jaar bezig bent met het uitwerken van arcs die de party zou kunnen gaan spelen, NPC's die ze zouden kunnen tegenkomen, maar ook NPC's die ze mogelijk willen bevechten. En vervolgens een van je players met een magic item af komt - zelf om gevraagd tho - waarbij ik even een lijstje met namen moet bedenken en wat hij met die personen moet doen (vermoorden, helpen, etc.) vanwege zijn Kraken Lord en om de Tiers van z'n item te unlocken. En ergens heb je zoiets van "Komt wel goed, het is d&d, improvisatie is daar het belangrijkste", maar je diep vanbinnen nog steeds een schrijver bent en te bang bent om te improviseren en iets aan een stupid party move over te laten.

    Send help... Anders is deze campaign over een jaar nog niet begonnen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2020 - 13:37 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Writting block! 😟

    Elke keer een hele week nemen om één hoofdstuk te perfectioneren is echt mijn mortal flaw.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Janthony schreef:
    Ik moet dit hoofdstuk echt eens gaan schrijven.


    1 dag en 5 zinnen later...


    Guardian of the Eastern Gate

    Goede kans dat dit verhaal pas af is als ik 25 ben


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Pff, had ik eindelijk een lekkere flow met schrijven dat ik er lekker 3 hoofdstukjes bij kon schrijven, en dan heeft het laatste hoofdstuk niet de gewenste lengte.
    Dus nu maar weer wachten op de volgende inspiratie om dat hoofdstuk mee op te kunnen vullen 🤷‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik vraag me af of sommige mensen een bot hebben gemaakt om zichzelf om middernacht een kudo te geven of echt gewoon elke keer op een ander account online komen om zichzelf een kudo te geven.


    Guardian of the Eastern Gate

    Ik weet wat ik wil schrijven en toch komt het er niet uit.


    Guardian of the Eastern Gate

    Enorme writersblock?

    Reken maar xD


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik heb eindelijk een hoofdstuk afgerond waar ik echt iets van 2 maanden over gedaan heb, oof.


    Guardian of the Eastern Gate

    Praten over mijn characters: check
    Naamstruggles: check
    Hoofdstuk uitplannen: check

    Daadwerkelijk schrijven: uhhh HELLLLLL NO

    Higgs schreef:
    Praten over mijn characters: check
    Naamstruggles: check
    Hoofdstuk uitplannen: check

    Daadwerkelijk schrijven: uhhh HELLLLLL NO


    Mood


    Guardian of the Eastern Gate

    Principality schreef:
    Ik weet wat ik wil schrijven en toch komt het er niet uit.

    This.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit is trouwens een leuk initiatief. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.