• Ik weet niet of dit eerder gedaan is maar het lijkt me wel leuk om een poging te wagen. Echter zou het fijn zijn als ik samen met iemand de plot en lay out kan uitwerken (gezien ik niet zo goed ben met het maken van lay outs :X)

    dat lijkt mij wel heel leuk! Echter ben ik niet goed in Lay outs, maar een plot wil ik wel mee helpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fijn! Zijn er nog meer mensen?

    (fish)

    Ik ben geen fan van the hunger games, sorry. Maar ik wil altijd wel helpen met de lay-out (:


    Mhm?

    Bedankt! Maar ik denk niet dat dat nodig is als er geen animo is

    Hi, lijkt mij wel leuk! Maar het ligt er ook een beetje aan wat je wilde doen voor woorden maximum etc. Aangezien ik dagen in de week stage loop.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Norris schreef:
    Hi, lijkt mij wel leuk! Maar het ligt er ook een beetje aan wat je wilde doen voor woorden maximum etc. Aangezien ik dagen in de week stage loop.


    Ik dacht er een tijdje eerder aan om een Hunger Games RPG te starten, maar ik dacht dat het verkeerd zou lopen aangezien er ook gevechten in zitten en dan moet je eigenlijk na elke 'actie' wachten op de reactie van de tegenstander waardoor het misschien moeilijk wordt. Dus hierdoor twijfel ik nog een beetje maar ik dacht mochten de gevecht scenes komen dan maak ik het woordaantal redelijk laag - 50 woorden? Zodat het makkelijker schrijft en mensen niet voor elkaar schrijven. Aangezien RPG's toch snel doodlopen leek het me ook wel logisch dat wanneer iemand echt doodgaat niet meer schrijft maar ook andersom. Als er dus mensen zijn die voor een paar beurten niet meer schrijven als de Spelen al begonnen zijn, dan gaan hun personages in het verhaal ook echt dood. Het is een beetje ingewikkeld aangezien niemand dood wilt maar we kunnen doen dat er bijvoorbeeld max 12 personages zijn en dat de rest NPC's zijn en dan kunnen we eventueel doen dat ik loot wie verder gaat en wie blijft tijdens een gevecht lol. Als mensen dan zelf niet meer mee willen doen kunnen ze de ondergang van hun eigen personage schrijven.

    But as for your question:
    Ik denk dat het woordaantal dus redelijk laag, dus bijvoorbeeld 50 woorden wordt.

    Oeh ik ben hier wel voor in! ^^