• Je zit in Quarantaine, WAT NU? Je verveelt je al dood, sociaal zijn is je zuurstof *help* hoe overleef je dit?

    Wel bij deze kunnen we elkaar mooi ideeën en tips geven om onze tijd binnen beter door te komen. Nu moet ik zeggen dat ik zelf een fan ben van binnen blijven, maar dat ik vandaag toch echt de muren even zat was. Dus hopa, lerenjasje aan en een rondje lopen buiten -ondertussen vijf meter om mensen heen lopen en schichtig kijken- in de hoop dat mijn diabetes lichaam in een geheel thuis zou arriveren.

    Nu is het voor mij en velen met mij, een stuk veiliger als we sociaal contact vermijden en onze familie daar even aan meewerkt -mijne dus niet....- zodat we niet allemaal t loodje leggen. Ah fijn, je snapt 'm wel.

    Zelf breng ik veel van mijn tijd door op de game Overwatch, daarnaast bestaat er natuurlijk Netflix, boeken en heb ik voor het eerst in tijden weer wat gebakken.

    Dus wat doen jullie nu je zoveel mogelijk binnen moet blijven? Inspireer ons met nieuwe hobbies en draag bij aan de lijst met onderstaande tips! :3

    TIPS

    ♥KPN en ZIGGO laten klanten een maand lang gratis kijken naar Film1, waarop de hele dag speelfilms worden gedraaid. Bij beide loopt de actie tot 13 april.
    ♥VodafoneZiggo stelt de zenders uit het Kids & Comedy-pakket tijdens dezelfde periode open. Ook wordt op kanaal 13 extra uitgezonden voor kinderen. Op andere momenten wordt op diezelfde cabaret voor oudere klanten getoond.
    ♥17 maart verschijnt in Nederland bijvoorbeeld Frozen 2 op Disney+
    Schrijf een brief naar een rusthuisbewoner
    Bekijk de online expositie van het rijksmuseum!
    De Online Bibliotheek, de audioboeken in de Luisterbieb app zijn gratis te beluisteren! Download de app (ook gratis) en kies de titels uit die je interessant vindt
    Stuur voor 1,75 een kaartje naar een eenzame oudere via Omapost
    Fitchannel.com heeft hun trainingen de komende maand gratis beschikbaar gesteld voor iedereen die samen in beweging wil blijven!
    Knutsel, schrijf, teken en stuur op naar Zuyderland


    TIP VAN DE DAG
    Speel Assassin's Creed gratis oo pc, playstation en Xbox tot en met maandag 18:00

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 15:52 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Is dat van VodafoneZiggo vooriedereen, of enkel klanten? ;x

    En.. Gewoon een beetje genieten van de tijd die je nu voor jezelf hebt toch! :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hasufel schreef:
    Is dat van VodafoneZiggo vooriedereen, of enkel klanten? ;x

    En.. Gewoon een beetje genieten van de tijd die je nu voor jezelf hebt toch! :)


    Dat staat er niet specifiek bij, dus ik neem aan dat het voor iedereen is. Je kunt het allicht proberen :3

    Hahaha ja alleen heb ik een beetje teveel tijd al gehad de laatste periode :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ohja. Frozen 2 komt morgen een paar maanden vervroegd op Disney+, ja. Daar ga ik zeker gebruik van maken (: Lost in het woods met videoclip, yes! (cat)

    Ik speel nu vooral Heartstone, maar ik ben van plan dat te minderen en een aantal van mijn steam games eens te gaan spelen. Daarnaast ben ik bezig met mijn youtube 'to watch'-lijst wat leger maken.
    In de creatieve hoek wil ik graag het schrijven (en boeken lezen eigenlijk ook) van mezelf weer oppakken.

    Edit: ik denk dat je bij het andere Corona topic wellicht ook ideeën kan opdoen. Mocht je mensen willen helpen in deze tijd, in elk geval.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2020 - 22:55 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Heb mezelf ook geïsoleerd vanwege een slecht immuunsysteem, maar tot zover nog niet echt last van de drang om dingen te gaan doen, haha. Ben wat aan het schrijven, praat met veel vrienden via Discord, kijk wat series (ok, heel veel series) en speel wat spelletjes via Steam. Ik denk dat ik misschien een work out ga zoeken via Youtube, iets leuks als zumba of zoiets, om in beweging te blijven. Misschien is het ook maar eens tijd voor een grote schoonmaak!


    Guardian of the Eastern Gate

    FireBrick6 schreef:
    Ohja. Frozen 2 komt morgen een paar maanden vervroegd op Disney+, ja. Daar ga ik zeker gebruik van maken (: Lost in het woods met videoclip, yes! (cat)

    Ik speel nu vooral Heartstone, maar ik ben van plan dat te minderen en een aantal van mijn steam games eens te gaan spelen. Daarnaast ben ik bezig met mijn youtube 'to watch'-lijst wat leger maken.
    In de creatieve hoek wil ik graag het schrijven (en boeken lezen eigenlijk ook) van mezelf weer oppakken.

    Edit: ik denk dat je bij het andere Corona topic wellicht ook ideeën kan opdoen. Mocht je mensen willen helpen in deze tijd, in elk geval.


    Ik moet misschien maar een 7daagse try out voor disney doen. Lady en de vagebond, lion king, frozen 2.....hmmm (cat)

    Hearstone heeft me helaas nooit zo aangesprokken, turnbased geeft mij te weinig actie en adrenaline :'D Maar idd lezen en schrijven zijn perfect momenteel, niemand die je stroort 8)


    You were born original, don't die as a copy.

    Janthony schreef:
    Heb mezelf ook geïsoleerd vanwege een slecht immuunsysteem, maar tot zover nog niet echt last van de drang om dingen te gaan doen, haha. Ben wat aan het schrijven, praat met veel vrienden via Discord, kijk wat series (ok, heel veel series) en speel wat spelletjes via Steam. Ik denk dat ik misschien een work out ga zoeken via Youtube, iets leuks als zumba of zoiets, om in beweging te blijven. Misschien is het ook maar eens tijd voor een grote schoonmaak!


    Klinkt normaal als vermaak genoeg maar nu klinkt het allemaal heel onaantrekkelijk :'D

    [ bericht aangepast op 16 maart 2020 - 23:50 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Klinkt normaal als vermaak genoeg maar nu klinkt het allemaal heel onaantrekkelijk :'D


    Ja, ik merk wel dat ik af en toe gewoon in de verte aan het staren ben omdat ik eigenlijk niet zoveel zin heb in deze dingen. Je kan wel via Discord streaming parties houden en met z'n allen een film of serie kijken of zo en er ondertussen over praten.

    Ik heb wel Broadchurch in één keer gekeken, dat was echt een goede serie die mijn aandacht vasthield zonder dat ik echt verveeld raakte (dat gebeurd niet vaak, ik pauzeer series altijd minstens 10x per aflevering omdat ik me begin te vervelen en ga ondertussen iets anders doen).


    Guardian of the Eastern Gate

    Janthony schreef:
    (...)

    Ja, ik merk wel dat ik af en toe gewoon in de verte aan het staren ben omdat ik eigenlijk niet zoveel zin heb in deze dingen. Je kan wel via Discord streaming parties houden en met z'n allen een film of serie kijken of zo en er ondertussen over praten.

    Ik heb wel Broadchurch in één keer gekeken, dat was echt een goede serie die mijn aandacht vasthield zonder dat ik echt verveeld raakte (dat gebeurd niet vaak, ik pauzeer series altijd minstens 10x per aflevering omdat ik me begin te vervelen en ga ondertussen iets anders doen).


    Ja ik praat al via discord met m'n gamer vrienden, dus dat is wel heel fijn. Anders zou je helemaal in een sociaal gat vallen, idk mijn stage van 40 uur per week is pas gestopt dus dan heb je opeens niks meer om handen. Beh.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zit niet zozeer in Quarantaine maar mijn werk is dicht, dus van een fulltime baan naar drie weken niksen XD Helaas beperkt het wel mijn sociale contacten en hobbies waardoor ik nu thuis zit, gelukkig is het mooi weer dus kan ik wel lekker naar buiten wandelen / joggen. Ik heb iig weer tijd voor Netflix, Q en boeken, mijn huis krijgt een grote schoonmaakbeurt en hier en daar wat kleine klusjes en ik ben zowaar weer aan het Simsen (:

    Diamond Painting was vorige maand mijn nieuwe hobby en dat blijft.
    Is ook leuk. Mij heeft het persoonlijk rust. Je hebt de tijd niet meer in de gaten :)
    Ook zou ik mijn kamer nog eens een stuk moeten legen.
    Want er is nog wat rommel xD

    Ook kijk ik wat netflix en vtm go om mij toch te vermaken.
    En waarschijnlijk gaat Belgie ook lockdown.
    Dus dat betekent dat het bedrijf waar ik werk en mijn vriend gaat sluiten.
    Dat is toch wel effe wennen dan.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    https://www.berliner-philharmoniker.de/titelgeschichten/20192020/digital-concert-hall/
    Berliner philharmoniker geeft gratis toegang tot alle concerten ooit geweest!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik moet misschien maar een 7daagse try out voor disney doen. Lady en de vagebond, lion king, frozen 2.....hmmm (cat)

    Hearstone heeft me helaas nooit zo aangesprokken, turnbased geeft mij te weinig actie en adrenaline :'D Maar idd lezen en schrijven zijn perfect momenteel, niemand die je stroort 8)

    Je hebt toch veel tijd nu het vooral binnen zitten is, dus waarom niet?

    Begrijpbaar. Ik speelde zelf eerst vooral World of Warcraft via Blizzard, en kwam bij Heartstone omdat ik MTG (magic) met mensen spelen al langer leuk vind. Dus ik vind het wel wat hebben, maar het is niet het meest adrenaline gevend spel nee. xD
    En precies. Dus ik hoop dat wat meer schrijven en lezen me gaat lukken deze maand(en).


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat een heerlijk topic! Ik vind het echt leuk dat Quizlet ineens weer opleeft. Tot nu toe best nog wel veel voor school nog. Tentamens zijn toch ingepland in de wek van 6 april en ik heb werkelijk geen idee of de school nu verwacht dat we die even goed maken. Ik zit op een praktische opleiding, dus alle praktijk lessen missen we. Ik baal er wel van. Daarnaast was ik bezig om proef te lezen voor Filosofie (als jullie tijd hebben, help that girl out <3). Ik wil misschien ook weer een beetje meer tekenen. Ik heb toch zeeën van tijd haha.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik moet gewoon werken, dus de enige quarantaine waar ik kom is die op mijn werk. (cat) In mijn vrije tijd probeer ik zoveel mogelijk contact met andere mensen te voorkomen, ik lees lekker een boekje in de tuin (want het is HEERLIJK buiten) en ik trek met de hond lekker het bos is.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zou heel graag even drie weken vakantie houden, maar helaas laat mijn school alle deadlines staan en alle lessen die nodig zijn om de deadlines te halen, tja... die komen donderdag waarschijnlijk pas online. Helpt niet als er morgen al een deadline ligt, maargoed :W. Roeien met de riemen die je hebt.

    Verder ben ik wel heerlijk aan het schrijven, heb mijn boekenkast opnieuw ingericht (and I love the result :33 ) en mijn kamer zowaar een grote schoonmaak laten ondergaan. Denk dat ik dat laatste makkelijk nog een maand had uitgesteld als ik niet binnen had moeten blijven haha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.