• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    START
    Zaterdagavond 4 januari 2020, het nieuwe jaar is aangebroken en maandag begint school weer na twee weken (kerst)vakantie: het uitgelezen moment voor een feestje. Er is geen excuus nodig voor een feestje maar voor sommigen is het wel meteen een goede mogelijkheid om aan hun goede voornemens te werken - of juist niet.
    Het feest wordt georganiseerd door Kit en zal dan ook plaatsvinden in huize Meester. Drank in overvloed, muziek en dronken tieners. Wat wil je nog meer?

    Inmiddels is het 22.00 wat betekent dat het feestje al in volle gang is maar laatkomers nog binnen komen druppelen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2020 - 17:10 ]

    THOMAS HOUSTON
    18 • Black Sheep • outfit + jeans • Kit's house with Val & Gus & Lori

          ''Nou, nou. Kom op, Lori, waarom zo verlegen? Net was je nog bereid om mij hier buiten te bespringen — wisten jullie dat Lori een exhibitionist is?'' Hij fronste lichtjes terwijl hij naar Lori keek. Hij had Lori altijd al maar iemand gevonden die om aandacht vroeg en op elke jongen dook als het even kon - walgelijk vond hij het. Wat dat betrof was Valentina gelukkig anders, al betwijfelde hij of hij het lef had gehad als Lori op hem af was gekomen. ''Dus, vertel, wie was de gelukkige?''
          ''Nope, het is mijn beurt. Je moet wachten tot de volgende ronde. En ik was niet van plan je te bespringen hoor. Het moet wel iets speciaals blijven.''
          De aandacht werd daarna naar hem verlegd door te vragen wat de gekste plek was waar hij ooit seks had gehad - waar hij wat begon te stotteren en niet meer uit zijn woorden kwam. Niet dat dat nieuw was voor hem maar vervelend vond hij het wel.
          ''Echt niet?'' Wacht, dat klonk niet spottend? Fronsend verplaatste hij zijn blik naar Gus, die zowaar begrip voor de situatie leek te hebben. ''Ach, dat kan toch? Dan was er zeker niemand die jouw tijd en moeite waard was. Maar misschien kan daar vanavond wel verandering in komen?'' Meteen voelde hij het bloed naar zijn wangen trekken en sloeg hij zijn blik wat meer neer - en natuurlijk maakte Ti het nog erger.
          ''Ik vind het wel sexy, een man die niet met de eerste de beste tussen de lakens duikt.'' Ha, zie je, Gus? Ergens kon hij dat sarcastische stemmetje in zijn hoofd wel waarderen: niet elke meid wilde een man die met alles wat los en vast zat, sliep.
          ''Ik ben het wel met Ti eens. Het kunnen niet allemaal playboys zoals jou zijn, Gus. Maar dat vind ik nou weer sexy aan een jongen!'' Thomas besloot zijn mond te houden - zoals altijd - en nam snel een aantal slokken in de hoop dat het hem beter liet voelen. Hij hoorde beter te weten.
          ''Jouw beurt voor een vraag aan Gus, kom op.''
          ''Je mag hem alles vragen, Thommieboy. Laten we eens horen wat voor duistere geheimen Gus heeft.'' Even fronste Thomas terwijl hij naar het goedje in zijn bekertje staarde, dat hij wat heen en weer draaide, nadenkend over een vraag. Zou hij gewoon.. fuck it.
          ''Wat is er zo aantrekkelijk aan meiden die met elke gast in bed duiken?'' Het was er uit voor hij erover na kon denken en dat was misschien maar goed ook - ergens had hij meteen spijt van zijn vraag maar hij kon het niet laten om naar Lori te krijgen. Hij kon haar oprecht niet uitstaan - de slet.


    NIAH SANTIAGO
    17 • The Queen • outfit • hall with Lucas & Tyler

          ''Hmh, where's the fun in that?'' De ergernis van haar kant nam toe maar ze besloot het niet te laten merken - ze wist hoe Tyler daar van genoot en dat gunde ze hem niet. Het was alleen wel jammer dat haar woorden de grijns rond zijn lippen groter leken te maken. Shit, dat was een slecht teken maar ze kon nu niet terugkrabbelen.
          ''Je hoort het, kid.'' Ze trok een wenkbrauw op toen hij op haar af kwam en zijn arm om haar schouders sloeg. Automatisch probeerde ze iets meer afstand te creëren - in hoeverre dat ging met zijn arm rond haar schouders en aangezien hij haar juist zijn kant op trok. Ondertussen keek ze nog altijd naar Lucas, die haar hand ruw van zijn schouder had geschud - vooral gecombineerd met de 'whatever'.
          ''Het zou onbeleefd zijn om een dame niet te geven waar ze voor vraagt, hmh?''
          ''Whatever. Zoek het zelf maar uit. Ik neem je niet mee naar de dokter wanneer je zijn drie SOA's overkrijgt.'' En dat deed oprecht pijn. Met een gepijnigd gezicht keek Niah hem na, tot hij tussen de mensen verdween. Moeizaam probeerde ze de brok in haar keel weg te slikken, ze haatte het oprecht dat het zoveel pijn deed maar kon hij niet begrijpen dat dit iets was tussen haar en Tyler en dat zíj dit af moest handelen? Met een boze blik keek ze omhoog naar Tyler en schudde ze afkeurend haar hoofd.
          ''Ik haat je,'' gromde ze terwijl ze zijn arm van haar schouders duwde. ''Waarom moet je altijd álles verpesten?! Heb je niks beters te doen, ofzo?'' snauwde ze kwaad. ''Duik lekker op Lori, deel haar met Gus, ofzo. Of Gio, I don't care, zolang je mij maar met rust laat.''





    Tyler Nolan Hale
    19 • The Quarterback • With Niah & Lucas @ Hall


    Zijn gezicht stond op onweer en op dit moment kon het mij alleen maar meer amuseren. ”Whatever,” zei hij. “Zoek het zelf maar uit. Ik neem je niet mee naar de dokter wanneer je zijn drie SOA’s overkrijgt.” Ik pruil lichtjes en kijk hem na, zijn laatste woorden negerend. ''Maar ik ben clean,'' zeg ik en zucht. ''Daar heb ik nog zo mijn best opgedaan.'' Ik blik naar Niah, verwachtend dat ze lacht maar niks is minder waar. In plaats daarvan heeft er een boze blik plaatsgemaakt op haar gezicht. Uh oh.
    ''Ik haat je,'' gromde ze en ik haal mijn wenkbrauw wat op. ''We weten allemaal dat dat een leugen is, love.'' zeg ik nonchalant. ''Waarom moet je altijd álles verpesten?! Heb je niks beters te doen, ofzo?'' snauwde ze toen kwaad waardoor ik licht frons. ''Duik lekker op Lori, deel haar met Gus, ofzo. Of Gio, I don't care, zolang je mij maar met rust laat.'' Ik hou mijn hoofd wat schuin en leg mijn handen op haar heupen. ''Hmh, maar die zijn niet zo interessant...'' prevel ik en zet langzaam stappen naar haar toe tot ik haar tegen de muur heb. ''En ik verpest niks, ik kijk uit voor je sinds je dat duidelijk zelf niet kan doen. Hij verdient jou niet.'' mompel ik zachtjes en sla mijn armen om haar heen. Goed, nu verdiende ik haar net zo min maar dat was op dit moment bijzaak.
    Ik verstop mijn gezicht in haar nek en zucht. ''Ik mis haar,'' mompel ik, duidelijk al een stuk opener met alle drank op, en frons even. Dat zou ik niet moeten zeggen, zeker niet omdat Niah geen idee zou hebben waar ik het over heb. ''Jou, bedoel ik.'' prevel ik dan zachtjes, alsof er niks gebeurt is. Ik druk een zachte kus in haar nek en trek mij dan weer wat terug om haar met een lome glimlach aan te kijken. ''You look beautiful tonight..'' zeg ik zachtjes en laat mijn blik kort over haar gaan.


    El Diablo.

    NIAH SANTIAGO
    17 • The Queen • outfit • hall with Tyler

          ''Maar ik ben clean, daar heb ik nog zo mijn best opgedaan.'' Eerlijk gezegd had Niah niet eens door dat het als grapje was bedoeld - het kon haar ook niets schelen. Tyler was letterlijk een mannelijke slet en hij had ook bewezen tijdens hun relatie dat hij niet trouw kon zijn.
          ''We weten allemaal dat dat een leugen is, love.''[/i] Misschien moest Tyler maar blij zijn dat ze al zoveel alcohol op had dat ze zich focuste op wat ze hem wilde vertellen - in plaats van nu boos te worden om zijn nonchalante gedrag. Ze zou het later dan ook aan de alcohol wijten dat ze zijn handen niet weg sloeg.
          ''Hmh, maar die zijn niet zo interessant... En ik verpest niks, ik kijk uit voor je sinds je dat duidelijk zelf niet kan doen. Hij verdient jou niet.'' Ze fronste lichtjes toen ze door had dat ze met haar rug tegen de muur stond. Het voelde een beetje aan als een deja vu aangezien ze tot voor kort ook zo met Lucas hier stond, op praktisch dezelfde plek. Nog altijd protesteerde ze niet, benieuwd naar wat hij te zeggen had en misschien ook wel wat overdonderd door zijn aanrakingen en de 'complimentjes'.
          ''Ik mis haar. Jou, bedoel ik.'' Een rilling trok door haar ruggengraat bij het voelen van zijn lippen in haar nek en de haartjes in haar nek kwamen ook overeind. Fuck, waarom had hij dat effect nog op haar? Het was fucking oneerlijk.
          ''You look beautiful tonight..'' Een sarcastische lach rolde over haar lippen en ze schudde haar hoofd, eindelijk haar tong teruggevonden.
          ''Wie mis je?'' vroeg ze sarcastisch terwijl ze zijn gezicht bestudeerde. ''En zeg niet mij, anders verspreek je je niet eerst.'' Ze schudde haar hoofd eens en legde haar handen op zijn armen. ''Alsof jij wel zo goed voor me bent.''





    Tyler Nolan Hale
    19 • The Quarterback • With Niah & Lucas @ Hall


    Een sarcastische lach rolde over haar lippen na mijn laatste woorden en ik hou mijn hoofd wat schuin. ''Wie mis je?'' vroeg ze sarcastisch terwijl ze mijn gezicht bestudeerde. ''En zeg niet mij, anders verspreek je je niet eerst.'' Mijn glimlach wordt wat zwakker tot mijn hele gezicht vervalt, en ik vervolgens weg kijk. Ik blijf voor een kort moment stil. Ik moet haar hier niet mee lastigvallen denk ik zo, haar bui is al niet geweldig. Dan moet mijn sad life story daar ook nog bij? Niemand heeft daar om gevraagd. Daarom schud ik mijn hoofd en weet met wat moeite weer een glimlach op mijn gezicht te vormen. ''Het maakt niet uit,'' zeg ik en bijt kort op mijn lip. ''It's a party.'' lach ik vervolgens en druk een zachte kus op haar wang.
    ''Alsof jij wel zo goed voor me bent.'' Ik haal lichtjes mijn schouders op. ''Dat ligt eraan hoe je het bedoelt..'' begin ik zachtjes. ''Je weet dat ik heel goed voor je kan zijn.'' plaag ik vervolgens. Kijk, als ik doe alsof ik niks heb gezegd vergeet ik het vanzelf. Ik weet sowieso niet waarom het over mijn lippen was gerold, sinds tot nu toe alleen Kit het verder wist. Met een kleine speelse glimlach op mijn lippen kijk ik haar aan. ''Grapje.'' zeg ik en knijp zachtjes met mijn handen in haar zij.Ik zucht en omhels haar weer, terwijl mijn lippen zachtjes op haar nek terecht komen. ''I missed you tho,'' mompel ik. ''Dat is niet gelogen.'' Met mijn ene hand laat ik langzaam mijn vingers over haar rug gaan.


    El Diablo.

    NIAH SANTIAGO
    17 • The Queen • outfit • hall with Tyler

          Niah had nauwelijks door dat zijn gezicht betrok door haar vraag. Even was het stil - iets wat ze van Tyler niet gewend was. Waarschijnlijk probeerde hij gewoon te bedenken hoe hij zich hier uit kon lullen.
          ''Het maakt niet uit. It's a party.'' Ze fronste opnieuw en keek hem nog altijd aan, te verbaasd om de kus op haar wang af te slaan.
          ''Dat ligt eraan hoe je het bedoelt.. Je weet dat ik heel goed voor je kan zijn.'' Ze rolde met haar ogen en keek hem vervolgens geïrriteerd aan. Ja, natuurlijk, als hij ondertussen maar andere meiden kon nemen dan was het allemaal goed.
          ''Grapje. I missed you tho. Dat is niet gelogen.'' Zacht beet ze op haar lip bij het gevoel van zijn lippen in haar nek en zijn vingers over haar rug. Automatisch sloot ze haar ogen en zuchtte ze diep.
          ''Tyler,'' begon ze terwijl ze wat fronste. ''Je zegt dat je me mist terwijl je aan een ander denkt?'' Het kwam er veel minder sarcastisch en bot uit dan de bedoeling was geweest - zijn aanrakingen deden dat gewoon met haar.
          ''Ja, je was goed voor me, ja. Als je niet met andere meiden bezig was.'' Ze legde haar handen op zijn onderarmen in een poging die van zich af te duwen - al deed ze dat toch niet en liet ze daar haar handen gewoon liggen.
          ''Ty, niet doen.'' bracht ze uiteindelijk zachter uit. ''Ik ben niet je speeltje, je kan niet altijd naar me toe komen als je er zin in hebt en me dan maar weer dumpen. Ik heb ook gevoelens.''





    Tyler Nolan Hale
    19 • The Quarterback • With Niah & Lucas @ Hall


    ''Tyler,'' begon ze, de toon van haar stem al heel anders dan enkele minuten geleden. ''Je zegt dat je me mist terwijl je aan een ander denkt?'' Ik trek me weer wat terug om haar aan te kijken en weer valt de glimlach langzaam van mijn gezicht. ''Nee, zo zit het niet, echt..'' mompel ik voor ik er erg in heb. Veel moeite om er een verdere verklaring aan vast te maken doe ik echter niet. ''Ja, je was goed voor me, ja. Als je niet met andere meiden bezig was.'' Ik voel haar handen op mijn onderarmen en ik kijk ernaar. Ik blijf stil, hier kan ik niks tegen zeggen gezien het helemaal waar was.
    ''Ty, niet doen.'' bracht ze uiteindelijk zachter uit. ''Ik ben niet je speeltje, je kan niet altijd naar me toe komen als je er zin in hebt en me dan maar weer dumpen. Ik heb ook gevoelens.'' langzaam kijk ik op naar haar als is de lach nog altijd niet terug. ''Weet ik..'' zeg ik zachtjes en met mijn pink duw ik zachtjes een lok uit haar gezicht. ''Maar jij bent de enige waar ik echt bij terecht kan, dat kan ik van de rest niet zeggen.'' prevel ik zachtjes. Een zucht rolt over mijn lippen en ik schud mijn hoofd. ''Ik krijg je niet uit mijn hoofd darling.. Altijd zo lief voor me.'' Ik leun wat naar haar toe tot mijn gezicht enkele centimeters van de hare is verwijderd. ''Let me return the favor...'' Ik druk een zachte kus op haar mondhoek en glimlach lichtjes. ''I'll stay.''


    El Diablo.


    Roxy Madison
    The flower that blossoms late, is often the most beautiful


    Eigenlijk vond ze het best fijn, zo naast Izak op het gras. Het voelde veel veiliger dan ze verwacht had. Ze had zelfs niet gebloosd toen hij dichterbij was geschoven, hoe weinig ook. Al kon dat ook liggen aan het feit dat ze langzaamaan overal kippenvel kreeg van de kou.
          ”Nou ja, je kan nog wel iets zien... als je je goed concentreert,” zei Izak. Roxy legde zich nog wat beter naast zich en tuurde naar de lucht. Alleen ontbrak haar net die concentratie. Misschien moest ze het flesje bier toch maar subtiel laten staan. Ze schakelde snel over naar een ander onderwerp.
          ”Oh ja,” zei Izak weinig enthousiast. Roxy had al spijt van haar vraag en wilde net zeggen dat hij het moest laten vallen, toen hij toch verder ging. “Hij is overleden. Mijn vader geloofde dat je na je dood terug komt als een ster. Dat je dan vanuit daar neer kijkt over de wereld en dat is waarom er telkens wel weer een nieuwe ster kan worden ontdekt.”
          Roxy kwam ook overeind en glimlachte zwakjes. Ze vond het eerlijk een beetje gek dat iemand daar in geloofde in deze moderne tijden, maar sprak dat maar niet uit. Ze was wat trager en misschien zelfs naïever door de alcohol, maar niet ongevoelig. “Wat mooi,” zei ze dan maar, waarna ze automatisch toch een slok van het bier nam.
          ”Ik,ehm,” twijfelde ze even. “Ik heb het eigenlijk toch echt wat koud. Kunnen we toch terug naar binnen gaan? Of mijn jas zoeken?”
    outfit      -      met Izak      -      buiten



    Lucas Houston
    the difference between winning and losing is most often... not quitting.

    outfit      -      met Niah & Ty      -      Hallway


    De fles was nog maar voor een vierde vol geweest en nu had Lucas het helemaal leeggedronken. Het hielp niet echt, hij voelde zich nog altijd boos en zelfs gekwetst. Humeurig keilde hij het ding op het aanrecht, waarbij hij maar net geen strike scoorde met de andere flessen en glazen. Het kon hem niet echt schelen, ook.
          Hij liep de dansvloer op en groette wat vrienden, maar had geen zin meer om te blijven plakken. Tylers opmerking over Thomas spookte nog in zijn gedachten, maar slechts op de achtergrond. Hij twijfelde nog even en besloot toen maar gewoon naar huis te gaan. Na een lange wandeling, dat wel, zodat hij zeker was dat zijn vader diep in slaap lag.
          Wat hem nog heel even tegenhield, was echter dat hij dan weer voorbij Niah en Tyler moest. Hij bleef nog even wat in de mensenmassa staan, zuchtte eens en liep toen min of meer recht naar de deur.
          Zodra hij zicht kreeg op de twee, betrok Lucas’ gezicht nog meer. Ze stonden dichter bij elkaar dan hij ze had achtergelaten, bijna op dezelfde manier als hij eerder had gedaan. Het leek er niet op alsof Niah het erg vond ook niet, waardoor Lucas zich nu naast boos en gekwetst, ook nog eens dom voelde. Zijn ego kreeg een tweede gemene knauw.
          Hij hoorde wel nog ongeveer wat Taylor zei en kon een sarcastische lach niet inhouden. Hoofdschuddend wrong hij zich langs het koppeltje, zonder hen verder een blik te gunnen.


    [ bericht aangepast op 26 april 2020 - 15:04 ]


    Mhm?

    NIAH SANTIAGO
    17 • The Queen • outfit • hall with Tyler

          ''Nee, zo zit het niet, echt..'' Niah fronste aangezien ze werkelijk geen hout meer van snapte - al besloot ze verder te gaan met hetgeen ze wilde zeggen. Ja, hij was goed voor haar en dat deel van hem miste ze wel. Maar het deel dat ze hem weer betrapte als hij vreemd ging? Dat niet.
          ''Weet ik.. Maar jij bent de enige waar ik echt bij terecht kan, dat kan ik van de rest niet zeggen.'' Zacht duwde ze haar tanden in haar onderlip terwijl ze naar hem keek. Fuck, wat moest ze hier dan mee doen? Hij had zelf de keuze gemaakt: die fucking meiden over haar, en nu had hij spijt?
          ''Ik krijg je niet uit mijn hoofd darling.. Altijd zo lief voor me. Let me return the favor... I'll stay.'' Tot nog toe bleef ze hem aankijken maar ze wendde haar blik dan toch af toen ze een sarcastisch lachje hoorde. Lucas. What the fuck deed hij nu weer hier? Voor even staarde ze naar hem, de twee opties overwegend. Lucas die haar meteen kwetste met zijn opmerking over Tyler; of toegeven aan Tyler en kijken hoe lang hij het deze keer vol kon houden. Of geen van beide, misschien was dat nog wel de beste optie ook.
          ''Lucas,'' begon ze dan toch terwijl ze Tyler weer iets van zich af probeerde te duwen. Alsof zijn aanwezigheid haar deed beseffen hoe dichtbij Tyler eigenlijk stond en dat ze ergens ook gewoon kwaad op Lucas was. ''Wat is er nu weer?'' kwam er dan ook wat geërgerd uit. ''Volgens mij zei je net zelf dat ik het maar moest uitzoeken,'' En dan kwam hij nu langslopen om zo'n geluid te maken?
          ''Echt, jongens, fuck off. Stelletje klootzakken. Duik anders met elkaar in bed, jullie passen precies bij elkaar.'' Ze duwde Tyler deze keer harder achteruit en liep meteen richting de keuken. Als ze ergens geen zin in had dan was het wel dit haantjesgedrag waarbij ze zich meer een voorwerp dan een mens voelde.





    Tyler Nolan Hale
    19 • The Quarterback • With Niah & Lucas @ Hall


    Ik wachtte op haar antwoord maar in plaats daarvan hoorde ik een sarcastisch lachje dat duidelijk niet van haar kwam. Een diepe zucht rolt over mijn lippen wanneer Niah me wat weg duwde. ''Lucas. Wat is er nu weer?'' kwam er wat geërgerd van Niahs kant. Iets waardoor er al snel weer een tevreden grijns op mijn gezicht plaats neemt. That's my girl. ''Volgens mij zei je net zelf dat ik het maar moest uitzoeken,'' Ik knik lichtjes en kijk geamuseerd naar Lucas.
    ''Echt, jongens, fuck off. Stelletje klootzakken. Duik anders met elkaar in bed, jullie passen precies bij elkaar.'' En die had ik dan weer niet verwacht. Ze duwde mij harder weg en ik kijk toe hoe ze wegloopt.
    Ik leun met mijn hoofd tegen de muur en schud mijn hoofd terwijl ik langzaam naar Lucas kijk. ''Weet je... Jij en je broertje hebben niet veel met elkaar gemeen.'' begin ik en stap langzaam op hem af. ''Maar wat jullie in elk geval met elkaar gemeen hebben... Jullie verpesten altijd de pret zodra je de kamer in loopt.'' Ik lach koeltjes en haal dan mijn schouders op. ''Het zit zeker in de familie.'' eindig ik en stoot met mijn schouder tegen hem aan als ik langs hem loop.
    Bij de deur draai ik me om. ''Oh, just so you know.'' zeg ik dan en lach zachtjes. ''Je bent niet mijn type.'' grijns ik, doelend op Niah's laatste opmerking. ''Geen rare ideeën krijgen nu.'' met die woorden loop ik door en kom uiteindelijk uit in de maar wat drukke woonkamer. Na wat rondvragen wordt ik naar de keuken geleid en zie Niah daar. Ik zucht en schenk voor ons beide een drankje in, waarna ik mijn hand op haar schouder leg. ''Sorry,'' mompel ik en hou de beker aan haar voor. ''Ik wou je niet boos maken net.''


    El Diablo.

    Augustus Fisher

    Augustus moest behoorlijk zijn best doen zijn gezicht in de plooi te houden bij het zien van de blik die hij van Valentina toegeworpen kreeg. Haar ijzige kijkers leken net twee zilveren kogels die hem konden en voornamelijk wilden afschieten.
          'Ik vind het wel sexy, een man die niet met de eerste de beste tussen de lakens duikt.' Hij kreeg nog een veelbetekenende blik toegeworpen van Valentina, als antwoord tuitte hij zijn lippen wat en haalde nonchalant zijn schouders op. Zijn blik had hij intussen in Thomas' richting laten afdwalen. Net op tijd om op te vangen dat diens ogen wat leken op te lichten, haast triomfantelijk. Augustus kneep zijn ogen wat samen en zijn meestal altijd aanwezige, iet wat arrogante grijns verdween en werd een rechte streep. 'Jouw beurt voor een vraag aan Gus, kom op.' Hij keek met een opgetrokken wenkbrauw afwachtend neer op Thomas, hij was benieuwd met wat voor iets saais de jongen aan zou komen zetten. Vast iets in de richting van "wie is je favoriete Super Smash Bros figuur", of zoiets.
          'Ik ben het wel met Ti eens. Het kunnen niet allemaal playboys zoals jou zijn, Gus. Maar dat vind ik nou weer sexy aan een jongen!' Zijdelings keek hij naar Lori en daar kwam die welbekende scheve grijns alweer tevoorschijn. 'Je mag hem alles vragen, Thommieboy. Laten we eens horen wat voor duistere geheimen Gus heeft.'
          'Doe je best maar om iets te bedenken wat je nog niet over mij weet — ik ben een behoorlijk open boek, al zeg ik het zelf.'
          'Wat is er zo aantrekkelijk aan meiden die met elke gast in bed duiken?' Augustus had nog wat meer tegen Thomas willen zeggen, een verkapte belediging of twee, maar deze woorden snoerden hem voor een aantal tellen succesvol de mond. Strak keek hij de jongen aan en een ijzige stilte viel in het groepje. Toen Augustus opmerkte dat Thomas zijn blik verplaatst had richting Lori, vertrok zijn gezicht wat en zich onbewust wat breder makend, ging hij half voor zijn beste vriendin staan. Kort sloeg hij zijn ogen op naar Valentina, alsof hij haar wilde waarschuwen dat het niet lang meer zou duren voordat hij de kneus serieus wat aan zou doen. In zijn hoofd had hij intussen tot tien lopen tellen. Eenmaal bij tien aangekomen, sloot hij zijn ogen kort en wanneer hij ze weer opende toverde hij een grimas op zijn gezicht.
          'Hoewel ik ten eerste moet zeggen dat ik denk dat jouw perspectief wat... gekleurd is–' sprak Augustus nonchalant, Thomas strak in de ogen kijkend, een celibaat iemand als hij vond iemand die elke week seks had zeker al een seksverslaafde, 'is mijn antwoord vrij simpel. Die weten tenminste wat ze doen, ik kan je verzekeren dat dat de ervaring plezieriger maakt.' Grijnzend nam hij een slok uit zijn eigen bekertje en met een schuin oog zag hij tevreden dat Thomas' bekertje aan de lege kant begon te raken. Op dit tempo hing een nerdje als hij binnen dit uur nog wel boven de pot. Eens zien of hij dat newfound zelfvertrouwen dan ook nog had.


    Satisfaction feels like a distant memory.
    🚬
    19 — Stoner — Lori, Valentina & Thomas



    I just caught the wave in your eyes

    Heathcliff Evans

    Heathcliff zag hoe Sam haar wijsvinger opstak, wees ze naar het plafond? Hij fronsde en verplaatste zijn blik richting het plafond, waar hij... niks bijzonders zag. Zijn frons werd nog wat dieper en met toegeknepen ogen probeerde hij nog wat meer gefocust uit te vogelen waar ze naar stond te wijzen. Hij kon echter niks ontdekken en met een vragende blik richtte hij zijn ogen weer op Sam — althans, dat was de be bedoeling geweest, maar de blauwharige leek in rook te zijn opgegaan. Heathcliff wist dat ze een bijzonder meisje was, maar hij had niet achter haar gezocht dat ze in haar vrije tijd Houdini 2.0 was.
          'Neeee,' hoorde hij ondertussen Tessa's lachend antwoorden op zijn vraag of ze stomdronken wilde worden, haar hik ontging hem niet. Om één of andere reden vond zijn dronken kop dat hilarisch en hij kreeg een soort onbeheersbare mengeling tussen een lach en giechelbui. Dit zorgde ervoor dat hij zelf hard moest hikken en dat was ook de enige reden dat hij weer abrupt stopte met lachen.
          'Zeg, jullie lijken het wel erg naar jullie zin te hebben. Wat voor magisch toverdrankje hebben jullie daarvoor gedronken? Daar zou ik ook wel wat van kunnen gebruiken.' Heathcliff had een geschrokken kreet willen uit slaken, maar in plaats daarvan kwam er een luid hikgeluid uit zijn mond, het had wat weg van een kikker. Hij had zich omgedraaid en met grote, wazige ogen keek hij Sam aan, die zo mogelijk nog groter werden bij haar aanblik. Maar hoe... ze was net nog... huh? Ging er door zijn hoofd.
          'Magisch toverdrankje?' Hij grinnikte en schudde zijn hoofd. 'Zoiets bestaat toch helemaal niet, gekkie.' Samenzwerend boog hij wat dichter naar haar toe, terwijl hij haar gebiologeerd aan bleef staren. 'Maar... we hebben wel een geheimpje — toch Tessa?' Abrupt veerde hij terug en keek Tessa vrolijk aan, die nog half aan hem hing. Met een domme grijns keek hij haar geheimzinnig aan en hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Ja, het was zo... cool.' Hij stak zijn wijsvinger uit in Sams richting, en drukte deze tegen haar lippen. 'Tegen niemand zeggen maar—' hij boog weer naar haar toe, '—Kit heeft een geheime kelder.' Opnieuw hikte hij en een grote blos vormde zich op zijn wangen. Als een God's geschenk kreeg hij precies op dat moment een rood bekertje van Sam overhandigd. Verbaasd keek hij haar aan terwijl hij nieuwsgierig probeerde de geur van de inhoud op te snuiven, er kwam hem echter geen brandende geur van alcohol tegemoet. Desondanks nam hij een enthousiaste teug na zijn schouders opgehaald te hebben, hierbij gooide hij de helft van de inhoud van het bekertje over zichzelf heen, maar dat gegeven leek volledig langs hem heen te gaan.
          'Ohmygod Sam, je bent een held.'
          'Oh, nu ben ik mijn eigen drankje vergeten. Fantastisch.’
          'We kunnen anders wel meelopen om wat te halen? Ik denk niet dat blijven dansen nog echt een succes gaat worden.' Het gesprek had hij eigenlijk vrijwel gemist en verward keek hij heen en weer tussen de twee dames, toen hij Tessa's zijdelingse blik zag.
          'Wat? Een avontuur? Ik doe mee!'


    Go to the party they said. It will be fun they said.

    18 — Wallflower — Tessa & Sam & Kit


    [ bericht aangepast op 27 april 2020 - 1:07 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Sam Reyes

    18 ━ At the party ━ Heath & Tessa ━ outfit


    Het laatste wat Sam wel zou verwachten was de reactie van Tessa, of misschien ook niet gezien ze duidelijk dronken was. Wat verbaasd hield ze haar lege hand nog in de lucht waar nog de aanwezigheid van een beker was. Die viel echter weer abrupt naar beneden toen ze eerst Tessa hoorde hikken en vervolgens ook Heath. Ze moest haast wel lachen bij het horen van de geluid van de hik, die zelfs boven het geluid van de muziek uitkwam. Heath keek haar met grote ogen en een verwarde blik aan, waardoor haar lach weer afzwakte en ze hem met een verwarde frons aankeek. Wat gebeurde er allemaal? Ze begreep er niks meer van. Ze knipperde wat schaapachtig naar Heath, die er zeker van leek te zijn dat er absoluut geen toverdrankjes bestonden. Haar frons werd alleen maar groter naarmate ze meer uit het mond van Heath hoorde. Jep, ze waren compleet dronken. Ze zag al aankomen dat hij het ‘geheim’ van zojuist zou verklappen en pas toen klikte het allemaal. Haar frons maakte plaats voor opgetrokken wenkbrauwen toen ze de wijsvinger van Heath op haar lippen voelde. Even keek ze Tessa met een semi hulpeloze blik aan.
    'Tegen niemand zeggen maar— Kit heeft een geheime kelder.'
    Aha. Dat was het dus. Sam kon haar gezicht niet langer in plooi houden en moest proesten door het waanzinnige gedrag van Heath. ‘’Laat me raden, een geheimzinnige kelder vol met kostbare drank?’’ Ze schudde haar hoofd bij de gedachte dat ze de helft van de kelder hadden leeggedronken, maar twijfelde toen of dat wel echt het geval was. Waarschijnlijk niet, want daar zouden Kit’s ouders niet blij mee zijn. ‘’Geen zorgen, ik ga je niet nog meer vergiftigen dan dat je al bent.’’ Stelde ze Heath gerust wanneer ze hem zag snuiven aan het bekertje.’’Oh jee.’’ De helft van de inhoud van het bekertje eindigde op de blouse van Heath, maar goed dat het water was. Het leek hem echter helemaal niks te schelen. Wauw, zo een houding kon ze ook wel overnemen.
    Sam kondigde wat mompelend aan dat ze haar eigen drankje was vergeten waarop Tessa voorstelde dat ze weer terug naar de keuken liepen. De reacties tussen de twee leek alsof er een leeftijdsverschil van twintig jaar was. Heath meer een klein, veel te enthousiast kindje en Tessa daarentegen wist op een of andere manier, toch nog deels hoe ze als negentienjarige moest functioneren. Sam knikte en dacht dat het voor beide beter was om niet langer meer aanwezig te zijn op de dansvloer. Ze pakte beide handen van Tessa en Heath en stapelde ze op elkaar. ‘’Jullie — houden elkaars hand vast-’’ Begon ze alsof ze tegen kleuterkindjes praatte en pakte vervolgens de andere vrije hand van Heath vast. ‘’-en jij die van mij.’’ Kondigde ze aan voordat ze haar rug omdraaide om zo met zijn drie naar de keuken te paraderen. Sam moest tegen wat schouders aanbotsen om langs de menigte te kunnen maar het scheelde haar weinig.
    ‘’Nope, verkeerde kant.’’ Zei ze abrupt toen ze Tyler zag staan in de keuken, dit keer met Niah. Wauw, ze had er geen woorden meer voor. Hoewel ze dolgraag een streek wilde uithalen om Tyler terug te pakken, leek dit niet het juiste moment. Ten eerste, omdat hij het zou aanzien komen. Ten tweede, had Sam twee verantwoordelijkheden vast aan haar handen. Sam maakte een J-bocht en liep rechtstreeks door naar de dranktafel waar ze eindelijk tot halt kwam. ‘’Pfoe, wat een missie.’’

    Valentina Griffin
    18 — 'girlfriend' — @ party, outside w/ Thomas & Lori & Gus

    Lori mengde zich in het gesprek door te zeggen dat zij het ook wel sexy vond als een jongen niet met iedereen het bed in dook, maar Ti moest haar even niet aankijken. Ze wilde al in lachen uitbarsten, maar dat leek haar niet zo handig. Zeker niet nu. Ze speelde het al een tijdlang zo goed en ze wilde het afmaken, ook al hield dat in dat ze zich nog even moest gedragen en Thomas moest laten geloven dat ze hem werkelijk leuk vond. Alles wat ze zei was een grote leugen, maar dat hoefde hij nog niet te weten.
          'Je mag hem alles vragen, Thommieboy. Laten we eens horen wat voor duistere geheimen Gus heeft,' reageerde Lori en Ti grijnsde en keek Augustus aan.
          'Bereid je maar voor, Gus,' zei ze uitdagend en ze wiebelde met haar wenkbrauwen. De vraag die hij zou krijgen zou waarschijnlijk niet dieper gaan dan vragen naar zijn favoriete meisjesnaam of lievelingskleur, maar toch. Ze moest het vol zien te houden.
          'Doe je best maar om iets te bedenken wat je nog niet over mij weet — ik ben een behoorlijk open boek, al zeg ik het zelf,' dekte Augustus zich in.
          'Wat is er zo aantrekkelijk aan meiden die met elke gast in bed duiken?' Deze vraag had ervoor gezorgd dat zowel Lori, Gus als Ti even stil leken te vallen. Daarna kon Ti het toch niet laten te lachen, zeker toen Augustus haar kant op keek en deze keer de dodelijke blik terug leek te geven. Het mocht ook wel een keer, misschien, want Ti had hem de laatste weken al tientallen keren willen vermoorden. Ook keek Ti even naar Lori. Het was vrij duidelijk over wie die vraag onder anderen leek te gaan.
          'Hoewel ik ten eerste moet zeggen dat ik denk dat jouw perspectief wat... gekleurd is, is mijn antwoord vrij simpel. Die weten tenminste wat ze doen, ik kan je verzekeren dat de ervaring plezieriger maakt.'
          Oof. Ouch. Below the belt.
          Valentina hield haar mond nog even wijselijk dicht en liet haar ogen tussen het drietal glijden. Ze focuste zich voornamelijk op Thomas, die nu toch weer leek te wankelen. Niet fysiek, maar mentaal. Zoals zo vaak.
          'En met die wijsheid sluiten wij dit spelletje af,' verbrak ze de stilte toen. Ze sloeg haar drankje achterover en keek vrolijk naar de drie tegenover zich. 'Thomas, wil jij zo nog wat drankjes halen?' vroeg ze toen ze zich naar haar zogenaamde vriendje draaide. 'Ik wil Gus even spreken.' Ze drukte en kusje op Thomas' wang, in de hoop dat dat genoeg was om hem weer even af te leiden van alles wat er door Gus gezegd was, ook al was zij het met hem eens. Over het mannelijke geslacht dan. Ervaring hielp heel erg mee. Ze drukte haar glas in Thomas' handen en gaf hem een klein duwtje richting de dranktafel. Toen hij eenmaal buiten gehoorafstand was, draaide Ti haar hoofd naar Gus toe en ze gaf hem een mep tegen zijn arm aan. 'Klootzak,' siste ze, maar uiteindelijk kon ze haar gegrinnik niet inhouden en checkte of Thomas niet in de buurt was. 'Gelukkig heeft hij een vriendin om zich beter te voelen.' Ti knipperde een paar keer onschuldig met haar ogen, maar schudde haar hoofd toen. 'Nog maar even volhouden, en dan heb ik gewonnen, Fisher.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Izak Konstantyn Tomaszewski


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*

    The Ice Prince | Captain of the swimteam | 18 years | At the party | With Roxy

    “Wat mooi,” zei Roxy, nadat Izak haar had verteld over zijn vader, Izak slikte waarna hij een hele grote slok van zijn biertje nam. Hij wist niet echt wat hij met de reactie van Roxy moest en hoewel de jongedame het vast goed bedoelde, maar het was net niks. Hij vertelde haar iets wat best persoonlijk was en Roxy gaf hem slechts twee woorden terug, wat Izak ergens best een beetje stak. De beste manier om deze afgang weg te laten vagen was dan natuurlijk zijn biertje verder drinken, zijn flesje was dan ook al snel weer leeg. Izak legde het flesje naast zich neer en pakte het derde en laatste flesjes uit het gras. 'Bedankt voor het luisteren,' zei Izak met een lichtelijk geïrriteerde ondertoon terwijl hij even half liefkozend op Roxy haar knie klopte alsof hij haar werkelijk dankbaar was.
    ”Ik,ehm,” begon Roxy vervolgens. “Ik heb het eigenlijk toch echt wat koud. Kunnen we toch terug naar binnen gaan? Of mijn jas zoeken?” Izak duwde zichzelf langzaam weer omhoog, wat gezien de hoeveelheid alcohol in zijn bloed die geheel soepel ging. De eerste keer wist hij zichzelf weer op de grond te laten vallen, maar de tweede keer kwam hij toch overeind. 'Je hebt gelijk,' zei Izak snel. 'Het is inderdaad tijd om naar binnen te gaan, ik heb een bieropener voor mijn bier nodig.'
    Izak sloeg zijn armen lichtelijk demonstratief over elkaar, hij wou niet direct ruzie zoeken met Roxy, maar hij was misschien wel een beetje op zijn teentjes getrapt door haar antwoord. Het was niet alsof Izak er aan iedereen uitgooide wat er met zijn vader was gebeurd en zelf al had hij amper wat gezegd ze had best wat beter mogen reageren. 'Kom ik heb het koud.' zei Izak toen het hem niet snel genoeg ging.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.






    Tessa Mae Sandler

    "I’m not the jealous type, but what’s mine is mine.
    End of story."

    • 19 • Cheerleader • Party • w/ Heathcliff & Kit • Outfit •

          "Maar... we hebben wel een geheimpje — toch Tessa?"
    Heel even fronste Tessa, maar zodra ze terug door had waar Heath op doelde knikte ze instemmend. Vaag stond haar nog bij dat ze Kit beloofd hadden hier niks over te zeggen tegen de andere, maar de brunette leek het geen kwaad te kunnen mocht Sam het horen — ze betwijfelde het namelijk of die meteen de kelder in zou duiken om aan de dure voorraad te drank te raken — en dus liet Tessa haar beste vriend zijn gang gaan, terwijl deze op een komische wijze over hun gedeelde geheimpje vertelde.
          "Mijn god, Heath," lachte Tessa, bij het zien van een guts water dat over zijn shirt heen ging, in plaats van zijn mond in. "Drinken hoort achter je lip, niet ervoor." Grinnikende deed ze een waardeloze poging om wat water weg te vegen, waardoor ze de natte vlek alleen maar erger maakte. "Oh," zuchtte ze vervolgens — haar lippen iets op elkaar geperst terwijl ze met haar hoofd schudden. "Dit maakt het niet beter."
          "Wat? Een avontuur? Ik doe mee!"
    Opnieuw moest Tessa lachen, werd ze eveneens bestookt met een opkomende lachbui en keek ze bijna hulpeloos in de richting van Sam. Als de brunette nu in een lachstuip terecht ging komen, dan konden ze haar van de dansvloer af dragen — dat overleefde ze nooit, en haar blaas waarschijnlijk ook niet.
          "Jullie — houden elkaars hand vast-" begon Sam, terwijl ze van zowel Heath als Tessa een hand beetpakte en die in elkaar legde. Zachtjes kneep de brunette een keer in Heath's hand en keek ze schuins een keer naar hem op. De dronken uitdrukking op zijn gezicht liet Tessa zacht op haar onderlip bijten. Hij had het echt flink te pakken. "-en jij die van mij."
          Na deze woorden loodste Sam hun drieën met een omweg naar de keuken. Onderweg vervloekte Tessa zacht de hoge hakken die ze aan had, waardoor ze nu nog meer leek te zwalken en struikelen dan ze vermoedelijk anders had gedaan. Hier en daar ving ze een glimp op van een bekende, maar al had ze iemand aan willen houden voor een dronken babbel, dan zorgde Sam er wel voor dat ze eerst op een rustiger plekje stonden.
          "Pfoe, wat een missie."
    Tessa grinnikte even, liet Heath ondertussen los en plaatste haar bekertje op de dranktafel eens ze het laatste beetje water veilig achterover gegoten had. "Dankje Sam, ik denk niet dat het zonder jouw hulp gelukt was om zonder kleerscheuren hier te komen." Opnieuw gleed haar blik naar haar beste vriend en besloot de brunette dat het voor beide beter was het komende uur enkel en alleen fris of water te drinken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'