• Heeeyy!

    Ook weer een eeuwigheid sinds ik ooit een topic heb aangemaakt.. Afin, ik vroeg me af of hier mensen op Q zaten die een beetje ervaring hebben met het maken van Logo's. Ik heb een goed idee, en ik denk dat het haalbaar is maar ik zou zelf niet weten hoe ik zoiets zou kunnen maken.
    Is er iemand die daar een beetje verstand van heeft dan stuur ik mijn ideetje door? ARIGATOOOOOO (flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Helaas besteed ik dat soort dingen altijd lekker uit, maar gezien er hier genoeg cover makers zaten once upon a time, gok ik dat je misschien nog wel iemand vind :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Helaas besteed ik dat soort dingen altijd lekker uit, maar gezien er hier genoeg cover makers zaten once upon a time, gok ik dat je misschien nog wel iemand vind :3


    Hahaha ja een gokje waard toch :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat voor logo heb je nodig? Ik kan iets voor je proberen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb een half jaar een design studie gedaan? Idk wat je wil of zoekt, maar ik wil best iets proberen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Zee schreef:
    Ik heb een half jaar een design studie gedaan? Idk wat je wil of zoekt, maar ik wil best iets proberen.


    Ik heb jullie allebei een pb gestuurd! Thanks girls!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.