• The Shooter
    Damaged people are dangerous, they know how to make hell feel like home

    3 februari 2020 - Het gegil klonk als muziek in zijn oren terwijl hij langzaam door de gang voortbewoog. Onbedoeld stapte hij in een roodgekleurde plas, waardoor hij rode voetstappen achter liet. Het deerde hem niet, als hij eerlijk moest zijn dan gaf het enkel een grotere kick. Enerzijds voelde het alsof hij door een glazen bol naar de wereld keek op het moment, alsof hij hier niet echt was. Misschien zelfs alsof hij thuis achter zijn PlayStation zat en daar Call of Duty aan had gezet. Maar dat was niet zo. Hij bevond zich niet thuis in zijn kamer en in zijn handen had hij geen controller maar een semi automatisch wapen. Het voelde zwaar en licht tegelijkertijd terwijl hij zich voortbewoog, langzaam, op zoek naar zijn volgende doel.

    I tell myself I don't need anyone but the truth is nobody needs me

    DISCLAIMER
    Let op, in deze rpg komen gevoelige onderwerpen aan bod, dit kan niet voor iedereen geschikt zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan pesten maar ook de heftige shooting die we uit zullen schrijven. Mocht je problemen hebben met één van deze onderwerpen of hebben deze een negatief effect op je, zorg ervoor dat je altijd met iemand kan praten. Indien nodig staat mijn pb ook altijd open. 16+ activiteiten zijn toegestaan maar graag wel met een aankondiging bovenaan de post zodat deze meteen opvalt en ongeïnteresseerden gemakkelijk door kunnen scrollen.
    START
    Zaterdagavond 4 januari 2020, het nieuwe jaar is aangebroken en maandag begint school weer na twee weken (kerst)vakantie: het uitgelezen moment voor een feestje. Er is geen excuus nodig voor een feestje maar voor sommigen is het wel meteen een goede mogelijkheid om aan hun goede voornemens te werken - of juist niet.
    Het feest wordt georganiseerd door Kit en zal dan ook plaatsvinden in huize Meester. Drank in overvloed, muziek en dronken tieners. Wat wil je nog meer?

    Inmiddels is het 22.00 wat betekent dat het feestje al in volle gang is maar laatkomers nog binnen komen druppelen.
    Have fun!
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 7 april 2020 - 17:10 ]

    Izak Konstantyn Tomaszewski


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*

    The Ice Prince | Captain of the swimteam | 18 years | At the party | With Roxy

    “Ik heb niet echt hulp nodig, hoop ik, maar je mag altijd meelopen als je wil.” zei Roxy toen Izak haar aanbood te helpen met het zoeken van haar jas, Izak haalde nogmaals zijn schouders op. Hij dacht ook niet echt dat hij erg behulpzaam zou zijn, zoeken naar een jas waarvan hij niet wist hoe die er uitzocht was niet bepaald functioneel, maar hij had toch echt niet veel anders te doen. Echter bedacht Izak zich voordat ze opzoek konden gaan naar Roxy haar jas, hij had nog wel behoefte aan een drankje en nu Roxy er toch was kon de jongedame mooi met hem mee drinken. Alleen drinken was ook niet heel erg spannend.
    “Bedankt,” zei Roxy nadat Izak haar een drankje had gegeven. Hij had Roxy al verteld over Sam die plots verdwenen was, opgegaan in de lucht, eerst was ze er nu was ze plotseling weg. Echt druk maakte Izak zich niet, want Sam was een grote meid, ze zou zich makkelijk zelf kunnen redden. Zelf al was er een jongen die haar aanviel, Sam had vaak genoeg gevochten om haar mannetje te kunnen staan. Izak nam een grote slok van zijn eigen drankje, nu hij er over na begon te denken begon hij de drank wel redelijk te voelen, op zijn hoeveelste zat hij nu? Er was altijd een punt op de avond waar Izak de tel kwijt kwam, dat was duidelijk dit punt.
    ”Als je wil, kan ik even helpen met zoeken?” zei Roxy vervolgens,waardoor Izak weer naar de jongedame naast zich keek. “Sam heeft blauw haar, toch? Moet niet al te moeilijk zijn. Misschien kunnen we even op de trap staan, dan kan je meer over de massa heen kijken.” ging Roxy verder. 'Sam, blauw haar ja, papa smurf,' mompelde Izak terwijl hij naar zijn bekertje keek die hij inmiddels alweer bijna leeg had, ging hij te snel? 'Nee, ik hoef Sam niet perse te vinden, Sam duikt vanzelf wel weer op.' zei hij vervolgens. 'Volgens mij was ze me zat en is ze daarom verdwenen, dus ja, we zien wel weer wanneer ze terug komt.'
    Izak liet een kleine zucht over zijn lippen rollen terwijl zijn gedachten even terug gingen naar het korte moment voordat Sam hem 'zoende' of eigenlijk dus likte. Stel hij was wel voorover geleund en had haar wel echt gezoend, zou Sam het toegelaten hebben? 'Anyway, waar zijn jou vrienden? Of ben je hier alleen gekomen?' vroeg Izak terwijl hij plaats nam in de vensterbank. Izak kon zich niet voorstellen dat Roxy hier alleen zou komen, hij zelf zou nooit op een feestje in zijn eentje komen opdagen. Wat zouden anderen dan wel niet denken? Als je in je eentje aankwam dan leek het net alsof je geen vrienden had, dat was zeker niet de indruk die Izak wou achterlaten.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    NIAH SANTIAGO
    17 • The Queen • outfit • dancefloor with Lucas

          Ze voelde wel vaag dat hij met haar haren speelde tijdens de kus maar ze was zelf meer bezig met de kus en haar aanrakingen bij hem. En dat was meer dan genoeg voor de hoeveelheid alcohol die ze al achterover had geslagen. Na de kus wilde ze met haar hand door zijn haren gaan maar hij trok zijn hoofd weg, waarop ze al pruilend haar hand weer iets terug trok. Die uitdrukking veranderde echter alweer zodra ze haar plagerige opmerking hard op uit sprak.
          ''Oh ja? Ik ben blij dat ik in de run ben, dan. Wanneer kan ik mijn antwoord verwachten?'' Ze lachte zacht en bestudeerde zijn gezicht van dichtbij terwijl ze nadacht over haar antwoord - en dan met name de woorden die ze zou gaan gebruiken.
          ''Ik had je bijna je antwoord willen geven.. maar..'' ze zuchtte overdreven diep, al zouden haar ogen haar verraden. ''tja, toen mocht ik niet aan je haren komen..'' Ze grijnsde speels, ze kon de lach gewoon niet inhouden, waarna ze dan toch weer wat meer naar hem toe boog. ''Vooruit, we proberen het nog eens.'' fluisterde ze vlak voor ze haar lippen opnieuw op de zijne drukte. Deze keer hield ze de kus iets korter om zich vervolgens langzaam terug te trekken.
          ''Hm, oké dan. Je suggestie is goedgekeurd,'' lachte ze ondeugend.


    Roxy Madison
    The flower that blossoms late, is often the most beautiful


    Met een frons keek ze naar Izak, terwijl die zijn drankje naar binnen kapte. Dat ging... snel. Vertwijfeld keek ze naar haar eigen bekertje, maar ze had er geen behoefte aan om hetzelfde te doen. Eigenlijk had ze helemaal geen behoefte aan nog meer alcohol – hoewel de duizeligheid binnen wat minder was – maar ze durfde niet te weigeren. Ze hield het bij kleine slokjes.
          ”Sam, blauw haar ja, papa smurf,” mompelde Izak. Roxy wist niet goed of ze dat juist verstaan had, maar hij ging al verder. “Nee, ik hoef Sam niet perse te vinden, Sam duikt vanzelf wel weer op. Volgens mij was ze me zat en is ze daarom verdwenen, dus ja, we zien wel weer wanneer ze terug komt.”
          ”Oh,” antwoordde Roxy. Omdat ze totaal niet wist wat ze daarop moest zeggen, nam ze nog wat slokjes van het drankje, tot haar bekertje leeg was. Dat ging... ook snel. Ze glimlachte eventjes ongemakkelijk en zette het bekertje op de tafel, terwijl Izak op de vensterbank ging zitten.
          ” Anyway, waar zijn jou vrienden? Of ben je hier alleen gekomen?” vroeg hij plots. Roxy baalde nog meer dat ze haar beker zo snel leeg had gedronken, want nu had ze niets om op te focussen. Ze voelde zich weer blozen en keek naar de flessen op tafel in plaats van naar Izak.
          ”Ik, euhm, mijn vrienden zijn...” begon ze te antwoorden, maar ze merkte dat ze te ver stond en te zacht praatte om verstaanbaar te zijn. Met een lichte tegenzin ging ze dichterbij Izak staan, al merkte ze wel op dat ze zo wat meer ademruimte kreeg dan in de massa.
          ”Mijn vrienden zijn niet zo’n feestbeesten. Ik ook niet eigenlijk.” Enkele seconden lang beet ze zachtjes op haar onderlip, tot ze zuchtte en naar haar handen keek. “Niah had me uitgenodigd en ik was nieuwsgierig.”



    outfit      -      met Izak      -      binnen (dansvloer)


    Mhm?


    Lucas Houston
    the difference between winning and losing is most often... not quitting.

    outfit      -      met Niah      -      keukenaanrecht


    Ook toen ze lachte, misschien zelfs omdat ze lachte, bleef zijn blik gefocust op haar lippen. Wat is ze leuk. Lucas had Niah altijd wel al aardig gevonden, mooi ook, en het klikte wel met haar. Nu, echter, vond hij haar even méér dan leuk, maar dat kon ook door de alcohol komen. Wat het ook was, hij genoot er van, en hij dacht voor even niet aan Thomas of alle andere shit thuis.
          ''Ik had je bijna je antwoord willen geven.. maar..'' Ze zuchtte overdreven en Lucas trok zijn wenkbrauw even op. Hij was nog niet zat genoeg om in haar actingskills te trappen, waardoor hij zijn eigen lach niet helemaal kon inhouden. “Tja, toen mocht ik niet aan je haren komen.”
          Lucas rolde eens met zijn ogen en lachte toen ook met haar mee. “Je mag door mijn haren woelen als ik hetzelfde bij jou mag doen,” plaagde hij. Het was niet dat hij het erg vond, ze mocht gerust aan zijn haren komen. Maar hij had het liever in een andere... context, dan wat geplaag.
          ”Vooruit, we proberen het nog eens,” Niah boog naar hem toe en drukte haar lippen weer op de zijne. Als vanzelf zakten zijn handen wat lager, tot op haar onderrug, en trok hij haar dichter tegen zich aan. Hij murmelde zachtjes een protest toen ze de kus al afbrak, maar dat ging snel over tot een jongensachtige grijns.
          ”Hm, oké dan. Je suggestie is goedgekeurd.”
          ”Goed, mijn ego en ik bedanken je,” lachte hij. Hij blikte even over haar heen en zag enkele klasgenoten en vrienden niet zo’n subtiele blikken en gebaren werpen, waarop hij snel weer naar Niah keek. Misschien stonden ze hier nu toch wat ongemakkelijk. “Moet ik je nog wat extra overtuigen met mijn dansskills of zoeken we een iets rustiger plekje op?”


    Mhm?

    Heathcliff Evans

    Kits gezichtsuitdrukking gaf in eerste instantie geen blijk van de juistheid — of onjuistheid — van Tessa's redenatie. Dikwijls vroeg Heathcliff zich at wat er eigenlijk daadwerkelijk omging in die jongen, want hij kreeg meer en meer het idee dat Kit enkel een toneelstukje opvoerde naar de buitenwereld toe. Mocht dat het geval zijn, deed hij dat wel op Broadway niveau. Pas toen Heathcliff zijn steentje — een kiezelsteentje weliswaar, Tessa was duidelijk de denktank geweest hier — had bijgedragen aan de discussie, gaf Kit zich soort van gewonnen: hij haalde kort zijn schouders op. Hieruit concludeerde Heathcliff dat de jongen inderdaad geen hekel had aan zijn ouders, maar een hechte relatie was het klaarblijkelijk ook niet. Een vlaag van medeleven trok over zijn gezicht, vooraleer hij 'm weer in de plooi trok, hij vermoedde dat Kit geen behoefte had aan zielige blikken.
          'I guess you're right.' Heathcliff knikte en noemde op zijn beurt twee waarheden en één leugen over zichzelf. Een zachte lach klonk er van Kits kant en nieuwsgierig keek Heathcliff hem aan, die op zijn beurt strak aangekeken werd.
          'Wie was de gelukkige?' Kit trok één wenkbrauw naar hem en vouwde zijn armen over elkaar. Heathcliff kreeg de indruk dat Kit hem aan het testen was, alsof hij niet kon geloven dat hij al een keer gezoend had. Een verlegen glimlach verscheen op zijn gezicht terwijl hij zijn blik richting Tessa verplaatste. Die leek de situatie uiterst vermakelijk te vinden; logisch ook, want zij wist als geen ander de antwoord op Kits vraag. Zij was zijn eerste kus geweest en hoewel hun relatie een heel ongewone wending had genomen, zou Heathcliff dat moment altijd onthouden en koesteren. Hij gaf misschien dan wel niet meer om Tessa op die manier, van haar houden deed hij hoe dan ook zeker.
          'Ik was de gelukkige.' Hij kon het niet laten zijn rug wat te rechten en nu op zijn beurt Kit met een opgetrokken wenkbrauw aan te kijken, daar had hij vast niet van terug. '1. Mijn ex is mijn beste vriend, 2. Ik slaap met sokken aan en nummertje 3. Ik nog nog hartstikke maagd.' Heathcliff moest wat grinniken, Tessa maakte het hen niet al te lastig.
          'Misschien is het niet heel eerlijk als ik het antwoord geef.' Hij pakte de fles whiskey die Tessa opzij had gezet en nam er nog een slok uit. Hoewel hij het nog steeds niet lekker vond, begon hij wel aan de wrange, doordringende smaak te wennen. Terwijl hij de fles aan zijn lippen had, stak hij twee vingers op naar Kit, als hint voor wat het antwoord was. Hij zette de fles op zijn beurt weg en voelde zich helemaal warm worden van binnen, zijn gezicht gloeide ervan. 'Ligt het aan mij of is het hiet wat warmpjes?' Een tikkeltje dramatisch wapperde hij wat met zijn overhemd in een poging zichzelf af te koelen.


    Go to the party they said. It will be fun they said.

    18 — Wallflower — Tessa & Kit



    I just caught the wave in your eyes

    Augustus Fisher

    Augustus moest wat loom grijnzen toen hij zag dat Lori met haar ogen rolde en een geamuseerde grinnik verliet zijn mond toen ze hem een duwtje gaf tegen zijn schouder.
          'Pestkop.'
          'Een beetje wel.' Hij zuchte gemaakt en haalde zijn schouders overdreven verslagen op. Vervolgens gaf hij haar op zijn beurt een zachte, speelse zet tegen haar schouder. 'Wat ken je me toch ook weer goed, L.' Op zijn voorstel om naar buiten te gaan en hopelijk daarmee ook Valentina en Thomas tegen het lijf te lopen, zei Lori nog net niet gretig ja.
          'Prima plan.' Ze klonk opgewekt, wat Augustus kon waarderen. Er waren maar weinigen die zoals hij de lol van dollen met een sulletje als Thomas in konden zien. Die zou het ook heus wel overleven, hoewel het wel een behoorlijke stumperd was en het eigenlijk ook gewoon over zichzelf afriep. 'Buiten zullen we ook genoeg privacy hebben.' Verbaasd trok Augustus een wenkbrauw op, maar die ontging Lori want die was gefocust op een wegbanen door de menigte, terwijl ze hem met zich meetrok. Gedwee liet hij zich met haar meevoeren. Het duurde neit lang voordat ze de drukte al wat ontsnapt waren en een beetje frisse lucht hen tegemoet kwam. 'Ooh, ik weet niet hoe lang ik nog mijn mond kan houden. Dat Thomas denkt dat iemand als Val op hem valt. Ik zal zijn kop wel willen zien als hij hoort dat dit een grote grap. Loser.' Augustus lachte schamper en knikte instemmend.
          'Die heeft dus duidelijk niet door wat voor een sukkel hij is. Het is dat we ons nu moeten inhouden, anders hadden we het misschien aan hem moeten demonstreren.' Eenmaal buiten leunde Augustus nonchalant tegen een muurtje aan en stak een sigaret op. Hij bood Lori zijn pakje ook an. 'Ik wist trouwens niet dat jij een exhibitionist was, Lori.' Augustus kantelde zijn hoofd en keek haar vragend aan, terwijl er een plagerige grijns om zijn lippen speelde. 'Of was je andere dingen met mij van plan buiten?'


    Satisfaction feels like a distant memory.
    🚬
    19 — Stoner — Lori, Gio


    I just caught the wave in your eyes

    NIAH SANTIAGO
    17 • The Queen • outfit • dancefloor -> hall with Lucas

          ''Je mag door mijn haren woelen als ik hetzelfde bij jou mag doen.'' Niah begon te lachen om de woorden. ''Volgens mij zag je net aan mijn haren, maar goed.'' Het was dan niet erdoorheen woelen - hij had wel aan haar haren gezeten. Al vond ze dat juist fijn. Ze boog dan toch weer naar hem toe om het zogezegd nog eens te proberen; deze keer korter, waar Lucas het niet mee eens leek te zijn als ze moest luisteren naar het zachte protest.
          ''Goed, mijn ego en ik bedanken je.'' Ze glimlachte opnieuw breed - ze leek haast niet anders te kunnen doen op het moment. Ze bestudeerde hem ook nog toen hij afgeleid leek te zijn, al had ze dat eerlijk gezegd niet bepaald door.
          ''Moet ik je nog wat extra overtuigen met mijn dansskills of zoeken we een iets rustiger plekje op?'' Ze trok haar wenkbrauwen op en lachte opnieuw. 'Oh? En wat voor plekje had je dan in gedachten?' vroeg ze zacht terwijl ze zijn handen vast nam en hem langzaam mee begon te nemen achteruit - tot ze twee seconden later tegen iemand aanbotste. Verontschuldigend keek ze over haar schouder, waarna ze één van zijn handen losliet en ze hem verder trok richting de hal zodat ze in elk geval wat rustiger konden praten. In de hal draaide ze zich weer zijn kant op zodat ze hem aan kon kijken en lachte ze ondeugend.
          'Dus, vertel, wat was je van plan?' vroeg ze onschuldig, in tegenstelling tot de ondeugende twinkeling in haar ogen.

    Izak Konstantyn Tomaszewski


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*


    ✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*✲*。.❄*✲。❄。*

    The Ice Prince | Captain of the swimteam | 18 years | At the party | With Roxy

    "Oh," was het enige wat Roxy zei na Izak zijn hele verhaal over Sam, wat Izak toch wel een beetje teleurstellend vond. Was het niet interessant genoeg? Of was hij niet interessant genoeg? Izak kon nog wel een hele tijd verder praten over Sam haar verdwijning of over Sam, maar sinds Roxy toch niet echt geïnteresseerd was in dit onderwerp liet Izak het maar achter wegen. Of Roxy wou gewoon van hem af en was nu stiekem teleurgesteld dat hij niet naar Sam wou gaan zoeken, Izak vermoedde toch ergens dat dat het was. Roxy was niet voor niets opzoek geweest naar haar jas, tenzij ze buiten wou gaan staan roken, maar dat leek Izak niet echt iets voor Roxy. 'Als je naar huis wilt moet je het gewoon zeggen hoor,' zei Izak daarom ook snel, waarna hij een glimlach liet zien.
    Ondertussen was Izak gesettled in de vensterbank, met Roxy die nog naast hem bleef staan, snel schoof Izak een stukje opzij en maakte hij een gebaar naar de vrije plek naast hem, zodat Roxy, als ze wou, ook kon gaan zitten. ”Ik, euhm, mijn vrienden zijn...” begon Roxy in de tussen tijd, omdat Izak haar had gevraagd naar haar vrienden. ”Mijn vrienden zijn niet zo’n feestbeesten. Ik ook niet eigenlijk.” Izak had niet echt anders gedacht, maar zei dat maar niet luidop, hij snapte dan ook nog altijd niet helemaal wat Roxy hier dan deed. Als haar vrienden er niet waren, wat was dan de fun van een feestje. 'Ik zou ze eens meenemen, misschien denken ze dan anders,' opperde Izak, er nog altijd van overtuigd dat er in iedereen wel een 'feestbeest' schuilde. Hij kon zich gewoon niet voorstellen dat mensen feestjes niet zo leuk konden vinden, vooral met de hoeveelheid drank in Izak zijn systeem, had hij het nu prima naar zijn zin.
    “Niah had me uitgenodigd en ik was nieuwsgierig.” zei Roxy uiteindelijk nog, Izak knikte snel. 'Oh Niah,' zei hij, waarna hij even rechtop ging zitten. 'Waar is Niah, dat is niet heel gezellig dat ze je uitnodigt en dan niet eens even gedag zegt, moeten we haar anders even opzoeken,' zei Izak waarna een kleine lach over zijn lippen rolde. 'Ik zag je ook al staan met mijn vrienden net,' merkte Izak op, waarna hij kort zijn schouders ophaalde. 'Zag er ook niet heel gezellig uit,' Izak leunde iets dichter naar Roxy toe om vervolgens zacht te zeggen. 'Ik vind ze ook niet altijd even gezellig hoor.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Valentina Griffin
    18 — 'girlfriend' — @ party, outside w/ Thomas & Lori & Augustus

    Thomas had amper gereageerd op de kus die ze hem had gegeven en ze moest haar irritatie goed verbergen. Zelfs nu ze enkele weken samen waren leek hij nog niet eens door te hebben wat een relatie nu precies inhield. Ze was blij dat ze niet écht verliefd was op deze loser en dat ze slechts deed alsof. Ze wilde alleen zeker weten dat hij verliefd was geworden op haar, dat was immers de uitdaging die Augustus haar had gegeven.
          Toen ze naar het huis liepen, zag Valentina Lori en Augustus naar buiten komen en ze grijnsde kort naar de twee.
          'Wil je eerst wat te drinken?' hoorde ze Thomas naast haar vragen en ze keek hem kort aan en knikte even.
          'Lekker,' ze ze en ze greep zijn hand vast en trok hem toen mee richting het tweetal dat buiten was. Ze was allang blij dat ze met iemand anders kon praten dan alleen met Thomas, want die lieverd kon amper een gesprek gaande houden. 'Hé,' grijnsde ze naar Lori en Augustus toen ze bij hen gingen staan. Allebei wisten ze dondersgoed van het plan, als ze hun mond maar hielden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    LORI MCCURDY
    Cheerleader ♦ 18 ♦ Outfit ♦ At Kit’s house ♦ With Gus, Valentina & Thomas


    Augustus liet zich gewillig meetrekken, al kende Lori hem inmiddels zo goed dat dat ook geen verrassing was. Zeker niet in combinatie met een Thomas die zou arriveren, en met de nodige alcohol die ze al gedronken hadden, was dat een gemakkelijke keuze.
          Gus reageerde met een schamper lachje, waarna hij knikte en zei: “Die heeft dus duidelijk niet door wat voor een sukkel hij is. Het is dat we ons nu moeten in houden, anders hadden we het misschien aan hem moeten demonstreren.” Gus stak een sigaret op en bood haar het pakje aan, die Lori aanpakte. Hoewel ze normaal gesproken niet rookte, vond ze zo af en toe een sigaret op een feestje niet erg – als haar vader er maar niet achter kwam. Ze pakte er een sigaret uit, terwijl Gus opmerkte: “Ik wist trouwens niet dat jij een exhibitionist was, Lori.” Gus keek haar aan, terwijl hij grijnsde. Lori stak echter eerst haar sigaret op, en nam een trek van de sigaret. Ze inhaleerde diep waarna ze de rook langzaam uitblies. “Of was je andere dingen met mij van plan buiten?,” vervolgde Gus vragend.
          Lori keek grijnzend opzij. “Wat denk je wel niet van mij?,” vroeg ze quasi beledigend, maar knipoogde. “Mondje dicht trouwens hierover, tegen mijn vader,” voegde ze er snel aan toe en hield even de sigaret omhoog. “Maar, voorlopig ben ik niks met jou van plan. Kijk eens wie we daar hebben.” Lori knikte richting Valentina en Thomas, die hun kant opkwamen. “Je moet nog even wachten, Gussie. Straks kijken we wel of ik zo’n ex… Exhi-dinges ben.” Ze grijnsde naar Valentina en stak haar hand op. “Hé,” grijnsde Valentina. “Hi schat,” zei Lori en bekeek toen Thomas van top tot teen, terwijl ze de rook zijn richting opblies. “Je feestoutfit vergeten?,” vroeg Lori met een spottende ondertoon en stootte Gus aan. “Die trui is zeker zijn evenbeeld. Hoewel… Zelfs die trui is nog beter. Ik snap niet hoe je deze keuze hebt kunnen maken, Val.” De laatste zin was voor Valentina bedoelt, terwijl Lori met een haast spijtige blik haar hoofd schudde.

    THOMAS HOUSTON
    18 • Black Sheep • outfit + jeans • Kit's house with Valentina & Gus & Lori

          ''Lekker.'' Ze had gehoopt dat ze niet naar de twee die toevallig net naar buiten kwamen, hoefden te gaan. Lori leek daar helaas anders over te denken aangezien ze juist hem mee trok naar het tweetal. Nee, nee, nee. Hij sloot zijn ogen voor een moment en liet zich met tegenzin meetrekken.
          Hij hield zich wat afzijdig onder de begroetingen simpelweg omdat hij daar niets mee van doen had. Hij moest moeite doen om niet zijn ogen walgend dicht te knijpen tegen de rook die Lori zijn kant op blies.
          ''Je feestoutfit vergeten? Die trui is zeker zijn evenbeeld. Hoewel... Zelfs die trui is nog beter. Ik snap niet hoe je deze keuze hebt kunnen maken, Val.'' Automatisch blikte hij even omlaag naar de trui die hij voor vanavond had gekozen. Het had veilig aangevoeld en was in zijn comfortzone. Hij blikte weer naar Lori, al keek hij haar niet echt aan. Dat kon hij zelden. Hij wilde wel iets zeggen maar richtte zich dan toch tot Val.
          ''Wil je dat ik alvast drankjes ga halen?'' vroeg hij iets zachter, stiekem hopende dat de twee het niet zouden horen en zich er niet mee zouden bemoeien.

    Augustus Fisher

    Met pure onschuld in zijn blik stak hij zijn beide handen in de lucht terwijl de sigaret losjes tussen zijn mond uit bungelde.
          'Waar zie je me voor aan? Een klikspaan?' Hij schudde met een scheve grijns zijn hoofd en nam een hijs van zijn sigaret voordat hij deze tussen zijn lippen vandaan haalde. 'Geen zorgen, love, papa McCurdy zal van niets te weten krijgen.'
          'Maar, voorlopig ben ik niks met jou van plan-' Augustus zette quasi-teleurgestelde, grote ogen op, '-kijk eens wie we daar hebben.' Zijn ogen verplaatste zich in de richting waarin Lori had geknikt. Hij zag dat Valentina en Thomas hun kant op kwamen gelopen en grijnzend ging Augustus wat rechterop staan; nu werd het feestje pas echt interessant. 'Je moet nog even wachten, Gussie. Straks kijken we wel of ik zo’n ex… Exhi-dinges ben.'
          'Hé Ti,' Augustus verplaatste zijn blik richting Thomas, 'en welkom aan onze favoriete casanova natuurlijk.'
          'Hi schat. Je feestoutfit vergeten?' merkte Lori spottend op over Thomas' trui terwijl ze Augustus aanstootte. Hij focuste zijn aandacht op de trui nadat hij zijn rook omhoog had uitgeblazen en onderzoekend zijn ogen over Thomas liet gaan. 'Die trui is zeker zijn evenbeeld. Hoewel… Zelfs die trui is nog beter. Ik snap niet hoe je deze keuze hebt kunnen maken, Val.'
          'Nou, nou L.' Zijn normaliter spottende blik leek nu haast broederlijk. Omwille van de weddenschap kon Augustus heus een leuk toneelstukje opvoeren. 'Ik vind het best een vette trui hoor, waar heb je 'm vandaan?' Intussen had hij één van de mouwen gepakt, zogenaamd om de trui wat beter te kunnen bekijken; dit deed hij met de hand waarmee hij zijn inmiddels bijna opgebrande sigaret vasthield. Hij drukte zijn sigaret daarbij "per ongeluk" wat tegen de zwarte stof aan, waardoor er een rond gat in de stof werd gebrand. 'Oh fuck, sorry man.' Verontschuldigend keek hij Thomas aan en trok zijn hand snel terug. Om er een schepje bovenop te doen gooide hij de sigaret weg en trapte hem demonstratief uit. 'Eigenlijk moet ik ook gewoon stoppen met die ondingen te roken.' As if.
          'Wil je dat ik alvast drankjes ga halen?' Ondanks het onmogelijk lage volume waarmee Thomas zijn vraag had gesteld aan Valentina, wist Augustus 'm toch ook op te vangen. Het voorstel bracht hem op een ideetje en buiten het zicht van Thomas wierp hij Lori een veelbetekende blik toe.
          'Om voor mijn onhandigheid van zojuist op te draaien zal ik het halen van drankjes wel op me nemen.' Hij wierp Thomas een grijns toe. 'Ik kan je ervan verzekeren dat mijn mixdrankjes één van de beste zijn, dat kunnen Ti en Lori honderd procent zeker beamen.' Hij voegde de daad bij het woord en liep langs het groepje heen naar binnen richting de dranktafel. Voor de dames en zichzelf maakte hij een standaard mixdrankje, voor Thomas deed hij echter wat meer moeite. Eerst gooide hij wat vodka en rum in een bekertje, voordat hij de redelijk onaangeroerde fles absinthe erbij pakte. Hij gooide wat van het spul in Thomas' bekertje voordat hij er een flinke scheut cola bij het mengsel gooide, zodat de smaak van alcohol goed verhuld zou zijn. Om er zeker van te zijn dat het goed vermengd was met elkaar, roerde hij er nog extra in met een rietje. Met wat moeite wist hij de vier bekertjes zonder knoeien naar het groepje buiten te dragen, waar hij de drankjes uitdeelde; het bekertje met het rietje gaf hij aan Thomas. 'Het drankje smaakt extra goed door een rietje.' Dat was uiteraard een leugen, maar Augustus wist dat je sneller aangeschoten werd als je alcohol door een rietje dronk. 'Proost.'


    Satisfaction feels like a distant memory.
    🚬
    19 — Stoner — Lori, Valentina & Thomas



    I just caught the wave in your eyes

    Valentina Griffin
    18 — 'girlfriend' — @ party, outside w/ Thomas & Lori & Augustus

    'Je feestoutfit vergeten?' reageerde Lori meteen. Door haar opmerking keek Ti haar met een dodelijke blik aan. Het was niet dat ze het niet eens was met wat ze zei, want toegegeven, zo'n trui droeg je gewoon niet naar een feest. Maar het feit dat Ti's vrienden zo lullig tegen Thomas deden, droeg niet bij aan het behalen van deze toch al zo vermoeiende uitdaging.
          'Nou, nou, L,' reageerde Augustus voordat Ti zelf kon reageren. Ze knikte wat dankbaar naar Gus. Ja, ze was het helemaal eens met Lori, maar ze moest het nog even volhouden. Hij verpestte het weer een beetje toen hij zijn sigaret tegen de trui drukte en er een klein gat in brandde. Valentina pakte Thomas' hand vast en gaf er een kneepje in. Ook zij moest dit toneelstuk blijven opvoeren.
          'Wil je dat ik alvast drankjes ga halen?' vroeg de jongen naast haar op zachte toon en Ti knikte al even, maar Augustus wierp zich ertussen en stelde zelf voor om drankjes te halen. Hij snelde ervandoor en Ti, Thomas en Lori bleven met z'n drieën achter. Ze praatten zacht met elkaar en Thomas stond er wat reddeloos bij. Gelukkig kwam Augustus al snel weer terug.
          'Het drankje smaakt extra goed door een rietje. Proost.'
          Ti nam maar al te graag haar glas aan en ze nam een slokje en keek opzij naar Thomas. Ze had hem nooit echt alcohol zien drinken en ze stelde zich zo voor dat hij een lichtgewicht was en niet zo veel nodig had om laveloos rond te strompelen. Ze wierp een blik op Augustus en grijnsde wel even, zonder dat Thomas het zag. Die stumper leek niks door te hebben. Ze vond het bijna zielig. Bijna.
          'Kom,' zei Ti uiteindelijk. 'Laten we gaan dansen.'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    LORI MCCURDY
    Cheerleader ♦ 18 ♦ Outfit ♦ At Kit’s house ♦ With Gus, Valentina & Thomas


    “Waar zie je me voor aan? Een klikspaan?” Hij schudde grijnzend zijn hoofd, nam een trek van zijn sigaret en vervolgde: “Geen zorgen, love, papa McCurdy zal van niets te weten krijgen.” Lori grijnsde, maar knikte dankbaar. Haar vader zou haar vermoorden als hij erachter kwam dat ze rookte.
          Gus keek wat teleurgesteld, al wist Lori zeker dat hij dat speelde, maar toen hij Ti en Thomas zag, klaarde zijn gezicht op. Gus begroette ook het tweetal, waarop Lori het niet kon laten Thomas’ outfit te bespotten. Dat kwam haar echter op een dodelijke blik van Ti te staan en Lori grijnsde verontschuldigend terug. Thomas reageerde niet, maar Gus zei: “Nou, nou L. Ik vind het best een vette trui hoor, waar heb je 'm vandaan?” Geamuseerd keek Lori toe hoe Gus de stof tussen zijn vingers liet glijden, waarbij zijn sigaret op de tui eindigde. Lori beet op haar lip om een lachbui binnen te houden, terwijl Gus’ uitgebreid zijn excuses maakte en voorstelde de drankjes te halen. Lori knikte instemmend op Gus’ woorden. “Dat moet je gewoon een keer geprobeerd hebben,” zei Lori enthousiast.
          Thomas was niet de meest ideale gesprekspartner waardoor het gesprek vooral tussen Ti en Lori ging, al kwam Gus algauw weer terug. “Proost!” “Kom,” zei Valentina uiteindelijk, al wist Lori niet goed of het alleen voor Thomas was bedoelt of ook voor hen. “Laten we gaan dansen.” Lori trok een pruillip. “Jullie zijn er net,” zei ze, gemaakt beteuterd en nam een slok van haar drankje. “Hmm, lekker Gus. Vind je ook niet, Thomas?” Ze knipoogde en vervolgde: “Laten we een spelletje doen!” Lori keek het drietal grijnzend aan. “True or Dare of Never have I ever…” Ze stootte Thomas aan en vroeg geamuseerd: “Wat wil jij?”






    Tessa Mae Sandler

    "I’m not the jealous type, but what’s mine is mine.
    End of story."

    • 19 • Cheerleader • Party • w/ Heathcliff & Kit • Outfit

          "Misschien is het niet heel eerlijk als ik het antwoord geef."
    Tessa grinnikte en stak waarschuwend haar vinger naar Heath op.
          "Niks zeggen dan," sprak ze ondertussen. "Anders is het wel héél erg makkelijk."
    Haar blik gleed vervolgens naar Kit, naar wie ze in afwachting van zijn antwoord op keek. Vanuit haar ooghoeken zag de brunette ondertussen haar beste vriend in beweging komen en de fles whiskey naar zijn mond brengen. Tessa grijnsde licht — tevreden met het feit dat de jongen iets losser leek te komen, ook al was dat met een beetje hulp van haar en wat drank. Ze mistte echter de stille hint die hij aan Kit gaf, doordat haar blik heel even afdwaalde, evenals haar aandacht voor het tweetal.
          "Ligt het aan mij of is het hier wat warmpjes?"
    Heath wapperde quasi-dramatisch met zijn handen, waarop Tessa enkel een keer met haar hoofd schudden om zo de lach op haar lippen te verbergen. Was het niet Kit die de jongen opwarmde, dan was het wel de hoeveelheid alcohol die hij tot zich had genomen — iets wat hij in deze sterkte eigenlijk helemaal niet gewend was.
          "Oké tijd is om, Kitty-Cat," prevelde Tessa zoet, waarna ze overeind kwam en haar arm in die van Kit haakte, alvorens haar andere arm in die van Heath te haken. "Het wordt hier inderdaad iets te warm, dus ik stel voor dat we terug naar boven gaan."
          Eenmaal bij de trap aangekomen liet ze beide heren los en draaide zich naar hen om — een ondeugende twinkeling in haar ogen gepaard met een perfect bijpassende trek rondom haar lippen. "We gaan dansen," sprak ze tegen hen, waarna ze in een perfecte draai terug omdraaide en ietwat overdreven als een catwalk diva heupwiegende de trap op liep.
          Eens ze boven aankwam sloeg het feestgedruis hen al gauw weer tegemoet. Het was intussen een stuk drukker dan toen ze naar beneden gingen en ook de alcohol leek nog rijkelijker te vloeien dan het van te voren gedaan. Her en der spotte Tessa wat bekende gezichten, maar in plaats van er naar toe te gaan bleef ze bij Heath en Kit.
          "Nu, gaan jullie mee?"
    Lichtjes wiebelde de brunette een keer met haar wenkbrauwen en liep oplettend in haar achteruit, richting de dansvloer, terwijl ze zo goed mogelijk beide heren mee op de vloer poogde te lokken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'