• Woodland Juvenile Detention Centre
    "You'll always reap what you sow"


    Jongeren hebben er altijd wel een handje van gehad zich te misdragen en rebelleren echter is er een dunne lijn die het goede van het kwade scheid. De praktijken lijken steeds meer uit de hand te lopen. De een geniet ervan zijn oudelijk huis in vlammen op te gaan, de ander denkt dat het een goed idee is voor eens en voor altijd van haar agressieve stiefvader af te komen en weer een ander verdrinkt zijn verdriet in verdovende middelen en laat de wereld hiervan mee genieten.
    De jeugd voelt zich niet gehoord en waar hulp te kort schiet wordt zelf het heft in handen genomen. Hoe de omstandigheden ook zijn het gezegde; "wie zich brand moet op de blaren zitten" blijft gelden en wie een misdrijf begaat moet worden gestraft.
    Maar wat gebeurd er als de jeugddetentie centra vol zitten en er bij elke een wachtlijst geld? Je kunt de extreme gevallen toch slecht rond laten lopen en hopen dat ze het geen tweede keer doen.
    Hier heeft het plaatsje Woodland, Oregon, schoon genoeg van. Ze hebben wel wat beters te doen dan de hele dag achter zich misdragende jeugd aan te vangen. Dus zijn ze zelf met een initiatief gekomen. Woodland heeft haar eigen juvie geopend. Het gebouw heeft natuurlijk minder ruimte als reguliere centra maar heeft meer dan genoeg plek om de criminaliteit in Woodland en omliggende plaatsjes zo goed als de das om te doen.
    Althans, dat is wat gedacht wordt. Sommige bewoners hebben zo hun manieren om ook vanachter de tralies hun plannetjes voort te zetten...


    We all hold the keys to our own jail cell

    [/font][/size]



    Speeltopic Rollentopic Praattopic


    ROLES










    Male inmates

    Ash Antonio Faust Maffia 20 1.2 Dagenhart
    Joel 'Joe' Josiah Loveless Modern day Bonnie and Clyde 20 1.3 Dagenhart
    Dagenhart
    Cole Jackson Faust Maffia 18 1.1 Witcher
    James Dean 'JD' Fletcher Bennet Vigelante 21 1.1 Witcher
    Witcher
    Christopher 'Kit' Gallagher Hacking and Arson 19 1.2 KIaus
    Manuel Rayan Castellano 21 1.2 Mandalorian
    Luftmensch
    Luca Emmanuel Perez Modern day Robin Hood 21 1.4 Venustic




    Female inmates

    Poppy Maeve Wilson Murder 20 1.2 Reeses
    Aesthetica
    Balloo
    Cecil February Baker 18 1.2 nesber
    Ysabelle Sierra Velez Drugs smuggler 16 1.4 nesber
    Luftmensch
    Venus Arabella Clair Montgomery Played Bonnie and Clyde 20 1.3 Venustic
    Freya DeLuna Abuse and Shoplifting 21 1.3 Rionach




    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (12-21)
    Reden gevangenschap
    (Eventueel) werk binnen de gevangenis/hobby's
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra









    Taking steps is easy, standing still is hard







    WOODLAND JUVENILE DETENTION CENTRE



    Rules

    De cellen en sanitaire voorzieningen zijn gescheiden op geslacht en het wordt niet getolereerd indien er iemand van het andere geslacht zich in het andere cel blok bevind
    Geen smokkelwaar
    Er dient zich aan het tijdsschema gehouden te worden
    Er wordt niet gevochten zowel fysiek als mondeling
    Iedereen wordt bij binnenkomst gecontroleerd of ze onder invloed zijn en of ze smokkelwaar bij zich dragen
    Er vindt meerdere malen op de dag een telling plaats
    Er kunnen doorzoekingen plaatsvinden in de cellen
    De cipieren hebben recht op ondervraging en of fouilleren indien vertoon van verdacht gedrag


    Voorzieningen

    Eén cel wordt gedeeld door 4 bewoners
    Ieder cel blok heeft vier sanitaire voorzieningen
    Er zijn genoeg opties tot recreatie: TV ruimte, spelletjes kamer, sportvelden, sportruimte, werkplaats, knutselruimte, bibliotheek etc.
    Er is een optie om school of cursus te volgen: kleding maken, monteur, houtbewerking, kok, kapper
    Er kan in de weekenden visite ontvangen worden, mits dit aangegeven wordt en het papierwerk juist ingevuld wordt
    Er is mogelijkheid om te bellen, met toezicht
    Met feestdagen wijkt het tijdsschema af en wordt de feestdag kleinschalig gevierd. Ook mag er familie langskomen
    Er is mogelijkheid tot verlof, enkel in de meest extreme gevallen
    Er is voor de bewoners mogelijkheid om te werken voor een kleine vergoeding: de werkplaats, de keuken, het washok, conciërge en de bibliotheek
    Er is een dokter aanwezig
    Er zijn vertrouwenspersonen beschikbaar
    Er is een praatgroep aanwezig

    Tijdsshema

    Om 6:00 staat de wekker zodat iederen zich op kan frissen en aankleden. Tevens vindt er een telling plaats
    Om 6:45 vind er een ochtend work out plaats. (verplicht voor iedereen tenzij je een medische verklaring hebt waarom je niet mee kunt doen)
    Om 7:15 is er gezamenlijk ontbijt
    Om 8:00 vertrekt iedereen naar zijn of haar taak of naar de gemeenschappelijke ruimte
    Om 12:00 is er gezamenlijk lunch
    Om 13:00 keert iedereen terug naar zijn of haar taak of naar de gemeenschappelijke ruimte
    Om 17:00 is er gezamenlijk diner.[/b]
    Om 18:00 is er tijd voor recreatie en vindt er een telling plaats
    Vanaf 21:00 kunnen de bewoners zich opfrissen en zich klaar maken om naar bed te gaan
    Om 22:00 moet iedereen in zijn of haar cel aanwezig zijn en vindt er een telling plaats




    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 4 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Dagenhart of Witcher maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door Dagenhart en Witcher.


    How far is far

    Bij wie kan Poppy zich eventueel voegen;D

    Ik zal overigens vandaag of morgen Aurelia en Sionainn doorlezen en voorstelrelaties doen! :Y)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2020 - 9:00 ]

    KIaus schreef:
    (...)

    Misschien kan Luca zich bij Hugo en Jessie voegen, als je wil, en Saar dat ook okay vind


    Ja, leuk!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    (...)

    Ja, leuk!


    Yess wie post er eerst? c:




    en @ Reeses & Aesthetica


    Ik heb nog Cole voor jullie ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zal vandaag ook even alle rollen doorlezen van iedereen en ook wat voorstellen doen (:

    @witcher ohh ja leuk!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Witcher schreef:
    (...)

    Yess wie post er eerst? c:




    en @ Reeses & Aesthetica


    Ik heb nog Cole voor jullie ? :3


    Sounds good to me ;D Ik heb pas mogen weer tijd om te schrijven, dus als je wil mag je al beginnen! ;D

    Heheh Cole gaat funn hebben met de twee meiden dan :Y)

    Ik ga zo meteen aan het schrijven! Eerst nog bij andere rpg's posten! c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Also; Mandalorian, ik wil even zeggen dat ik je cringe-inducing-casanovas gemist heb :'D
    Manuel is not letting me down.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Also; Mandalorian, ik wil even zeggen dat ik je cringe-inducing-casanovas gemist heb :'D
    Manuel is not letting me down.


    I try my very very best :Y)


    El Diablo.

    Venustic schreef:
    Misschien Oliva, Tay en Venus dan?


    Ja leuk!

    Beansidhe schreef:
    Also; Mandalorian, ik wil even zeggen dat ik je cringe-inducing-casanovas gemist heb :'D
    Manuel is not letting me down.


    Ik sluit me hierbij aan, haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh even vergeten de melden

    Cole zit al 5 maanden in Juvie, en al vanaf de opening in deze.
    Hij zit levenlang samen met zijn broertje en denkt dat hij samen met hem de king is van deze instelling :Y)

    Jessie zit er nog net geen twee weken ;') , zijn uitspraak is nog niet gemaakt over hoe lang hij precies moet zitten.

    en Taylor zit al 4 maand vast, van de 2 jaar dat hij moet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oja, Aurelia zit er nu een paar dagen en moet 10 jaar zitten. (Althans, volgens de Nederlandse wetgeving)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik heb nog enkele vragen;

    - Hoe gaan de deuren op slot? Is het met een gewone sleutel? Zit er een grendel op? Is het elektronisch?
    - Is er vrije doorgang in bv. de bib en het washok of moet dit ook aangevraagd worden?
    - Is er een buitenruimte? Zo ja; zelfde vraag als hierboven.

    Ik heb ook een voorstel voor iedereen;

    Mij leek het wel leuk mocht er onder de inmates een signaal afgesproken zijn, dat als bepaalde mensen even wat tijd met twee willen spenderen zonder toezicht (als je snapt wat ik bedoel) zij dit signaal kunnen geven, en de anderen voor een afleidingsmanoeuvre zorgen naar de cipiers toe? En er weggeglipt kan worden?

    Of is daar qua beveiliging geen enkele mogelijkheid toe?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Ik heb nog enkele vragen;

    - Hoe gaan de deuren op slot? Is het met een gewone sleutel? Zit er een grendel op? Is het elektronisch?
    - Is er vrije doorgang in bv. de bib en het washok of moet dit ook aangevraagd worden?
    - Is er een buitenruimte? Zo ja; zelfde vraag als hierboven.

    Ik heb ook een voorstel voor iedereen;

    Mij leek het wel leuk mocht er onder de inmates een signaal afgesproken zijn, dat als bepaalde mensen even wat tijd met twee willen spenderen zonder toezicht (als je snapt wat ik bedoel) zij dit signaal kunnen geven, en de anderen voor een afleidingsmanoeuvre zorgen naar de cipiers toe? En er weggeglipt kan worden?

    Of is daar qua beveiliging geen enkele mogelijkheid toe?


    Hehe alright

    - De deuren gaan elektronisch op slot, de gevangenis is net gebouwd en bevat natuurlijk het nieuwste van het nieuwste wat *kuch* altijd perfect werkt *kuch*
    - Bij de bieb is er vrije doorgang maar tot het washok en de keuken etc. mogen enkel mensen komen die er werken.
    - Er is een vrij grote buitenruimte inc. sportveldjes etc. en daar toe is ook vrije toegang tot aan het avond eten.

    Oeh dat signaal lijkt me een leuk idee! Nou de bewaking is niet zo slecht als in eerste instantie gedacht werd maar er zitten zeer zeker wel een aantal mazen in


    How far is far

    Oké, dat brengt me bij de volgende vraag; in hoeverre kunnen inmates met de elektriciteit rommelen? :Y)

    Mag ik een tegenvoorstel doen wat het washok betreft?
    Kan er bijvoorbeeld een intekenlijst zijn, bv. elke avond tussen 18u en 21u. Dat er dan 2-4 mensen hun was kunnen doen? Dat iedereen zich voor één moment per week op de lijst mag zetten?
    Geeft net wat meer mogelijkheden en ik denk dat niemand er blij van wordt de vieze onderbroeken van een ander te moeten wassen, of hun vieze onderbroeken door een ander te moeten laten wassen?

    Idk, nee is nee natuurlijk maar het leek mij handiger?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.