• ik heb sinds oktober een Switch en het leek me wel leuk om wat mensen van Q toe te voegen als vriend om samen wat spellen te spelen, zoals Mario Kart 8 Deluxe. Zeker nu (bijna) iedereen thuis zit, leek het me een leuk idee om zo onze tijd een beetje door te komen.

    Dus wil je je vriendencode hier dumpen, dan mag dat, of stuur even een pbtje met de code!

    Als er meerdere mensen zijn, kunnen we misschien een dag en tijdstip bepalen om samen te gaan racen o.i.d.

    VRIENDENCODES:
    Q username| switch username | code

    NikIaus | Broet | SW-0676-0544-6993
    FireBrick6 | R. | SW-3185-5469-0506
    Sexta | Xan | SW-4704-7902-1119

    Welke spellen:
    • Mario Kart 8 Deluxe
    • Animal Crossing: New Horizon
    • Uno
    • Brawhalla (gratis)
    • Tetris 99 (gratis)
    • ...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2020 - 20:22 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Geloof dat autocorrect je naam heeft veranderd, Broet 🙊
    Anyway, ik heb sinds november een switch maar ik weet me vriendencode niet uit mijn hoofd. Heb helaas ook geen Mario kart, maar misschien kunnen we ook andere games spelen 😊
    Zal straks mijn code posten!


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Geloof dat autocorrect je naam heeft veranderd, Broet 🙊
    Anyway, ik heb sinds november een switch maar ik weet me vriendencode niet uit mijn hoofd. Heb helaas ook geen Mario kart, maar misschien kunnen we ook andere games spelen 😊
    Zal straks mijn code posten!


    Ik ga ook even kijken welke spellen je met andere switch gebruikers kan spelen.
    Hahah, is geen autocorrect, want mijn gebruikersnaam op de switch is Broet (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    NikIaus schreef:
    (...)

    Ik ga ook even kijken welke spellen je met andere switch gebruikers kan spelen.
    Hahah, is geen autocorrect, want mijn gebruikersnaam op de switch is Broet (;


    Brawhalla is een soort gratis variant van smash bro's, die speel ik en is leuk 😄
    Ook overwatch is tof, maar dat zullen niet veel hebben hier? 🤔
    Daarnaast heb je bijvoorbeeld degrees of seperation, die heb ik maar nog niet uitgeprobeerd. Ook dauntless is gratis maar ik snap er gene jota van. Dan heb je nog uno, monopoly, etc maar die heb ik zelf niet. Even kijken op de switch straks wat ik nog meer heb 😄
    OH oops sorry, 😂 dacht serieus dat 't een typo was ivm je echte naam 🙈


    You were born original, don't die as a copy.

    Zeker een leuk idee om de tijd mee door te komen! Mijn vriendcode is SW-3185-5469-0506 en mijn accountnaam is R.

    Ik heb in elk geval Mario Kart en Animal Crossing.
    Andere games kan ik eventueel nog toevoegen zodra mijn extra geheugenkaart binnen is. (Zolang ze niet te duur zijn dan, want heb net twee prijzige games gekocht.)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 22:03 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    FireBrick6 schreef:
    Zeker een leuk idee om de tijd mee door te komen! Mijn vriendcode is SW-3185-5469-0506 en mijn accountnaam is R.

    Ik heb in elk geval Mario Kart en Animal Crossing.
    Andere games kan ik eventueel nog toevoegen zodra mijn extra geheugenkaart binnen is. (Zolang ze niet te duur zijn dan, want heb net twee prijzige games gekocht.)


    Ik heb je in de lijst gezet en ik heb je toegevoegd op de Switch!
    AC:NH kan ieder moment binnenkomen, dus dan kan ik dat ook 'samen spelen', maar Mario Kart kan ik sowieso altijd spelen (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Animal Crossing:
    ik heb in de tussentijd het eiland van 1 iemand bezocht en dat is echt wel een grappig en leuk concept - samen vissen, insecten vangen of eventueel fruit uitwisselen en gewoon het eiland verkennen en beetje ideeën opdoen wat je op je eigen eiland kan doen.
    Gezien ik gister pas begonnen ben met spelen, is mijn eiland nog niet zo heel bijzonder.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Animal Crossing:
    Ik heb mijn eilandje beschikbaar voor bezoek ^^
    Come visit me!

    [ bericht aangepast op 22 maart 2020 - 14:18 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    NikIaus schreef:
    Animal Crossing:
    Ik heb mijn eilandje beschikbaar voor bezoek ^^
    Come visit me!

    Mijn eerdere reactie was op je origineel berichtje, maar het is gelukt dus!
    En typen in de game zelf duurt lang, dus sorry als mijn reacties soms lang duurden voor ik de app erbij pakte.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2020 - 14:50 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    FireBrick6 schreef:
    (...)
    Mijn eerdere reactie was op je origineel berichtje, maar het is gelukt dus!
    En typen in de game zelf duurt lang, dus sorry als mijn reacties soms lang duurden voor ik de app erbij pakte.


    ja je moet je eiland wel 'open zetten' voor bezoekers of dus via zo'n dodo code.
    Het typen is niet heel soepel, maar ik speel atm handheld, dus kan gewoon met m'n vinger typen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik speel nu bijna alleen maar Animal Crossing: New Horizons sinds deze is uitgekomen bijna een maand geleden en ik was wel benieuwd of er in de tussentijd meer mensen zijn die het spel ook hebben aangeschaft?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nee vind animal crossing veel te duur en ik weet niet eens of ik het wel leuk zou vinden.... Heb zelf nu 6 games voor €29,31 aangeschaft in de eshop sale!
    Mario + Rabbids Kingdom, monopoly, sparkle 3 genesis, Fe, Koi Dx en Masters of Anima. Normaal €131 euro, dus ik ben wle tevreden ☺️


    You were born original, don't die as a copy.

    Het lijkt mij erg leuk om jullie als vriend erbij te krijgen, mag ik jullie toevoegen?

    SPECS schreef:
    Nee vind animal crossing veel te duur en ik weet niet eens of ik het wel leuk zou vinden.... Heb zelf nu 6 games voor €29,31 aangeschaft in de eshop sale!
    Mario + Rabbids Kingdom, monopoly, sparkle 3 genesis, Fe, Koi Dx en Masters of Anima. Normaal €131 euro, dus ik ben wle tevreden ☺️


    Ik heb al ruim 100 uur gespendeerd aan AC:NH, dus voor mij was het het geld echt waard. Ik speelde ook de DS versie, dus ik was al bekend met het spel.
    Verder heb ik met de sale alleen 'Little Nightmares' gehaald, omdat ik die al heel lang wilde spelen. Nice dat je zoveel hebt kunnen halen voor dat bedrag!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn vriendencode is: SW-1317-5856-8884
    Ik speel Animal Crossing new horizons en Mario kart! Voeg me toe als je dat leuk lijkt :)

    Turnip price is 150 op mijn eiland.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO