• Hé allemaal!
    Ik ben op zoek naar een fantastische persoon (of personen) die me kan helpen in mijn zoektocht naar verschillende covers. Ik weet niet of deze site nog genoeg ‘leeft’ voor zo’n verzoek, maar het is het proberen waard — right?

    Uiteraard is daar een beloning voor: Per cover die ik kies, krijgt persoon in kwestie 10 credits.

    Belangrijke info:
    — Minimalistisch; Titel, ‘Auteur’ en een simpele afbeelding lijkt me perfect.
    — Auteur: Marie G. Lost
    — Zwart/Wit
    — Géén echte personen/foto’s
    — Vorm uiteraard a4

    Ik heb een liefde voor melancholische tekeningen, symbolen, etc. Alles wat een beetje een ‘duistere’ vibe heeft. Voller is voor mij niet beter.

    Ik waardeer iedere moeite, dus hoogstwaarschijnlijk zal iedere poging — zelfs al heb ik er zelf niet zo’n voorkeur voor — beloond worden op de een of andere manier.

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    — Story 1
    Titel: Hotel Entropy
    Thema’s: Dood, Hotel, Familie, Zelfmoord, Geesten, Horror, Alcohol, Drugs, Gevangenschap, Bloemen
    Mijn Idee: Ik heb absoluut geen idee. Een hal, maybe? Een getekende deur. Ik weet het niet. Ik sta voor alles open. Iedere tekening — zelfs al is die niet vernoemd in de thema’s — kan een optie zijn.

    — Story 2
    Titel: Quiet
    Thema’s: Drama, verdriet, stilte, jonge vrouw, depressie, aanranding, realisme, proces, zon/maan.
    Mijn Idee: Ik zou enorm graag iets met een engel/engelenvleugels op de cover hebben, maar geen ‘echte’. Zoals bijvoorbeeld witte, getekende vleugels op een donkere achtergrond.

    — Story 3
    Titel: Remains
    Thema’s: Drama, familie, verdriet, melancholie, mysterie, sleutel, deur, peephole, bloemen, hart.
    Mijn Idee: Iets heel simplistisch met een deur/bloemen/vaas/sleutel (preferabel tekening) lijkt me nice.



    [ bericht aangepast op 13 feb 2020 - 16:59 ]


    A girl who wonders.

    Kan je misschien nog iets meer informatie over de verhalen geven voor wat meer achtergrond informatie? Dit kan nog helpen in het vinden van de juiste sfeer.


    Credendo Vides

    Wat hierboven staat inderdaad en wanneer ik tijd heb ben ik zeker bereid wat te proberen (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik stip dit even maar denk niet dat ik genoeg tijd ga hebben (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT voor t geval ik tijd heb 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heya —
    Alvast bedankt voor de interesse. Ik zal een zoveel mogelijk themawoorden toevoegen, maar ik wil proberen afhouden van een hele beschrijving toevoegen. (Sorry!) Als dat niet werkt voor iemand, voel je alsjeblieft niet gedwongen een cover te maken! Iedereen is vrij te doen wat hij/zij wilt.

    Ik voeg een paar voorbeelden toe van covers/afbeeldingen die ik persoonlijk heel mooi vind:















    Dit zijn simpele voorbeelden - die ik even heel snel gezocht heb - maar ik hoop dat ze een beetje een idee geven wat ik zoek. Deze exacte hoeven dus niet gebruikt te worden, maar het kan natuurlijk wel. Misschien lijken de covers ook ontiegelijk veel op elkaar, is prima oké. Misschien zijn ze allemaal met tarot (zou vetcool zijn, lbh). Het meeste van al prefereer ik het wel met een zwarte achtergrond, en witte letters/afbeelding - indien mogelijk!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2020 - 2:15 ]


    A girl who wonders.

    Bump.


    A girl who wonders.

    Ik wil wel wat proberen!
    Simplistische covers zijn echt mijn ding hehe


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    Ik wil wel wat proberen!
    Simplistische covers zijn echt mijn ding hehe


    Yay!


    A girl who wonders.

    Bump again.


    A girl who wonders.

    Ik ben er nog mee bezig! Misschien moet ik ook maar eerst aan een gaan werken in plaats van ze allemaal xD


    Credendo Vides

    Vandaag heb ik tijd om de eerste versies te maken. (:


    The soul needs autumn.

    Yay! Thanks!


    A girl who wonders.

    Ik heb voor Remains alvast iets geprobeerd.
    Voor de anderen ga ik ook een poging wagen!


    The soul needs autumn.

    I love it! Echt!

    Is er enige kans dat je er nog ergens 'Marie G. Lost' bij kan zetten als auteursnaam? (:

    Maar daarna is hij perfect, dus ik wil je sowieso al die 10 credits sturen als je dat gedaan hebt. Of wil je liever dat ik wacht, mocht je nog andere maken? (No pressure!)


    A girl who wonders.

    Onder de spoiler heb ik voor elk verhaal een cover staan, met jouw auteursnaam op. (:





    The soul needs autumn.