• Hoi allemaal,

    Wij zijn 5 studenten van de universiteit van Maastricht, de studie gezondheidswetenschappen. Wij hebben de opdracht gekregen onderzoek te doen naar lichaamsbeelden.
    Wij wilden graag onderzoek doen naar hoe iemands lichaamsbeeld is veranderd nadat zij de transitie zijn ondergaan van man naar vrouw of andersom. Hier is namelijk nog niet veel onderzoek naar gedaan, maar wij vinden het belangrijk dit aan het licht te brengen.
    We zoeken daarom mensen om te interviewen. We snappen dat dit erg persoonlijk is en dat dit gevoelig kan liggen, maar we hopen dat er mensen voor open staan.
    Het onderzoek blijft volledig anoniem en zal uitsluitend gebruikt worden voor de universiteit.

    Ken je iemand die ons verder kan helpen? Stuur mij een berichtje (het liefst met een e-mail of telefoonnummer zodat ik contact kan opnemen, ik ben hierop eigenlijk niet erg actief).

    Met vriendelijke groet,

    Iris

    Moeten het mensen uit Nederland zijn of mag Vlaanderen ook? En moet de transitie al helemaal achter de rug zijn? Mijn beste vriend is transgender, maar hij moet nog een operatie ondergaan voordat zijn transitie helemaal rond is. Ik zou hem wel eens kunnen vragen als hij aan de voorwaarden voldoet.
    Ik wens jullie alvast veel succes, want transgenders vinden is niet zo heel makkelijk denk ik.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Garou schreef:
    Moeten het mensen uit Nederland zijn of mag Vlaanderen ook? En moet de transitie al helemaal achter de rug zijn? Mijn beste vriend is transgender, maar hij moet nog een operatie ondergaan voordat zijn transitie helemaal rond is. Ik zou hem wel eens kunnen vragen als hij aan de voorwaarden voldoet.
    Ik wens jullie alvast veel succes, want transgenders vinden is niet zo heel makkelijk denk ik.


    Hey!

    Super bedankt voor je reactie. Als hij er voor open staat, dan zou het heel erg fijn zijn. Het hoeft nog niet helemaal achter de rug te zijn, als hij in het proces zit, dan is dat ook goed! Vlaanderen mag ook.

    Op Quizlet is er iemand die zijn transitie van vrouw naar man in een story documenteert.
    https://www.quizlet.nl/stories/163123/deans-transitie-van-vrouw-naar-man/

    Misschien is hij bereid te helpen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik kan je niet helpen, maar alleszins veel succes gewenst!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben bereid om te helpen ^^ ik zal je even een pb doen ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.