• Je zit in Quarantaine, WAT NU? Je verveelt je al dood, sociaal zijn is je zuurstof *help* hoe overleef je dit?

    Wel bij deze kunnen we elkaar mooi ideeën en tips geven om onze tijd binnen beter door te komen. Nu moet ik zeggen dat ik zelf een fan ben van binnen blijven, maar dat ik vandaag toch echt de muren even zat was. Dus hopa, lerenjasje aan en een rondje lopen buiten -ondertussen vijf meter om mensen heen lopen en schichtig kijken- in de hoop dat mijn diabetes lichaam in een geheel thuis zou arriveren.

    Nu is het voor mij en velen met mij, een stuk veiliger als we sociaal contact vermijden en onze familie daar even aan meewerkt -mijne dus niet....- zodat we niet allemaal t loodje leggen. Ah fijn, je snapt 'm wel.

    Zelf breng ik veel van mijn tijd door op de game Overwatch, daarnaast bestaat er natuurlijk Netflix, boeken en heb ik voor het eerst in tijden weer wat gebakken.

    Dus wat doen jullie nu je zoveel mogelijk binnen moet blijven? Inspireer ons met nieuwe hobbies en draag bij aan de lijst met onderstaande tips! :3

    TIPS

    ♥KPN en ZIGGO laten klanten een maand lang gratis kijken naar Film1, waarop de hele dag speelfilms worden gedraaid. Bij beide loopt de actie tot 13 april.
    ♥VodafoneZiggo stelt de zenders uit het Kids & Comedy-pakket tijdens dezelfde periode open. Ook wordt op kanaal 13 extra uitgezonden voor kinderen. Op andere momenten wordt op diezelfde cabaret voor oudere klanten getoond.
    ♥17 maart verschijnt in Nederland bijvoorbeeld Frozen 2 op Disney+
    Schrijf een brief naar een rusthuisbewoner
    Bekijk de online expositie van het rijksmuseum!
    De Online Bibliotheek, de audioboeken in de Luisterbieb app zijn gratis te beluisteren! Download de app (ook gratis) en kies de titels uit die je interessant vindt
    Stuur voor 1,75 een kaartje naar een eenzame oudere via Omapost
    Fitchannel.com heeft hun trainingen de komende maand gratis beschikbaar gesteld voor iedereen die samen in beweging wil blijven!
    Knutsel, schrijf, teken en stuur op naar Zuyderland


    TIP VAN DE DAG
    Speel Assassin's Creed gratis oo pc, playstation en Xbox tot en met maandag 18:00

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 15:52 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Wij hebben net een sjoelbak aangeschaft, haha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    NikIaus schreef:
    Wij hebben net een sjoelbak aangeschaft, haha. [/quote

    OH! Leeeuuuk, wij hebben er ook een! 😊


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik maak een playlist zodat ik kan dansen, en heb nog wat boeken liggen. Maar ik kan het land niet meer uit, naar vrienden en familie, tenzij ik mij over de grens aanmeld als vrijwilliger (als dit meerdere maanden aanhoudt doe ik dat denk ik, maar komende week help ik in Antwerpen). Ben wel echt blij dat ik een goed excuus heb komende tijd om naar buiten te gaan. Heb al bloed gegeven voordat er echt maatregelingen waren, het was toen wel te druk daar. Ik hoop dat ondanks de lockdown mensen nog steeds bloed blijven geven.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    NikIaus schreef:
    Wij hebben net een sjoelbak aangeschaft, haha.


    Superleuk! Wij hebben er met het studentenhuis ook een, die dingen blijken enorm multifunctioneel. Drie bierkratjes links, drie bierkratjes rechts, sjoelbak op de kop en je hebt een studentikoze eettafel :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Superleuk! Wij hebben er met het studentenhuis ook een, die dingen blijken enorm multifunctioneel. Drie bierkratjes links, drie bierkratjes rechts, sjoelbak op de kop en je hebt een studentikoze eettafel :Y)


    Omg sjoelbak mishandeling D:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh pfoe dat is inderdaad wel vervelend, klinkt alsof je teveel tijd hebt in je eigen hoofd momenteel :\
    Ik wil morgen graag het spelletje stenen tijdperk online uitproberen (gisteren gespeeld als bordspel), misschien wil je meespelen als dit mogelijk is?

    Oooh, zwart met een blauwe ondertoon is vaak wel supermooi tho! En je badkamer moest vast toch een make-over hebben.... :')

    Zie het nu pas, maar leuk idee!

    Sinds donderdagavond zit ik in quarantaine dus ik verveel me behoorlijk. Geen bezoek meer, niet meer zelfstandig wandelen. Voel de muren nu al op me af komen.
    Heb wel vanavond via marktplaats een nintendo gekocht dus ik ben heeeeel benieuwd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    SPECS schreef:
    (...)

    Omg sjoelbak mishandeling D:


    Nehh, we houden allemaal enorm veel van 'm. Hij heeft al meerdere malen bewezen dat hij tafel-duty heel goed aankan c;


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Prim schreef:
    (...)
    Zie het nu pas, maar leuk idee!

    Sinds donderdagavond zit ik in quarantaine dus ik verveel me behoorlijk. Geen bezoek meer, niet meer zelfstandig wandelen. Voel de muren nu al op me af komen.
    Heb wel vanavond via marktplaats een nintendo gekocht dus ik ben heeeeel benieuwd


    Ah tof! Wel ik zit best wel vaak op Quizlet, dus als je een keer wilt spelen dan moet je me maar een berichtje sturen okay? :)
    Zou ik ook gezellig vinden! :)

    Ja snap ik wel, heb ik ook wel enigzins last van :x Welke Nintendo heb je gekocht? De Switch? :3


    You were born original, don't die as a copy.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Nehh, we houden allemaal enorm veel van 'm. Hij heeft al meerdere malen bewezen dat hij tafel-duty heel goed aankan c;


    Hopelijk word hij ook nog op de juiste manier gebruikt :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hopelijk word hij ook nog op de juiste manier gebruikt :'D


    Ghehe. Daar zorgen mijn huisgenoten maar al te graag voor. Fun fact: vijf bierkratjes is precies even hoog als het extra stukje aanrecht in de keuken, wat de perfecte hoogte creëert voor een goede wedstrijd. Iets minder fun fact: hun favoriete tijdstip is rond twaalf uur 's nachts en ik woon recht boven de keuken :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ghehe. Daar zorgen mijn huisgenoten maar al te graag voor. Fun fact: vijf bierkratjes is precies even hoog als het extra stukje aanrecht in de keuken, wat de perfecte hoogte creëert voor een goede wedstrijd. Iets minder fun fact: hun favoriete tijdstip is rond twaalf uur 's nachts en ik woon recht boven de keuken :'D


    Well, yikes. Alhoewel ik een fervente tegenstander ben van sjoelbak geweld zou deze sjoeilbak bij mij als haardvuur eindigen :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Well, yikes. Alhoewel ik een fervente tegenstander ben van sjoelbak geweld zou deze sjoeilbak bij mij als haardvuur eindigen :'D


    Gelukkig hebben wij geen kachel, maar wel een balkon waar ik hem vanaf kan gooien. Maargoed, als hij dan af en toe dienstdoet als tafel en ik ook gewoon mijn huisgenoten lief kan aankijken of ze die takkenherrie misschien kunnen laten, dan mag hij zeker wel blijven. We hebben een hele ruime hall en hij staat nu tegen de muur. Eigenlijk een soort decoratie, tot we hem weer eens gebruiken :'D Multifunctioneel, zei ik toch?

    En ook nog via de kringloop gefixt. Recyclen guys :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Gelukkig hebben wij geen kachel, maar wel een balkon waar ik hem vanaf kan gooien. Maargoed, als hij dan af en toe dienstdoet als tafel en ik ook gewoon mijn huisgenoten lief kan aankijken of ze die takkenherrie misschien kunnen laten, dan mag hij zeker wel blijven. We hebben een hele ruime hall en hij staat nu tegen de muur. Eigenlijk een soort decoratie, tot we hem weer eens gebruiken :'D Multifunctioneel, zei ik toch?

    En ook nog via de kringloop gefixt. Recyclen guys :Y)


    Dat klinkt inderdaad acceptabel en mulftifunctioneel :') misschien moeten jullie de onderkant beschilderen, is hij nog daadwerkelijk decoratief ook :'D

    RECYCLEN <3 wij hebben ook eentje voor mn broer zijn vriendin uit de kringloop gehaald...voor 2 euro! Omdat hij geen stenen had, toen voor 10 euro stenen gekocht op bol.com haha.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat klinkt inderdaad acceptabel en mulftifunctioneel :') misschien moeten jullie de onderkant beschilderen, is hij nog daadwerkelijk decoratief ook :'D

    RECYCLEN <3 wij hebben ook eentje voor mn broer zijn vriendin uit de kringloop gehaald...voor 2 euro! Omdat hij geen stenen had, toen voor 10 euro stenen gekocht op bol.com haha.


    We zijn toevallig bezig het huis een make-over te geven, dus het zou nog best eens kunnen ook... we hebben in ieder geval al twee kleuren klaarstaan. Hoewel het de vraag is hoe getalenteerd de rest van het huis is, want je moet mij dus echt geen verf in de handen drukken en hopen dat er iets moois uitkomt :'D Een muurtje sauzen dat kan ik wel, maar alles daarboven is helaas toch een vreemdsoortige toverkunst voor mij :W

    Twee euro?! Merlin's beard dat is nog eens een koopje. Mijn huisgenoten hadden hem volgens mij uiteindelijk voor iets tussen de twintig-dertig op de kop getikt- met stenen inderdaad. Maar jemig, dat is even geluk hebben!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Is videobellen misschien een optie? Zo doen ze het bij ons. Dan kun je toch vragen stellen, en zit je echt met de anderen te praten.
    En bij de meeste programma’s kun je de camera & microfoon ook uit zetten, dus de personen die niet op beeld willen hoeven dat ook niet.


    We zijn inderdaad aan het kijken hiervoor. Maar om instructies te geven is het vaak toch handiger om het op film te zetten, zodat kinderen elk moment van de dag erbij kunnen. En het gaat een beetje om contact tussen leerkracht en leerling, dus tja, dan moet ik in beeld blijven xD


    It's never gonna happen, Guys.